Kiran is maandag 2 geworden en dinsdag zijn wij op gesprek geweest bij de basisschool van onze keuze. Bleek dat die bijna vol zat, en dan ga je op wachtlijst in hoop dat er genoeg aanmeldingen zijn voor 2e klasquote:Op donderdag 11 april 2013 21:13 schreef As1981 het volgende:
Maandag gaan we kijken bij een basisschool. Het gaat echt zo snel!
Tja. Omdraaien en gaan. Hoe meer drama je ervan maakt hoe meer je bevestigd dat het inderdaad heel erg is al je weggaat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef laziness het volgende:
Iemand nog tips voor het weg gaan bij het kdv? De laatste week wordt O. zo verdrietig. Huilend achter het raam staan, armpjes uit steken, papa roepen, tranen rollen over zijn wang.
Ik krijg elke dag een mail van papa met een uitgebreide beschrijving over hoe dramatisch het weer was.
Ik zit er echt niet fijn door op mijn werk. Stap 1 is uiteraard papa instrueren mij dat niet meer te mailenmaar als nog is het rot natuurlijk. Leidster had papa al laten doorschemeren dat blijven plakken het niet beter maakt dus dat hij gewoon moet gaan.
Maar fase? Of kan ik er nog iets aan doen om het fijner te maken voor onze O.?
Kan net zo goed toeval zijn. Kun jij niet brengen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef laziness het volgende:
Het lijkt te zijn sinds ik een week naar Canada was dus hallo schuldgevoel wel natuurlijk
Nee helaas. Mijn vent moet tot half zes verplicht werken en zou dan niet op tijd zijn dus hij brengt en ik haal. Ik moet vroeg beginnen om dan op tijd te kunnen halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan net zo goed toeval zijn. Kun jij niet brengen?
Hmz. Ik zou vragen om niet meer te mailen. En in de ochtend gewoon duidelijk vertellen dat je vanmiddag weer komt halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee helaas. Mijn vent moet tot half zes verplicht werken en zou dan niet op tijd zijn dus hij brengt en ik haal. Ik moet vroeg beginnen om dan op tijd te kunnen halen.
Zou het echt uit maken?
Het is lekker om weer onder volwassenen te zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef laziness het volgende:
Haha Becky![]()
Hoe is het, weer aan het werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |