abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 maart 2013 @ 14:32:52 #151
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123616923
Klacht over SBS6:
quote:
Jullie Promoten dierenleed in jullie programma’s.
Moet Gerard Joling en Patty Brard zo overdreven veel Bont dragen????? Dierenorganistaties doen hun best om dierenleed tegen te gaan…en jullie promoten het…TE TRIEST VOOR WOORDEN…..Nog 1 keer bont zie bij jullie…Zal ik nooit of te nimmer meer naar SBS6 kijken! sCHAAM JULLIE!

Gewenste oplossing
GEEN BONT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb een foto toegevoegd van een levend gevild dier.....de vacht had Gerard Joling om zijn nek hangen...
Als jullie dat nog een keer doen, nou... Dan... Dan kijk ik nooit meer! Moehaha! })
  maandag 4 maart 2013 @ 14:33:54 #152
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123616969
Over de TROS:
quote:
Als trouwe Flikken Maastricht-kijkers zijn we behoorlijk geschrokken van de uitzending van vrijdag 1 maar jl.
Op een Hogeschool werden kinderen vermoord. De schutter had teveel computerspellen gespeeld….
Dit onderwerp had ook anders verfilm kunnen worden en de schutter had bijvoorbeeld net op tijd gearresteerd kunnen worden.
Dit brengt mensen hopelijk niet op ideeen. Dat is onze angst.

Gewenste oplossing
?
Het is ook allemaal wat.
  maandag 4 maart 2013 @ 14:52:48 #153
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123617746
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ok....

[..]

Je mail laten instellen door een KPN-medewerker. :') Als je dat al niet kan, moet je maar niet aan een smartphone beginnen. En dan gelijk een compensatie eisen. :')
Wat dacht je van de oplossing van de eerste klacht in jouw bericht :')

quote:
Oplossing van het bedrijf
Beste ,

Naar aanleiding van je klachtomschrijving ben ik op onderzoek uit gegaan. Omdat je je niet aan eerder gemaakte afspraken hebt gehouden en er inmiddels een achterstand is van meerdere facturen is naast het sperren van je aansluiting ook gekozen voor complete opheffing. Vanaf dit moment wordt je gehele aansluiting uit de lucht gehaald en wordt het resterende bedrag van je contracttermijn in rekening gebracht. Dit kan ik helaas niet meer terugdraaien. Mocht je toch nog vragen hebben of ergens niet uitkomen bezoek dan gerust eens een van onze kanalen zoals -

Met vriendelijke groet,

-
KPN Webcare


[ Bericht 7% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:34:31 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 4 maart 2013 @ 14:54:57 #154
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123617841
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:32 schreef Ceviche het volgende:
Klacht over SBS6:

[..]

Als jullie dat nog een keer doen, nou... Dan... Dan kijk ik nooit meer! Moehaha! })
Alsof ze daar wakker van liggen bij SBS6 :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 4 maart 2013 @ 15:22:47 #155
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123618912
quote:
Compliment Veronica Magazine: gratis tablet bij een jaarobbonnement van veronica magazine


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veronica Magazine
Lezers van deze compliment: 20
Wij hebben meegedaan aan die actie.en na 2 weken na ontvangst van de eerste veronica magazine hebben wij onze tablet ontvangen.we zijn er heel blij mee:-)
Wat is een jaarobbonnement? Kan je dat eten?
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 4 maart 2013 @ 16:00:53 #156
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123620286
Een paar uit de ouden doosch :')

quote:
Klacht Politie: Politie doet stiekem inbraak en plaats verborgen apparatuur en maakt fotos

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Politie
Lezers van deze klacht: 286
Politie heeft in 3 huizen van mij stiekem ingebroken met handschoenen ze hebben foto’s gemaakt aan me meterkast gezeten afluister apparateur geplaats , camera’s opgehangen aan me laptop/pc gezeten internet modem allemaal omgebouwd vervolgens zijn ze vertrokken. Ik heb hier beelden van en hun apparatuur en getuigen verklaringen. Dit mag niet dit is een grote misdaad. Wie kan ik wel vertrouwen? en terrecht met me klacht met bewijs.

Gewenste oplossing
Verandwoordelijke en die hebben meegewerkt celstraf geven voor het overtreden van de wet.
quote:
Klacht Politie: Politie breek in mijn huis en neemt dreig brief mee

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Politie
Lezers van deze klacht: 257
De politie heeft mij bedreigt in een brief daarin stond dat ze me zouden martelen die brief heb ik op de tafel gelaten ik zou hier een klacht over indienen later op de dag werd werd ik gearresteerd omdat ze dachten dat ik verdachte was van vernieling ze hebben in de tijd dat ik in de cel zat met me sleutels die brief gepakt

Gewenste oplossing
volgens de wet handelen verantwoordelijke vervolgen
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 4 maart 2013 @ 16:05:45 #157
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123620475
:') :') :')
  maandag 4 maart 2013 @ 16:15:25 #158
386224 KLTZK
De Wijze
pi_123620890
quote:
Klacht schoenenwinkel.nl: samsung galaxy ace s5830 slv
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden schoenenwinkel.nl
Lezers van deze klacht: 16
telefoon niet goed doet…

Gewenste oplossing
klacht die niet opgelost is.Maar afgedaan wordt door reparatie centrum makro.voor de tweede keer..Met als mededeling.ligt niet aan het toestel, maar aan de lader of bepaalde apps geheugenkaart of instelling zou kunnen liggen terwijl de eerste keer door makro medewerker Roy zelf al wat dingen waren uit gezet apps en volgens mij legte het daar niet aan..Maar toch geprobeerdt. HAD DAN WEL HANDIG GEWEEST ALS ZE DAT ZELF OOK HADDEN GECONTROLEERD bij het reparatie centum Die hebben de eerste keer er niks meegedaan DE twee de keer de duur test uit gevoerdt ..TOESTEL voor de twee de keer bij makro reparatie nu . En gewoon het zelfde verhaal als de eerste keer.Zeggen duur testen te hebben gedaan.En zeggen dat de telefoon hierbij ook in orde is En klaar legt om opgehaalt te worden...Maar het probleem is nog niet verholpen. Maar wel de telefoon kon ophalen . IK als klant zelf maar even naar samsung gebeld en gevraagd wat die daar van vonden,en vinden dat een vreemd verhaal,en zeiden mij de telefoon op te laten sturen naar samsung eigen reparatie centerum .En dat hun gingen kijken wat de makro reparatie ermee gedaan hebben.en het probleem vast te stellen wat er werkelijk aan de hand is.....Moet ik nou als klant van de makro zelf het toestel naar samsung reparatie sturen.Terwijl de makro het probleem hoort op te lossen .toestel bij makro gekocht. IK VIND DAT DE MAKRO ZELF ZIJN VERANDWOORDELIJK HOORT TE NEMEN ,EN HET TOESTEL NAAR SAMSUNG TE STUREN. WANT DIE ZEGGEN DAT HET VERHAAL NIET KLOPT ....BETREFT UITSLAG REPARATIE CENRTUM MAKRO.......Graag nader bericht..Vriendelijke Gr -
Sinds wanneer kan je bij schoenenwinkels ook telefoons kopen :o
EN klacht. nogal MOEILIJK te ...LEZEN is

quote:
Klacht Tele2: klachten
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 28
onterecht van mijn rekening geld op genomen

Gewenste oplossing
meteen mijn geld terug
Dus Tele2 is nu ook een bank?

quote:
Klacht Albert Heijn: schandalig
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 1302
Geachte Dames, Heren,

Vandaag wil ik toch even een klacht indienen over de behandeling die mijn echtgenote ten deel is gevallen.

Via de media krijgt mijn vrouw bericht dat ze 2 flessen olijfolie kan kopen voor de prijs van 1. nou daar had ze wel interesse in

Zij was afgelopen dinsdag in Veghel en besloot naar AH te gaan. Jammer, jammer uitverkocht.

Moest maar een andere dag terug komen als het weer op voorraad was. Gelul natuurlijk. Een aanbieding hoort ruimschoots op voorraad te zijn

Maar zij liet zich gewoon wegsturen.

Afgelopen donderdag middag 3 september ca 12.30 uur samen naar AH in Helmond. Ook hier weer uitverkocht !!!!!!

Een vriendelijke dame die het vak aanvult zij tegen ons: “ gaat u maar naar de infobalie daar krijgt u een tegoedbon.”

Na de boodschappen te hebben afgerekend naar de info balie.

Helemaal geen tegoed bon we moesten de volgende dag maar terug komen. Mijn vrouw vertelde dat ze buiten de stad woont en dat ze maar een keer in de week AH bezoekt.

Niets mee te maken gewoon terugkomen en geen tegoedbon. Zij vertelde het nog een keer: “ik woon buiten de stad.” Niets mee te maken terug komen.

Zelf stond ik op een afstand te kijken en mee te luisteren. Werd erg kwaad over de onbeschofte toon de dame achter de balie aansloeg, ben naar de balie gelopen, heb daar gevraagd naar de bedrijfsleider, daar ik de onbeschofte behandeling die mijn vrouw ten deel viel niet kon accepteren.

De bedrijfsleider nam nog niet de moeite om even achter zijn bureau uit te komen, maar gaf na een lang gesprek met de juffrouw achter de balie uiteindelijk

Toestemming voor een tegoed bon. Op de wijze waarop de Dame de bon uiteindelijk uitschreef sprak boekdelen.

Als dit de manier is van AH om klanten te helpen, nou dan is het voor ons, en een aantal gezinsleden de allerlaatste keer dat we AH bezoeken

Een kopie van de brief stuur ik naar de div. consumenten organisaties
Dus het is het probleem van de AH dat hij/zij buiten de stad woont? 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:38:01 ]
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  maandag 4 maart 2013 @ 16:27:28 #159
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123621416
quote:
Klacht DSW: valse beschuldighingen en bedrijgingen en moishandeling

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden DSW
Lezers van deze klacht: 1534
ik word vals beschuldigd van 3 4 of meer dingen bij de folder afdeling en de baas heeft mij bedrijgt en mishandeld maar omdat met beschuldingen en bedrijgingen nog niks is bewezen en ik er heel vaak genoeg naar heb gevraagt kun je dat ook bewijzen dat het zo is en dan te horen krijg dat gaat je niks aan dien ik nu een klacht in bij jullie

als al die beschuldeging en bedrijgingen wel vals blijken te wezen kan ik er dan nog een hoge dwangsoms van geld er uit gaan slepen
Ehh ja? :')

quote:
Klacht Gemeente Den Haag: phissing

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gemeente Den Haag
Lezers van deze klacht: 94
phissing,
bij het melden van kapotte straatverlichting via internet wil de gemeente naam,voorletters,geslacht,huisadres,telefoonnummers,en liefst ook sofinummer in een bericht hebben. en als je niet al hun wensen invult kan je het niet verzenden , dus heb ik het maar niet gemeld omdat ik niet al mijn data op het net gekoppeld wil zien

Gewenste oplossing
de melding kapotte straatverl.moet niet op een misdrijf lijken maar opmeer op een sociale hint en dat is niet mogelijk
Phissing nog wel :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 4 maart 2013 @ 18:21:40 #160
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_123625717
quote:
Klacht KPN Internet: Pesterij??

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 540
Ik heb mijn abonnement verlengt, een nieuwe toestel gekregen maar was ik niet blij mee. Klantendienst zegt: geen probleem, terug sturen dan krijgt je een andere. Snel gedaan een week later mocht ik een andere bestelen…maar toch niet wegens een systeem fout, dus eerst een klacht indienen… duurt maar…. 20 werk dagen.
20 werk dagen later wegens drukten is 25 werk dagen geworden…na 27 werk dagen krijgt ik per e-mail :
Helaas is er een achterstand op de afdeling Klachtenafhandeling. Ik kan u hierom ook geen indicatie geven hoe lang het duurt voordat u bericht krijgt over uw klacht.
Als dat geen pesterij is dan weet ik niet meer.
Ook de oorspronkelijke order kon niet meer geannuleerd wegens dezelfde systeem fout.
Gewenste oplossing
Order geannuleerd, vanaf 12 december naar een ander provider overstappen of naar prepaid.
Het pesten moet stoppen! ;(
Tongring
  maandag 4 maart 2013 @ 18:52:12 #161
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_123626828
quote:
Klacht PostNL: kut tnt

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 1370
je mag me moeder niet ontslaan

Gewenste oplossing
me moeder niet ontslaan

Oplossing van het bedrijf
We kunnen helaas geen klachten behandelen zonder gegevens.
quote:
Klacht RTL 7: kutreclame

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Lezers van deze klacht: 715
wat een kut reclame elke kaar en jullie doe er niks aan gewoon schijt aan de kijker

Gewenste oplossing
zoek het uit

Lekker duidelijk :')


quote:
Klacht Algemeen Dagblad: Staatsklotenaktie

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Algemeen Dagblad
Lezers van deze klacht: 76
Kan de site niet vinden wel over 15 loten maar niets over 1000

Gewenste oplossing
De juiste link
Staatsklotenactie? :')


quote:
Klacht Flirtspot.nl: Vissengaan dood

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Flirtspot.nl
Lezers van deze klacht: 189
Heel veel vissen gaan dood. Mijn aquarium is netjes. Ph waardes ed check ik regelmatig en er is voldoende aanwezigheid van planten. Eergisteren 10 kardinaal tetras gekocht. Op advies van dierenwinkel direct begonnen met eh2000. Na 1 dag 5 dood. Nu de 2e dag is er nog 1 over.

Gewenste oplossing
1 de winkel moet beter voor hun vissen zorgen. Er zitten vaak dode vissen in de bakken 2 niet afschuiven met smoesjes. Moest water meenemen een vorige keer. Dit hebben ze gecontroleerd en daar bleek niet mis mee. Toen werd het ineens nog weer verdraaaid en speelden er ineens nog veeeeel meer factoren mee. Onzin. De bak is netjes. Ze wilden niet langs komen om te kijken maar ook niet vergoeden. Ik vind dat ze gewoon moeten vergoeden. Afgelopen 2 jaar heb ik voor zeker 150 euro vissen gekocht en daar is zeker 2/3 van dood gegaan. 3 ik denk dat ze de vissen te jong verkopen. De vissen waren 3 jaar geleden aanzienli groter maar er zijn nu alleen nog maar hele kleine visjes te koop die denk ik veel moeite hebben met zon verhuizing.


-
Ik zie dat z'n dates wat minder blij met hem/haar waren :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:39:19 ]
Tongring
  dinsdag 5 maart 2013 @ 00:06:42 #162
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_123645690
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Een paar uit de ouden doosch :')

[..]

[..]

Die is rijp voor het gesticht 8)7 _!
_O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_123645985
quote:
Als dakloze word normaal mijn premie automatiche over gemaakt aan de sociale dienst.
Door een fout van de sociale dienst maastricht.
Hebben ze mij de aanvulling afgepakt wegens achterstand
van betaling.
Is dus niet mijn schuld geweest.
Ik heb de achterstand bij de vgz zo snel afbetaald.
Nu moet ik tot januarie wachten totdat ik weer aanvuling van het ziekenfonds kan aanvragen
Gewenste oplossing

Ik ben tevreden als ik mijn aanvuling bij het ziekenfonds weer terug krijgt. Ik zit nu in de zware kosten van de tandarts in mijn maag. En ik heb voor heen altijd netjes betaald de rekeningen. Ik hoop ook dat ik nu alles voorgoed ga krijgen zoals de tandarts dat is bijna 80 euro voor een paar fototjes.
Een zwerver die internet heeft en naar de tandarts gaat voor een paar fotootjes? :') Hij heeft blijkbaar zelfs een aanvullende tandartsverzekering. :')
  dinsdag 5 maart 2013 @ 07:51:27 #164
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123648880
quote:
Klacht Vodafone: Geen 3G op school

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 28
Geen 3G op school. - daar in de buurt

Gewenste oplossing
Sneller 3G
Niet internetten op je phone, maar leren :')

quote:
Klacht vistaprint: Mevr.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden vistaprint
Lezers van deze klacht: 26
De betaalwijze via World pay

Gewenste oplossing
Ik wil geen aanbiedingen meer ontvangen van Vistaprint.
Kort maar krachtig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:40:02 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 08:33:55 #165
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123649375
quote:
Klacht GVB amsterdam: coffee to go

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden GVB amsterdam
Lezers van deze klacht: 6
Bij de busstaanplaats en tramhalte bij sloterdijk is er een starbucks die coffee to go verkoopt. Nu is mij overkomen dat ik de tram niet inmocht door mij koffie (die trouwens helemaal dicht is) wat ik ronduit belachelijk vindt. Vooral omdat het word verkocht bij het openbaarvervoer. Ik vind dus dat het duidelijk moet aangegeven worden dat je ook blijkbaar daar de tram niet in mag. Want die koffie is duur dus die gooi je niet zomaar weg.

Gewenste oplossing
Dat het duidelijk word aangegeven voordat je het koopt of dat je gewoon de tram in mag. Aangezien het dicht is en niet open.
Wat snap je niet aan de huisregels van de GVB :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Eindredactie Games dinsdag 5 maart 2013 @ 08:35:34 #166
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123649392
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 08:33 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan de huisregels van de GVB :')
[ afbeelding ]
dat zegt niet dat je het niet mag transporteren. Anders zou ik mijn boodschappen ook niet mee mogen nemen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:09:22 #167
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123649892
quote:
Klacht Connexxion: bekeuring cat. 8 nummer e128

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Connexxion
Lezers van deze klacht: 273
Mijn klacht is dat ik een bekeuring heb ontvangen van de een controleur in de bus, en die zag dat ik mijn voet half leunend op het puntje van de stoel tegenover mij zat. Ik heb zonder een enige waarschuwing vooraf, gelijk een bekeuring ontvangen en hier ben ik het niet mee eens.

Gewenste oplossing
dat deze boete kwijtgescholden word.
Huillie doen omdat je een boete krijgt hiervoor :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 6 maart 2013 @ 07:39:17 #168
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123691725
quote:
Klacht RTL 4: GTST Drugs

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 4
Lezers van deze klacht: 28
Ik vind het niet kunnen dat er drugs gebruikt word. in gtst zoals nu in de serie te zien is. dat sjoerd betere cijfers haalt door die troep het zet kinderen aan om drugs te gebruiken dit is niet normaal. 12+ Verander het naar 16+ dit kan gewoon niet en ik maak me zorgen om kinderen dit vind ik echt te vergaan beste mensen .

Gewenste oplossing
Dat alle slechte kanten van drugs. gelijk in beeld komen en niet het voordeel van betere cijfers . Ghoor graag van jullie per mail <verwijderd>.mail@gmail.com .
:'):'):')

quote:
Klacht Politie: onmenselijke benadering van de politie, gewoon onbeschoft.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Politie
Lezers van deze klacht: 34
Savonds wordt ik door de politie staande gehouden met de woorden dat ik met mijn mistlichten aan reed(voor). Ik vertel deze agenten dat ik niet rij met de mist lichten aan, en bewijs dit door hen te laten zien dat ik de knop voor mijn mist licht niet aan heb staan, en druk deze vervolgens in en laat ze zien dat mijn achter mistlamp aangaat. Ze behandelen me in de tussen tijd als een stuk vuil, die het niet waard is om aan te horen, aan te kijken, en/of als een normaal mens te behandelen. Mijn vragen worden niet beantwoord, en ze hebben lak aan wat ik zeg. Totale negering. Ik ben er echt van overtuigd dat ik niet met mijn mistlichten aan over de weg ging, het betreft hier volgens mijn man later de bermlichten. Maar de agenten hadden hier geen luisterend oor naar en gaven me gewoon een bekeuring. Ik vroeg waarom ik niet gewoon een waarschuwing kon krijgen, en dit probleem kon laten na kijken door een garage, aangezien ik me van geen kwaad bewust was. De agent zei dood leuk voor de kruising had ik al besloten je een bekeuring te geven dus vandaar. Wat is dit? Hier tegen in gaan heeft volgens zeggen geen zin, maar in de tussen tijd kook ik van woede. Respect kan alleen komen vanuit twee kanten, en die krijgt men niet door een arrogante houding.
Uit een betrouwbare bron (weet ik dat de politie ook maar een mens is, en ze stikken van de fouten. Ze gaan zelf onder invloed van drugs op pad, rijden veel te hard, negeren stoplichten doormiddel van lichtsignaal te voeren, enz.

Gewenste oplossing
Dat de agenten een gedegen cursus krijgen, hoe om tegaan met mensen. De echte agent heeft een hart.
Onmenselijk behandeld omdat je een prent hebt gekregen voor het onnodig voeren van je mistlampen? :')

quote:
Klacht GGZ Noord-Holland-Noord: diagnose add/adhd weigert GGZ

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden GGZ Noord-Holland-Noord
Lezers van deze klacht: 22
ik word door dokter doorverwezen naar GGZ N-H-N maar ben er twee keer voor de kat zijn heen gegaan, eerste keer had ik volgens hun geen afspraak terwijl ik brief in mijn hand had en tweede keer word ik daar persoonlijk niet verder geholpen, tevens tig telefoontjes gepleegd en ggz stuurt mij naar reclassering waar ik in het verleden onder toezicht stond. Stelletje kneuzen zijn het daaro, vraag ik eens een keer hulp behandelen ze me zo.Laatst voor DE TIENDE KEER huisarts gesproken en die slappe zak zei dat het niks word met ggz, als ie nou zijn vak verstaat gaat ie er achteraan net zo lang tot het lukt(zou ik tenminste doen)en raar vinden dat de kosten zo omhoog gaan in de zorg, tig keer een verwijzing halen/krijgen voor het zelfde.

Gewenste oplossing
nou eens serieus genomen worden, heb een schijthekel aan hulp en probeer het zelf wel te fixen of blijf er mee door lopen zodat baas mij naar huis stuurt. Ben er letterlijk al jaren mee bezig om het in mijn koppie eens wat meer op orde te krijgen dmv medicatie die ik zou horen te krijgen maar ik ben niet belangrijk genoeg ofzo. ik wil getest worden voor add/adhd
Volgens mij heb je wel meer dan add/adhd :')

quote:
Klacht NS: kluisjes

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 22
Er was niet 1 werkende bagagekluis

Gewenste oplossing
2 x taxikosten geldermalsen
Ehh? :')

[ Bericht 28% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 06-03-2013 07:46:27 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_123691945
Die mensen hebben werkelijk een lager IQ dan een baksteen met 't syndroom van Down.

(Ja, ik impliceer hiermee dat mensen met down syndroom heel wat slimmer zijn dan die idioten op klacht.nl :) )
  woensdag 6 maart 2013 @ 12:37:54 #170
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123698205
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:02 schreef Toto69 het volgende:
Die mensen hebben werkelijk een lager IQ dan een baksteen met 't syndroom van Down.

(Ja, ik impliceer hiermee dat mensen met down syndroom heel wat slimmer zijn dan die idioten op klacht.nl :) )
Dat is wel zo, ik werk bij een sociale werkplaats waar ook wel mensen zijn met downsyndroom en die zijn echt een stuk slimmer dan de idioten op klacht.nl.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 6 maart 2013 @ 12:39:50 #171
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123698285
quote:
Klacht Jumbo: Fred en Ed snoeptomaatjes

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 7
Als ik de tomaatjes was dan komt er lichtgroen water vanaf?? En dat is niet bij andere tomaatjes van een ander merk.
Het lijkt wel een of ander verdelgingsmiddel (radioactief??) Het is echt gewoon lichtgroen!!
Als ik die tomaatjes eet ben ik er niet zo zeker van of ze wel gezond zijn, met dat groene water (en ik eet ze elke dag!) Voor de rest ben ik erg tevreden over jullie bedrijf!

Gewenste oplossing
Andere verdelingsmiddelenen gebruiken of beter wassen!!
Pas op, radioactieve tomaatjes :')


quote:
Klacht Mafiaway.nl: wtf

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Mafiaway.nl
Lezers van deze klacht: 11
ik wordt zomaar verbannen
het is zwaar irritand en me geld is weg

Gewenste oplossing
ik ben niet meer verbannen en ik wil me geld terug 100 miljardt
Idd WTF :')

quote:
Klacht Aldi: Chardonnay

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 29
Heb al enkele keren geprobeerd een fles van de aangeprezen ( in uw folder ) La Guan blanco 2011 te kopen was steeds in Vriezenven niet verkrijgbaar of uitverkocht ? toen er gisterochtend nog 11 flessen in het rek stonden heb ik spontaan een doos van 6 flessen gepakt en afgerekend gisteravond een fles gekoeld en daarna geopend , wat een teleurstelling wijn had duidelijk kurktonen in de wijn en was niet lekker een 2e geopende fles het zelfde heb het verder niet geprobeerd heb dus nog 4 dichte flessen ben niet van plan er nog een fles aan te wagen, het de vriendelijke kassa medewerkster gezegd de bon niet te willen van de boodschappen achteraf jammer.
Misschien heb ik pech gehad maar het toeval van 2 op 6 vind ik niet in verhouding, met vriendelijke groet,
-

Gewenste oplossing
Zou de dichte flessen retour willen doen heb de aangebroken flessen gekoeld staan mocht u zich over de kwaliteit willen buigen. Het advies deze wijn jong te drinken kan hier misschien mee te maken hebben? Wacht uw reaktie af
Dan probeer je toch eerst 1 fles uit, en als je het dan niet te zuipen vindt koop je het niet meer :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:41:29 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 6 maart 2013 @ 13:06:04 #172
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_123699175
quote:
Klacht Tivall: Geen product code

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tivall
Lezers van deze klacht: 653
Omschrijving klacht
De producten van tivall worden geproducerd in
Israel. Israel is een apartheid staat.
Ze houden zich niet aan internatinaalen rechten.
Ze hebben het land gestollen van de Palestijne.

Gewenste oplossing
Een product code zo dat de mensen wetten dat het producten zijn uit Israel.
Beter is geen producten meer uit een land dat de mensen rechten op groten schaal veracht.
:D


quote:
Klacht Overheid: overheid onbetrouwbaar

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Overheid
Lezers van deze klacht: 377
Overheid onbetrouwbaar

Gewenste oplossing
met elke oplossing
loeminadie!!!!1!!1!11
Tongring
  woensdag 6 maart 2013 @ 13:31:41 #173
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_123699936
quote:
Klacht EA Games: Pakjes

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden EA Games
Lezers van deze klacht: 104
Hallo, fifa

Ik heb al aan 80,- playstation network kaarten gekocht en daarvan ging ik pakjes kopen maar ik heb ik totaal rond de 100 pakjes gekocht en heb GEEN 1

Gewenste oplossing
geen 1 ik wil me geld terug of goeie spelers
Nou, hier heb je dan eindelijk je 1

1.
Tongring
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:42:41 #174
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123702180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 07:39 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:'):'):')

[..]

Onmenselijk behandeld omdat je een prent hebt gekregen voor het onnodig voeren van je mistlampen? :')

[..]

Volgens mij heb je wel meer dan add/adhd :')

[..]

Ehh? :')
Die klacht over de politie: 'negeren stoplichten door middel van lichtsignalen voeren' Ja doos daar zijn ze tot bevoegd 8)7

Edit: nevermind
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:59:32 #175
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123702716
Meerdere kansloze klachten van dezelfde persoon over dezelfde auto :')
quote:
Klacht Autobedrijf,opel astra

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden -
Lezers van deze klacht: 393
heb bij autobedrijf - een opel astra uit 1999 gekocht na lang praten heb ik toch de auto gekocht maar moesnog een nieuwe apk krijgen nou puntje bij paaltje zou ik de andere dag de auto kunnen ophallen nou dat heb ik dus gedaan koste me 150 euro extra na 1 dag rijden trapte ik dwars door de remmen heen boven op een andere auto geklapt me helle auto kapot de auto werd weggesleept door de anwb naar een garage bedrijf daar bleek dat de remblokken en rem schijven voor en achter hellemaal kapot waren dat er een chassis balk hellemaal doorgerot was enz enz enz auto was dus rijp voor de sloop mocht nooit goed gekeurt worden was een gevaar op de weg heb autobedrijf - gebelt en heb hem het verhaal vertelt kreeg toen te horen van de beste man ja dat ken gebeuren he nou kwaaier kon je me niet krijgen heb ook niks meer vernomen van autobedrijf - zou zeggen nooit een auto kopen daar de oplichters daar

Gewenste oplossing
me geld terug maar dat kon ik op me buik schrijven

Oplossing van het bedrijf
ik zou graag weten over welke auto het was en als u mij telefonisch kan bellen op - om te proberen tot een oplossing te komen want weet niet wat er precies is gebeurt en fout gegaan aangezien er twee personeelsleden bij mij bedrijf weg zijn gegaan gelieve tel contact met mij op - om tot een oplossing te komen
quote:
Klacht Autobedrijf -, (opel astra)

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht -
Lezers van deze klacht: 404
hier weer de man van de opel astra nou moest hem bellen nou dat heb ik gedaan en hij zij de zijn 2 mensen onslagen hier nou ben door hem geholpen (-) hij vroeg mij met een dreigende toon langs te komen maar heb dat dus maar niet gedaan hij liep me te bedreigen door de telefoon met dat hij het wel effe zou oplossen met me door me kop ervanaf te slaan als ik de klacht niet zou verwijderen nou hij is niet goed bij ze hoofd blijkbaar

Gewenste oplossing
sluiten die zaak

Oplossing van het bedrijf
wel heel leuk dat ik niet gebeld ben vandaag over deze kwestie dus mij gevoel dat bepaalde personen mij zwart willen maken is waar mensen geloof wat jullie willen maar dit is niet eerlijk laat die meneer kenteken op geven kan iedereen zien dat dit verhaal een broodje aap is
grappenmakers
quote:
Klacht Badkamerreus: bedreiging (opel astra)

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Badkamerreus
Lezers van deze klacht: 132
hier weer de man van de opel astra nou moest hem bellen nou dat heb ik gedaan en hij zij de zijn 2 mensen onslagen hier nou ben door hem geholpen (-) hij vroeg mij met een dreigende toon langs te komen maar heb dat dus maar niet gedaan hij liep me te bedreigen door de telefoon met dat hij het wel effe zou oplossen met me door me kop ervanaf te slaan als ik de klacht niet zou intrekkennou hij is niet goed bij ze hoofd blijkbaar

Gewenste oplossing
sluiten die zaak


[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:44:02 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')