abonnement Unibet Coolblue
pi_124229143
klacht.nl was net bij Rambam.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:50:36 #277
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_124286814
quote:
Klacht Laserservice: Stalking

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Laserservice
Lezers van deze klacht: 7
Ik heb een huisgenoot die zwaar in de problemen heeft gezeten.
Hij heeft nu een andere baan, en is in het buitenland.
Mijn huisgenoot is alleen via zijn boordcomputer te bereiken, mag maar 2 vaste nummers bellen en hier zit een limiet op.
Heb dat gisteren netjes uitgelegd, ben begripvol te woord gestaan. Vandaag belt er weer een kantoorpoes en staat me onbeschoft te woord en verteld mij dat ze elke dag mag bellen.
Ik heb gezegd dat ze deze praktijken in de oorlog deden, en als het niet ophoud dat ik er werk van maak.
Ze maken niet alleen de klant hoorndol, maar ook zijn omgeving je bent bang om je telefoon op te nemen.

Gewenste oplossing
Ik zou graag Laser voor het gerecht dagen wegens schending van de pravicie. Eigenlijk is het te gek voor woorden dat deze maffia praktijken hier in Nederland voorkomen. Het moet ophouden, en dat ze begrip moeten hebben voor de situatie waarin mensen terecht kunnen komen.
pravicie :')

quote:
Klacht Swiffer: Gebroken stok van de swiffer XXL

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Swiffer
Lezers van deze klacht: 5
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik een swiffer XXL gekocht voor de haren van mijn hond. Hij doet het erg goed. Vanalles heb ik ervoor aangeschaft qua doekjes etc. Ik was bezig met de swiffer en zet de stok even tegen de muur aan. De hond liep er tegen aan en de stok viel en brak zo door. Helaas kan ik de swiffer niet meer gebruiken.

Gewenste oplossing
Een nieuwe swiffer met doekjes
:')

quote:
Compliment Badoo.com: super!


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Badoo.com
Lezers van deze compliment: 23
cool
ik vind badoo leuk super leuk!

Gewenste oplossing
badoo
Kansloos :')

[ Bericht 16% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 20-03-2013 12:16:47 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_124290890
Eigenlijk is het niet te geloven hoe achterlijk de meesten zijn. Ook bij een klacht waarbij het overduidelijk niet aan het product/bedrijf ligt eist men een gratis product en/of een schadevergoeding. :')
pi_124293693
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
klacht.nl was net bij Rambam.
De moeite waard om terug te kijken?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:16:12 #280
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_124294159
quote:
Klacht Veolia: Bus wederom te laat

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 8
Normaal gesproken klaag ik nooit over de bus. Maar dit keer is de maat vol. Doordat de bus niet op tijd bij de eerste halte, op de Romeinenstraat was, heb ik mijn aansluiting richting Stein wederom gemist. Hierdoor was ik alweer te laat op het werk. Deze waren hier natuurlijk niet blij mee. Nadat ik de buschauffeur hierop heb aangesproken zei ze met een glimlach “tja”. Hier was ik al helemaal niet van gediend. Zonder een woord te zeggen ben ik de bus maar uitgestapt en heb ik een uur kunnen wachten voordat de volgende bus kwam.

Gewenste oplossing
Zorgen dat de bussen eens op tijd zijn. Zodat ik niet alweer te laat op het werk ben
Je kan beter over jezelf klagen, want jij besloot om uit te stappen en een uur te moeten wachten op de volgende bus :')

quote:
Klacht Hi: aanschaf nieuwe telefoon.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hi
Lezers van deze klacht: 1
In november 2012 kom ik in de winkel van Hi in Doetinchem, hier zat voorheen T-mobile. Ik vraag of ik voor een nieuw toestel in aanmerking kan/mag komen vanwege abonnement bij T-mobile en heb ook nog gezegd dat ik niet weet wanneer mijn abonnement afloopt bij T-mobile, dit was echter geen enkel probleem. Ik heb samen met medewerker gezegd wat ik allemaal met de telefoon wil en dat is mijn nr. behouden en ermee kunnen internetten en whats app. Hij heeft dit allemaal nagekeken en dit was allemaal mogelijk. Wel heeft hij gezegd dat ik misschien een maandje moest wachten vanwege nr. behoud. Ik zou hierover bericht krijgen.
Nou ik blij en met toestel naar huis. Ik vond het al wel vreemd dat hij niets over mijn abonnement van t-mobile kon vertellen, maar ik weet dit ook allemaal niet dus is heb vertrouwen in de mensheid en denk dit zal wel goed komen.
Na 6 weken inmiddels half januari ben ik maar eens teruggegaan naar hi winkel, vertrouwde het allemaal niet zo, nog steeds niets gehoord. Krijg nu een andere verkoper en die zegt doodleuk dat het allemaal erg ingewikkeld is en dat ik nog een paar weken moet wachten en dat het dan allemaal geregeld is. Ik vond dit raar en heb diezelfde middag nog naar kantoor gebeld. Medewerksters verteld hoe en wat en zei zegt dat ik nog helemaal niet van contract af kan en dat deze pas in juli afloopt. Zij vond het ook allemaal erg vreemd en zei dat het geen normale manier van doen is. Zij zie dat ik een klacht moest indienen. Ik heb haar gezegd dat ik nogmaals naar hi winkel ga voor uitleg, dit heb ik eind febr. gedaan, en kreeg weer een andere medewerker van hi winkel. Hij zou voor mij uiterste best doen om te kijken wat hij voor mij kon doen, hij vond het allemaal erg vervelend. Ik heb hem gezegd dat ik bij deze telefoon en alles wil inleveren en contract wil verbreken heb geen vertrouwen meer in deze provider. Hij zegt dat dit erg moeilijk zal gaan. Hij zegt mw. nogmaals ik zal echt mij best voor u gaan doen. Ik ben niet zon haatdragend iemand, maar als ik het gevoel heb dat ik belazerd ben dan ben je bij mij aan verkeerde eind. Dit heb ik hem niet gezegd, heb medewerker bedankt voor zijn begrip en hij heeft mij gisteren 15 maart gebeld met de mededeling dat hij niets voor mij kon betekenen. Hij bood zijn excuses aan en ook hij zei dat ik het best een klacht in kon dienen, dus bij deze. Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, heb hun ook al ingeschakeld. Hun zeggen dat er wel degelijk fouten zijn gemaakt dus je kunt contract wel ontbreken. Dus bij deze wil ik dat jullie contract verbreken en telefoon en behoren komen ophalen of ik breng ze retour bij hi winkel.
Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van u hoe we dit zo snel mogelijk allemaal kunnen afhandelen.
Met vriendelijke groet Astrid Wanrooy, spoorzicht 11, 7061ED Terborg. mobiele nr. 06-20538622

Gewenste oplossing
moet deze nog afwachten tot nu toe niet tevreden. Iedereen geeft een ander de schuld.Jammer dat we tot nu toe geen oplossing gevonden hebben.
Mensen die denken dat Hi van T-Mobile is inplaats van KPN :')

quote:
Klacht Karwei: Speelkasteel 20 euro duurder in folder, dan vorig jaar.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Karwei
Lezers van deze klacht: 2
Speelkasteel ¤ 20 duurder in folder, dan vorig jaar.

Vorig jaar stond hij voor ¤ 129 te koop, nu staat hij in de folder voor ¤ 149.

Had gebeld met een filiaal en die gaf aan dat het door de btw verhoging komt, maar ¤ 20 voor 2% verhoging is wel erg veel.

Gewenste oplossing
Het product voor ¤ 129 of minder kunnen aanschaffen.
Ehh ja? :')

[ Bericht 34% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 20-03-2013 15:28:28 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_124297959
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De moeite waard om terug te kijken?
Mwah, het was wel aardig. Het ging over louche tickethandelaren, waarbij ze ook enkele klachten (uiteraard met taalfouten) van klacht.nl voorlazen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:01:49 #282
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_124301264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

pravicie :')

[..]

:')

[..]

Kansloos :')
Die van die Swiffer deed me hardop lachen :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:24:50 #283
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_124302096
quote:
Compliment RTL 4: Weet ik veel aflering 2, vraag 12


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 4
Lezers van deze compliment: 19
Eerst mijn complimenten voor het programma.Afgelopen zaterdag zat ik met mijn ouders op de bank te kijken. Vraag 12 was een voetbal vraag. Maar ik denk dat de antwoorden van de vraag niet juist zijn.
De vraag was; Voor welke clubs heeft Zlatan Ibrahimovic gespeeld? Er zijn meerdere antwoorden goed.
A. Manchester City
B. AC Milan
C. Paris Saint-Germain
D. Ajax

De goede antwoorden volgens jullie waren B,C en D. Maar dat klopt volgens mij niet. De vraag is waar hij HEEFT GESPEELD, en dat zijn B en D. Op dit moment is hij namelijk nog steeds actief bij Paris Saint-Germain, dus HEEFT hij daar niet GESPEELD, maar SPEELT hij daar nog. De goede antwoorden moeten volgens mij dus alleen B en D zijn.

Ik hoor graag van jullie.
:')


quote:
Klacht RTL 5: Black Knight

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 5
Lezers van deze klacht: 977
Bij de introductie van de Film Black Knight wordt er gezegd “die hippe nigger” zorgt voor veel troubies! Vind ik echt niet kunnen Negers zijn geen niggers meer!
:D _O-
Tongring
  woensdag 20 maart 2013 @ 20:25:43 #284
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_124307830
quote:
Klacht Prijzenmepper.nl: Gestolen portemonnee 9 maart 2013

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prijzenmepper.nl
Lezers van deze klacht: 15
Op zaterdag 9 maart 2013 is tussen 14.00 en 14.30 uur de portemonne van mijn tante ontvreemd uit haar tas bij de Prijsmepper in Nieuwegein. Het personeel doet helemaal niks. Ik heb gevraagd om de winkel te sluiten en meteen de beveiliging of politie te bellen om iedere klant te fouilleren. Hier wordt op geantwoord dat dat niet kan. Het personeel doet gewoon helemaal niks. Op een gegeven moment heeft een medewerker verteld dat de politie is gebeld, dit is niet waar geweest hebben wij later vernomen bij de politie. Het personeel wat in dit filiaal staat is totaal niet gemotiveerd en doet niks met klachten. Het blijkt dat er regelmatig portemonnee’s gestolen worden hier. Wij waren die dag al de 2e die aangifte kwamen doen bij de politie. Als degene die deze portemonee mee heeft genomen zo vriendelijk wil zijn om de persoonlijke spullen die in de portemonne zitten deze te deponeren in de brievenbus van de politie zodat ze in ieder geval de foto’s terug heeft.

Gewenste oplossing
Camerabewaking. Goed en gemotiveerd vriendelijk personeel.
:')

En dan allemaal aangifte doen van wederrechtelijke vrijheidsberoving.
  donderdag 21 maart 2013 @ 06:50:10 #285
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_124323376
quote:
Klacht Hotmail.com: emails komen niet aan

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hotmail.com
Lezers van deze klacht: 31
emails verzonden van een ander adre sdan hotmail komen niet binnen bij hotmail/oulook. dit is erg vervelend voor mijn werk/bedrijf!

Gewenste oplossing
dat outlook/hotmail constant goed en volledig functioneert, nu krijg ik geen post binnen en kan ik vanaf een ander dan hotmailadres geen mails naar hotmail verzenden. dit veroorzaakt grote problemen voor mijn bedrijf!
Waarom gebruik je in vredesnaam dan een Hotmail adres voor je eigen bedrijf? :|W

quote:
Suggestie Scholen: discriminatie


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Scholen
Lezers van deze suggestie: 32
mij zoon is 5 jaar.hij gaat naar school.en wij voelen dat juf discrimineerd hem en plus ons ook zo als ouders.
Misschien omdat nog niet goed is jouw Nederlands? :')

quote:
Klacht Albert Heijn: NS kaartje

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 52
Ik zie in uw filiaal Haarlemmerdijk , Amsterdam een grote folder hangen met AH-NS-E 17,- treinkaartjes aanbieding
Koop deze kaartjes wel vaker bij Blokker. Systeem: papieren kaartje dat via de stempelautomaat op het station geactiveerd moet worden.
Koop AH-NS treinkaartje, krijg kaartje plus bon, en bij het weglopen wordt me nog nageroepen dat ik wel eerst het kaartje moet activeren en printen!!!! Ik ben op weg naar CS en heb geen meewandelende computer, noch printer.
Ik wil het kaartje retourneren, maar krijg mijn geld niet terug. Het meisje achter de balie en haar cheffin reageren afwijzend, maar hebben wel mijn geld opgestreken.
Ik bel met NS klantenservice, krijg het advies een brief te schrijven, etc. Is onmiddellik gebeurd. Ook ben ik met de manager van het filiaal van AH gaan praten dat AH, c.q.hij, zijn mensen beter moet opleiden. Krijg bosje tulpen als troost.

Maar ik zit met veel verloren tijd, een reisbestemming die ik af moest zeggen waardoor ik in onvoorziene problemen kom, etc.

a. wilt u uw personeel beter opleiden/instrueren zodat ze éérst vragen of iemand het treinkaartje onmiddellijk nodig heeft, want dat dat eerst geactiveerd en geprint moet worden, en het dan pas verkopen

b. wilt u op de manshoge grote AH-NSfolder duidelijk aangeven dat eerst een computer en printer ter beschikking dienen te zijn, omdat je anders geld en veel tijd verspilt.

Gewenste oplossing
1. Betere opleiding van uw personeel: ze moeten éérst zeggen dat een AH-NS kaartje i.t.t bij Blokker-NS, éérst per computer geactiveerd en geprint moet worden. 2. En ALS dit vergeten wordt, bij dit soort fouten WEL het bedrag onmiddellijk terug betalen i.p.v. de klant op te zadelen met alle gevolgen van personeelsfouten; ik moet opeens klachtenbrieven schrijven, terug naar winkel voor gesprek manager, mails schrijven, mijn hierdoor gemiste reisbestemming inlichten, bellen , maar afwachten of de NS het geld retourneert, enz.enz. 3. Schadevergoeding voor de verloren tij
Had je maar moeten lezen.
Ik zag bij AH ook staan dat je de kaartje moet uitprinten vanaf internet.
En ook op de site staat hetzelfde.
http://www.ah.nl/ns
De couponcode op uw kassabon kunt u online via deze link verzilveren van 11 maart t/m 9 juni 2013. Na verzilvering moet u zelf de Dagkaart uitprinten als e-ticket.

[ Bericht 27% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 21-03-2013 10:44:55 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 21 maart 2013 @ 16:10:45 #286
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_124338241
quote:
Klacht Prive: profiel

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prive
Lezers van deze klacht: 98
ik heb nu al meer dan een half jaar bezig om drie profielen te verwijderen op facebook maat het lukt mij nog steeds niet en ik ga nu maar stappen ondernemen tegen facebook want ik ga nu bij de politie een klacht indienen voor het schenden van mijn priviciewet en ik ga voor elke dag dat mijn drie profielen er nog op staat 5000¤ schadevergoeding eisen dus ze kunnen het verwijderen of af dokken

ps het gaat om de drie profielen op de naam

****** hendrik
en twee op de naam
hendrik ******

Gewenste oplossing
als de alle drie profielen verwijdert zijn eerder zal ik nooit tevreden zij


Klacht van hachi, over Prive, in de rubriek: Magazines geplaatst op 11 maart 2013
Een ronduit debiele klacht over het blad 'Privé'... :')
Tongring
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:00:26 #287
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_124368731
quote:
Klacht Bureau Jeugdzorg: Ik wil zelf voor mijn kind zorgen en ik kan het goed doen.
1
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Bureau Jeugdzorg
Lezers van deze klacht: 36
Het bureau jeugdzoerg wil niet werken aan terugplaatsing van mijn dochter en stelt geen onderzoek over ons zaak.
Er is geen duidelijke aanpaak en geen prespectieve toekomst voor mijn kind te zien door het byreau jeugd zorg.
De hechtrelatie tussen ik en mijn kind word expres verbroeken door het Bureau jeugdzorg door het bezoek regeling te misleiden.
Er word geen rekening gehouden met ons cultuur,achtergrond, enrelegie.
Het word niet gekeken naar het belang ven mijn dochter om terug te plaatsen en voor ons veilegheid als vluchteling in Nederland.
Het gezien voegd is onbereikbaar en onbespeekbaar. Zij is ook niet onafhankelijk met haar aanpak,vind ik.

Gewenste oplossing
Ik wil terug keren naar mijn iegen land en ik wil mijn kind mee.
Of een gigantische trol of iemand die zeer sneu is :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  PR en moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 12:20:22 #288
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_124369370
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Of een gigantische trol of iemand die zeer sneu is :')
Vrijwel alle klachten over bureau Jeugdzorg zijn terecht, though. Mogen er nog zo veel klapjosti's mee te maken hebben, maar dingen daar zijn echt slecht geregeld :N
Kinderen en ouders die elkaar niet meer mogen zien zonder goede reden enzo :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:40:44 #289
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124370052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vrijwel alle klachten over bureau Jeugdzorg zijn terecht, though. Mogen er nog zo veel klapjosti's mee te maken hebben, maar dingen daar zijn echt slecht geregeld :N
Kinderen en ouders die elkaar niet meer mogen zien zonder goede reden enzo :')
Ach welnee. Je krijgt echt niet zomaar met jeugdzorg te maken. En als dat wel gebeurt is het altijd: 'ik kan best zelf voor mijn kind zorgen en jeugdzorg zijn nazi's' terwijl die mensen blijkbaar niet voor hun kind kunnen zorgen.
  PR en moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 12:42:18 #290
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_124370093
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ach welnee. Je krijgt echt niet zomaar met jeugdzorg te maken. En als dat wel gebeurt is het altijd: 'ik kan best zelf voor mijn kind zorgen en jeugdzorg zijn nazi's' terwijl die mensen blijkbaar niet voor hun kind kunnen zorgen.
Zulke zitten er tussen ja, maar het is 'algemeen bekend' dat Jeugdzorg grote fouten gemaakt heeft in onschuldige gezinnen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_124370399
quote:
Klacht Veolia: buschaffeur laat jongen in rolstoel staan

Ik zat vanmorgen in de bus (lijn 21) naar Heerlen. In Simpelveld wilde een jongen in een rolstoel instappen. De buschauffeur stopt bij de halte, ziet dat de jongen in een rolstoel zit en rijdt vervolgens gewoon door en laat de jongen bij de bushalte staan.
Ik vind dit schandalig, en als ik veolia was zou ik me kapot schamen! Ik werd er gewoon misselijk van, totaal gebrek aan respect.

Gewenste oplossing
Deze buschauffeur moet op z'n minst zijn excuses aanbieden, of geschorst worden.
Rare titel. :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:55:10 #292
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_124370497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Je kan beter over jezelf klagen, want jij besloot om uit te stappen en een uur te moeten wachten op de volgende bus :')

[..]

Mensen die denken dat Hi van T-Mobile is inplaats van KPN :')

[..]

Ehh ja? :')
En hun naam en toenaam onder de klacht zetten zodat iedereen het kan lezen..
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:00:19 #293
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124374882
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zulke zitten er tussen ja, maar het is 'algemeen bekend' dat Jeugdzorg grote fouten gemaakt heeft in onschuldige gezinnen.
Ja maar dan nog is dat een klein percentage van alle gezinnen. En dat jeugdzorg overal een potje van maakt is eerder een algemene misvatting.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:00:59 #294
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124374906
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:51 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Rare titel. :')
Hij wilde nog wel instappen :D
  PR en moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 15:04:40 #295
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_124375022
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:00 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ja maar dan nog is dat een klein percentage van alle gezinnen. En dat jeugdzorg overal een potje van maakt is eerder een algemene misvatting.
Overal niet, veel wel :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:09:34 #296
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124377617
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Overal niet, veel wel :9
Van wat je hoort, ja, maar je hoort natuurlijk alleen de slechte verhalen.
  PR en moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 16:14:25 #297
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_124377782
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:09 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Van wat je hoort, ja, maar je hoort natuurlijk alleen de slechte verhalen.
Uiteraard, maar ik had het er ook over dat vrijwel alle klachten die je over Jeugdzorg hoort terecht zijn, klachten zijn altijd de slechte verhalen :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:55:54 #298
386224 KLTZK
De Wijze
pi_124379237
quote:
Klacht Philips: Mijn stofzuiger is binnen 4 jaar kapot!!!
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Philips
Lezers van deze klacht: 44
Mijn stofzuiger is al kapot!
als ik aan het stofzuigen ben neemt de zuigkracht af en gaat niet meer omhoog.
ik moet hem dan uitzetten en daarna weer aan maar helaas hij blijft het zelfde doen.
we hebben de filter en alles vervangen en nog doet de stofzuiger het niet.

Gewenste oplossing
maken of een nieuwe op hun kosten.
quote:
Klacht Siemens: geen garantie in buitenland
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Siemens
Lezers van deze klacht: 65
Dure(1104,00) wasmachine,Siemens WM16S791NL/20 FD 8901 serie 200342) gekocht in Nederland bij vertrouwd adres in 2009. Op advies van de winkel garantie voor 10 jaar bijgekocht(126,05)
We wonen tijdelijk,3jaar, in Italie en hebben net als bijna alle andere spullen ook de wasmachine meegenomen. Nu is de wasmachine defect(4 jaar jong) code 43.
Op zoek gegaan naar een erkende Siemens reparateur en deze gevonden via de site van Siemens Italie, - adres -. Ze kunnen dinsdag 19 mrt.komen.
Vanmorgen gebeld met Siemens Nederland ivm garantie en hoe dit verder te regelen. Wordt mij doodleuk verteld dat de garantie alleen in Nederland geldig is waar de door Siemens Nederland goed opgeleide monteurs lopen en waar de kosten het onder Siemens Nederland budget valt. Onbegrijpelijk!!! Hoe had ik dit kunnen weten? Had ik het geweten wasmachine nooit meegenomen naar Italie.
De mevrouw van Siemens vraagt of ik de wasmachine niet even naar Nederland kan brengen ter reparatie????
Als ik later nog een keer bel omdat ik meer wil weten over de mogelijke kosten bij code 43 word mij verteld dat het waarschijnlijk een motordefect is en erg duur zal worden!

Gewenste oplossing
In Italie zijn vast ook goed opgeleide Siemens monteurs, die kunnen repareren. De kosten wil ik dan ook kunnen declareren bij Siemens Nederland en dit kan boekhoudkundig dan vast wel in het Nederlands budget onder gebracht worden.
Wat snappen die mensen daar toch niet aan garantie?

quote:
Klacht Lidl: artikel op
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 54
Perssinaasappels zijn van maandag t/m woensdag in de aanbieding.
Nu- woensdag 14 uur- op!

Gewenste oplossing
Meer voorraad / tegoedbon
Wat vreselijk! :o

quote:
Klacht Dirk van den Broek: onbegrip onwil verstandelijk beperkt
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Dirk van den Broek
Lezers van deze klacht: 15
ik ben vaste klant al jaren koop wekelijks voor 3 gezinnen boodschappen u heeft nu kortings bonnen zoals paas brood en aardbeien voor halve prijs ik ben met vrouw dochter en kleinkind ik had 2 bonnen voor brood en2 voor aardbeien voor dochter en mijzelf bij de kassa mocht ik niet dubbel nemen dat begreep ik wel maar mijn dochter staat met kind de boodschappen in kar te doen ik zeg dat is voor ons allebij daar had mevrouw de kassier niks mee te maken en ga maar naar de manager? ik doe het 1 maal. dus ik zeg moet mijn dochter met kind achter in de rij gaan staan, terwijl ik hier 180 euro boodschappen afreken, ja dat moet ik heb de spullen en bonnen terug gegeven en besloten dat ik naar c1000 ga die zit er naast net zo makkelijk.1000euro boodschappen per mnd.bent u kwijt!

Gewenste oplossing
geen een wat beter personeel zou helpen denk ik
:?

quote:
Klacht Marktplaats: beats by dre studio
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Marktplaats
Lezers van deze klacht: 56
ik kocht een paar weken geleden een mooi beats by dre studio op marktplaats voor redelijke prijs en een jaar garantie. ik kreeg hem binnen en werkte perfect. voor een paar weken. daarna toen ik ermee gewoon door de kamer liep viel hij bij elk stap uit. ook als iker zacht op tik. ik heb een mail gestuurd naar de verkoper en hij deed erg kortaf. hij heet: - naam -.

Gewenste oplossing
1.inruilen voor eenzelfde 2.reparatie ( door verkoper vergoed) 3. geld terug.
:|W
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_124379560
Fake Beats by Dre kopen van een of andere nigeriaan en dan nieuwe van marktplaats eisen _O-
Bestaan er serieus zulke debielen? :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:28:35 #300
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124380134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik had het er ook over dat vrijwel alle klachten die je over Jeugdzorg hoort terecht zijn, klachten zijn altijd de slechte verhalen :P
Nee dat zijn ouders die te stom zijn om te begrijpen dat ze niet goed voor hun kinderen zorgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')