quote:
Er wordt verder niets gedaan met je foto. De foto staat hier wel publiekelijk, maar behalve jureren doen wij er verder niets meequote:Uiteraard moet je de foto zelf gemaakt hebben. Downloads zijn niet toegestaan.
1 in dit topic. In de andere topics ook 1, dus je kan wel je kansen vergrotenquote:Op woensdag 27 februari 2013 07:29 schreef polariteit het volgende:
hoeveel foto's mag je inzenden? 1?
Thanksquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef Kyara het volgende:
Wow, wat een gave foto's Polariteit en Very!
Ik zag ze ook volop toen ik daar was. had alleen geen tijd om zo'n vlucht te maken (+ een metgezel met hoogtevrees haha). Hoe ziet die vallei er van boven uit? Heb je daar ook foto's van?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:18 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens een luchtballonvaart nabij Luxor, Egypte in 2011. Vertrek is rond zonsopkomst, echt een ervaring die mij altijd bij zal blijven. En gelukkig kan ik hem navertellen @ nieuws![]()
Zonde dat je dat niet gedaan hebt inderdaad, het is echt heel mooi. Heb even voor je gezocht tussen mijn foto's, om het topic niet heel erg te vervuilen staan ze onder de linkjes. Vanuit de luchtballon zie je zowel de tempel van Hatsjepsoet, in deze foto aan de rechterkant achterin als de Vallei der Koningen. Maar bovenal is het uitzicht gewoon waanzinnig. En als je toch in de buurt bent en je hebt wat tijd voor ontspanning, is een zeiltochtje op de Nijl met zonsondergang ook een aanrader.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:40 schreef very het volgende:
[..]
Ik zag ze ook volop toen ik daar was. had alleen geen tijd om zo'n vlucht te maken (+ een metgezel met hoogtevrees haha). Hoe ziet die vallei er van boven uit? Heb je daar ook foto's van?
Toch zonde dat ik het niet heb kunnen doen destijds
Mooie foto overigens.
Tof..thanks!quote:Op zondag 3 maart 2013 11:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zonde dat je dat niet gedaan hebt inderdaad, het is echt heel mooi. Heb even voor je gezocht tussen mijn foto's, om het topic niet heel erg te vervuilen staan ze onder de linkjes. Vanuit de luchtballon zie je zowel de tempel van Hatsjepsoet, in deze foto aan de rechterkant achterin als de Vallei der Koningen. Maar bovenal is het uitzicht gewoon waanzinnig. En als je toch in de buurt bent en je hebt wat tijd voor ontspanning, is een zeiltochtje op de Nijl met zonsondergang ook een aanrader.
Ow, en vergeet niet te gaan snorkelen in Sharm el-Naga, daar is het rustig en mooi. Ja, ik had een hele toffe gids daar
En bedankt voor de complimentjes, het was lastig een keuze te maken. Maar dit was voor mij gewoon een heel speciaal moment
Ja hier idem, was ook mijn eerste reis buiten Europa. Vond de mensen in Egypte ook vele male vriendelijker dan in Marokko... Dit jaar naar Nepalquote:Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef very het volgende:
[..]
Tof..thanks!
Ik heb wel een hoop gedaan daar hoor, heb eigenljk alles gezien in Egypte behalve Abul Simbel en de Vallei vanuit een ballonOok gedoken inderdaad, én de zonsondergang vanaf de nijl heb ik ook mogen aanschouwen, en is inderdaad prachtig.
Cultureel gezien de mooiste reis die ik ook gemaakt heb dusver
quote:
Erg mooie foto!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:30 schreef Felixa het volgende:
Afgelopen dinsdagavond gemaakt in Noorwegen:
[ afbeelding ]
wauw!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:30 schreef Felixa het volgende:
Afgelopen dinsdagavond gemaakt in Noorwegen:
[ afbeelding ]
We hadden echt mazzel! We kwamen dinsdag aan en meteen 's avonds prachtig noorderlicht gezien. Morgen weer naar huis en we hebben van de vijf avonden vier keer het noorderlicht kunnen aanschouwen. De locals zeiden dat je geluk hebt als je het twee keer per week ziet... We hebben nog tig mooie foto's maar dit was wel de mooiste vond ik.quote:
Whehe, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef wyccie het volgende:
Gefeliciteerd.![]()
Het lijkt ook wel of er op de weg een duizendklapper is aangestoken met Oud & Nieuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |