moeilijk, moeilijk... het blijft lastig om slechts 1 foto te kiezen, en dan zie je al die mooie foto's van de anderen. Moet het nu een mooie zonsondergang worden, of juist een grappige dierenfoto, of toch een foto met een goed verhaal erachter? En dan heb ik al zoveel foto's op FOK gegooid, zal ik daar een van kiezen of toch een onbekende?
Na veel wikken en wegen ga ik toch voor een recente foto die ik nog niet eerder op FOK heb gezet. In de categorie, mooie momenten met dieren:
![hMM5U2y.jpg]()
Ik heb net een lange wandeling door de jungles van Andasibe national park in Madagascar achter de rug. Ik plof neer op het terras bij een barretje dat uitkijkt over de jungle. Hoewel het niet erg warm is vandaag, zweet ik mij kapot. Een ijskoud biertje is welkom. De serveerster snapt het en brengt al gauw een biertje. Onderuit gezakt geniet ik van het uitzicht. In de enkele momenten dat het flesje bier op tafel heeft gestaan, heeft zich een klein poeltje condenswater gevormd.
Ik had de bovenstaande gekko al een minuut eerder gespot. Nu heb ik een ongeschreven afspraak met gekko's, zolang jullie blijven jagen op die rotmuggen, zijn jullie altijd bij mij welkom. Op het moment dat ik mijn biertje van tafel afhaal, komt deze gekko eraan gerend. Ik zeg nog proost en we nemen beide een verkoelende slok.
En daarna natuurlijk zeer snel camera erbij gepakt om een foto te maken.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!