SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen VVV, Willem 2 en RKC zie ik ze geen punten verspelen eigenlijk. Maarja, je weet het nooit inderdaad.quote:![]()
ze gingen anders wel vuurwerk afsteken bij de busquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
Ah, ik dacht al waar blijven die Vitesse supporters nou. Als ze verliezen zie je ze nooit.![]()
En tegen PEC thuis?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen VVV, Willem 2 en RKC zie ik ze geen punten verspelen eigenlijk. Maarja, je weet het nooit inderdaad.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ook niet meer dit seizoen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
Ah, ik dacht al waar blijven die Vitesse supporters nou. Als ze verliezen zie je ze nooit.Ik zie ze hoorquote:![]()
Duarte staat in mijn team
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hahahahaha TT ik snap mMooi hoor
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Gaan wel de weken van de waarheid worden voor twente:
Heerenveen-twente
volgende week twente-ajax
die week erop twente-vitesse.
Die moeten echt 9 punten pakken willen ze nog blijven meedoen om de titel.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Twente wordt gewoon weer 6e. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef RubenSosa het volgende:
Heerenveen-twente
die week erop twente-vitesse.![]()
Bal is round.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef RubenSosa het volgende:
Heerenveen-twente
die week erop twente-vitesse.
Eleven against eleven.
second half is never the samen as the first half."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
Reis eruit. Die is al weken niet in vorm
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk dat de coke op isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
Reis eruit. Die is al weken niet in vorm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Zo zo dat was grappig geweest (in 2011quote:)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Miauw.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met dat soort voorspellingen.
Zo kan de voorspelling 5-5 ook nog."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |