abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123286801
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zie er zelf echt als een berg tegenop. Ik heb een tijdje gesport, maar ik zag er altijd de hele week lang als een berg tegenop.

Is het echt zinvol?
Voor mensen die oprecht aan zichzelf willen werken wel. Helaas weet ik dat jij alle eventueel aangedragen oplossingsmogelijkheden toch altijd van de baan schuift wegens je gebrek aan zelfreflectie en blijkbaar ook gebrek aan discipline dus om eerlijk te zijn denk ik niet dat jij er wat aan hebt.
Moraal van het verhaal stop met janken start met iets wat dat ook moge zijn.
pi_123286996
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zie er zelf echt als een berg tegenop. Ik heb een tijdje gesport, maar ik zag er altijd de hele week lang als een berg tegenop.

Is het echt zinvol?
Ben jij gelukkig met wat je ziet in de spiegel? Zo ja, nee dan is het niet nodig. Ze nee, moven met die luie ass van je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Drommeldaris op 24-02-2013 17:42:05 ]
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_123288150
Een meid wilt graag met me daten, alleen ik heb (nog) geen gevoelens voor haar..
Is het dan 'not done' volgens jullie om met haar te daten?
pi_123288187
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef Senderious het volgende:
Een meid wilt graag met me daten, alleen ik heb (nog) geen gevoelens voor haar..
Voor mij niet.
pi_123288190
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:58 schreef Comp_Lex het volgende:

Friendszone = hel. Liever geen contact met meiden dan friendszone, want ik ga mezelf niet meer langer kwellen. Het laatste is herkenbaar voor me, maar ik weet in mijn geval dat het aan mezelf ligt. Er is iets mis met me wat ik met begeleiding en artsen aan het fixen ben.
Als je er altijd in terechtkomt is het inderdaad hel, maar als je er nooit in terecht komt, is dit ook niet leuk als je het mij vraagt..

Ik zie toch best vaak andere jongens die nog contact hebben met hun ex, ookal is het soms al jaren uit. Ik heb met geen een meisje met wie ik ooit gegaan ben nog contact, en dit meisje gaat dus nog eerder een random vriend van mij sms'en dan mij (en ik weet 100% zeker dat daar niet meer achter zit dan alleen vriendschappelijk).

Maar soms vind ik het wel eens jammer.. Het geeft achteraf zo het gevoel dat het allemaal eigenlijk niets voorstelde. Vooral omdat ik bij meisjes vaak het idee heb dat ze heel graag mij als vaste vriend willen, en zodra dan blijkt dat ik dit niet wil is het meteen voor 100% klaar en nemen ze niet meer de moeite nog eens contact op te nemen... Dus inderdaad zoals iemand zei: Als het niet uitpakt zoals zij voor ogen hadden, is het meteen helemaal klaar..
pi_123288825
Ik vind het soms lastig om te geloven dat jongens echt in mij geïnteresseerd zijn. Paar weken geleden ben ik aangesproken door een jongen in de trein, superleuk gesprek gehad, zachtjes pratend in de stiltecoupé haha.

Maar dan denk ik toch weer... "Jaaa, denk maar niet dat zo'n leuke jongen interesse in jóu heeft. Hij sprak je alleen aan uit verveling, of om gewoon een random praatje te maken en hij vond je uiteindelijk heel stom." Ik word op zulke momenten echt gek van mezelf.
pi_123289145
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef Amy1990 het volgende:
Ik vind het soms lastig om te geloven dat jongens echt in mij geïnteresseerd zijn. Paar weken geleden ben ik aangesproken door een jongen in de trein, superleuk gesprek gehad, zachtjes pratend in de stiltecoupé haha.

Maar dan denk ik toch weer... "Jaaa, denk maar niet dat zo'n leuke jongen interesse in jóu heeft. Hij sprak je alleen aan uit verveling, of om gewoon een random praatje te maken en hij vond je uiteindelijk heel stom." Ik word op zulke momenten echt gek van mezelf.
Geloof mij, een jongen spreekt geen vrouwen aan waar hij geen interesse in heeft.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_123289370
quote:

Herkenbaar, puur onzekerheid. Nergens voor nodig ook :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 24 februari 2013 @ 18:49:24 #225
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123290611
quote:

Hahah, als hij je aanspreekt in de trein lijkt het me duidelijk genoeg.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123290838
quote:
Hangt ervanaf, mocht je nog niet veel ervaring hebben met vrouwen dan is het een prima opstapje.
pi_123290954
Hebben mensen hier ook wel last van de gedachte dat je dames alleen maar lastig valt als je ze aanspreekt?

Het waarover en het hoe zijn nog niet eens mijn grootste zorgen. Nee, ik heb altijd het idee dat ze zoiets hebben van 'wéér eentje' of dat ze er in het geheel niet op zitten te wachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door kievitsboom op 24-02-2013 19:03:57 ]
:{
pi_123291700
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef kievitsboom het volgende:
Hebben mensen hier ook wel last van de gedachte dat je dames alleen maar lastig valt als je ze aanspreekt?

Het waarover en het hoe zijn nog niet eens mijn grootste zorgen. Nee, ik heb altijd het idee dat ze zoiets hebben van 'wéér eentje' of dat ze er in het geheel niet op zitten te wachten.
ja.

maar, het kan wel beter worden met beetje betere mindset hoor.

bijv, ik was paar weken terug beetje achterdochtig en psychotisch(understatement).
en toen dacht ik dat ik achtervolgt werd, door een magere gast, en een meisje.

en toen stonden hun zo bij elkaar, en toen dacht ik van : nu ga ik het uitzoeken, en ze moeten weten dat ik ze doorheb.
en toen zei ik zo tegen die gast : "ken ik jou ergens van? "
maar die meid stsond er vlakbij.
en toen wist die niets terug te zeggen, en toen zei dat meisje ineens van : "nee waar zou je mij van moeten kennen". volgensmij als ik nu terugblik begon ze te denken dat het een versierpoging was:P
en toen zei ik meteen terug: "ja dat weet ik niet ... daarom vroeg ik het". alleen er was iets mis met mijn geheugen dat ik vergeten was dat ik het tegen die gast had gezegd.
echt goed van me, je moet dus met een superasociale mindset op mensen afstappen, zonder angsten. en dan ben je niet (of minder) bang.
jeweetwel, meer psychopaatachtig zijn. maar niet tÉ.

[ Bericht 3% gewijzigd door SergeantFluffy op 24-02-2013 19:20:15 ]
seduco sum.en ben erg stout
pi_123291761
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef kievitsboom het volgende:

Dan denk je dat je het niet waard bent --> werk aan je zelfvertrouwen.
  zondag 24 februari 2013 @ 19:17:16 #230
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_123291825
quote:
Hoe wil je anders eventueel wel gevoelens voor haar krijgen?
Paardelul !!!
pi_123292185
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja.

maar, het kan wel beter worden met beetje betere mindset hoor.

bijv, ik was paar weken terug beetje achterdochtig en psychotisch(understatement).
en toen dacht ik dat ik achtervolgt werd, door een magere gast, en een meisje.

en toen stonden hun zo bij elkaar, en toen dacht ik van : nu ga ik het uitzoeken, en ze moeten weten dat ik ze doorheb.
en toen zei ik zo tegen die gast : "ken ik jou ergens van? "
maar die meid stsond er vlakbij.
en toen wist die niets terug te zeggen, en toen zei dat meisje ineens van : "nee waar zou je mij van moeten kennen".
en toen zei ik meteen terug: "ja dat weet ik niet ... daarom vroeg ik het". alleen er was iets mis met mijn geheugen dat ik vergeten was dat ik het tegen die gast had gezegd.
echt goed van me, je moet dus met een superasociale mindset op mensen afstappen, zonder angsten. en dan ben je niet (of minder) bang.
jeweetwel, meer psychopaatachtig zijn.
Ook ik heb ervaring met psychoses. Zo dacht ik op een gegeven moment dat er allemaal meiden me overal stonden op te wachten, en een heel complot hadden gesmeed dat ze me om de beurt mochten uitproberen. Maar zelfs dan niet durfde ik ze aan te spreken, bedenk ik me nu. En ook de gedachte van 'als ze zo graag willen, waarom komen ze dan niet naar me toe'.
Uiteindelijk had de 'leidster' me te pakken, en goed ook. Maar ook die had haar eigen problemen waardoor ik haar maar gelaten heb.
quote:
2s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Die is door de omstandigheden inderdaad helemaal fucked up. Maar komt langzaamaan weer terug heb ik het idee.
pi_123292548
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:25 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Ook ik heb ervaring met psychoses. Zo dacht ik op een gegeven moment dat er allemaal meiden me overal stonden op te wachten, en een heel complot hadden gesmeed dat ze me om de beurt mochten uitproberen. Maar zelfs dan niet durfde ik ze aan te spreken, bedenk ik me nu. En ook de gedachte van 'als ze zo graag willen, waarom komen ze dan niet naar me toe'.
Uiteindelijk had de 'leidster' me te pakken, en goed ook. Maar ook die had haar eigen problemen waardoor ik haar maar gelaten heb.

meesterlijk!

dat psychotisch zijn werkt eigenlijk best goed voor je zelfvertrouwen lijkt het wel. misschien een idee voor benzin .

ik had ook dat ik een groep meisjes indringend ging aankijken omdat ik ze verdachtte..... en toen begonnen ze allemaal naar me te zwaaien

zou nooit gebeurt zijn tijdens normale-ik. want dan ontwijk je aankijken natuurlijk en durf je ze al helemaal niet aan te staren.

[ Bericht 2% gewijzigd door SergeantFluffy op 24-02-2013 19:43:38 ]
  zondag 24 februari 2013 @ 19:34:01 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123292627
quote:
Als je haar amper kent is dat niet zo vreemd. Je moet haar eerst leren kennen voordat je weet of je wat voor haar voelt lijkt mij.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_123293145
Flippen helpt soms om je problemen op te lossen, maar je moet het wel op de juiste manier doen. (zonder geweld uiteraard)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123293216
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:32 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

meesterlijk!

dat psychotisch zijn werkt eigenlijk best goed voor je zelfvertrouwen lijkt het wel. misschien een idee voor benzin .

:') :') :') :') :')
pi_123293362
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

:') :') :') :') :')
ja wat. ik vind het nu eigenlijk een hele beleving die mij wat nieuwe inzichten heeft gegeven.
pi_123293522
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja wat. ik vind het nu eigenlijk een hele beleving die mij wat nieuwe inzichten heeft gegeven.
is ook echt aan te raden, een psychose
pi_123294484
Ik plaats ook even een :')
pychoses :')
pi_123294532
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ook niet echt iets wat je een ander zou moeten gunnen :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123295227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

:')14.gif
pi_123295295
quote:
2s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
:')
Werkt echt niet. 8)7
Rustig aan.
pi_123296352
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk, ik wil het ook niet nog een keer.
maar toch, een psychose zou een heel groot avontuur zijn voor benzin .

[ Bericht 1% gewijzigd door SergeantFluffy op 24-02-2013 20:37:30 ]
pi_123299804
quote:
2s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja, maar waar ligt de grens tussen zelfvertrouwen hebben en vrouwen echt lastig vallen? :)
Ja, ik generaliseer.
pi_123300478
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, maar waar ligt de grens tussen zelfvertrouwen hebben en vrouwen echt lastig vallen? :)
Je merkt het vanzelf wanneer de vrouw waarmee je praat de perceptie heeft dat jij haar lastig valt.
pi_123300695
quote:
2s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je merkt het vanzelf wanneer de vrouw waarmee je praat de perceptie heeft dat jij haar lastig valt.
Ja maar dan is het al te laat, dan heb je haar al lastig gevallen.
pi_123300864
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef kievitsboom het volgende:
Ik herken me dus wel in wat je schreef. Kwestie van zelfvertrouwen ja, maar als ik zie hoe sommige mannen met (te)veel zelfvertrouwen zich gedragen tegenover vrouwen en hoe vervelend die vrouwen dat vinden... tsja.
Ja, ik generaliseer.
pi_123301937
quote:

[..]

En dat is erg waarom?
pi_123302246
quote:
2s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:50 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

En dat is erg waarom?
Om het algemene gegeven dat je mensen niet lastig moet vallen. Heb ik iets te vragen, dan vraag ik het gewoon. Maar voor een praatje doe ik dat niet zo snel.
pi_123302483
quote:

[..]

Alsof dat boeit, het is maar 10 seconden van iemands tijd en als je niets irritants doet maakt het alleen zeikerds wat uit.
pi_123302579
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Om het algemene gegeven dat je mensen niet lastig moet vallen. Heb ik iets te vragen, dan vraag ik het gewoon. Maar voor een praatje doe ik dat niet zo snel.
Mensen vinden praatjes leuk...
Benaderbaar ogende mensen vaker dan onbenaderbaar ogende mensen.
Gewoon goed naar je vooroordelen luisteren.
Rustig aan.
pi_123302873
quote:
2s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:57 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Alsof dat boeit, het is maar 10 seconden van iemands tijd en als je niets irritants doet maakt het alleen zeikerds wat uit.
Daar heb je wel een punt.
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mensen vinden praatjes leuk...
Benaderbaar ogende mensen vaker dan onbenaderbaar ogende mensen.
Gewoon goed naar je vooroordelen luisteren.
Vooroordelen kloppen vaak wel ja.

Wanneer oogt iemand benaderbaar?
pi_123302991
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:03 schreef kievitsboom het volgende:
Wanneer oogt iemand benaderbaar?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: