Voor mensen die oprecht aan zichzelf willen werken wel. Helaas weet ik dat jij alle eventueel aangedragen oplossingsmogelijkheden toch altijd van de baan schuift wegens je gebrek aan zelfreflectie en blijkbaar ook gebrek aan discipline dus om eerlijk te zijn denk ik niet dat jij er wat aan hebt.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie er zelf echt als een berg tegenop. Ik heb een tijdje gesport, maar ik zag er altijd de hele week lang als een berg tegenop.
Is het echt zinvol?
Ben jij gelukkig met wat je ziet in de spiegel? Zo ja, nee dan is het niet nodig. Ze nee, moven met die luie ass van je.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie er zelf echt als een berg tegenop. Ik heb een tijdje gesport, maar ik zag er altijd de hele week lang als een berg tegenop.
Is het echt zinvol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Drommeldaris op 24-02-2013 17:42:05 ]
Voor mij niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef Senderious het volgende:
Een meid wilt graag met me daten, alleen ik heb (nog) geen gevoelens voor haar..
Is het dan 'not done' volgens jullie om met haar te daten?
Als je er altijd in terechtkomt is het inderdaad hel, maar als je er nooit in terecht komt, is dit ook niet leuk als je het mij vraagt..quote:Op zondag 24 februari 2013 15:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Friendszone = hel. Liever geen contact met meiden dan friendszone, want ik ga mezelf niet meer langer kwellen. Het laatste is herkenbaar voor me, maar ik weet in mijn geval dat het aan mezelf ligt. Er is iets mis met me wat ik met begeleiding en artsen aan het fixen ben.
Geloof mij, een jongen spreekt geen vrouwen aan waar hij geen interesse in heeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef Amy1990 het volgende:
Ik vind het soms lastig om te geloven dat jongens echt in mij geïnteresseerd zijn. Paar weken geleden ben ik aangesproken door een jongen in de trein, superleuk gesprek gehad, zachtjes pratend in de stiltecoupé haha.
Maar dan denk ik toch weer... "Jaaa, denk maar niet dat zo'n leuke jongen interesse in jóu heeft. Hij sprak je alleen aan uit verveling, of om gewoon een random praatje te maken en hij vond je uiteindelijk heel stom." Ik word op zulke momenten echt gek van mezelf.
Herkenbaar, puur onzekerheid. Nergens voor nodig ookquote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef Amy1990 het volgende:
Ik vind het soms lastig om te geloven dat jongens echt in mij geïnteresseerd zijn. Paar weken geleden ben ik aangesproken door een jongen in de trein, superleuk gesprek gehad, zachtjes pratend in de stiltecoupé haha.
Maar dan denk ik toch weer... "Jaaa, denk maar niet dat zo'n leuke jongen interesse in jóu heeft. Hij sprak je alleen aan uit verveling, of om gewoon een random praatje te maken en hij vond je uiteindelijk heel stom." Ik word op zulke momenten echt gek van mezelf.
Hahah, als hij je aanspreekt in de trein lijkt het me duidelijk genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef Amy1990 het volgende:
Hangt ervanaf, mocht je nog niet veel ervaring hebben met vrouwen dan is het een prima opstapje.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef Senderious het volgende:
Een meid wilt graag met me daten, alleen ik heb (nog) geen gevoelens voor haar..
ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef kievitsboom het volgende:
Hebben mensen hier ook wel last van de gedachte dat je dames alleen maar lastig valt als je ze aanspreekt?
Het waarover en het hoe zijn nog niet eens mijn grootste zorgen. Nee, ik heb altijd het idee dat ze zoiets hebben van 'wéér eentje' of dat ze er in het geheel niet op zitten te wachten.
Dan denk je dat je het niet waard bent --> werk aan je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef kievitsboom het volgende:
Hebben mensen hier ook wel last van de gedachte dat je dames alleen maar lastig valt als je ze aanspreekt?
Het waarover en het hoe zijn nog niet eens mijn grootste zorgen. Nee, ik heb altijd het idee dat ze zoiets hebben van 'wéér eentje' of dat ze er in het geheel niet op zitten te wachten.
Hoe wil je anders eventueel wel gevoelens voor haar krijgen?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef Senderious het volgende:
Ook ik heb ervaring met psychoses. Zo dacht ik op een gegeven moment dat er allemaal meiden me overal stonden op te wachten, en een heel complot hadden gesmeed dat ze me om de beurt mochten uitproberen. Maar zelfs dan niet durfde ik ze aan te spreken, bedenk ik me nu. En ook de gedachte van 'als ze zo graag willen, waarom komen ze dan niet naar me toe'.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja.
maar, het kan wel beter worden met beetje betere mindset hoor.
bijv, ik was paar weken terug beetje achterdochtig en psychotisch(understatement).
en toen dacht ik dat ik achtervolgt werd, door een magere gast, en een meisje.
en toen stonden hun zo bij elkaar, en toen dacht ik van : nu ga ik het uitzoeken, en ze moeten weten dat ik ze doorheb.
en toen zei ik zo tegen die gast : "ken ik jou ergens van? "
maar die meid stsond er vlakbij.
en toen wist die niets terug te zeggen, en toen zei dat meisje ineens van : "nee waar zou je mij van moeten kennen".
en toen zei ik meteen terug: "ja dat weet ik niet ... daarom vroeg ik het". alleen er was iets mis met mijn geheugen dat ik vergeten was dat ik het tegen die gast had gezegd.
echt goed van me, je moet dus met een superasociale mindset op mensen afstappen, zonder angsten. en dan ben je niet (of minder) bang.
jeweetwel, meer psychopaatachtig zijn.
Die is door de omstandigheden inderdaad helemaal fucked up. Maar komt langzaamaan weer terug heb ik het idee.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan denk je dat je het niet waard bent --> werk aan je zelfvertrouwen.
meesterlijk!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:25 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Ook ik heb ervaring met psychoses. Zo dacht ik op een gegeven moment dat er allemaal meiden me overal stonden op te wachten, en een heel complot hadden gesmeed dat ze me om de beurt mochten uitproberen. Maar zelfs dan niet durfde ik ze aan te spreken, bedenk ik me nu. En ook de gedachte van 'als ze zo graag willen, waarom komen ze dan niet naar me toe'.
Uiteindelijk had de 'leidster' me te pakken, en goed ook. Maar ook die had haar eigen problemen waardoor ik haar maar gelaten heb.
Als je haar amper kent is dat niet zo vreemd. Je moet haar eerst leren kennen voordat je weet of je wat voor haar voelt lijkt mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef Senderious het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
meesterlijk!
dat psychotisch zijn werkt eigenlijk best goed voor je zelfvertrouwen lijkt het wel. misschien een idee voor benzin .
ja wat. ik vind het nu eigenlijk een hele beleving die mij wat nieuwe inzichten heeft gegeven.quote:
is ook echt aan te raden, een psychosequote:Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja wat. ik vind het nu eigenlijk een hele beleving die mij wat nieuwe inzichten heeft gegeven.
Ook niet echt iets wat je een ander zou moeten gunnenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is ook echt aan te raden, een psychose
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Wat?
Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).
Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:
- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.
ja je hebt gelijk, ik wil het ook niet nog een keer.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is ook echt aan te raden, een psychose
Ja, maar waar ligt de grens tussen zelfvertrouwen hebben en vrouwen echt lastig vallen?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Dan denk je dat je het niet waard bent --> werk aan je zelfvertrouwen.
Je merkt het vanzelf wanneer de vrouw waarmee je praat de perceptie heeft dat jij haar lastig valt.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar waar ligt de grens tussen zelfvertrouwen hebben en vrouwen echt lastig vallen?
Ja maar dan is het al te laat, dan heb je haar al lastig gevallen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je merkt het vanzelf wanneer de vrouw waarmee je praat de perceptie heeft dat jij haar lastig valt.
Ik herken me dus wel in wat je schreef. Kwestie van zelfvertrouwen ja, maar als ik zie hoe sommige mannen met (te)veel zelfvertrouwen zich gedragen tegenover vrouwen en hoe vervelend die vrouwen dat vinden... tsja.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef kievitsboom het volgende:
Ja maar dan is het al te laat, dan heb je haar al lastig gevallen.
En dat is erg waarom?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Om het algemene gegeven dat je mensen niet lastig moet vallen. Heb ik iets te vragen, dan vraag ik het gewoon. Maar voor een praatje doe ik dat niet zo snel.quote:
Alsof dat boeit, het is maar 10 seconden van iemands tijd en als je niets irritants doet maakt het alleen zeikerds wat uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Mensen vinden praatjes leuk...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Om het algemene gegeven dat je mensen niet lastig moet vallen. Heb ik iets te vragen, dan vraag ik het gewoon. Maar voor een praatje doe ik dat niet zo snel.
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alsof dat boeit, het is maar 10 seconden van iemands tijd en als je niets irritants doet maakt het alleen zeikerds wat uit.
Vooroordelen kloppen vaak wel ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen vinden praatjes leuk...
Benaderbaar ogende mensen vaker dan onbenaderbaar ogende mensen.
Gewoon goed naar je vooroordelen luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |