Je bent beter dan een gemiddelde Aziaat hequote:
Wil je zienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!
Hoe groot is die van jou dan?![]()
![]()
Zekerquote:
Oh ik wel.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZekerHad daar ook niks over gezegd
[..]
Oh ik wel.
Nu moeten ze nog op mij vallen!
Picsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent beter dan een gemiddelde Aziaat he
[..]
Wil je zien![]()
xd
Je bent een DJ, met een beetje moeite moet dat wel lukken, tochquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZekerHad daar ook niks over gezegd
[..]
Oh ik wel.
Nu moeten ze nog op mij vallen!
doe een tr danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik begin me aan de topicpointer te ergeren
de wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik begin me aan de topicpointer te ergeren
Voordat je reageert, datquote:
Eigenlijk huil ik gewoon hoorquote:
Is leuk voor een eerste indruk, maar ik blijf een FOK!kerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent een DJ, met een beetje moeite moet dat wel lukken, toch
Ja ik heb een TR gestuurd hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja erger jij je er ook aan?
och armequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk huil ik gewoon hoor
[..]
Is leuk voor een eerste indruk, maar ik blijf een FOK!ker
Weet ik dushiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent beter dan een gemiddelde Aziaat he
[..]
Wil je zien![]()
xd
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet zo vaak in de spiegel.
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet zo vaak in de spiegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |