Je bent beter dan een gemiddelde Aziaat hequote:
Wil je zienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!
Hoe groot is die van jou dan?![]()
![]()
Zekerquote:
Oh ik wel.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZekerHad daar ook niks over gezegd
[..]
Oh ik wel.
Nu moeten ze nog op mij vallen!
Picsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent beter dan een gemiddelde Aziaat he
[..]
Wil je zien![]()
xd
Je bent een DJ, met een beetje moeite moet dat wel lukken, tochquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZekerHad daar ook niks over gezegd
[..]
Oh ik wel.
Nu moeten ze nog op mij vallen!
doe een tr danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik begin me aan de topicpointer te ergeren
de wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik begin me aan de topicpointer te ergeren
Voordat je reageert, datquote:
Eigenlijk huil ik gewoon hoorquote:
Is leuk voor een eerste indruk, maar ik blijf een FOK!kerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent een DJ, met een beetje moeite moet dat wel lukken, toch
Ja ik heb een TR gestuurd hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja erger jij je er ook aan?
och armequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk huil ik gewoon hoor
[..]
Is leuk voor een eerste indruk, maar ik blijf een FOK!ker
Weet ik dushiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent beter dan een gemiddelde Aziaat he
[..]
Wil je zien![]()
xd
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet zo vaak in de spiegel.
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet zo vaak in de spiegel.
Ik vertel mezelf, iedere dag in de spiegel, hoe geweldig en leuk ik benquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik je dat moeten vertellen, en dat kost moeite enzo
En praat de spiegel dan terug?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vertel mezelf, iedere dag in de spiegel, hoe geweldig en leuk ik ben
En dat lukt je zonder te lachen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
* Datum checken doet*quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat lukt je zonder te lachen?
Ik wil jouw leven manquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja
Soms moet ik wel bijna huilen omdat het overweldigend is hoe geweldig ik ben.
Dat gewoon je hoofd man.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ook, het helemaal jaar door.
Spiegel is het altijd met mij mee eensquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En praat de spiegel dan terug?
Aww.quote:
Iedereen tochquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil jouw leven man
Is er ook een meeloopdag binnenkort?quote:
Wat een leuke spiegel, mensenkenner denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Spiegel is het altijd met mij mee eens
Nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat gewoon je hoofd man.
Inloopdag toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er ook een meeloopdag binnenkort?
jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* Datum checken doet*
U sure?
quote:Taylor Swift..
Soms als ik op de plee zit te kakken met een half slappe klabanus plas ik wel eens tussen de bril en de pot door, dan loopt het aan de buiten kant van de wc naar beneden.. of in het ergste geval komt het op je broek. En dan plonst je boodschap ook nog eens te hard waardoor er water spettert tegen je kont. Dat is echt vervelend.
Net als Taylor Swift
Hoezo? Dat doen tientallen FOK!kers toch al continu?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je naar binnen kan lopen is er wel wat misquote:
Jwzquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat een leuke spiegel, mensenkenner denk ik
hehe ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:01 schreef PvZ het volgende:
[..]
Hoezo? Dat doen tientallen FOK!kers toch al continu?
Nope.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef AppelCake het volgende:
Dus?
Heeft iemand deze week nog een date?
AJ met Pizza misschien?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef AppelCake het volgende:
Dus?
Vosquote:
jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef AppelCake het volgende:
Dus?
Shit happensquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
AJ viel als een blok voor mijn charmes ja.
12?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent 12, ik word 17. Dus nee
Hij is 14 hoorquote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt heus geen date met mij
Mooi. Kusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh, ik voel me nu echt gewaardeerd
Dromen zijn bedrogquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Helaas niet
Waar ik het over had vindt helaas plaats als ik slaap, in mijn dromen
En weet je al wat je gaat doen dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Helaas niet
Waar ik het over had vindt helaas plaats als ik slaap, in mijn dromen
Stuquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog even een half uurtje hier en dan ga ik iets anders doen
Dus ga je haar hosselen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef AppelCake het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn nichtje een breezersletje is.
Nog 27 minuten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog even een half uurtje hier en dan ga ik iets anders doen
De hele week hier in NL is eigenlijk (gevoelsmatig in ieder geval) veel te snel gegaanquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ga je haar hosselen?
Zoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef AppelCake het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn nichtje een breezersletje is.
10 uur gewerkt en al mijn vrienden hebben geen zin of andere redenen om niet even de kroeg in te duikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met u dan?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jawel, maar ik hou niet zo van incest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ze is niet knap genoeg?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10 uur gewerkt en al mijn vrienden hebben geen zin of andere redenen om niet even de kroeg in te duiken
Avondje internet dan maarIk zou vanavond ook af gaan spreken, maar op het laatste moment ging het niet meer doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met u dan?
Dus; I feel yaJe maintiendrai
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou vanavond ook af gaan spreken, maar op het laatste moment ging het niet meer door
Dus; I feel ya
Is geen incest, volstrekt legaalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hou niet zo van incest.
Als ik uitga check ik nooit whatsapp of FOK!, interessante vrienden allesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben jullie het ook, als je uitgaat, vrienden checken whatsapp, en ik check soms FOK!
Nope, ik check mijn WA dan sowieso bijna mijn mobiel niet. Mensen die de hele tijd op hun mobiel zitten in de kroegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben jullie het ook, als je uitgaat, vrienden checken whatsapp, en ik check soms FOK!
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat mag op FOK!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh, nu voel ik me een echte autist
Jij hebt vriendenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar FOK! kan je niet even snel checken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Aziaten en alcoholquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar goed, na 12 uur ofzo ben ik toch niet meer in staat om wat te checken
Neem nou maar die kadden UIquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10 uur gewerkt en al mijn vrienden hebben geen zin of andere redenen om niet even de kroeg in te duiken
Avondje internet dan maarJammer! Snap best dat je even naar de kroeg had gewildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met u dan?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ben altijd wel in staat om te checken, alleen zijn mijn reacties dan minder zinvolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar goed, na 12 uur ofzo ben ik toch niet meer in staat om wat te checken
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik FOK! dan niet ofzo hoor, maar gewoon even kijken of er nog iets bijzonders is gepostquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:40 schreef PvZ het volgende:
[..]
Maar FOK! kan je niet even snel checken.
M'n telefoon geeft een knipperlicht-melding als ik een Whatsapp-bericht heb, dus dat is snel te zien.
FOK! vind ik niet zo handig mobiel :/
Ik kwam tot vorig jaar ongeveer 2x per week in de kroeg. Nu misschien nog maar 2x per maandquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gaan jullie vaker naar kroegen of naar clubs?
Gecombineerdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gaan jullie vaker naar kroegen of naar clubs?
Ik heb mezelf aangeleerd om niet meer te whatsappen als ik dronken ben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel in staat om te checken, alleen zijn mijn reacties dan minder zinvol
Mja dat kan ik me wel voorstellen, als je je verveelt en je staat buiten te blowen/roken ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik FOK! dan niet ofzo hoor, maar gewoon even kijken of er nog iets bijzonders is gepost
Maarja, in 't begin van de avond is het toch "saai", en soms als je naar de wc moet ofzo, dan check ik wel mijn mobielquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou nee, als ik naar een groot feest/club ga dan hou ik sowieso gewoon m'n telefoon in m'n tas in de garderobe. Als ik ergens wat ga drinken met vrienden dan check ik ook soms m'n telefoon, maar meestal niet, lol.
Waarom die minderingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kwam tot vorig jaar ongeveer 2x per week in de kroeg. Nu misschien nog maar 2x per maand
Oh zo. In het begin van de avond gewoon nog niet gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maarja, in 't begin van de avond is het toch "saai", en soms als je naar de wc moet ofzo, dan check ik wel mijn mobiel
Achja, internet zit vol katjes enzo en FOK! is ook leukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer! Snap best dat je even naar de kroeg had gewild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb dan altijd de behoefte om mensen te laten weten hoe ik over ze denkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb mezelf aangeleerd om niet meer te whatsappen als ik dronken ben.
Beetje interesse kwijt geraakt eigenlijk. Meer van hetzelfde, altijd erg druk en op een gegeven moment is thuis zijn of bij een paar vrienden net zo leukquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef PvZ het volgende:
[..]
Oh zo. In het begin van de avond gewoon nog niet gaan
Inderdaad, als het feest om 22:00 uur begint, moet je gewoon pas om 23:30 komenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef PvZ het volgende:
[..]
Oh zo. In het begin van de avond gewoon nog niet gaan
Dit. En terwijl het toch zo aardig is altijd wordt het niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd de behoefte om mensen te laten weten hoe ik over ze denk
Ik zeg dan vage dingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd de behoefte om mensen te laten weten hoe ik over ze denk
dan kan ik ook m'n eigen posts quoten, zodat iedereen ze sowieso zietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sorry ik heb graag zoveel mogelijk kloons, liefst post ik dan tegelijk.
Lol, oh nee dat heb ik niet. Als ik naar een groot feest ga ga ik niet m'n telefoon checken. Dan heb ik gewoon consumptiemuntjes/geld en garderobe kaartje bij me en de rest zit in de bewaakte garderobe.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maarja, in 't begin van de avond is het toch "saai", en soms als je naar de wc moet ofzo, dan check ik wel mijn mobiel
En weet je de dag erna dan nog waarom je dat zeiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg dan vage dingen.
Zoals: vliegen kunnen vliegen
Inderdaad, dat vind ik het leukst.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef PvZ het volgende:
[..]
dan kan ik ook m'n eigen posts quoten, zodat iedereen ze sowieso ziet
Daten?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik hoor het al, ik ben een autist/FOK! verslaafd
Maar we houden wel van jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Nouja, dan krijg ik reacties terug van: huh?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En weet je de dag erna dan nog waarom je dat zei
Ik heb een paar keer een liedje gezongen tegen mensen
valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zie jou niet blowend voor mequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:48 schreef msacras het volgende:
gvd ik wil ook uitgaan
Gister ook al beste feest ever gemist
Mag een week niet drinken/blowen door antibiotica en pijnstillers
huilen
En m'n favoriete feestdinges valt deze maand niet in de vakantie maar op een doordeweekse donderdag dus dan kan ik niet
Nouja, dan daarna maar gewoon extra hard feesten
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, dan krijg ik reacties terug van: huh?
En dan ga ik alles terug lezen en denk ik zelf ook: wtf![]()
Ze bedoelde het roken van wiet, niet dat anderequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zie jou niet blowend voor me
okquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh okequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef PvZ het volgende:
[..]
Ze bedoelde het roken van wiet, niet dat andere
Iedereen doet hetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee want ik dump deze weer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh oke
Moet je mensen trouwens niet vertellen wie je echt bent
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar jij doet ook cocaïne he?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar jij doet ook cocaïne he?
ja neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
Allemaal een fijne dag gehad?Wat heb ik gemist?
is er tc?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
[..]
mooi
ik neem toch de plant, die kat is m'n backup
en jij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
is er tc?
nou zeg pizzaquote:
neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
is er tc?
Ach, dat zijn momenten waar we allemaal wel eens last van hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
oh ja hoorquote:
Test ze wel even de eerste keer?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga binnenkort XTC proberen. Swag
10 uur lang gewerkt en al mijn vrienden verzaken om vanavond gezelligheid te verzorgenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
is er tc?
swag yolo ik zeg leggoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga binnenkort XTC proberen. Swag
sorryquote:
mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja hoordrukke dag op het werk, maar nu lekker niksen
Mijn buurjongen is een dealer, dus komt wel goed, heb alle vertrouwen in hem.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Test ze wel even de eerste keer?
Kan rommel zijn soms :/
Ik hoorde wel dat het in Nederland wel de beste kwaliteit is en dat rommel bijna niet in de omloop is hierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Test ze wel even de eerste keer?
Kan rommel zijn soms :/
Maar hij krijgt dat ook aangeleverd he, zo'n vriend van mij dealt ook, maar tussen hem en de makers zitten ook weer tussenpersonen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn buurjongen is een dealer, dus komt wel goed, heb alle vertrouwen in hem.
huilen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
MIJN HELE BEELD VAN JOU IS WEG WAT IS DIT
Sorry ik zat op msacras' accountquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
MIJN HELE BEELD VAN JOU IS WEG WAT IS DIT
Maar hij verkoopt geen rotzooi.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar hij krijgt dat ook aangeleverd he, zo'n vriend van mij dealt ook, maar tussen hem en de makers zitten ook weer tussenpersonen.
Soms doe ik stiekem wat door de krabburgersquote:
Ja, leuk spul. Niet te vaak gebruiken, ik heb het zelf ook pas 2x gedaan, maar je moet het alleen nemen als je het echt "nodig" hebt. Ik deed het toen ik dus een feest had dat tot 7 uur 's ochtends door ging, dan heb je er meer aan dan als je om 2 uur alweer naar huis moet.quote:
Wooooow stoeeeerrrrquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hij verkoopt geen rotzooi.
Ik koop heel vaak wiet van hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee, het maakt me verder niet zoveel uit
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wooooow stoeeeerrrrAan je UI dacht ik drugs alles ditdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh thanks, zou er aan denkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, leuk spul. Niet te vaak gebruiken, ik heb het zelf ook pas 2x gedaan, maar je moet het alleen nemen als je het echt "nodig" hebt. Ik deed het toen ik dus een feest had dat tot 7 uur 's ochtends door ging, dan heb je er meer aan dan als je om 2 uur alweer naar huis moet.Niet combineren met alcohol, dan ga je echt fout, en eerste keer een kleine dosering nemen. Verder is het effect gewoon heel leuk, je hebt energie, de hele wereld is mooi, leuke space, alles.
Alleen de dinsdag-dip is dan weer wat minder.
Mja daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wiet is het beste, xtc is door mensen ontworpen
Daarom, alcohol is ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mja daar heb je wel gelijk in.
Heb liever natuurlijke dingen
verzaken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10 uur lang gewerkt en al mijn vrienden verzaken om vanavond gezelligheid te verzorgen
Maar ik sta zelf op die foto dus kan hem niet zelf gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh thanks, zou er aan denken
Trouwens:
US / Maak de mooiste userfoto, en WIN!
Doe mee met jouw UI
Ik zou er LSD door gaan doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Soms doe ik stiekem wat door de krabburgers![]()
Klanten helemaal leip natuurlijk
'Mijn zoontje, wat doe je?!'
Mehehe
Nee eigenlijk heb ik XTC nooit genomenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou er LSD door gaan doen
SHHHHT, zij weten niet dat jij erop staat, zeg: het is mijn omaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar ik sta zelf op die foto dus kan hem niet zelf gemaakt hebben
Dat heeft m'n zus gedaan
edit bij nader inzien weet ik het niet zeker
hier zou ook m'n zus op kunnen staan, allebei hebben we zo'n foto
eens kijken of ik het origineel kan vinden
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
SHHHHT, zij weten niet dat jij erop staat, zeg: het is mijn oma
Snel onze berichten editten
Letterlijk ''een plicht niet nakomen'Of gewoon iets niet doen, niet meedoen enzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
verzaken?
ik zou nu echt niet iets willen doen met vriendenkan over een uurtje al wel slapen denk ik
Zie DMquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
[..]Dat kunnen mods zien hoor
Maar ik hoef helemaal geen camera tas
ooh okequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Letterlijk ''een plicht niet nakomen'Of gewoon iets niet doen, niet meedoen enzo
Heb je zoveel gedaan dan?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik XTC nooit genomen![]()
Wel paddo's, ritalin, cannabis
Weet ik, vandaar emogifquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
[..]Dat kunnen mods zien hoor
Maar ik hoef helemaal geen camera tas
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik, vandaar emogif
Win het dan voor mij.
Ik ga meedoen met SEX, naaktfoto's maken
Hoe lang moest je werken dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh oke
naja het was echt super druk in de winkel. Echt niet normaal. En moest veel alleen. Meestal ben ik ook heel erg moe hoor na werk
Misschien kan msacras wat meenemen naar de meet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook niet
Alleen wiet en alcohol
12-19quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe lang moest je werken dan?
Hmmmquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga wel meedoen met US.
Maar wat is nou origineel?
weerhakenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Misschien kan msacras wat meenemen naar de meet?
De laatste meet waar ze XTC innamen was echt tof:
Ondersteboven en naaktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Eh sorry ik heb het weggehaaldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
haal dat filmpje eens weg daar zit ik in en ik wil niet herkenbaar hier op fok
Even samen brainstormenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Hmmm
ik heb geen originele foto's en mooie foto's
maar geen gecombineerde
ken ik nietquote:
de tekst: ''Eet veel bananen, bananen zijn gezond, eet veel bananen in je blote kont''quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ken ik nietga het ook niet opzoeken, want rinus is kut
ooh hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de tekst: ''Eet veel bananen, bananen zijn gezond, eet veel bananen in je blote kont''
Vandaar
tell usquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh hahaha
nou msacras en aj. Super idee hier
Iets opvallends, wel met kleren aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je graag een aparte locatie, of aparte kleding?
Nou, je eet een banaan, en dan in je blote kont.quote:
Gewoon 10 doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef msacras het volgende:
Mag je eigenlijk maar één foto insturen of meerdere?
Ik denk eenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef msacras het volgende:
Mag je eigenlijk maar één foto insturen of meerdere?
laat zienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef Dientje12 het volgende:
Ik shine vanavond zo hard als de straatlantaarn
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, je eet een banaan, en dan in je blote kont.
maar dan wel spiegelfoto ofc
wie ben jijquote:
Dan ga in je mooiste kleren op een mooie plaats poseren (en dan wel met klassequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iets opvallends, wel met kleren aan.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ga in je mooiste kleren op een mooie plaats poseren (en dan wel met klasse, niet zoals 'buurman wat doet u nou?")
Vergroten via internetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
Ik heb een heel leuke foto maar die is met m'n telefoon gemaakt dus niet mooi groot genoeg enzo
Jaa maar dan gaat de kwaliteit achteruitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergroten via internet
En daar staat: het liefst ofzo toch, dus moet niet
Zoals wat dan? Voorbeeld?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ga in je mooiste kleren op een mooie plaats poseren (en dan wel met klasse, niet zoals 'buurman wat doet u nou?")
Gewoon doen dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa maar dan gaat de kwaliteit achteruit
dat is waar
of tcquote:
/jongsc?quote:
het was toch altijd jngsc?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://tinychat.com/jongsc
Plaatje doet het nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoeits maar dan in kleur?
Ooh, het is gewoon een photoshoot, misschien helpt het als je dat googlet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet
Zou ik zo iets doen zoals in mijn fobo? Zo'n hartje, maar dan betere kwaliteit en ander locatie etc etc
Maar wel lastig als ik zelf de foto moet nemenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh, het is gewoon een photoshoot, misschien helpt het als je dat googlet?
Zo'n hartje is wel een goed idee
Zeggen dat je zelfontspanner hadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wel lastig als ik zelf de foto moet nemen
Mag je trouwens ook photoshop gebruiken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wel lastig als ik zelf de foto moet nemen
Oh ja goeie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeggen dat je zelfontspanner had
nou zegquote:
nahquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Sorry ben moe, dus laptop uit en TC via telefoon kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |