abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123245662
Mijn huid is na het douchen altijd ontzettend droog. Soms hangen de vellen er zelfs bij. Ik ben daarom op zoek naar een hydraterende creme, maar dan wel een die niet vettig is, ik krijg namelijk snel puistjes. Wat kunnen jullie mij aanraden?
pi_123245698
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 23 februari 2013 @ 17:35:53 #3
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_123246005
Cremetjes zijn voor homos en vrouwen. :{w
Ipv symptoombestrijding kun je beter van binnenuit werken: veel water drinken en voldoende vetzuren.
pi_123246396
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef kibo het volgende:
Wat een onzin. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_123246590
quote:
Ipv symptoombestrijding kun je beter van binnenuit werken: veel water drinken en voldoende vetzuren.
Ja want iedereen heeft dezelfde huid dus met enkel water drinken komt het vast wel goed ^O^

:')

Sommige mensen heb nou eenmaal wat extras nodig voor de huid, heeft geen reet met homo zijn te maken.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_123247045
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Ja want iedereen heeft dezelfde huid dus met enkel water drinken komt het vast wel goed ^O^

:')

Sommige mensen heb nou eenmaal wat extras nodig voor de huid, heeft geen reet met homo zijn te maken.
pi_123247273
quote:
Jezelf willen verzorgen is homo? Okay. Jij hoeft natuurlijk nooit wat aan je gezicht te doen?
  maandag 25 februari 2013 @ 11:24:19 #8
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_123318420
Korter douchen en minder heet. Een droge huid en snel puistjes, lijkt me sterk dat dat door een vettige creme komt, maar alles kan natuurlijk. Hoe oud ben je eigenlijk? Koop eens dove dagcreme, of oil of olaz(of zoiets) goedkoop en niet vettig. Mannencrempjes zijn meestal wat duurder.
Siesta & Fiesta!
pi_123318478
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_123318642
Is er eigenlijk een wezenlijk verschil tussen mannen- en vrouwencremes? (En verzorgingsproducten in het algemeen?)
  maandag 25 februari 2013 @ 11:31:36 #11
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_123318653
quote:
"Man, dat voelt goed!" gevoel?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_123318745
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:31 schreef Sacred het volgende:
Is er eigenlijk een wezenlijk verschil tussen mannen- en vrouwencremes? (En verzorgingsproducten in het algemeen?)
de verpakking ja :)
pi_123318781
een droge huid krijg je juist door dit soort cremes. gewoon een tijdje stoppen ermee en je huid begint vanzelf minder droog te worden. meer fruit en water nemen en minder alcohol en caffeine kan ook erg helpen.
..///
pi_123318931
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

de verpakking ja :)
Geurtje. (vooral mannencremes)
drogisterij mannenmerken hebben 1 gewone, 1 sensitive. Voor vrouwen een stuk meer keuze. Vraag het anders bij de drogist, zo'n dame van 30+ weet er waarschijnlijk het meeste van.
pi_123318972
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef wipes66 het volgende:
een droge huid krijg je juist door dit soort cremes. gewoon een tijdje stoppen ermee en je huid begint vanzelf minder droog te worden. meer fruit en water nemen en minder alcohol en caffeine kan ook erg helpen.
de "truc" is ook om alleen de creme te gebruiken als je huid ook echt droog is. mensen die gewoon maar elke dag cremes smeren, labello gebruiken, onnodig veel en lang douchen enz doen hun huid hier eigenlijk alleen maar schade mee aan
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:23:22 #16
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_123376245
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef Sacred het volgende:

[..]

Jezelf willen verzorgen is homo? Okay. Jij hoeft natuurlijk nooit wat aan je gezicht te doen?
Er is een heel verschil tussen jezelf verzorgen en dagelijks nutteloze cremetjes op je bolletje smeren :)
pi_123402976
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:23 schreef kibo het volgende:

[..]

Er is een heel verschil tussen jezelf verzorgen en dagelijks nutteloze cremetjes op je bolletje smeren :)
Als een creme zorgt dat er geen droge vellen aan mijn gezicht gaan hangen noem ik dat niet nutteloos.
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:27:16 #18
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123403274
Hoe was jij je gezicht TS?

En wil je de creme alleen hydraterend hebben?

[ Bericht 52% gewijzigd door Killaht op 27-02-2013 11:32:43 ]
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_123403286
Ik heb me onlangs eens wat meer verdiept in het vinden van een crème die echt iets voor mijn huid doet.

Ik kwam op de blog van jetske ultee en wat een info is daar te vinden zeg. Ik kon al zo heel wat potjes weg gooien en heb gezocht naar specifieke producten voor mijn huid. En ja, mijn huid ziet er inmiddels echt beter uit en is ook een stuk minder droog en trekkerig na het douchen!

Kortom; ja, er zit heel veel verschil tussen crèmes en crèmes voor mannen is verder eigenlijk onzin. Net als oogcreme overigens.
pi_123403592
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Sacred het volgende:

[..]

Als een creme zorgt dat er geen droge vellen aan mijn gezicht gaan hangen noem ik dat niet nutteloos.
Droge vellen klinkt wel erg extreem....waar was je je gezicht mee? Zeep? En douche je heel heet/lang?

Als je dat doet, daar sowieso mee kappen en dan een creme erbij. Misschien is na een tijdje je huid zo opgeknapt dat je zonder creme kan.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_123407114
Waarmee reinig jij je gezicht?

En velletjes krijg je niet door vochttekort, maar door een droge huid.. dus je moet een voedende crème :)
pi_123484024
http://www.vichy.nl/voor-(...)chy-homme/p1517.aspx Deze gebruik ik, heb ook een kurkdroge huid! Doe meestal meteen na het douchen, en halverwege de dag!

Het helpt ook om gewoon niet warmer dan 20 graden te douchen, ik douche soms ook wel eens zonder verwarming, maar dat is niet bepaald een feest! :)
pi_123486724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:27 schreef Nyota het volgende:
Ik heb me onlangs eens wat meer verdiept in het vinden van een crème die echt iets voor mijn huid doet.

Ik kwam op de blog van jetske ultee en wat een info is daar te vinden zeg. Ik kon al zo heel wat potjes weg gooien en heb gezocht naar specifieke producten voor mijn huid. En ja, mijn huid ziet er inmiddels echt beter uit en is ook een stuk minder droog en trekkerig na het douchen!

Kortom; ja, er zit heel veel verschil tussen crèmes en crèmes voor mannen is verder eigenlijk onzin. Net als oogcreme overigens.
Interessant blog
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:16:02 #24
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_123510908
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Sacred het volgende:

[..]

Met motorolie of wat voor vettigheid dan ook krijg je hetzelfde effekt.
Is allemaal symptoombestrijding.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:11:09 #25
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123521577
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:16 schreef kibo het volgende:

[..]

Met motorolie of wat voor vettigheid dan ook krijg je hetzelfde effekt.
Is allemaal symptoombestrijding.
Dat is niet waar zijn zijn creme's met vitamine A en C wetenschappelijk bewezen effectief.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:14:54 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_123521730

Ik gebruik de producten van BullDog: snel, makkelijk, vrij van kunstmatige rotzooi en betaalbaar.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_123522374
Een droge huid kan ook komen door te heet douchen.

Mannencreme dringt beter door op de dikkere huid die mannen hebben. Die L'oreal for Men doet wel wat het volgens de verpakking moet doen;

http://www.loreal-paris.n(...)Expert_Skincare_Face
Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
pi_123522656
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef Sjeenkske het volgende:
Een droge huid kan ook komen door te heet douchen.

Mannencreme dringt beter door op de dikkere huid die mannen hebben. Die L'oreal for Men doet wel wat het volgens de verpakking moet doen;

http://www.loreal-paris.n(...)Expert_Skincare_Face
Mannen hebben inderdaad een wat dikkere huid, maar de inhoud van de potjes schijnt afgezien van de geur verder gewoon dezelfde inhoud te zijn als bij crème voor vrouwen.

Het ligt er gewoon aan wat je wil: wil je je huid wat minder droog hebben, is een basiscreme van de apotheek van een paar euro of vaseline prima. Wil je nog verdere verzorging, zal je je wat meer moeten verdiepen in welke crème je nodig hebt voor jouw huid.
pi_123534447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:34 schreef Novem het volgende:

[..]

Droge vellen klinkt wel erg extreem....waar was je je gezicht mee? Zeep? En douche je heel heet/lang?

Als je dat doet, daar sowieso mee kappen en dan een creme erbij. Misschien is na een tijdje je huid zo opgeknapt dat je zonder creme kan.
Ik gebruik meestal een wasgel van kruidvat oid. Ik douche wel altijd lekker warm en misschien wel iets te lang...
pi_123544503
Ik heb precies hetzelfde probleem als TS en ik gebruik altijd een creme van nivea.
Werkt op zich prima.

pi_123548068
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:25 schreef Sacred het volgende:
Mijn huid is na het douchen altijd ontzettend droog. Soms hangen de vellen er zelfs bij. Ik ben daarom op zoek naar een hydraterende creme, maar dan wel een die niet vettig is, ik krijg namelijk snel puistjes. Wat kunnen jullie mij aanraden?
De oil free moisturizer van Baxter of California.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')