Wat een onzin.quote:
Ja want iedereen heeft dezelfde huid dus met enkel water drinken komt het vast wel goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef kibo het volgende:
Cremetjes zijn voor homos en vrouwen.![]()
Ipv symptoombestrijding kun je beter van binnenuit werken: veel water drinken en voldoende vetzuren.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft dezelfde huid dus met enkel water drinken komt het vast wel goed![]()
![]()
Sommige mensen heb nou eenmaal wat extras nodig voor de huid, heeft geen reet met homo zijn te maken.
Jezelf willen verzorgen is homo? Okay. Jij hoeft natuurlijk nooit wat aan je gezicht te doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef kibo het volgende:
Cremetjes zijn voor homos en vrouwen.![]()
Ipv symptoombestrijding kun je beter van binnenuit werken: veel water drinken en voldoende vetzuren.
"Man, dat voelt goed!" gevoel?quote:
de verpakking jaquote:Op maandag 25 februari 2013 11:31 schreef Sacred het volgende:
Is er eigenlijk een wezenlijk verschil tussen mannen- en vrouwencremes? (En verzorgingsproducten in het algemeen?)
Geurtje. (vooral mannencremes)quote:
de "truc" is ook om alleen de creme te gebruiken als je huid ook echt droog is. mensen die gewoon maar elke dag cremes smeren, labello gebruiken, onnodig veel en lang douchen enz doen hun huid hier eigenlijk alleen maar schade mee aanquote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef wipes66 het volgende:
een droge huid krijg je juist door dit soort cremes. gewoon een tijdje stoppen ermee en je huid begint vanzelf minder droog te worden. meer fruit en water nemen en minder alcohol en caffeine kan ook erg helpen.
Er is een heel verschil tussen jezelf verzorgen en dagelijks nutteloze cremetjes op je bolletje smerenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef Sacred het volgende:
[..]
Jezelf willen verzorgen is homo? Okay. Jij hoeft natuurlijk nooit wat aan je gezicht te doen?
Als een creme zorgt dat er geen droge vellen aan mijn gezicht gaan hangen noem ik dat niet nutteloos.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:23 schreef kibo het volgende:
[..]
Er is een heel verschil tussen jezelf verzorgen en dagelijks nutteloze cremetjes op je bolletje smeren
Droge vellen klinkt wel erg extreem....waar was je je gezicht mee? Zeep? En douche je heel heet/lang?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Sacred het volgende:
[..]
Als een creme zorgt dat er geen droge vellen aan mijn gezicht gaan hangen noem ik dat niet nutteloos.
Interessant blogquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:27 schreef Nyota het volgende:
Ik heb me onlangs eens wat meer verdiept in het vinden van een crème die echt iets voor mijn huid doet.
Ik kwam op de blog van jetske ultee en wat een info is daar te vinden zeg. Ik kon al zo heel wat potjes weg gooien en heb gezocht naar specifieke producten voor mijn huid. En ja, mijn huid ziet er inmiddels echt beter uit en is ook een stuk minder droog en trekkerig na het douchen!
Kortom; ja, er zit heel veel verschil tussen crèmes en crèmes voor mannen is verder eigenlijk onzin. Net als oogcreme overigens.
Met motorolie of wat voor vettigheid dan ook krijg je hetzelfde effekt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Sacred het volgende:
[..]
Als een creme zorgt dat er geen droge vellen aan mijn gezicht gaan hangen noem ik dat niet nutteloos.
Dat is niet waar zijn zijn creme's met vitamine A en C wetenschappelijk bewezen effectief.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Met motorolie of wat voor vettigheid dan ook krijg je hetzelfde effekt.
Is allemaal symptoombestrijding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |