Ik hoop het!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef CherryOnTop het volgende:
Die 650 euro mag je ook in delen betalen neem ik aan? Dat zou alweer schelen op dit moment.
ahh!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef novusordoseclorum het volgende:
Goed sparen, ik heb 40K eigen vermogen ingelegd.
Hypotheek is 110.000 annuitair, afgesloten in oktober 2012.
Ik zag het HRA- en huizenmarktgekloot van verre aankomen, dus vandaar geen bankspaar ;-)
Scherp opgemerkt trouwens.
Ik zou er even achteraan bellen, dat is vast te regelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:09 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Maar de brief maakt er geen melding van...
De bank wilde mij max. 122.000 lenen, ik heb maar 110.000 afgenomen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Wat een achterlijk hoge hypotheek heb je gekregen/genomen.
Het gaat niet om hoeveel het huis waard is, maar om hoeveel de hypotheek waard isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:09 schreef TNA het volgende:
Je hebt een huis gekocht ter waarde van 6.5 keer je jaarinkomen?
Edit: ah.
Nee, hij krijgt een aanslag van de gemeente, niet van de Belastingdienst.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
OT: je kan toch gewoon het programma van de belastingdienst downloaden en invullen? Daar staat het gewoon voor je hem doorzet met je digid.
Aha.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt een aanslag van de gemeente, niet van de Belastingdienst.
Thanks Cherry! :-Dquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zou er even achteraan bellen, dat is vast te regelen
Leek het je geen goed idee om dat eerst uit te zoeken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:24 schreef novusordoseclorum het volgende:
Nu heb ik ook even geld bespaard door mijn zorgpremie aan te passen.
Van CZ overgestapt naar CZ-direct. Premie van 126 per maand terug naar 94 per maand, inclusief tandarts, exclusief flauwekul :-)
Nu maar hopen dat ik niet tot januari 2014 dubbele zorgpremie betaal...
Al mijn belastingpapier liggen bij mijn vaders accountant, die gaat aangifte doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wat voor ongeluk je hebt gehad waardoor je die tandartskosten hebt, maar wellicht is dat nog een route om de tandartskosten (deels) vergoed te krijgen.
Verder betaling in termijnen van de gemeentelijke belastingen regelen en HRA bij de belastingdienst.
Heb je het huis in 2012 of 2013 gekocht?
Indien 2012: zorgen dat je rap (iig voor 1 april) aangifte doet, dan komt een deel van de financieringskosten iig snel terug.
Nee hoor, kijk maar op www.czdirect.nlquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef karr-1 het volgende:
Overstappen van zorgverzekeraar kan toch alleen per 1 januari van een jaar? Heeft dat nu wel zin dan? Ook zou je je eigen risico wat kunnen opschroeven, scheelt ook weer een paar euro.
En dan bij het volgende ongelukje weer in de problemen zitten. Eigen risico dus alleen verhogen als je genoeg geld hebt om die kosten te dragen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef karr-1 het volgende:
Overstappen van zorgverzekeraar kan toch alleen per 1 januari van een jaar? Heeft dat nu wel zin dan? Ook zou je je eigen risico wat kunnen opschroeven, scheelt ook weer een paar euro.
Agreed. Daarom eigen risico niet verhoogdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan bij het volgende ongelukje weer in de problemen zitten. Eigen risico dus alleen verhogen als je genoeg geld hebt om die kosten te dragen.
Hmm ja oke dat is ook weer waar. Het was een ideequote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan bij het volgende ongelukje weer in de problemen zitten. Eigen risico dus alleen verhogen als je genoeg geld hebt om die kosten te dragen.
Daar staat alleen dat zij je oude verzekering voor je opzeggen, maar dat doen ze allemaal. Er staat niet dat het per direct gaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar op www.czdirect.nl
Een hele domme... ik hoop dat ik nu niet 10 afzeikberichten krijg, maar je hebt me geholpen, je mag het weten. Ik was aan het verbouwen en heb gebeten op een stalen staaf. Krak zei een van de kiezen. Deed zeer, ik hopen dat het overging, maar met 2 weken iets te lang gewacht (druk druk duk) en daarom moest de tandarts veel meer doen. O.A. wortelkanaalbehandeling op twee achterste kiezen.quote:
In het bevestigingsmailtje stond dat zij het zouden doen als je voor 1 januari de verzekering afsluit. 1 Januarie duurt nog ruim 10 maandenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Daar staat alleen dat zij je oude verzekering voor je opzeggen, maar dat doen ze allemaal. Er staat niet dat het per direct gaat.
Dan krijg je dus per 1-1-2014 een lagere premie omdat je dan een nieuwe verzekering hebt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:43 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
In het bevestigingsmailtje stond dat zij het zouden doen als je voor 1 januari de verzekering afsluit. 1 Januarie duurt nog ruim 10 maanden
Als het goed is wel, er staat niets waaruit blijkt dat ik het anders moet interpreteren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan krijg je dus per 1-1-2014 een lagere premie omdat je dan een nieuwe verzekering hebt?
Je betaald niet dubbel, je betaald tot aan 1 januari de oude premie, daarna de nieuwe. Maar het was beter geweest om eind van het jaar eens rond te gaan kijken of er goedkopere maatschappijen zijn die wel bieden wat je nodig hebt tegen een lagere prijs.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Als het goed is wel, er staat niets waaruit blijkt dat ik het anders moet interpreteren.
Bovendien ga ik van CZ naar CZ-direct. Prima als het pas op 1-1-14 ingaat, maar ik verwacht niet dat ze mij nu een dubbele premie in rekening gaan brengen...
Ik weet dat ik er niet direct iets aan heb, maar op termijn is het toch mooi een besparing.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef Leandra het volgende:
En het nut van deze aanpassing is?
Dat je voor 2014 aan CZ-direct vastzit, ongeacht de premie, en ongeacht wat andere verzekeraars dan bieden?
Ik denk dat je eens wat minder moet panieken, en eens wat rustiger na moet denken voor je een beslissing neemt.
Maandag contact opnemen met de gemeente, of nu al kijken of je kunt inloggen en de betaling in termijnen kunt regelen.
Thanks voor het uitvinden Karr-1quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je betaald niet dubbel, je betaald tot aan 1 januari de oude premie, daarna de nieuwe. Maar het was beter geweest om eind van het jaar eens rond te gaan kijken of er goedkopere maatschappijen zijn die wel bieden wat je nodig hebt tegen een lagere prijs.
Een termijn van nog bijna 10 maanden, daar heb je nu niet zoveel aanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:55 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er niet direct iets aan heb, maar op termijn is het toch mooi een besparing.
Je moet niet hopen, je moet controleren.quote:Ik heb net die termijnbetaling online geregeld, dus dat is vast opgelost.
Als ik meer dan 1.000 euro belastingteruggaaf krijg kan ik de roodstand opvangen en de tandarts betalen. Ik hoop maar dat ik ook iets terugkrijg, en niet juist moet gaat betalen ofzo.
Ik weet dat ik het nog niet gezegd heb, maar zonder al mijn papieren, die bij de accountant liggen, die ik twee weken niet kan bereiken, kan ik niet controleren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een termijn van nog bijna 10 maanden, daar heb je nu niet zoveel aan
[..]
Je moet niet hopen, je moet controleren.
Ach je bent 24, dan viel het te verwachtenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef novusordoseclorum het volgende:
Ik schaam me er wel een beetje voor... Het is lang goed gegaan, ik heb een degelijk arbeidscontract, doe het alleen (veiliger dan met zijn 2en, als je van 2 inkomens afhankelijk bent), niet maximaal geleend... en altijd gezegd dat maximaalleners die met zijn 2en een huis kopen zonder vast contract niet met geld om kunnen gaan.Altijd gezegd dat verbouwingskosten tot op de cent te voorspellen zijn...
![]()
En kijk nu. Ik verdien dit.
Ook zeker van geleerd! Dit ga ik nooit meer doen!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Volgende keer niet JOUW papieren naar een onbereikbare accountant sturen.
Maak een kopie van jouw papieren, die je vervolgens opstuurt naar een accountant die wel fatsoenlijk bereikbaar is. Het origineel bewaar je uiteraard netjes zelf heel goed.
waarom doe je zoiets?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:42 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Een hele domme... ik hoop dat ik nu niet 10 afzeikberichten krijg, maar je hebt me geholpen, je mag het weten. Ik was aan het verbouwen en heb gebeten op een stalen staaf. Krak zei een van de kiezen.
Hmz, ben hier toch anoniem... kan het net zo goed zeggen haha.quote:
netjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Hmz, ben hier toch anoniem... kan het net zo goed zeggen haha.
Gordijnrail was krom. Niet zo'n Gamma-rail maar een kneiterharde dikke stalen gordijnrail.
Ik dacht hem wel even recht te kunnen bijten![]()
![]()
x tien miljoen
Haast... het doet gekke dingen met een mens.
Wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Gordijnrail was krom. Niet zo'n Gamma-rail maar een kneiterharde dikke stalen gordijnrail.
![]()
x tien miljoen
Hij wilde hem recht bijten...TS denkt dat hij Jaws is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat?Waarom zou je in een gordijnrail bijten?
Onverwachte uitgaven kun je niet verwachten. Als je ze zou verwachten zijn ze niet meer onverwacht!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:06 schreef novusordoseclorum het volgende:
.....en verwacht ik geen onverwachte uitgaven meer. ....
http://www.belastingmiddeling.nlquote:Ben jij in de afgelopen zeven jaren gestart of gestopt met werken? Ben je in de afgelopen zeven jaar minder of meer gaan werken? Of heb je om een andere reden een wisselend inkomen gehad? Vraag dan om middeling bij de Belastingdienst. Dat kan je honderden euro's opleveren!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:16 schreef DakotaFred het volgende:
Een wijze les: Eerst sparen, dan kopen.
nee, alleen tot 18 jaar. Aanvullende verzekeringen vervullen zelfs vaak dure tandartsbehandelingen niet (of je moet het duurste pakket hebben)quote:Op zondag 24 februari 2013 08:13 schreef Ridocar het volgende:
Is het niet zo dat een basisZV bepaalde dure tandheelkundige behandelingen wel vergoed?
Hm. Toch vanmiddag nog eens mn polis doornemen. ik ben benieuwd...quote:Op zondag 24 februari 2013 08:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, alleen tot 18 jaar. Aanvullende verzekeringen vervullen zelfs vaak dure tandartsbehandelingen niet (of je moet het duurste pakket hebben)
Buiten dat heeft hij waarschijnlijk een eigen risico van ¤850......ook niet echt slim als je je nu al zorgen maakt om de tandartsrekening.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Daar staat alleen dat zij je oude verzekering voor je opzeggen, maar dat doen ze allemaal. Er staat niet dat het per direct gaat.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:16 schreef DakotaFred het volgende:
Een wijze les: Eerst sparen, dan kopen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef novusordoseclorum het volgende:
Ik zag het HRA- en huizenmarktgekloot van verre aankomen, dus vandaar geen bankspaar ;-)
quote:Op zondag 24 februari 2013 09:13 schreef klipper het volgende:
[..]
Buiten dat heeft hij waarschijnlijk een eigen risico van ¤850......ook niet echt slim als je je nu al zorgen maakt om de tandartsrekening.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Agreed. Daarom eigen risico niet verhoogd
Lijkt me niet, hij betaalt 126 euro aan premie per maand; dat zou wel een dure zijn met 850 eigen risico.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:13 schreef klipper het volgende:
[..]
Buiten dat heeft hij waarschijnlijk een eigen risico van ¤850......ook niet echt slim als je je nu al zorgen maakt om de tandartsrekening.
Wil je nou weten wat je over 2012 of wat je in 2013 terug krijgt\?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef novusordoseclorum het volgende:
Ben ik weer ^_^quote:Op zondag 24 februari 2013 11:33 schreef poemojn het volgende:
Dan moet je ook weten wat de betaalde rente is in 2012 en 2013. Heb je 71.000 aflossingsvrij gedaan of minder? Dus betaal je premie om 40.000 af te lossen over 30 jaar, of los je de volle 110.000 dan af?
Edit 110.000 volledig annuïtair dus je hebt vrijwel alleen rente betaald nog. Dan kun je uitgaan van ca 42% teruggave over je maandbedrag,na aftrek van ca 750-800 eigen woning forfait.
Klik op de link die ts gaf.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:39 schreef YupR het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hij betaalt 126 euro aan premie per maand; dat zou wel een dure zijn met 850 eigen risico.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:47 schreef Leandra het volgende:
Nuon weet ook wel dat jij er pas sinds november woont en dat dit de duurste maanden zijn.... de kans is klein dat ze je gebruik tot nu toe gewoon met 4 vermenigvuldigen.
Thanks jongens, voel me weer wat gerustgesteldquote:
Klopt inderdaad, en met een beetje creativiteit kan ik het allemaal nét bekostigen, maar dan is mijn buffer weg. Dat is riskant, dus moet gewoon even zuinig aan gaan doen komende paar maanden.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:52 schreef ShadyLane het volgende:
Klinkt alsof je op zich een verstandige hypotheek hebt, en steady inkomsten, en dat dit gewoon effe tijdelijke pech is. Heb je niet iets dat je kunt verkopen? Scooter, gitaar die je niet meer gebruikt, zulke dingen?
Ik vind het een vrij laag bedrag, en ik weet niet hoe groot of klein je woont, maar laten we het er maar op houden dat ik maandelijks "wat meer" aan de Nuon betaalquote:Op zondag 24 februari 2013 13:52 schreef novusordoseclorum het volgende:
Ik betaal nuon al 85 euro per maand aan voorschot. Weet alleen niet of dat voor elektriciteit is of ook voor warmte...
ai... ik woon op 85m2, waarvan 60m2 'huis'.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij laag bedrag, en ik weet niet hoe groot of klein je woont, maar laten we het er maar op houden dat ik maandelijks "wat meer" aan de Nuon betaal
Wat betaal jij dan? Is dat alleen stroom of stroom-warmte-combi?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij laag bedrag, en ik weet niet hoe groot of klein je woont, maar laten we het er maar op houden dat ik maandelijks "wat meer" aan de Nuon betaal
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:57 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Wat betaal jij dan? Is dat alleen stroom of stroom-warmte-combi?
Oh, en als ik het mag vragen, je hoeft er uiteraarde geen antwoord op te geven ivm privacy, maar ik ben wel benieuwd naar wat een jaarafrekening warmte ongeveer kost? Nergens op internet kunnen vinden.
Gas en elektra, middenwoning van ongeveer 120m² en omdat ik weinig thuis ben is het zo'n ¤ 150,= per maand, als ik normaal thuis zou zijn dan zou ik boven de ¤ 200 zitten.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:57 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Wat betaal jij dan? Is dat alleen stroom of stroom-warmte-combi?
Auw.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gas en elektra, middenwoning van ongeveer 120m² en omdat ik weinig thuis ben is het zo'n ¤ 150,= per maand, als ik normaal thuis zou zijn dan zou ik boven de ¤ 200 zitten.
Klopt... ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:59 schreef Leandra het volgende:
Oh, en zet je trots opzij en ga gewoon even met je ouders praten, zeker als die krom lopen van de kwartjes.... die snappen ook wel dat je soms ineens net te veel rekeningen binnenkrijgt, en dat het dan net niet gaat.
Al is het maar een lening die je terugbetaalt zodra je je belastingteruggave over 2012 hebt ontvangen.
Want trots zijn en niet bij papa en mama aan willen kloppen is een ding, maar een incassobureau op de stoep hebben omdat je je tandartsrekening nog niet hebt betaald is wat anders, en eerlijk gezegd denk ik niet dat de tandarts gaat wachten tot jij je belastinggeld terughebt.
Dus gooi die trots even opzij, maak niet nog meer stress-beslissingen zoals het aanpassen van je zorgverzekering van volgend jaar omdat je nu tekort komt.
Ja, het is vervelend, maar ga er maar vanuit dat ze van je houden en dat ze vooral het beste voor je willen, zo zijn ouders.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Klopt... ben bang dat je gelijk hebt.
Issue is dat ze staan te popelen om budgetcoaches e.d. te sturen vanuit Belgie.
De 'ik zei het toch' staat op het puntje van hun tong. Ik heb heel hard gevochten voor mijn vrijheid en tegelijkertijd de relatie goed te houden. Dat is in een notendop de achtergrondrede dat ik liever niet naar hen toe wil. Maar ja, incassobureau's en deurwaarders... da's misschien wel nog erger.
Dat had mij kunnen gebeuren, echtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
![]()
x tien miljoen
Mja, dat dachten wij ook. Maar één foutje en er komt extra geld bij kijken. Maak tien kleine foutjes, en dat is toch best weer een hap uit je budget.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef novusordoseclorum het volgende:
Altijd gezegd dat verbouwingskosten tot op de cent te voorspellen zijn...![]()
Hm... als ik een totaaltje van 1K krijg zou ik wel redelijk geholpen zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef Fer het volgende:
Besef net dat notarissen en afsluitprovisies aanmerkelijk goedkoper zijn geworden nu. Zal dus iets minder zijn dan ik je voorreken.
Zat ik al aan te denken ja ^_^quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef Messina het volgende:
Ik weet niet of iemand er al over begonnen is, maar je krijgt straks toch ook vakantiegeld? Is ook weer wat extra's.
Kun je makkelijk op besparen joh! Wij doen met z'n drietjes 70 euro p/w. Inclusief tienerzoon met z'n coca cola.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef novusordoseclorum het volgende:
Er zijn ook meevallers hoor
Mijn ouders waarschuwden me voor hoe duur eten is.
Ze zeiden dat het me 100 euro per week zou kosten.
Nou, ik eet als een prins, met verse groenten en fruit, koop het allemaal bij de AH en 't kost me max. de helft. (en ben een behoorlijke vreetzak; 81 kilo op 179 centimeter, geslacht: man)
Ow verrek dat zou natuurlijk ook kunnen!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:39 schreef eleusis het volgende:
Als je echt enorm in de shit zit zou je als laatste redmiddel ook je hypotheek iets kunnen verhogen. Het is op zich goed om weinig te lenen, maar brood kunnen kopen is ook erg nice.
Dat je 40K zelf in kon leggen zal daarbij ook wel geholpen hebben....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:43 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ow verrek dat zou natuurlijk ook kunnen!
Goed idee :-D Maar da's een laatste redmiddel hoor, zover wil ik het niet laten komen.
De bank was echt debiel makkelijk met het verstrekken ervan
Ik had niet eens een vast contract destijds in oktober 2012, en hoppa, 122k max met een bruto inkomen van 1850. No problemo... En maar zeggen: "Jaaaa, maar die regels zijn geen wetten, en wij mogen er arbitrair van afwijken..."
zonder inleg van spaargeld kan je een bananendoos van ze krijgen om in te wonen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je 40K zelf in kon leggen zal daarbij ook wel geholpen hebben....
Ik denk dat je ze te hoog inschat.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zonder inleg van spaargeld kan je een bananendoos van ze krijgen om in te wonen.Zo lijkt het.
Zonder rekening te houden met onderstaande (geschatte) gegevens.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:06 schreef novusordoseclorum het volgende:
[...] en ik heb een tandartsrekening van 1.330 euro.
[...[
Ik verdien 1.850 bruto per maand.
Ik heb het huis gekocht voor 142.000 euro (gelijk aan WOZ)
Hypotheekvorm: annuitair, HRA moet ik nog ontvangen
Maandlast hypotheek zonder HRA: 537 euro
Loon: ¤ 1.850 x 12 x 1,08 = ¤ 24.000quote:Op zondag 24 februari 2013 14:09 schreef Fer het volgende:
Hier een HELE GROVE schatting met de gevens die je ons hier hebt gegeven.
Notaris 1% 1420
Afsluitprovisie 1% 1420
Taxataiekosten ¤200
NHG 0,55% 781
Samen 3821, hiervan krijg je 41,95% terug = 1603¤ Dit is eenmalig!
Het waren, zijn en blijven boeven.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zonder inleg van spaargeld kan je een bananendoos van ze krijgen om in te wonen.Zo lijkt het.
Die zijn nooit weggeweest.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:43 schreef Leandra het volgende:
Aftrekbare ziektekosten? Zijn die terug?
Ze zijn wel flink beperkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |