Denk dat Luc is uitgehuwelijkt aan iemand anders alquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Saartje en Luc.... sitting in a tree..
Nou, uithuwelijken dan maar met haar 14e
Haha nou ik stelde hem gisteren voor aan L. (De dochter van Klumsy) maar hij was niet echt onder de indrukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk dat Luc is uitgehuwelijkt aan iemand anders alDus we zijn nog op zoek naar een geschikte kandidaat (al zal M. wel niemand goed genoeg vinden
).
Knetter? Die ken ik heul niet!
Dierenpark Arnhem
En Jags lief is de hort op. Hmz..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager! Mijn lief is in Upspsala!.. Kursenberg...
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef loveli het volgende:
[..]
En Jags lief is de hort op. Hmz..
Volgens mij doe je het behoorlijk netjes voor iemand die verhuisd, lukt het allemaal een beetje?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje heeft kaas-uienbroodjes, sandwiches, een chocolatechip cookie encola
.
En veel sjouwen!!
Kursenberg? Dat is niet hier, heb er nog nooit van gehoord! Wel leuk!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager! Mijn lief is in Upspsala!.. Kursenberg...
À ja, zie het al, vlakbij inderdaad. Kan me niet voorstellen dat het ijs daar nog goed is!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kursenberg? Dat is niet hier, heb er nog nooit van gehoord! Wel leuk!
Nee, hij heeft net een busreis van 3u achter de rug!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
À ja, zie het al, vlakbij inderdaad. Kan me niet voorstellen dat het ijs daar nog goed is!
kan wel met de auto, maar lig lekker op de bank. En ga er niet vanuit dat hij hagelslag bij zich heeft!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, hij heeft net een busreis van 3u achter de rug!
Kan je niet even heenfietsen en hem een dikke knuffel geven?
Hoop dat 12 vroeg genoeg is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als het aan Martijn ligt, gaat ze op haar 16e (al denk ik tegenwoordig eerder vanaf 14 jaar) het klooster in
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Vlinder.. je eet gewoon te weinig. Ga op zo'n 1700/1900 te zitten, helemaal goed.
Wat extra fruit en groente?
En 600 gr... dat is toch veel? Wat verwacht je anders?
Hagelslag... fuck! Nee Jeager, sorry... blijf maar lekker liggen.
Morgen gaan ze nog ergens schaatsen, morgenavond vlieg hij deze kant weer op.quote:
Ongeveer een pond per week afvallen is prachtig, meer dan dat moet je eigenlijk niet willen voor een goed langdurig resultaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Uniekhoorn, ik eet elke doordeweekse dag zo'n 300gr groente bij het avondeten plus komkommer en wortels overdag, en twee stuks fruit. Daarnaast denk ik niet dat meer groente en fruit m'n calorie inname veel zou verhogen? In het weekend ben ik meestal bij m'n ouders en daar eet ik iets minder fruit en geen komkommer en wortel tussendoor, maar ook bij avondeten zo'n 300gr groente.
En het is dus niet zo dat caloriebehoefte naast leeftijd ook afhangt van lengte? Ik heb altijd begrepen dat je zo'n 300/400 kcal onder de normale hoeveelheid moet zitten om gezond af te vallen, dus als jij zegt 1700/1900 kcal dan ga je dus ook uit van 2100? Want als ik nu met 1250 per dag 0.6 afval in n week, val ik dan met 1700/1900 überhaupt nog wel af?
En wat ik bedoel met 600gr niet veel, is dat als je op een gezonde manier afvalt je rond de 500gr per week zou moeten zitten. Vorige week was ik 0.4 afgevallen en nu 0.6, dus leek het mij dat ik op een normale snelheid af aan het vallen was. Alleen vroeg ik me daardoor af hoe dat kan als je maar 1250kcal per dag eet, heb ik dan gewoon normaal minder dan 2100 nodig en is 1250 voor mij een normale hoeveelheid om gezond af te vallen, of is het zodanig weinig dat je daardoor juist weer minder afval (omdat mensen ook nog wel eens zeggen dat als je veel te weinig eet, je lichaam alles wat je wel eet meteen opslaat als voorraad zegmaar). Snap je?
Thanks voor je antwoorden iig, leer ik alleen maar vanheb vroeger nooit op mn eten hoeven letten dus ook geen idee van hoeveel kcal ik nou eigenlijk at en of ik wel genoeg van alle voedingsstoffen binnen kreeg, dus ook niet zo heel goed beeld van wat normaal is en wat niet
Gekookte eitjes bij je ontbijt/lunch doen ook een boelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks voor de antwoorden! Ik had de link even gemist, daar komt 1683 kcal per dag uit als ik het doel laat staan op lose fat-20% calorie reduction. Toch te weinig dus, ga proberen deze week om rond die 1683 te zitten. Dat wordt wat vaker vlees/vis eten denk ikdan moet dat wel lukken!
Niet alleen naar onderhoud kijken, maar vooral ook naar BMR, daar moet je in elk geval niet onder gaan zitten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks uniekhoorn! Ik doe idd wel mn best om het op een verantwoorde en gezonde manier te doen, en heb van huis uit al meegekregen om alles volkoren te eten. MarMar, heb die van jouw link ook even ingevuld, daar kwam 2103kcal als onderhoud uit, als ik daar de 500kcal af trek zoals op die site staat kom ik op 1603 uit. Ga proberen dan in elk geval tussen die 1603 en 1683 te zitten
Gelukkig vind ik veel groentes en fruit erg lekker haha, dat scheelt! En ik merk dat als ik een tijdje niet snoep, ik er ook steeds minder behoefte aan heb
Haha, al die dingen klinken goeed! Weekend is zoo fijn
Lijkt me keurigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ah, dat is ook een goeie tip MarMar, dat is ook nog eens erg lekker haha. Vandaag kom ik in elk geval al rond de 1600!
Not a prob, leuk dat je het zo positief opvat !quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Ah, inderdaad handig! Jullie zijn lief allemaal, met al die tips en geduld enzo
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Ah, inderdaad handig! Jullie zijn lief allemaal, met al die tips en geduld enzo
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:27 schreef Perruche het volgende:
mijn polenta was vet lekker. Gekookt in bouillon, met wat boter, kaas en melk erdoor. Hm.
Nice!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]bij mij staat de ontbijtkoek in de koelkast, morgen afbakken.
Ook staat er deeg voor croissants in de koelkast, morgen alleen nog uitrollen en vormen. Van de rommelige randjes heb ik broodjes gevormd, voor morgen na het hardlopen.
Oh, en er staan twee stuks voordeeg klaar, kan ik morgen vier broden bakken en kunnen we de week weer door!
dat verbrand je momenteel met gemak!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje heeft kaas-uienbroodjes, sandwiches, een chocolatechip cookie encola
.
En veel sjouwen!!
Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn hier trouwens mensen met een tablet en kunnen die me tips geven over de aanschaf ervan?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
edit; maar ik heb ook geen tablet, dus wie ben ik!
edit 2; de ontbijtkoek moet even wachten; ik wil dit morgen maken want kwam er net achter dat ik echt nog 1,5 kilo griesmeel heb![]()
Nom!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
edit; maar ik heb ook geen tablet, dus wie ben ik!
edit 2; de ontbijtkoek moet even wachten; ik wil dit morgen maken want kwam er net achter dat ik echt nog 1,5 kilo griesmeel heb![]()
Nou, we krijg vaak de opdracht een app te downloaden en ermee bezig te gaan. Er is veel voor logopedie met die dingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overbodige luxe: voor de meeste opleidingen wel denk ik. Ik had toen nooit een laptop bij me en dat ging prima.
Is dat erg: als je het geld hebt en het graag wilt. doen! Easy peasy
Zijn ze een beetje gebruiksgemakkelijk? Verouderen ze snel? Waar zou ik op moeten letten met de aanschaf.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:34 schreef Skoap het volgende:
Ik heb een iPad. Ben er erg blij mee. Gebruik hem ook super veel.
Oh dat is ook wel vies hoor!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh ik liet net per ongeluk hardop een boer in de trein en meisje naast me keek heel vies, ook al zei ik sorryRansaap, ik
[..]
Nom!Zus had net geniale sinaasappelcheesecake met bastognekoekjesbodem, omnomnom!
Ja dat, hij flapte eruitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel vies hoor!maar ja je kan er niets aan doen lijkt me
CotS, gewoon kopen en een topic openen in DIG voor ervaringen? Overigens zou ik een ipad kopen omdat appel.
Was jij het niet die een iPad van haar moeder ging krijgen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Mijn reden is: Ik merk dat ik het op mijn opleiding e.d. erg mis, maar ik heb ook geen smartphone oid. En ik neem elke dag zo'n vijf kilo aan reader mee die ik kan online kan gebruiken.
Ook kan ik niet mee doen aan het interactieve gedeeltes van colleges omdat ik geen apparaat bij me heb met internet...
En de twijfel is: Of het geen overbodige luxe is
Dan gaat er iets niet goed! Lenzen hoor je namelijk niet te voelen. Als je ze wel voelt zitten ze meestal verkeerd om, of zijn het harde lenzen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
De lenzen zijn binnen, na een half uur zaten ze in mn oog. Wat een hel. En ik voel ze zitten
Volgens de calorieteller welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Is dat 1700 kcal Majo? Het is vast een beetje minder
Dat is balenquote:
Mijn pa heeft er gelukkig een, maar anders zit je idd mooi met hotelreserveringen. Die willen heel vaak een ccquote:
Dat is in Nederland ook hoor. Ze kijken mij ook vreemd aan als ik zeg: neh nog ff nietquote:Op zondag 24 februari 2013 00:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Ai ai, ik heb tien jaar geleden een jaar in Alaska gewoond, en werd niet uitgenodigd voor de tien jaar na highschool reunion op Facebook. Ik ben even door wat profielen van mensen heen gescrolld, en het is ongelooflijk, ik denk dat 3/4 minstens twee kinderen heeft. En die mensen zijn dus allemaal nog geen dertig.
Tis zon andere wereld, daar!
Dat! Ik denk dat inmiddels bijna iedereen van mijn middelbare school zich heeft voortgeplant. En sommigen hebben al echt 'oude kinderen'quote:Op zondag 24 februari 2013 00:12 schreef An24 het volgende:
Dat is in Nederland ook hoor. Ze kijken mij ook vreemd aan als ik zeg: neh nog ff niet
nog geen van mijn vrienden heeft kinderen, eigenlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is in Nederland ook hoor. Ze kijken mij ook vreemd aan als ik zeg: neh nog ff niet
Is allemaal snel gegaan zeg! Maar zo fijn, jullie eigen huisje waar nu alles ook staat.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:29 schreef motorbloempje het volgende:
Het kostte me mijn onderrug, maar alles is binnen!!!! Lekker Indiaas gegeten als afsluiting met twee pints erbij en nu slapen. Morgen het meeste een plekje geven!
Thanks allemaal voor het medeleven de afgelopen tijd!![]()
much appreciated!!
Een iPad blijft lang 'relevant'. zou voor een 2 of 3 gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje gebruiksgemakkelijk? Verouderen ze snel? Waar zou ik op moeten letten met de aanschaf.
Sorry voor de vragen, zit een beetje in een tweestrijd
Ik wil het wel voor je betalen (dat ik inlog met mijn cc) als je het naar mij overmaaktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
ja fcuk.. hotel reserveren is alleen mogelijk met creditcard.. wat is dat nou weer voor gedoe
Van wie mag ik de gegevens
Ik heb een samsung tab 7 inch en een samsung galaxy tab 10.1 (2). Ze zijn allebei tof,, maar de grote met een extern toetsenbordje is echt handig. En je kan er nog mee bellen ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:34 schreef Skoap het volgende:
Ik heb een iPad. Ben er erg blij mee. Gebruik hem ook super veel.
Zachte lenzen, en het voelde als een vuiltje ertussen. Heb ze flink schoon gemaakt en vandaag poging twee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat er iets niet goed! Lenzen hoor je namelijk niet te voelen. Als je ze wel voelt zitten ze meestal verkeerd om, of zijn het harde lenzen?
Ik sliep alquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
ja fcuk.. hotel reserveren is alleen mogelijk met creditcard.. wat is dat nou weer voor gedoe
Van wie mag ik de gegevens
Dat is best normaal, kinderen voor je dertigste. Hoger opgeleide vrouwen krijgen vaak later (of geen) kinderen. Ik voldoe ook niet aan de norm.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nog geen van mijn vrienden heeft kinderen, eigenlijk.
Ik zie het om me heen ook niet, dat mensen voor hun dertigste twee kinderen hebben.
Idioot, maar ik bedenk me net dat cappuccinokwark best lekker zou kunnen zijn en prompt heb ik daar zin inquote:Op zondag 24 februari 2013 09:03 schreef MarMar het volgende:
Mogge.
Lekker vol dagje vandaag, vanmiddag naar het theatercafé naar iets tofs wat door vrienden van mij georganiseerd/bedacht is.
O: brinta
T: cappuccino, kwark met kokos en banaan
S: krachttraining, 15 min loopband
L: 2 rijstwafels met gebakken ei, ham en kaas, salade met feta en olijfjes
B: fietsen naar het theatercafe en ongetwijfeld ook dansen vanmiddag
T: koffie met wat lekkers
D: wortelsoep, tartaartje, salade
T: kwark met warme appel en kaneel
lolquote:Op zondag 24 februari 2013 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Idioot, maar ik bedenk me net dat cappuccinokwark best lekker zou kunnen zijn en prompt heb ik daar zin in
Klopt, alleen ik ben nu aan het onderhandelen over hoeveel ikzelf ga betalen, want ik wil niet voortdurend materialistisch verwend worden door haar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Was jij het niet die een iPad van haar moeder ging krijgen?
Wat ontzettend fijn!quote:Op zondag 24 februari 2013 01:29 schreef motorbloempje het volgende:
Het kostte me mijn onderrug, maar alles is binnen!!!! Lekker Indiaas gegeten als afsluiting met twee pints erbij en nu slapen. Morgen het meeste een plekje geven!
Thanks allemaal voor het medeleven de afgelopen tijd!![]()
much appreciated!!
Inderdaad... when does the hurting stop!quote:
welcome to my world!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Inderdaad... when does the hurting stop!
Uniek, mijn CC is gratis (rabobank) misschien heeft jouw bank ook wel zo'n regeling? Voor de volgende keer natuurlijk.
http://www.lavalleevillage.com/quote:Op zondag 24 februari 2013 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
Inderdaad sneeuw, again
Paar daagjes Parijs aan het zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |