Heel veel mensen lijken dit toch goed te vindenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit de finale haalt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
Wel aardig, maar echt helemaal niets bijzonders. De live-versie heb ik overigens niet gehoord, dus hoe zijn stem live klinkt dat weet ik nu nog niet.
Het liedje is waarschijnlijk wel goed genoeg voor kwalificatie, maar de zang is nog altijd vrij matig, dus ik verwacht niet te veel van de jury.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind hem vocaal echt niet overtuigend. De act zorgt waarschijnlijk wel voor stemmen..
Dit. Het wordt overigens nauwelijks gedraaid op de Ierse radio. Het enige leuke vind ik nog dat er in ieder geval een traditioneel Iers instrument gebruikt wordt (bodhrán), ook al is er geen een ier die het zo bespeelt als deze dansertjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:58 schreef Cee het volgende:
Ik vind 't ook wringen. De clip zat vol met liefde en vreugde en happiness en vrolijke olijke mensen van alle soorten en maten. En nu staat daar opeens dat gastje met een diamantje in z'n oor te zingen temidden van halfnakende mannen (niet dat ik daar een probleem mee heb) met op de achtergrond agressief ogende vormen. En een celtic cross. Niks van die hartjes meer terug te vinden. Vind ik jammer.
Het zijn al die buren die op elkaar stemmenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef beantherio het volgende:
Wat een baggernummer. En saai ook nog. Ongelooflijk dat het toch weer door gaat.
Het gewoon niet zo'n sterk jaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
Niet echt een bijzonder optreden. Middelmatig inderdaad, maar als ik van gisteren zelf 10 landen op had moeten noemen die ik in de finale had willen hebben, had deze er ook tussen gezeten. Het was gewoon niet zo'n sterke halve finale.
nog altijd meer dan NLquote:Op zondag 19 mei 2013 01:43 schreef beantherio het volgende:
Wat is Ierland toch enorm afgegleden. Niet te geloven dat ze begin jaren 90 nog 4 keer wonnen in 5 jaar tijd. De laatste 10 jaar bakken ze er weinig meer van.
Ja he, Dat is als zeggen dat VVV het best aardig doet, want Willem II is nog slechterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |