PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Haha trolletjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
In Carnisse zit alleen maar uitkeringstrekkend paupervolk. En jij dan.
Gaat lekker.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:45:04#Advocaat moet morgen tegen #Feyenoord door 5 afwezigen complete #PSV-selectie aanspreken. Alleen 3e keeper hoeft niet mee. reageer retweet
Wel echt het grote verschil met Ajax en Feyenoord dat Zanka nu maar op rechtsback wordt gezet en er weer geen jeugd bijkomt...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV A1 eerste in de competitie
Onze jeugd![]()
*verhuurdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Gaat lekker.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:45:04#Advocaat moet morgen tegen #Feyenoord door 5 afwezigen complete #PSV-selectie aanspreken. Alleen 3e keeper hoeft niet mee. reageer retweet
Lens en Strootman op scherp, krappe selectie...
Idioot ook dat Manolev verhuurt is zonder iets terug te halen, Zanka RB nu.. Ik moet nog zien of dat gaat werken.
Doet die Brenet het dan zo slecht?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Lens en Strootman op scherp, krappe selectie... Hoop dat we de rest van het seizoen halen met genoeg spelers.
Idioot ook dat Manolev verhuurt is zonder iets terug te halen, Zanka RB nu.. Ik moet nog zien of dat gaat werken.
Nee, er zijn er heel veelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef strakkeman het volgende:
[..]
There can only be 1 hockeychick
Zet je er toch wat eigen jeugd in.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Lens en Strootman op scherp, krappe selectie... Hoop dat we de rest van het seizoen halen met genoeg spelers.
Naomi van Asquote:
Kitty van Malequote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel echt het grote verschil met Ajax en Feyenoord dat Zanka nu maar op rechtsback wordt gezet en er weer geen jeugd bijkomt...
Hij valt niet op bij Jong PSV.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet die Brenet het dan zo slecht?
Was tegen Ajax geloof ik de beste man op het veld maarja PSV en jeugd hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet die Brenet het dan zo slecht?
Als Toivonen dadelijk terug is kunnen we weer heel veel schuiven. Kan Hiljemark in principe ook nog RB, dus geen probleemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef StijnDa het volgende:
jawel.quote:
Het is wel een beetje raar hoor, CM's op RB zettenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Toivonen dadelijk terug is kunnen we weer heel veel schuiven. Kan Hiljemark in principe ook nog RB, dus geen probleem
Alleen deze wedstrijd is het nu een beetje krap.
Hij wil haar alleen omdat ze Fatima heetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Naar mens en zo lelijk als de pest
ze wasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Naar mens en zo lelijk als de pest
Ik vind dat de Hutch ook tempo mist voor het middenveld. Laat hem maar lekker dribbelen op RBquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is wel een beetje raar hoor, CM's op RB zetten![]()
Al was Alaba bij Bayern ook eigenlijk CM geloof ik, dus we zijn niet de enige die dit soort fratsen uithalen.
AFC is geen Ajax hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
Een vriend van me mag naar Ajax.
Dan krijgt hij volgend jaar al een jeugd contract dat is echt ziek, omdat je dan al best veel verdien op je 16e.
Ik vond Hutch op het middenveld echt een prima speler..op RB vind ik hem maar klungelig overkomen eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat de Hutch ook tempo mist voor het middenveld. Laat hem maar lekker dribbelen op RB
Btw ik zie in Nederland niet heel veel betere Backs rondlopen dan CM's die er als noodverband worden neergezet.
Gelukkig ben jij altijd zo grappigquote:
Hij komt echt tempo tekort voor het middenveld. Hij viel begin vorig seizoen echt uit de toon op het middenveld, waardoor het ook niet lang duurde voordat hij constant op de bank zat. Als RB is hij best aardig, alleen hij denkt dat ie Messi is en gaat dan beginnen aan een eindeloze dribbelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Hutch op het middenveld echt een prima speler..op RB vind ik hem maar klungelig overkomen eigenlijk
Wel aardig, maar ik denk dat het een te lieve jongen is om echt een goede CB te worden. Hij is niet echt hardquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe doet die Koch het dan bij jong PSV? In FUT schijnt hij een hele goede bronze CB te zijn namelijk.
quote:
Van Eijden 2.0?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel aardig, maar ik denk dat het een te lieve jongen is om echt een goede CB te worden. Hij is niet echt hard
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat de Hutch ook tempo mist voor het middenveld. Laat hem maar lekker dribbelen op RB
Btw ik zie in Nederland niet heel veel betere Backs rondlopen dan CM's die er als noodverband worden neergezet.
Ik vind hem op het middenveld ook een stuk beter eigenlijk, maar daar hebben we nou eenmaal betere spelers. Snap wel dat hij binnenkort wil vertrekken om een volgende stap te maken, kan hij weer op het middenveld gaan spelen, waar hij thuis hoortquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Hutch op het middenveld echt een prima speler..op RB vind ik hem maar klungelig overkomen eigenlijk
Zoiets ja, hij doet me meer denken aan Wielaert, net nietquote:
Beetje vroeg om te zeggen allemaal ditquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoiets ja, hij doet me meer denken aan Wielaert, net niet
Hij had een zware blessure.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
Waarom is Kishna nog nooit mee geweest met Ajax 1 ?
Misschien dat het in het stadion heel anders overkomt, maar ik heb zeker vorig seizoen op het begin erg op hem gelet omdat hij was gekozen tot speler van het seizoen dat jaar ervoor, en toen vond ik hem ook al niets.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem op het middenveld ook een stuk beter eigenlijk, maar daar hebben we nou eenmaal betere spelers. Snap wel dat hij binnenkort wil vertrekken om een volgende stap te maken, kan hij weer op het middenveld gaan spelen, waar hij thuis hoort
Blessiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
Waarom is Kishna nog nooit mee geweest met Ajax 1 ?
1 goal voor een spits..mwahquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als ik Berbatov bezig zie verdient die ook wel een IF...
Ik vind 18 wel een leeftijd waarop je kan zien of er meer inzit. Ik heb dat nu echt nog niet gezien. Als hij het wel aan zou kunnen mag hij weleens een stap richting het eerste gaan maken met die prut verdediging die we nu hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje vroeg om te zeggen allemaal ditHij is pas 18.
Maar daarnaast nog een paar prachtige acties...die misschien te weinig rendement opleverden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 goal voor een spits..mwah
Wel een mooie goal. Schwarzer IF uit die match denk ik..al had hij niet eens veel te doen volgens mij, maar wel die pingel gepakt.
Toen Ajax Wielaert kocht vonden veel mensen het een goede aankoop. Nou, het was 1 van de slechtste die ze hebben gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoiets ja, hij doet me meer denken aan Wielaert, net niet
Ligt misschien ook aan jouw idee van het spelletje wat PSV moet spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien dat het in het stadion heel anders overkomt, maar ik heb zeker vorig seizoen op het begin erg op hem gelet omdat hij was gekozen tot speler van het seizoen dat jaar ervoor, en toen vond ik hem ook al niets.
Naar mijn mening duurt het allemaal te lang bij mij. Hij geeft de ballen elke keer een paar seconde te laat.
Dat is nog altijd Sereroquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen Ajax Wielaert kocht vonden veel mensen het een goede aankoop. Nou, het was 1 van de slechtste die ze hebben gedaan
Aan zijn knie toch ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij had een zware blessure.
Tja, misschien dat hij gewoon eens die kans moet krijgen. Veltman was ook echt geen groot talent, maar heeft het gewoon prima gedaan steeds als hij mee moest/mocht doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind 18 wel een leeftijd waarop je kan zien of er meer inzit. Ik heb dat nu echt nog niet gezien. Als hij het wel aan zou kunnen mag hij weleens een stap richting het eerste gaan maken met die prut verdediging die we nu hebben.
twitter:
Al die dertigers die Ajax haalt zijn kut. Poulsen is misschien nog wel de beste geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen Ajax Wielaert kocht vonden veel mensen het een goede aankoop. Nou, het was 1 van de slechtste die ze hebben gedaan
Jawel hij zal volgend jaar misschien aansluiten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Aan zijn knie toch ?
Is hij daar niet al van herstelt ?
Mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel hij zal volgend jaar misschien aansluiten.
Dat zou wel eens een musthave kunnen wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:03 schreef TBakkert het volgende:
EA SPORTS FIFA tweet al; uh... IF Koné?
die komt er dus wel
hetzelfde als wat Feijenoord ging doen in 2007/08 of zo, met Makaay en v.Bronckhorstquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die dertigers die Ajax haalt zijn kut. Poulsen is misschien nog wel de beste geweest
4 star skills, goede pace, speelt lekker, Ik zou hem kopenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een musthave kunnen worden
Gio deed het prima. De Cler, Landzaat, Hofland daarentegen..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hetzelfde als wat Feijenoord ging doen in 2007/08 of zo, met Makaay en v.Bronckhorst
Misschien ook, maar ook op het verdedigend vlak kan hij mij niet overtuigen. Dat kan hij als rechtsback ook niet echt en dat zijn toch wel dezelfde skills.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan jouw idee van het spelletje wat PSV moet spelenHij brengt wel rust op het middenveld, staat verdedigend goed opgesteld maar kan ook lekker opbouwen of dribbelen. Niet echt uitschieters maar wel allround, maakt hem toch een nuttige speler imo.
Toen ik die post plaatste wist ik gewoon dat iemand iets over hem ging zeggen. En ja hoor, het gebeurde ook nog en het is geen verrassing dat uitgerekend jij degene bent die dit plaatstquote:
#smzenstnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik die post plaatste wist ik gewoon dat iemand iets over hem ging zeggen. En ja hoor, het gebeurde ook nog en het is geen verrassing dat uitgerekend jij degene bent die dit plaatstAls Serero die bal er donderdag in had geschoten was jij nog aan het haten op hem. Net als dat je altijd op van Persie haat. Kortom: je bent niet serieus te nemen.
die allemaal. Makaay was trouwens ook nog niet zo slecht, scoorde heel veel penals, volgens mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gio deed het prima. De Cler, Landzaat, Hofland daarentegen..
Best een prima rendement ja, al zijn de cijfers ook niet echt bijzonder...zeker niet als je je bedenkt dat je echt nis aan hem hebt buiten zijn goals om..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die allemaal. Makaay was trouwens ook nog niet zo slecht, scoorde heel veel penals, volgens mij
Jonge Serero is gewoon slecht. Als die jongen goed was zou hij nu al consequent moeten presteren maar dat doet hij al een aantal jaar niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik die post plaatste wist ik gewoon dat iemand iets over hem ging zeggen. En ja hoor, het gebeurde ook nog en het is geen verrassing dat uitgerekend jij degene bent die dit plaatstAls Serero die bal er donderdag in had geschoten was jij nog aan het haten op hem. Net als dat je altijd op van Persie haat. Kortom: je bent niet serieus te nemen.
ik zag de editquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best een prima rendement ja, al zijn de cijfers ook niet echt bijzonder.
2007/08 Feyenoord 28 13 Eredivisie
2008/09 Feyenoord 31 16 Eredivisie
2009/10 Feyenoord 24 7 Eredivisie
Maar om hem nu de slechtste aankoop ooit te noemenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jonge Serero is gewoon slecht. Als die jongen goed was zou hij nu al consequent moeten presteren maar dat doet hij al een aantal jaar niet.
Nee ik heb hem Oleguerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar om hem nu de slechtste aankoop ooit te noemen
Remember Ivan Gabrich en Marcio Santos
De Nist?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het als liefhebber nog steeds wel jammer dat de Nist toen niet terug is gegaan naar PSV..had hem nog weleens willen zien op dit baggerniveau.
Als Ajax-fan ben ik er wel blij mee dat hij nog lekker naar Duitsland en Spanje ging.
Jij kan ook nergens tegen of wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beter opletten danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Nist?Die bijnaam heb ik nog nooit gehoord en heb hem toch een aantal jaar meegemaakt bij PSV
Hij is zo goed dat hij zelfs bij Zuid Afrika wisselspeler isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jonge Serero is gewoon slecht. Als die jongen goed was zou hij nu al consequent moeten presteren maar dat doet hij al een aantal jaar niet.
Haha okequote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter opletten dan![]()
In de wedden op sport reeks noemden we hem altijd De Nist, maar of het verder een gebruikte bijnaam is zou ik niet weten
Als ik nergens tegen kon was ik allang weggeweest #fredruttenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kan ook nergens tegen of wel?
autistische PSV-fans bij jou op de tribune spottedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha okeBij mij op de tribune kijken ze ook altijd raar op als ik 'Geef hem aan De Wijn' roep. En als Atiba de bal heeft en gaat dribbelen zeg ik ook altijd daar gaat Messi weer, krijg ik ook die speelt bij Barca naar mijn hoofd geslingerd
Je mag nog geen grap maken over jou grote held of je schiet al in paniek.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik nergens tegen kon was ik allang weggeweest #fredrutten
Kerlon heeft geen cent gekost op wat onderhoudskosten na. Geen salaris, geen huursom niets. Dat was een risicoloos gokje eigenlijk. Ze Eduardo was wel een flop ja, maar was ook op huurbasis geloof ik. Als het je geen fuck kost dan vind ik het nooit zo erg..spelers als Luque, Roger. Juanfran, Oleguer etc vind ik dan veel erger. Een Lodeiro heeft ook meer dan 10 miljoen gekost met zijn salaris erbij geloof ik..en Cvitanich was ook een dure fail..over Sulejmani moeten we het al helemaal niet hebben. Dan ben je die 2 cheap ass Braziliaantjes snel vergetenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
Ik vond zeehond Kerlon en die Ze Eduardo ook wel goed bij ajax
haha hij is niet grootquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mag nog geen grap maken over jou grote held of je schiet al in paniek.
Op wijzijnvoetbal noemen ze Serero altijd de kale Messi..moet ik altijd zo hard om lachen als ik dat leesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha okeBij mij op de tribune kijken ze ook altijd raar op als ik 'Geef hem aan De Wijn' roep. En als Atiba de bal heeft en gaat dribbelen zeg ik ook altijd daar gaat Messi weer, krijg ik ook die speelt bij Barca naar mijn hoofd geslingerd
*jouwquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mag nog geen grap maken over jou grote held of je schiet al in paniek.
Bij Luque en Oleguer hadden mensen denk ik ook niet echt verwachtingen, wat 'ajax-fans' die ik ken vertelden dat Kerlon en Ze Eduardo erg grote talenten waren die het Braziliaanse elftal sowieso gingen halenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kerlon heeft geen cent gekost op wat onderhoudskosten na. Geen salaris, geen huursom niets. Dat was een risicoloos gokje eigenlijk. Ze Eduardo was wel een flop ja, maar was ook op huurbasis geloof ik. Als het je geen fuck kost dan vind ik het nooit zo erg..spelers als Luque, Roger. Juanfran, Oleguer etc vind ik dan veel erger. Een Lodeiro heeft ook meer dan 10 miljoen gekost met zijn salaris erbij geloof ik..en Cvitanich was ook een dure fail..over Sulejmani moeten we het al helemaal niet hebben. Dan ben je die 2 cheap ass Braziliaantjes snel vergeten
Ja want dat is Hutchinson dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op wijzijnvoetbal noemen ze Serero altijd de kale Messi..moet ik altijd zo hard om lachen als ik dat lees![]()
De Zwarte Messi was al bezet denk ik
Ach dat verwachten mensen ook van die Cuenca ik kan er alleen maar heel hard om lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Luque en Oleguer hadden mensen denk ik ook niet echt verwachtingen, wat 'ajax-fans' die ik ken vertelden dat Kerlon en Ze Eduardo erg grote talenten waren die het Braziliaanse elftal sowieso gingen halen
Doet me denken aan de pret die wij soms ook op de tribune hebben. Wij maakten altijd grappen over Tamerus. Die kon er helemaal niks van. Die zat dan op de bank, en als NAC dan achter stond riepen wij tegen elkaar dat alles wel goed zou komen als Tamerus erin werd gebracht. Mensen om ons heen herkenden de grap na een paar weken, en gingen zelfs mee doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kerlon was een groot talent. Was altijd goed op FM 10quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Luque en Oleguer hadden mensen denk ik ook niet echt verwachtingen, wat 'ajax-fans' die ik ken vertelden dat Kerlon en Ze Eduardo erg grote talenten waren die het Braziliaanse elftal sowieso gingen halen
Arrogante kutjoden zijn het.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gabri nog zoietsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arrogante kutjoden zijn het.
Eerlijk gezegd had ik bij Luque wel wat verwachtingen...maar dat was meer omdat ik hem zo geweldig vond in zijn Depor tijd![]()
Oleguer was bij Barca al comedy capers..onbegrijpelijk dat ze dachten dat zo'n clown het bij Ajax wel aan zou kunnen.
Cvitanich was helemaal niet zo slecht in het begin. Overigens zijn we Tainio en Mido en natuurlijk Atouba ook nog vergetenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kerlon heeft geen cent gekost op wat onderhoudskosten na. Geen salaris, geen huursom niets. Dat was een risicoloos gokje eigenlijk. Ze Eduardo was wel een flop ja, maar was ook op huurbasis geloof ik. Als het je geen fuck kost dan vind ik het nooit zo erg..spelers als Luque, Roger. Juanfran, Oleguer etc vind ik dan veel erger. Een Lodeiro heeft ook meer dan 10 miljoen gekost met zijn salaris erbij geloof ik..en Cvitanich was ook een dure fail..over Sulejmani moeten we het al helemaal niet hebben. Dan ben je die 2 cheap ass Braziliaantjes snel vergeten
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doet me denken aan de pret die wij soms ook op de tribune hebben. Wij maakten altijd grappen over Tamerus. Die kon er helemaal niks van. Die zat dan op de bank, en als NAC dan achter stond riepen wij tegen elkaar dat alles wel goed zou komen als Tamerus erin werd gebracht. Mensen om ons heen herkenden de grap na een paar weken, en gingen zelfs mee doen
Enige wat hij goed deed is dat hij ooit een vrije trap met een streep de haak in jaste...maar toen stonden we al met 5-0 achter. Dat was trouwens wel een hilarisch moment voor ons en iedereen die bij ons in de buurt zat op de tribune
bij een IF Robben is de markt pas echt stukquote:
Cvitanich was zo slecht nog niet? Wtf gast.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Cvitanich was helemaal niet zo slecht in het begin. Overigens zijn we Tainio en Mido en natuurlijk Atouba ook nog vergeten
Tja, je moet toch wat bij een saaie wedstrijd, terwijl je al een krat bier op hebtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik ook gehad. Ik en een vriend gingen altijd roepen om Diego Tardelli toen die dat ene jaartje bij PSV zat. En als het stil was bij ons ineens lied over hem inzettenGrappigste is dan ook nog dat mensen daar serieus op ingaan
Heb je vaak kunnen doen danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik ook gehad. Ik en een vriend gingen altijd roepen om Diego Tardelli toen die dat ene jaartje bij PSV zat. En als het stil was bij ons ineens lied over hem inzettenGrappigste is dan ook nog dat mensen daar serieus op ingaan
Tainio was ook cheap geloof ik. Mido ook met zijn prestatiecontract, maar die vetklep hadden ze echt nooit moeten halen natuurlijk..Pauper Jol en Raiola...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Cvitanich was helemaal niet zo slecht in het begin. Overigens zijn we Tainio en Mido en natuurlijk Atouba ook nog vergeten
Gabri slecht? Dat was gewoon een hele tijd een vaste waarde.quote:
Hij heeft een keer goed gespeeld tegen De Graafschap jongeuhhquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cvitanich was zo slecht nog niet? Wtf gast.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tainio was ook cheap geloof ik. Mido ook met zijn prestatiecontract, maar die vetklep hadden ze echt nooit moeten halen natuurlijk..Pauper Jol en Raiola...
Atouba had ik nog wel wat van verwacht..ook iemand die ik in de Bundesliga altijd erg tof vond
onder Marco van Basten, jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gabri slecht? Dat was gewoon een hele tijd een vaste waarde.
Atouba = BAAS. Door hem heb ik een klein beetje respect voor Ajax gekregen. Maar dat is inmiddels al lang weer weg. Onbegrijpelijk dat Atouba nu zonder club zit...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tainio was ook cheap geloof ik. Mido ook met zijn prestatiecontract, maar die vetklep hadden ze echt nooit moeten halen natuurlijk..Pauper Jol en Raiola...
Atouba had ik nog wel wat van verwacht..ook iemand die ik in de Bundesliga altijd erg tof vond
Zegt genoeg over het elftal van toen dat hij vaste waarde was.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad..die deed het gewoon erg goed. Pantelic ook trouwens..die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt terwijl hij gewoon echt jarenlang een van de beste Bundesliga spitsen was geweest. Dat was gewoon echt een hele goede aankoop die ook andere spelers beter liet renderen. De Jong erachter, Suarez op links en iemand anders (vaak zelfs Rommedahl, die ook opeens weer best goed leek) op rechts.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Atouba met zijn skillzquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft in het begin redelijk veel gescoord, ook een keer een hattrick (wel tegen ADO maar goed) Daarna deden anderen het gewoon beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cvitanich was zo slecht nog niet? Wtf gast.
Idd. En dat was het eerste jaar dat wij ook bij PSV bier konden kopen dus toen voelden we ons heel wat op de jongerenrangquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, je moet toch wat bij een saaie wedstrijd, terwijl je al een krat bier op hebt
Maar dat voetbal leek helemaal nergens op. Het was gewoon alle ballen naar voren schieten op Suarez en dan kwam het vaak wel goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad..die deed het gewoon erg goed. Pantelic ook trouwens..die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt terwijl hij gewoon echt jarenlang een van de beste Bundesliga spitsen was geweest. Dat was gewoon echt een hele goede aankoop die ook andere spelers beter liet renderen. De Jong erachter, Suarez op links en iemand anders (vaak zelfs Rommedahl, die ook opeens weer best goed leek) op rechts.
Als bazen aan de Bavariaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd. En dat was het eerste jaar dat wij ook bij PSV bier konden kopen dus toen voelden we ons heel wat op de jongerenrang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
De Jong was echt fantastisch bezig achter Pantelic.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad..die deed het gewoon erg goed. Pantelic ook trouwens..die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt terwijl hij gewoon echt jarenlang een van de beste Bundesliga spitsen was geweest. Dat was gewoon echt een hele goede aankoop die ook andere spelers beter liet renderen. De Jong erachter, Suarez op links en iemand anders (vaak zelfs Rommedahl, die ook opeens weer best goed leek) op rechts.
Toen was De Jong echt goed ja, nu al een tijdje niet meer behalve in belangrijke wedstrijden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Emanuelson vond ik ook altijd wel een toffe speler.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Jong was echt fantastisch bezig achter Pantelic.Die maakte toen echt een hoop goals en was belangrijk. Met Suárez vanaf links inderdaad. Dat was zeker niet slecht.
Nou goed hoor een hattrick tegen Ado. Die gast was totaal niet geschikt voor Ajax net zoals die dikke Sulejmani.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Atouba met zijn skillz
[..]
Hij heeft in het begin redelijk veel gescoord, ook een keer een hattrick (wel tegen ADO maar goed) Daarna deden anderen het gewoon beter.
Bony + Kone is best een leuk koppeltje. Ya Konan kan er nog achterquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als bazen aan de Bavaria![]()
Ik vind Bavaria serieus echt een van de lekkerste bieren uit Nederland hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou zal dat ook komen doordat het uit de omgeving komt en sowieso het bier is wat ik het vaakst drink, maar toch
AmstelDommelsch
Heineken
![]()
Alfa
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ya Konanquote:
Dat is nog best een leuk duoquote:
?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ya Konan
afschieten die gozer
Ik zou hem wel naast Gervinho willen zien, gewoon om het voorhoofd te vergelijken
Die speelde ook nog vaak vanaf links ja, met Suarez op rechts. Maar ik vond Urby altijd op zijn best in een vrije rol links op het middenveld..maar daar speelde hij relatief weinig. Die kerel had zich toen gewoon op linksback moeten richten en niet zo eigenwijs moeten zijn. Dan had hij veel interlands gespeeld..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Emanuelson vond ik ook altijd wel een toffe speler.
Prima zuip biertje Bavariaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Bavaria serieus echt een van de lekkerste bieren uit Nederland hoorNou zal dat ook komen doordat het uit de omgeving komt en sowieso het bier is wat ik het vaakst drink, maar toch
AmstelDommelsch
Heineken
![]()
Alfa
quote:
Goedkoop ook. Zeker als ze ergens 3 kratjes 12 voor 10 euro doenquote:
Ik vind Bavaria veruit het smerigst. Bij NAC willen de supporters al jaren Jupilerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Bavaria serieus echt een van de lekkerste bieren uit Nederland hoorNou zal dat ook komen doordat het uit de omgeving komt en sowieso het bier is wat ik het vaakst drink, maar toch
AmstelDommelsch
Heineken
![]()
Alfa
kijk eens hoe groot die dingen zijnquote:
Ik zal het nooit voor thuis halen moet ik zeggen dan haal ik liever Hertog Jan of Brand.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goedkoop ook. Zeker als ze ergens 3 kratjes 12 voor 10 euro doen
Bavaria is echt troep jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Bavaria veruit het smerigst. Bij NAC willen de supporters al jaren Jupiler
Maar we blijven opgescheept zitten met Baviaria
Ik begin Jupiler steeds lekkerder te vinden, vond het vroeger nooit zo. Heineken hetzelfde btw, maar omdat we het op de vereniging drinken gaat dat er dan hard inquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Bavaria veruit het smerigst. Bij NAC willen de supporters al jaren Jupiler
Bavaria is slootwater.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit AH huismerk gedronkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik begin Jupiler steeds lekkerder te vinden, vond het vroeger nooit zo. Heineken hetzelfde btw, maar omdat we het op de vereniging drinken gaat dat er dan hard in
Wel altijd de ergste katers van Heineken
FYPquote:
Heineken vind ik ook best te doen, maar levert nog wel eens katertjes op ja. Maar Bavaria smaakt niet, en geeft koppijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik begin Jupiler steeds lekkerder te vinden, vond het vroeger nooit zo. Heineken hetzelfde btw, maar omdat we het op de vereniging drinken gaat dat er dan hard in
Wel altijd de ergste katers van Heineken
Weinig mis meequote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit AH huismerk gedronken
Maar eens degraderen dan, wie weet krijg je het dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit koppijn gehad van Bavariaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heineken vind ik ook best te doen, maar levert nog wel eens katertjes op ja. Maar Bavaria smaakt niet, en geeft koppijn
De laatste keer dat we degradeerden hielp het nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar eens degraderen dan, wie weet krijg je het dan.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu ben ik echt weg. Fijne avond
Coke in de kroegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
Alles is weg te zuipen na een snuifje coke
(daar gaan we weer)
Dat heb ik bij Lindenboomquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is niet eens heel smerig, ook niet lekker... Maar wat krijg ik daar een koppijn van.
Ik kom het godzijdank nergens meer tegen, dus denk het niet. Was ook puur vergif. Twee biertjes bij het eten en je had al hoofdpijn...weet niet wat ze erin deden.quote:
In die brouwerij wordt nu Jupiler en Hertog Jan gemaakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kom het godzijdank nergens meer tegen, dus denk het niet. Was ook puur vergif. Twee biertjes bij het eten en je had al hoofdpijn...weet niet wat ze erin deden.
HJ is voor goden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In die brouwerij wordt nu Jupiler en Hertog Jan gemaakt.
Doe mij maar Vodka, Whiskey, Rum allemaal primaquote:
Dafuq, ik ook nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef TBakkert het volgende:
ahahahhahahahaha, ik had die verwijzing naar Bob in de OP nog helemaal niet gelezen
Gewoon settings als je rechterstick in dat menu gaatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe kan ik de difficulty in mycareer naar beneden halen bij NBA 2K13?
hij staat op pro maar kan niet lagerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gewoon settings als je rechterstick in dat menu gaat
Pro is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij staat op pro maar kan niet lager
nee ik ben 'm een beetje zatquote:
Zonder Wenger stond Arsenal nog lager.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee ik ben 'm een beetje zatKut arsenal elke week
Als hij een IF krijgtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hij strijdt met Sio om een IF
ja zonder coach wordt het lastigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zonder Wenger stond Arsenal nog lager.
-____________________________-quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja zonder coach wordt het lastig
Die zijn nu al gepricefixedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmiddag nog een UP Hanson van Bradford in een silver pack. Als Bradford morgen wint worden de kits en sommige spelers weer even heel duur dus hopelijk hij dan ook
Misschien had een andere trainer wel betere spelers gehaald en zouden ze dan misschien wel hoger hebben gestaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zonder Wenger stond Arsenal nog lager.
Gelukkig weet jij ook dat ze een voorzitter hebben die geen geld wil uitgeven.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Misschien had een andere trainer wel betere spelers gehaald en zouden ze dan misschien wel hoger hebben gestaan.
Gelukkig doen ze er nu geen vloeibare kanker verkoudheid meer in danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In die brouwerij wordt nu Jupiler en Hertog Jan gemaakt.
Het is geen spitsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:44 schreef Maver24 het volgende:
Cazorla gaat echt geen TIF krijgen voor 2 goals, zal die wel meer voor moeten doen dan alleen dat, ik hoop op mario gomez als IF of Arjen Robben IF
Nee op 9 chem.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op 6 chem?
Heb ik nou laatst tegen jou gespeeld?
Maar hij heeft wel een punt..een TIF krijg je meestal niet zomaar.quote:
12 Miljoen volgens mij voor Ox vind ik ook al veel. Verder haalt hij super veel spelers alleen bakken die er gewoon niks van.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij ook dat ze een voorzitter hebben die geen geld wil uitgeven.
Plus dat Wenger geen 40m gaat geven voor iemand van 18 waar ik hem totaal gelijk in geef.
IF Gomez wordt misschien nog best betaalbaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:44 schreef Maver24 het volgende:
Cazorla gaat echt geen TIF krijgen voor 2 goals, zal die wel meer voor moeten doen dan alleen dat, ik hoop op mario gomez als IF of Arjen Robben IF
Gomez en Robben gaan we dan ook niet krijgen als IF...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt..een TIF krijg je meestal niet zomaar.
Dat ontken ik ook niet maar hij scoort er 2 in een 2-1 overwinning (althans dat hoop ik), BPL + Arsenal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt..een TIF krijg je meestal niet zomaar.
Die hebben nog geen IF/SIF..ik snap de vergelijking niet echt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gomez en Robben gaan we dan ook niet krijgen als IF...
Ik postte niet dat ik hoop op IF Robben/Gomez..dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet maar hij scoort er 2 in een 2-1 overwinning (althans dat hoop ik), BPL + Arsenal.
Je ontkracht je post wel door er neer te zetten dat je hoopt op IF Robben/Gomez (ja oke, dan hoop ik op IF Mertesacker)
Wie moet hij anders halen ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
12 Miljoen volgens mij voor Ox vind ik ook al veel. Verder haalt hij super veel spelers alleen bakken die er gewoon niks van.
Een van de grotere talenten van Engeland.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
12 Miljoen volgens mij voor Ox vind ik ook al veel. Verder haalt hij super veel spelers alleen bakken die er gewoon niks van.
Ja Maver in de post over Cazorlaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik postte niet dat ik hoop op IF Robben/Gomez..dat was iemand anders.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. De beste coaches komen weleens in een situatie terecht waarin het gewoon niet meer werkt. Iemand als Wenger ga je echter niet ontslaan, maar het is toch te hopen dat die man binnenkort eens de eer aan zichzelf houdt en opstapt..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wie moet hij anders halen ?
12m voor Ox is echt niet veel hoor nog lang geen 40m.
Je moet wel een goeie mening hebben waarom Wenger zo slecht dan is, want zonder Wenger was Arsenal niks meer dan een middenmoter.
En wees alsjeblieft op de hoogte hoe hij bij Arsenal aan de gang is als je zeg dat Wenger slecht is.
Of een andere coach het beter had gedaan zal je nooit weten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je moet wel een goeie mening hebben waarom Wenger zo slecht dan is, want zonder Wenger was Arsenal niks meer dan een middenmoter.
En wees alsjeblieft op de hoogte hoe hij bij Arsenal aan de gang is als je zeg dat Wenger slecht is.
dan moete mij nie quoten kutquote:
Die zal wel zakken door de speculatie/verwachting ja..zo ging het toen met Bony en andere spelers ook. En die kreeg er ook geenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou dat gevolgen hebben voor de prijs van de SIF?
Ik ging er al vanuit dat 'je' voor onduidelijkheid zou zorgen maar het was bedoelt in de vorm vanquote:
Dus omdat iemand geen IF/SIF heeft moet het makkelijker zijn om er een te krijgen dan voor iemand die een SIF heeft een TIF ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die hebben nog geen IF/SIF..ik snap de vergelijking niet echt?
oke oke kan gebeuren..goed leermoment voor je.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging er al vanuit dat 'je' voor onduidelijkheid zou zorgen maar het was bedoelt in de vorm van
'iemand'
Ik zeg niet dat Wenger slecht is. Hij heeft veel voor Arsenal betekent zeker in het begin, maar de laatste paar jaar lukt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kijk ook voor hoeveel spelers bij Arsenal weg zijn gegaan. Fabregas - Van Persie - Adebayor (Verkocht toch?) - Nasri en Song. Kijk wie er voor heeft gehaald. Het zijn gewoon veel slechtere spelers die Wenger terug haalt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een van de grotere talenten van Engeland.
Het is jammer dat hij moest kiezen tussen Bale en Walcott en toen voor Theo koos.
Zoveel spelers haalt hij trouwens niet en het saldo is bijna nooit negatief.
nee jij moet je bakkes houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oke oke kan gebeuren..goed leermoment voor je.
Ach...ik denk dat ik 'm maar gewoon houdt. Speelt prima met hem, en verkopen om verlies te voorkomen vind ik geen aantrekkelijke optiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zal wel zakken door de speculatie/verwachting ja..zo ging het toen met Bony en andere spelers ook. En die kreeg er ook geen
Het gaat niet over wat ik vind, maar hoe EA ermee omgaat/er in het verleden mee omging.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus omdat iemand geen IF/SIF heeft moet het makkelijker zijn om er een te krijgen dan voor iemand die een SIF heeft een TIF ?Als Cazorla deze week in form is (2 goals en MOTM), zou hij er geen verdienen omdat hij er al 2 heeft gehad ?
Joh waar wil je vergelijkbare spelers vandaan halen. Het salarisplafond bij Arsenal ligt zo'n beetje 3x zo laagquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Wenger slecht is. Hij heeft veel voor Arsenal betekent zeker in het begin, maar de laatste paar jaar lukt het gewoon niet.
[..]
Kijk ook voor hoeveel spelers bij Arsenal weg zijn gegaan. Fabregas - Van Persie - Adebayor (Verkocht toch?) - Nasri en Song. Kijk wie er voor heeft gehaald. Het zijn gewoon veel slechtere spelers die Wenger terug haalt.
Een pingel hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:
Lukaku heeft er 2 inliggen zie ik
Goede choke van Evertjun trouwens
Vorige jaar ging EA andersom om met vele dingen dan dit jaar, ik wacht het gewoon af.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat niet over wat ik vind, maar hoe EA ermee omgaat/er in het verleden mee omging.
Beste verkoop ooit denk ik..30 miljoen voor een éénjarig contract van een overduidelijk overschatte spelerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef Thorb het volgende:
Overigens is Nasri nou ook weer niet zo'n buitencategorie speler. Speelde een seizoen leuk voor Arsenal en daarna bij City niets laten zien.
How's the benchquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef Thorb het volgende:
Overigens is Nasri nou ook weer niet zo'n buitencategorie speler. Speelde een seizoen leuk voor Arsenal en daarna bij City niets laten zien.
[..]
Een pingel he
ik sprak inderdaad ook uit ervaring uit het verleden dat het gewoon een aanname is dat je meer moet doen om een TIF te krijgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat niet over wat ik vind, maar hoe EA ermee omgaat/er in het verleden mee omging.
ohquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een pingel he
Is ook zo, maar we kunnen hier met z'n allen erg goed koffiedik kijken. Dat speculeren is ook wel weer leukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vorige jaar ging EA andersom om met vele dingen dan dit jaar, ik wacht het gewoon af.
Vorig jaar was EA heel inconsequent, de ene keer gaven ze een 74 rated speler een gold IF en de andere keer niet. Nu zijn ze tenminste duidelijk met 64>64 en 74>74 IFs.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vorige jaar ging EA andersom om met vele dingen dan dit jaar, ik wacht het gewoon af.
De lamme tegen de blinde.quote:
Ik speel ook met Konequote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Misschien een IF Koné, ideaal voor Djeetje.
nou dat zal wat worden zeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Morgen All Star Game![]()
![]()
Van de NL basketbalcompetitie
Slim van ze om dat zo snel na de NBA te doen..dan wordt het verschil nog duidelijker..all star game met alleen maar lay-upsquote:
Hij is nu nog goed. Naast Aspasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was echt een hidden gem vorig jaar
hopelijk flikkeren ze die flutcoach eruit en kan Twente weer beginnen met het bouwen van een team, want wat er nu staat is 3x niks.quote:
Die vond ik als 1 van de weinige goed in mijn BBVA team maar dat kwam doordat ik 4-3-2-1 dit jaar zo slecht vindquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is nu nog goed. Naast Aspas
Dat is toch niet erg? Alleen maar gunstg voor ons geliefde clubje!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:59 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
hopelijk flikkeren ze die flutcoach eruit en kan Twente weer beginnen met het bouwen van een team, want wat er nu staat is 3x niks.
goed optijd dit topicquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:01 schreef Baje het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Alleen maar gunstg voor ons geliefde clubje!
Hoeveel?quote:
het zou fijn zijn als Twente weer wat beter gaat spelen ja..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:01 schreef Baje het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Alleen maar gunstg voor ons geliefde clubje!
Ik snap het woordje hopelijk niet in deze zin.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:59 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
hopelijk flikkeren ze die flutcoach eruit en kan Twente weer beginnen met het bouwen van een team, want wat er nu staat is 3x niks.
Eerst 3-2 verloren en toen 6-2 gewonnenquote:
De meeste Twente fans waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap het woordje hopelijk niet in deze zin.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap het woordje hopelijk niet in deze zin.
Dat is toch voorvochtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:03 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
De meeste Twente fans waarschijnlijk wel
hahaha wat is er gebeurd jongeman?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:07 schreef Jelle_96 het volgende:
Klaar met FUT, ik denk dat ik mij is ga verdiepen in clubs.
Heb je het uitgespeeld?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:07 schreef Jelle_96 het volgende:
Klaar met FUT, ik denk dat ik mij is ga verdiepen in clubs.
Na de zoveelste cornergoal in de 90e minuut heb ik geen zin meer in frustratie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha wat is er gebeurd jongeman?
hahah herkenbaar, gewoon even aan de kant leggen, lekker traden en dan een nieuw teampje bouwenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:11 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Na de zoveelste cornergoal in de 90e minuut heb ik geen zin meer in frustratie.
Dat doe ik ook meestal maar het lijkt wel of de duivel me te pakken heeft.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahah herkenbaar, gewoon even aan de kant leggen, lekker traden en dan een nieuw teampje bouwen
Clubs is ook frustrerend maar dan ligt het aan je teamgenoten (Kamikazie)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:11 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Na de zoveelste cornergoal in de 90e minuut heb ik geen zin meer in frustratie.
Jullie spelen zeker allemaal op de XBOX?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Clubs is ook frustrerend maar dan ligt het aan je teamgenoten (Kamikazie)
Laten we eens een ps3 clubs groepje makenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:14 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Jullie spelen zeker allemaal op de XBOX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |