PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Haha trolletjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
In Carnisse zit alleen maar uitkeringstrekkend paupervolk. En jij dan.
Gaat lekker.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:45:04#Advocaat moet morgen tegen #Feyenoord door 5 afwezigen complete #PSV-selectie aanspreken. Alleen 3e keeper hoeft niet mee. reageer retweet
Wel echt het grote verschil met Ajax en Feyenoord dat Zanka nu maar op rechtsback wordt gezet en er weer geen jeugd bijkomt...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV A1 eerste in de competitie
Onze jeugd![]()
*verhuurdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Gaat lekker.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:45:04#Advocaat moet morgen tegen #Feyenoord door 5 afwezigen complete #PSV-selectie aanspreken. Alleen 3e keeper hoeft niet mee. reageer retweet
Lens en Strootman op scherp, krappe selectie...
Idioot ook dat Manolev verhuurt is zonder iets terug te halen, Zanka RB nu.. Ik moet nog zien of dat gaat werken.
Doet die Brenet het dan zo slecht?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Lens en Strootman op scherp, krappe selectie... Hoop dat we de rest van het seizoen halen met genoeg spelers.
Idioot ook dat Manolev verhuurt is zonder iets terug te halen, Zanka RB nu.. Ik moet nog zien of dat gaat werken.
Nee, er zijn er heel veelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef strakkeman het volgende:
[..]
There can only be 1 hockeychick
Zet je er toch wat eigen jeugd in.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Lens en Strootman op scherp, krappe selectie... Hoop dat we de rest van het seizoen halen met genoeg spelers.
Naomi van Asquote:
Kitty van Malequote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel echt het grote verschil met Ajax en Feyenoord dat Zanka nu maar op rechtsback wordt gezet en er weer geen jeugd bijkomt...
Hij valt niet op bij Jong PSV.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet die Brenet het dan zo slecht?
Was tegen Ajax geloof ik de beste man op het veld maarja PSV en jeugd hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet die Brenet het dan zo slecht?
Als Toivonen dadelijk terug is kunnen we weer heel veel schuiven. Kan Hiljemark in principe ook nog RB, dus geen probleemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef StijnDa het volgende:
jawel.quote:
Het is wel een beetje raar hoor, CM's op RB zettenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Toivonen dadelijk terug is kunnen we weer heel veel schuiven. Kan Hiljemark in principe ook nog RB, dus geen probleem
Alleen deze wedstrijd is het nu een beetje krap.
Hij wil haar alleen omdat ze Fatima heetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Naar mens en zo lelijk als de pest
ze wasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Naar mens en zo lelijk als de pest
Ik vind dat de Hutch ook tempo mist voor het middenveld. Laat hem maar lekker dribbelen op RBquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is wel een beetje raar hoor, CM's op RB zetten![]()
Al was Alaba bij Bayern ook eigenlijk CM geloof ik, dus we zijn niet de enige die dit soort fratsen uithalen.
AFC is geen Ajax hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
Een vriend van me mag naar Ajax.
Dan krijgt hij volgend jaar al een jeugd contract dat is echt ziek, omdat je dan al best veel verdien op je 16e.
Ik vond Hutch op het middenveld echt een prima speler..op RB vind ik hem maar klungelig overkomen eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat de Hutch ook tempo mist voor het middenveld. Laat hem maar lekker dribbelen op RB
Btw ik zie in Nederland niet heel veel betere Backs rondlopen dan CM's die er als noodverband worden neergezet.
Gelukkig ben jij altijd zo grappigquote:
Hij komt echt tempo tekort voor het middenveld. Hij viel begin vorig seizoen echt uit de toon op het middenveld, waardoor het ook niet lang duurde voordat hij constant op de bank zat. Als RB is hij best aardig, alleen hij denkt dat ie Messi is en gaat dan beginnen aan een eindeloze dribbelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Hutch op het middenveld echt een prima speler..op RB vind ik hem maar klungelig overkomen eigenlijk
Wel aardig, maar ik denk dat het een te lieve jongen is om echt een goede CB te worden. Hij is niet echt hardquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe doet die Koch het dan bij jong PSV? In FUT schijnt hij een hele goede bronze CB te zijn namelijk.
quote:
Van Eijden 2.0?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel aardig, maar ik denk dat het een te lieve jongen is om echt een goede CB te worden. Hij is niet echt hard
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat de Hutch ook tempo mist voor het middenveld. Laat hem maar lekker dribbelen op RB
Btw ik zie in Nederland niet heel veel betere Backs rondlopen dan CM's die er als noodverband worden neergezet.
Ik vind hem op het middenveld ook een stuk beter eigenlijk, maar daar hebben we nou eenmaal betere spelers. Snap wel dat hij binnenkort wil vertrekken om een volgende stap te maken, kan hij weer op het middenveld gaan spelen, waar hij thuis hoortquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Hutch op het middenveld echt een prima speler..op RB vind ik hem maar klungelig overkomen eigenlijk
Zoiets ja, hij doet me meer denken aan Wielaert, net nietquote:
Beetje vroeg om te zeggen allemaal ditquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoiets ja, hij doet me meer denken aan Wielaert, net niet
Hij had een zware blessure.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
Waarom is Kishna nog nooit mee geweest met Ajax 1 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |