SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Start: 11:45
Finish: 16:23-16:51
===================================================
Kuurne Brussel Kuurne
2003 · Roy Sentjens
2004 · Steven de Jongh
2005 · George Hincapie
2006 · Nick Nuyens
2007 · Tom Boonen
2008 · Steven de Jongh
2009 · Tom Boonen
2010 · Bobbie Traksel
2011 · Chris Sutton
2012 · Mark Cavendish
Start: 12:23
Finish: 16:50-17:02
NL PloegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.====================================================
Het wielrennen gaat nu weer ECHT beginnen. HET traditionele openingsweekend. Leuk dat Australië en fietsen in de woestijn maar dat telt toch eigenlijk niet echt. De Nederlandse Omroep Stichting vindt het openingsweekend helaas niet echt belangrijk meer en zal er niet live bij zijn. Gelukkig is de Belg er nog. Laat het fietsen weer beginnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Oke.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
als Paolini dit niet wint eet ik een stuk uit de vloer.
Zegt wel dat hij goed bezig is. Dat zegt vaak veel in het begin van een seizoen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat was een goede prestatie in een heuvelachtige rit, maar zoveel heeft hij verder toch ook niet laten zien?
Mooi tochquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:28 schreef Evertjan het volgende:
wat was dat voor non-nieuws over de dood van een frietkot eigenaar
interessant toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:28 schreef Evertjan het volgende:
Renaat is blijkbaar student in Gent geweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:28 schreef Evertjan het volgende:
Spannend hoor.quote:
Bijna ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Prono: Paolini zet aan en Vandenbergh sprint niet eens meer mee.
Geen stuk uit de vloerquote:
Paolini een outsider noemen gaat te ver.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:33 schreef Evertjan het volgende:
altijd een outsider als winnaar bij de Omloop de grote kopmannen wachten tot aan de RvV en PR
Idd, beetje jammer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:35 schreef Ereinion het volgende:
Die sprint was haast zieligIk had wel gedacht dat Paolini een stuk sneller was, maar dit was nauwelijks een sprint te noemen, Paolini heeft nauwelijks voluit moeten gaan.
Zelfs Boogerd als die een slechte dag had ging harderquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:35 schreef Ereinion het volgende:
Die sprint was haast zieligIk had wel gedacht dat Paolini een stuk sneller was, maar dit was nauwelijks een sprint te noemen, Paolini heeft nauwelijks voluit moeten gaan.
Er waren in de laatste kilometers 3 of 4 perfecte gelegenheden om niet meer over te nemen en toch bleef hij het maar doen, da's gewoon niet slim.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:36 schreef Wombcat het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat als je van jezelf al niet zo'n sprinter bent, dat je na een koers met deze temperatuur echt totaal geblokkeerd staat bij de finish.
Ach ja, het was een beetje een anti-climax, maar er was ook eigenlijk niet een denkbaar scenario waar Vandenberg wel had gewonnen. Op zich was die tweede plek het hoogst haalbare. Goed dat zo'n jongen dan een keer een kans krijgt om voor zichzelf te gaan in een koers. Wie weet wordt het na de Padua zaak nog een eerste plek.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:36 schreef Wombcat het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat als je van jezelf al niet zo'n sprinter bent, dat je na een koers met deze temperatuur echt totaal geblokkeerd staat bij de finish.
Dat klopt, dat heeft hij niet slim gedaan, maar Paolini had sowieso wel gewonnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er waren in de laatste kilometers 3 of 4 perfecte gelegenheden om niet meer over te nemen en toch bleef hij het maar doen, da's gewoon niet slim.
9equote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef Evertjan het volgende:
hoeveelste is Maarten Wynants geworden?
9equote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef Evertjan het volgende:
hoeveelste is Maarten Wynants geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |