lol teveel spelletjes gespeelt?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wie niet
wel hopen dat mijn hand dan normaal doet, nu doet ik wat rustiger aan omdat ik last van m'n duim heb, en gezien de plek denk ik aan (beginnende)rsi
rollercoaster tycoonquote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef BarbaClan het volgende:
[url][ [url=http://i1283.photobucket.com/albums/a556/luc-pieterse/SCR1_zpsae1f6dd9.png]afbeelding[/url] ][/url]![]()
?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wie niet
wel hopen dat mijn hand dan normaal doet, nu doet ik wat rustiger aan omdat ik last van m'n duim heb, en gezien de plek denk ik aan (beginnende)rsi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
teveel gemuisd kennelijk, en het valt mij mee dat het nu pas optreed, ik had het 5 jaar terug eigenlijk all verwachtquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cafe/forum, whats the difference...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:52 schreef BarbaClan het volgende:
hier voelt het als een caffee en niet meer als een forum
hier is geen koffiequote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
cafe/forum, whats the difference...
oeps koffie neer gezet in plaats van taveernequote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
cafe/forum, whats the difference...
tijdens simcity marathon eens koffiezetapparaat naast laptop zettenquote:
met literflessne waterquote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
tijdens simcity marathon eens koffiezetapparaat naast laptop zetten
bitterlemon ftwquote:
In dat geval heel veel Hugoquote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef BarbaClan het volgende:
bitterlemon en 20 pakjes marlboro (vieze rokert)
heel flesje in een keerquote:
Het blijft viesquote:Op zondag 24 februari 2013 22:00 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
heel flesje in een keeriedereen die ik kan rookt dus dat valt mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |