PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Repostquote:
Topclub die 3x kampioen is geworden in 30 jaarquote:
IK ZAG HET WELquote:
8 dagen, 5 uur en 6 minuten is dat al aan de gang.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef Maver24 het volgende:
IF Dante is ook aardig gestegen in prijs, hoelang is dat dan al aan de gang
Denk dat ie leuker is als je vaak het origineel luistertquote:
Ik zag hem ook op nummer 1 staan op dumpert. Mehhquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk dat ie leuker is als je vaak het origineel luistert
Vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij btw uitleggen wat in hemelsnaam de reden is om Xbox IF's hoger te maken dan PS3 IF's?
Well i agree with that. Maar om dan 2 versie's van IF's te maken vind ik wat apartquote:
Ik heb denk ik m'n broek volgezekenquote:
Ben je jonger dan GJE of ouder dan Toefjes? Anders heb je echt issues.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb denk ik m'n broek volgezeken
Columbus Crew is gewoon een club, vrije dure badge.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik speel tegen iemand met een The Crew badge.
Wat houdt dat in?
Ah oke!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Columbus Crew is gewoon een club, vrije dure badge.
[ afbeelding ]
Beide.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je jonger dan GJE of ouder dan Toefjes? Anders heb je echt issues.
Joekingbroek *quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn vriend Djoekingbroek is pas briljant
De hele crisis is de schuld van Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar volgens mij hadden we het toen veel beter.
Anichebequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:57 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 10k voor verbeteringen, advies welkom
All day,every dayquote:
Beetje gay, maar is okayquote:
Ik heb hem een tijd gebruikt tijdens dat toernooi waarmee je 11 leagues in je starting 11 moest hebben, deed het wel prima, maar kan niet tippen aan Duarte (en Overtoom)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt echt goed op CF.
Hahah, ja de achterliggende gedachte is misschien minder briljant. Het is namelijk de naam van een XTC pilquote:
hey heyquote:
Duarte op cm werkt voor mij ook prima.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijd gebruikt tijdens dat toernooi waarmee je 11 leagues in je starting 11 moest hebben, deed het wel prima, maar kan niet tippen aan Duarte (en Overtoom)
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah, ja de achterliggende gedachte is misschien minder briljant. Het is namelijk de naam van een XTC pil
Alleskunner is het. Hopelijk volgend jaar een mooie upgrade naar 74quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Duarte op cm werkt voor mij ook prima.
Het is gay als jij er zo over wilt denkenquote:
Ja, briljant dat je je team er naar vernoemt. Team van mijn sub account heb ik Euphoria genoemd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah, ja de achterliggende gedachte is misschien minder briljant. Het is namelijk de naam van een XTC pil
Vanwege het songfestival natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, briljant dat je je team er naar vernoemt. Team van mijn sub account heb ik Euphoria genoemd.
De nep drugs van Beverly Hills 90210?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, briljant dat je je team er naar vernoemt. Team van mijn sub account heb ik Euphoria genoemd.
Van die serie?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De nep drugs van Beverly Hills 90210?
Ja, Euphoria was de naam van de drugs uit die serie. (u4EA)quote:
dat is toch een meisjes serie ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja, Euphoria was de naam van de drugs uit die serie. (u4EA)
Family Guy heeft een aantal keer een verwijzing gemaakt naar die drugsquote:
FC Retard?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:15 schreef Thorb het volgende:
Ik heb een club vernoemd naar stoereboii
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:15 schreef Thorb het volgende:
Ik heb een club vernoemd naar stoereboii
Nee gaat niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
Als ik bij Excel getallen invul ziet excel mijn del knop als een decimaal, iemand een idee hoe ik dat als punt kan laten functioneren?
Een punt ipv. een comma bedoel je toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
Als ik bij Excel getallen invul ziet excel mijn del knop als een decimaal, iemand een idee hoe ik dat als punt kan laten functioneren?
carequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef Thorb het volgende:
Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Monreal, Arteta, Diaby, Wilshere, Walcott, Giroud, Cazorla
Cazorla RW?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef Thorb het volgende:
Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Monreal, Arteta, Diaby, Wilshere, Walcott, Giroud, Cazorla
Subs: Mannone, Koscielny, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Gervinho, Podolski
Ja. Nu ziet hij die del knop (waar een punt op staat) als een komma ipv een punt. Ik kan ook de punt naast mijn vraagteken gebruiken, maar dat is minder handig. Hoopte eigenlijk dat iemand een oplossing hadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een punt ipv. een comma bedoel je toch?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja. Nu ziet hij die del knop (waar een punt op staat) als een komma ipv een punt. Ik kan ook de punt naast mijn vraagteken gebruiken, maar dat is minder handig. Hoopte eigenlijk dat iemand een oplossing had
Oh natuurlijk, maar nog steeds apart dat ie op de Winger positie staatquote:
Dat had ik gedaan maar dan verandert hij mee. Dus als ik als decimaal teken een punt heb dan is de del knop een punt. Heb ik decimaal teken een komma is de del knopt een komma..quote:
Heb je al bij de toetsenbord indeling gekeken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan maar dan verandert hij mee. Dus als ik als decimaal teken een punt heb dan is de del knop een punt. Heb ik decimaal teken een komma is de del knopt een komma..
In de mobiele app werkt dat wel goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:29 schreef DuTank het volgende:
Mensen die in een bid-war gaan wachten tot de laatste secondeNet alsof ik dat niet door heb ofzo
Idd, dat irriteert alleen maar en daardoor ga je hem het zeker niet gunnenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:29 schreef DuTank het volgende:
Mensen die in een bid-war gaan wachten tot de laatste seconde, zodat er al completing staat bij jouNet alsof ik dat niet door heb ofzo
Hij is ook 3,4k?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:33 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat niet meer in mijn watchlist! Ik heb 3k aan coins en wil hem BIN kopen maar als ik BIN druk staat er niet genoeg coins
Ja maar daar wordt ik niet wijzer van. Bedankt iig ik gebruik de andere punt welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je al bij de toetsenbord indeling gekeken?
'Maar hij heeft zelf het bod van 2.7k al staan.quote:
Jah mijn bod staat er nog van 2,7k dus moet ik 700 coins bijbetalen voor de BINquote:
Ohja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'Maar hij heeft zelf het bod van 2.7k al staan.Domme bug dus weer
Wil je wel met 100 overbieden, kan je hem binnen...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah mijn bod staat er nog van 2,7k dus moet ik 700 coins bijbetalen voor de BINMaar elke keer staat er insufficient coins terwijl ik nog 3k heb
Ohja, dat was slimmer geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil je wel met 100 overbieden, kan je hem binnen...
hmm PS3? want ik wilde trollen door 'm te kopenquote:
xboxquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
hmm PS3? want ik wilde trollen door 'm te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |