Zo voel ik me soms wel nog jaquote:
Dat is een toffe leeftijdquote:
Jij bent toch rijkquote:
Wat een blijdschap weet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Naamtopic, egoboost.
Ff wat bestellen om het te vieren
Dat is ook nog wel aardig ja. Ik ben vet fucking oud en het leven is nu stomquote:
ben je 20?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel aardig ja. Ik ben vet fucking oud en het leven is nu stom
Treinkoppen dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel aardig ja. Ik ben vet fucking oud en het leven is nu stom
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
14 jarigen zijn altijd zo kut net zoals jij.
Ik kijk het nooitquote:
Veel leuke series hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit
Ik luister altijd BBCR1
Alleen Skinsquote:
Ik kijk bijna nooit TV eigenlijkquote:
Jij werkt tenminste.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:12 schreef Stuart het volgende:
Ik heb maar een saai kutleven. Ik werk me de tyfus en dat 5 dagen per week. Het is gewoon kut
Geen ideequote:
dientjequote:
quote:
Ja, zal wel moeten totdat ik de loterij winquote:
En wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zal wel moeten totdat ik de loterij win
Alleen maar kut met die brilletjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat verandert wel als je een 3Dtv hebt.
somsquote:
Dan zou ik vrijwilligerswerk gaan doen op projectbasis (dus tijdelijk) in allerlei landenquote:
Is wel koel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen maar kut met die brilletjes.
Ach, dan ga je toch gewoon door naar 40k?quote:
Tofquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik vrijwilligerswerk gaan doen op projectbasis (dus tijdelijk) in allerlei landen
Ik ben niet onder de indruk. Onlangs zo'n Samsung gehaald namelijkquote:
aantal posts: 30012 (gemiddeld 51 per dag)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dan ga je toch gewoon door naar 40k?
Er wordt toch niemand uitgesloten als dat er niet staat? Nou ja, het is mij verder om het even hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Conflict het volgende:
Hoi!
Graag weer opnemen in de OP dat iedereen in deze SC welkom is. En laat dat dan ook merken door nieuwe mensen te verwelkomen.
We doen altijd aardig, dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Conflict het volgende:
Hoi!
Graag weer opnemen in de OP dat iedereen in deze SC welkom is. En laat dat dan ook merken door nieuwe mensen te verwelkomen.
Nouja..quote:
Welkomquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Conflict het volgende:
Hoi!
shinerdquote:
Ik moest eerder huilen, ik was ff een paar dagen weg. Maar dat gezever is voor niemand leuk natuurlijk. Maar zet het er maar gewoon weer bij in de OPquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt toch niemand uitgesloten als dat er niet staat? Nou ja, het is mij verder om het even hoor.
Moest wel lachen eigenlijk om de onzinnige reacties in het FB topic van de week![]()
![]()
![]()
Okay baasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik moest eerder huilen, ik was ff een paar dagen weg. Maar dat gezever is voor niemand leuk natuurlijk. Maar zet het er maar gewoon weer bij in de OP
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit erbij stil gestaan dat dit conversaties zijn zonder geluid?
Ik wel, ik wel
Ik ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wel, ik wel
Welke FB topic?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt toch niemand uitgesloten als dat er niet staat? Nou ja, het is mij verder om het even hoor.
Moest wel lachen eigenlijk om de onzinnige reacties in het FB topic van de week![]()
![]()
![]()
Ik laat het allemaal voorlezen door Dragon Naturally Speaking.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wel, ik wel
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wakker worden met Valerio
Ik heb me al voorgesteldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
Welkom Hugo
Stel je eens voor jongetje uit Frankrijk![]()
Geeft niet, bij jou stel ik me altijd een piepstem voor, omdat je een naam hebt van een karakter uit spongebob..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik laat het allemaal voorlezen door Dragon Naturally Speaking.
Jij hebt helaas een vrouwenstem
Begin maar danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:19 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof niet dat ik me ooit echt heb voorgesteld![]()
ga je gangquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:19 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof niet dat ik me ooit echt heb voorgesteld![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geeft niet, bij jou stel ik me altijd een piepstem voor, omdat je een naam hebt van een karakter uit spongebob..
Dan moet je wel 12 zijn kan niet anders..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel 12 idd
Okayquote:
Ik werk in Frankrijk en Spanje, als ik dan een par dagen weg ben ga ik echt niet in het FB topic kijken of er nog huilies zijn die overspannen zijn geworden omdat iemand en OP gejat heeft ofzo.quote:
Hobby`s?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay
Hoi, ik ben Stuart (Stu/Stewie), woon in London, ben 16 (nou ja, eigenlijk 26) en ben tweetalig
Wat moet je zo ver van huis man?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik werk in Frankrijk en Spanje, als ik dan een par dagen weg ben ga ik echt niet in het FB topic kijken of er nog huilies zijn die overspannen zijn geworden omdat iemand en OP gejat heeft ofzo.
Ehm ja ho eens, hij zat samen met nodig mij enig sinds zwart te maken. ik hoef dit niet te pikken en ik verdedig mijzelfquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Conflict het volgende:
Hoi, ik was heel ff weg, ik moest voor mijn werk naar Frankrijk op en neer.
Het ging dus over een lapo en openen van een topic ofzo.
Zitten jullie eens niet zo te zeiken zeg! Die SC topics zijn jullie ding. Uitgangspunt is dat jullie het daar zelf gezellig maken en houden. Jezus zeg
Primaquote:
Klinkt best racistisch eigenlijk. 'Zwart' makenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ehm ja ho eens, hij zat samen met nodig mij enig sinds zwart te maken. ik hoef dit niet te pikken en ik verdedig mijzelf
En dan moet ome Conflict zich ermee gaan bemoeien?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ehm ja ho eens, hij zat samen met nodig mij enig sinds zwart te maken. ik hoef dit niet te pikken en ik verdedig mijzelf
Kleur: Blauw en als 2e keus roodquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima![]()
je moet ook nog lijstje favorieten invullen; kleur en eten enzo
Daar ben je hier toch voor?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
En dan moet ome Conflict zich ermee gaan bemoeien?
Dat moet je aan argo vragen, want zo als je kan lezen is hij met huilen begonnen en heb ik mijzelf alleen maar verdedigdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
En dan moet ome Conflict zich ermee gaan bemoeien?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Ik heb mijn Fok! vrouwtje thuis die zit te wachten tot ik weer thuis kom met mijn verhalen over spannende avonturenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef Dientje12 het volgende:
Conflict heeft elke dag spaanse chicks..
Wij hadden misschien ook wel wat liever kunnen zijn voor Kimberliedjequote:
neequote:
Oh, maar kijk je wel naar spaanse chiquita's?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb mijn Fok! vrouwtje thuis die zit te wachten tot ik weer thuis kom met mijn verhalen over spannende avonturen
Hoezo wij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hadden misschien ook wel wat liever kunnen zijn voor Kimberliedje
Heul niet.quote:
NEE JOH!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, maar kijk je wel naar spaanse chiquita's?
Wie is datquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No commentquote:
Teefjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel waar.
Je bent ook zo'n bitch
Dus ik kan jullie geen drie dagen even alleen laten? Ik hoopte bij terugkomst een rits vol interessante topics, in plaats van gehuil over wie één van de tienduizenden SC's heeft geopend.quote:
Dus Argo verdiend een pak slaagquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dus ik kan jullie geen drie dagen even alleen laten? Ik hoopte bij terugkomst een rits vol interessante topics, in plaats van gehuil over wie één van de tienduizenden SC's heeft geopend.
En het was Argo
quote:
OMG ik ben niet welkom WTF is ditquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik ben niet welkom WTF is dit
Argo is gestopt met posten zag ik netquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus Argo verdiend een pak slaag![]()
![]()
Nah, ik zal ze voortaan wel terecht wijzen
Zo kan het ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Argo is gestopt met posten zag ik net
Sommige users gaan zelfs weg ook al doen we wel liefquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel procent ben ik?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Argo is niet helemaal 100%.
Dus of doe lief, of negeer hem.
Verder is hij wel lief enzo.
en niet helemaal 100?quote:
4.75quote:
Nee, ik ben niet helemaal 100% inderdaadquote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Stuart het volgende:
Appel is vreemd maar best grappig eigenlijk
huh, mijn slowchat? Ik heb een hekel aan slowchatten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
En conflict, even voor de records. het heeft niks te maken met jouw slowchat oid
Uh neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Stuart het volgende:
Appel is vreemd maar best grappig eigenlijk
Ik vind 'em wel grappig. Alleen maar schapen zou saai zijn. Ik ben ook vreemd trouwensquote:
Kom haten dan!?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
huh, mijn slowchat? Ik heb een hekel aan slowchatten.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
huh, mijn slowchat? Ik heb een hekel aan slowchatten.
Wiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef AppelCake het volgende:
Waarom komt Vinniiee hier eigenlijk nooit meer?
Heeft een chickiej in een andere SCquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef AppelCake het volgende:
Gelukkig maar want anders had ik nu alweer een nieuwe ban xdxdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Haten, ik bemoei me gewoon niet zoveel met jullie SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om bepaalde redenen en een gore backstab naar een aantal mensen uit de Slowchatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef AppelCake het volgende:
Ruzie, dat hoorde ik achter de schermen, waar ik ook zelden kom, maar ja, het zal wel....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef AppelCake het volgende:
SEX SC?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft een chickiej in een andere SC
Oui.quote:
Precies. Ken die hele gast niet eensquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ruzie, dat hoorde ik achter de schermen, waar ik ook zelden kom, maar ja, het zal wel....
Oh oke... Ik mis hemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ruzie, dat hoorde ik achter de schermen, waar ik ook zelden kom, maar ja, het zal wel....
Door te roddelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoe halen we hem terug denk je?
Niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet, dat kost teveel moeite.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
wtfquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hahaha.
M'n Vodafone SIM-kaart is net bezorgd.
Ontvanger: Herp A. Derp![]()
ERMAHGERD!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hahaha.
M'n Vodafone SIM-kaart is net bezorgd.
Ontvanger: Herp A. Derp![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Stuart het volgende:
Zonder mij zou het hier maar stil zijn
Neh.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Ligt het aan mij, of doet 1channel vaag?
Wat is 1channel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Ligt het aan mij, of doet 1channel vaag?
Ik zal er eens over nadeken. Nu zomaar iets roepen heeft immers geen zinquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok.
En iets meer van JNG maken, heeft iemand nog ideeën?
Een topic over je favoriete spellen die je als kind speelde?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok.
Klinkt als Memory Lanequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een topic over je favoriete spellen die je als kind speelde?
Hoeveel kosten de verzendkosten?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
Ik had zo een gratis SIM-kaart besteld: http://www.vodafone.nl/free_sim/
Welke users nog een knuffel hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok.
Ja, we hebben echt wel wat meer nodig dan een SC en wat pruttopics om er nog iets van te maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadeken. Nu zomaar iets roepen heeft immers geen zin
Ik heb wel wat en dat moet je niet verkeerd oppakken, maar ik zie veel topics verneukt worden omdat er zo weinig blauw aanwezig af, ik reageer niet in die topics omdat de TS 9 van de 10 keer al verjaagd is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok.
Ja niks dus, anders had ik het niet gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoeveel kosten de verzendkosten?
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt wel wat meer nodig dan een SC en wat pruttopics om er nog iets van te maken.
Ik niet meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke users nog een knuffel hebben
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke users nog een knuffel hebben
Dan doe ik dat ook!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja niks dus, anders had ik het niet gedaan
Daar ben ik het mee eens!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt wel wat meer nodig dan een SC en wat pruttopics om er nog iets van te maken.
Jailbait fototopic.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, JNG moet wel bestaansrecht hebben he. Alleen een SC is niet genoeg. Ik zou wel wat input van mensen hier willen hebben, er is zoveel mogelijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoeveel kosten de verzendkosten?
Wat doet men anders in bijv. 40+quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, JNG moet wel bestaansrecht hebben he. Alleen een SC is niet genoeg. Ik zou wel wat input van mensen hier willen hebben, er is zoveel mogelijk!
Dat wil ik dus zeggen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat doet men anders in bijv. 40+
Kom daar nooit maar het lijkt me enigzins vergelijkbaar
Nou ja, kledingtopics in LIF kunnen bijv. ook hier in JNG maar dan gericht op jonge mensen die cool zijn en niet op ouwe lui die ook denken dat ze nog tof kunnen overkomenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wil ik dus zeggen.
in elk subforum is het toch hetzelfde?
een slowchat en een paar topics die lopende zijn.
Waarom zou Jong daar veel meer mee moeten doen dan een ander forum?
TR maken dan!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb wel wat en dat moet je niet verkeerd oppakken, maar ik zie veel topics verneukt worden omdat er zo weinig blauw aanwezig af, ik reageer niet in die topics omdat de TS 9 van de 10 keer al verjaagd is.
Nah vind dat niet. want toen ik hier een piercing/tattoo topic wilde openen werdt er ook slecht op gereageerd omdat dat ook in LIF stondquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, kledingtopics in LIF kunnen bijv. ook hier in JNG maar dan gericht op jonge mensen die cool zijn en niet op ouwe lui die ook denken dat ze nog tof kunnen overkomen
Nee, sorry sgatje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand een site waar je films kan kijken zonder te downloaden buiten 1channel?
Nee mevrouwquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand een site waar je films kan kijken zonder te downloaden buiten 1channel?
oh niet goed gelezen laat maarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Movie2kquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Downloaden is zoveel beter dan streamenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Dan is het bijna onmogelijk om hier eigen topics te openen als alles wordt verwezen naar DIG, GC, R&P, LIF etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah vind dat niet. want toen ik hier een piercing/tattoo topic wilde openen werdt er ook slecht op gereageerd omdat dat ook in LIF stond
Ja maargoed, Conflict reageert niet op mijn reacties dus ik heb geen ideequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het bijna onmogelijk om hier eigen topics te openen als alles wordt verwezen naar DIG, GC, R&P, LIF etc.
Maar een TR heeft niet zo heel veel zin als jij bijvoorbeeld 3 dagen weg ben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
TR maken dan!
En als er iemand is die echt goede ideeën heeft en heel erg positief opvalt dan kan diegene best in het team erbij, dat roep ik al sinds we overgingen op JNG, maar het is nooit geworden wat we voor ogen hadden.
Ik ben niet van plan om allemaal leuke topics te gaan bedenken, dat moeten de users zelf doen. Is er eigenlijk wel vraag naar een forum als JNG volgens jou dan?
Conflict is meer van het 'open gewoon een topic' en dan zien we het wel ipv voorstellen doen. Hij heeft meer topics geopend dan ik posts hebquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maargoed, Conflict reageert niet op mijn reacties dus ik heb geen idee
Ik vind de helft van de topics hier ook niet echt Jong-gerelateerd moet ik zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Conflict is meer van het 'open gewoon een topic' en dan zien we het wel ipv voorstellen doen. Hij heeft meer topics geopend dan ik posts heb
Nee laat mij mod worden want ik ben heel erg volwassen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Laat mij mod worden, ik ben er iedere dag.
een "wat voor tattoo wil jij" topicquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah vind dat niet. want toen ik hier een piercing/tattoo topic wilde openen werdt er ook slecht op gereageerd omdat dat ook in LIF stond
Er komen dan wel logischerwijs veel topics die lijken op bestaande topics elders maar met een andere groep mensen die het onderwerp bespreken. Dat op zichzelf lijkt me overigens primaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:46 schreef Conflict het volgende:
Alle subfora gaan over een onderwerp. JNG is er voor een doelgroep, net als 40+, dat maakt het wel een moeilijk forum. Onze gedachte was dat jonge mensen hier een plek hadden om te posten.
Die tijd ligt enkele jaren achter ons.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Conflict is meer van het 'open gewoon een topic' en dan zien we het wel ipv voorstellen doen. Hij heeft meer topics geopend dan ik posts heb
Ja maar in delen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef Beach het volgende:
A-J op yt staan ook vaak gewoon volledige films.
Ja, dat weet ik ook wel man. Ik was niet serieusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die tijd ligt enkele jaren achter ons.
waarom download je niet gewoon wtf?quote:
doei ouwe zak. xdxdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was mijn vraag nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waarom download je niet gewoon wtf?streamen is aidskwaliteit.
Mijn vraag wel. gaat veel sneller. betere kwaliteit. meer zekerheid dat je films het doen+ondertitelingquote:
Wel een leuke tijd!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel man. Ik was niet serieus
Dat was ook in ONZ namelijk
Ja maar mods heb je wel nodig. Die er dan wel gewoon elke dag zijn. Want ik merk wel dat er heel veel mensen uit ONZ en KLB zijn die hier alleen maar reageren. Dus dan krijg je straks hetzelfde verhaal met PUBquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef Conflict het volgende:
Het is niet zo dat we op zoek zijn naar een mod. We zoeken mensen die het forum leuk in kunnen vullen. Mensen die leuke topics openen, goede ideeën hebben om er een forum van te maken dat iets toevoegt. En degene die er dan uitspringt zou best blauw kunnen worden.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
doei ouwe zak. xdxdik hou niet terug van je want dat zou strafbaar zijn xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
tong80 is zo iemandquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef Conflict het volgende:
Het is niet zo dat we op zoek zijn naar een mod. We zoeken mensen die het forum leuk in kunnen vullen. Mensen die leuke topics openen, goede ideeën hebben om er een forum van te maken dat iets toevoegt. En degene die er dan uitspringt zou best blauw kunnen worden.
Downloaden gaat sloom via mijn laptop.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn vraag wel. gaat veel sneller. betere kwaliteit. meer zekerheid dat je films het doen+ondertiteling
Dit heb ik eigenlijk wel het idee. het is namelijk niet zo dat JNG zo levendig is door het gebrek aan moderatie. JNG is een beetje het kleine broertje van ONZ aan het worden en daarom is het zo dood aan het bloedden (Op de Slowchat na) en TR's maken kan wel maar jij kan ook niet alles in je eentje oplossen en Timmmmm en kanovinnie hebben ook beide hun eigen forumquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef Conflict het volgende:
SMPlayer / VLC / Mediaplayer classic?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:53 schreef AppelCake het volgende:
Miro start niet op dus ik ga geen film kijken. #FML
Als het hier teveel op ONZ zou lijken zou ik hier niet meer zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dit heb ik eigenlijk wel het idee. het is namelijk niet zo dat JNG zo levendig is door het gebrek aan moderatie. JNG is een beetje het kleine broertje van ONZ aan het worden en daarom is het zo dood aan het bloedden (Op de Slowchat na) en TR's maken kan wel maar jij kan ook niet alles in je eentje oplossen en Timmmmm en kanovinnie hebben ook beide hun eigen forum
Arm armquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:53 schreef AppelCake het volgende:
Miro start niet op dus ik ga geen film kijken. #FML
Ja mods heb je wel nodig. Ik ben er ook dagelijks, maar soms moet ik op en neer en ben ik drie dagen weg. We hebben al iemand in de crew die hier meemod, we zullen hem eens officieel aankondigen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar mods heb je wel nodig. Die er dan wel gewoon elke dag zijn. Want ik merk wel dat er heel veel mensen uit ONZ en KLB zijn die hier alleen maar reageren. Dus dan krijg je straks hetzelfde verhaal met PUB
Niet eens een slecht idee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu serieus:
JNG SC gewoon naar ONZ verplaatsen.
Voor de rest JNG gewoon sluiten. Want het kan prima is onz, gc of R&P, of zelfs min
Is toch veel beter
Waarom, de rest van JNG is ook wel leukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu serieus:
Voor de rest JNG gewoon sluiten. Want het kan prima is onz, gc of R&P, of zelfs min
Is toch veel beter
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
SMPlayer / VLC / Mediaplayer classic?
Nee, absoluut niet mee eensquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu serieus:
Is toch veel beter
Maar wat zoek je dan precies? Buiten leuke, originele topics maken kan er niet veel meer toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja mods heb je wel nodig. Ik ben er ook dagelijks, maar soms moet ik op en neer en ben ik drie dagen weg. We hebben al iemand in de crew die hier meemod, we zullen hem eens officieel aankondigen.
Maar ok, wat ik steeds roep en geroepen heb, ik heb het een voorzet gegeven, we zoeken iemand die positief opvalt om mee te draaien in JNG en leuke ideeën heeft. Maar diegene heb ik nog steeds niet gezien.
hoiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja mods heb je wel nodig. Ik ben er ook dagelijks, maar soms moet ik op en neer en ben ik drie dagen weg. We hebben al iemand in de crew die hier meemod, we zullen hem eens officieel aankondigen.
Maar ok, wat ik steeds roep en geroepen heb, ik heb het een voorzet gegeven, we zoeken iemand die positief opvalt om mee te draaien in JNG en leuke ideeën heeft. Maar diegene heb ik nog steeds niet gezien.
Doe normaal man.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu serieus:
Is toch veel beter
Als het nu naar ONZ wordt verplaatst, dan blijven wij er toch gewoon in, dus kwaliteit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet mee eens
De SC's in ONZ waren de afgelopen jaren nou niet bepaald leuk en gingen 99 van de 100 keer alleen maar over bier
Je weet niet hoeveel duizenden reacties ik wegedit uit alle topics om het een beetje leuk te houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dit heb ik eigenlijk wel het idee. het is namelijk niet zo dat JNG zo levendig is door het gebrek aan moderatie. JNG is een beetje het kleine broertje van ONZ aan het worden en daarom is het zo dood aan het bloedden (Op de Slowchat na) en TR's maken kan wel maar jij kan ook niet alles in je eentje oplossen en Timmmmm en kanovinnie hebben ook beide hun eigen forum
Nee echt niet hoor. Dan komen er alleen nog maar bagger-trolls die de SC komen verzieken. Het staat niet voor niks in ONZquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het nu naar ONZ wordt verplaatst, dan blijven wij er toch gewoon in, dus kwaliteit.
Het zal volledig verkloot worden in ONZquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het nu naar ONZ wordt verplaatst, dan blijven wij er toch gewoon in, dus kwaliteit.
Dezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal volledig verkloot worden in ONZ![]()
Wat is leuk?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom, de rest van JNG is ook wel leuk
Dat maakt geen verschil, dat maakt het net zo 'levendig'.quote:
Precies. Dat maakt inderdaad geen enkel verschilquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat maakt geen verschil, dat maakt het net zo 'levendig'.
Dat snap ik wel, maar een edit is niet alles, sommige topics zijn gewoon bagger en kunnen beter gesloten worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel duizenden reacties ik wegedit uit alle topics om het een beetje leuk te houden.
Ja is waar. Maar bv. die topics van cupcake13. Opzich best leuk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is leuk?
90% is pure onzin, niemand reageert serieus als een jongetje van 12 vraag hoe hij een meisje moet versieren
Nou, dat zou wel een opzet zijn. Als iemand opgevallen was die hier veel post en leuke topics maakt was diegene allang uitgenodigd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat zoek je dan precies? Buiten leuke, originele topics maken kan er niet veel meer toch?
Vind ik ook. Dat zijn wel goeie Jong-topics. over opvoeding enzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja is waar. Maar bv. die topics van cupcake13. Opzich best leuk.
Mijn Bucket-List topic vond ik best leukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou, dat zou wel een opzet zijn. Als iemand opgevallen was die hier veel post en leuke topics maakt was diegene allang uitgenodigd.
Ja, zij hoort tot de 10%quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja is waar. Maar bv. die topics van cupcake13. Opzich best leuk.
Toen ik me opwierp om PUB te veranderen in JNG stond men op het punt om het hele forum te sluiten inclusief SC en daar heb ik een stokje voor gestoken.quote:
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef AppelCake het volgende:
A-J HEB JE NU AL EEN NAVELPIERCING???
Ik ook!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn Bucket-List topic vond ik best leuk
True maar dan moet de rest gewoon gefilterd worden. En samen met de mensen van de SC moeten we er dan toch ook maar wat meer tijd in steken want eigenlijk niemand van de SC post actief in de rest van JNG en de rest van JNG-users post alleen maar in de overige topics zeg maar.quote:
True.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:00 schreef Beach het volgende:
Zal ik eens eerlijk zijn? Ik kom hier alleen voor de SC en ik denk dat dit voor 90% van de bezoekers wel geldt.
Ordinaire delquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tsss, mijn nichtje wel en die is net 15.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:00 schreef Beach het volgende:
Zal ik eens eerlijk zijn? Ik kom hier alleen voor de SC en ik denk dat dit voor 90% van de bezoekers wel geldt.
Ook ik kom hier momenteel voornamelijk voor de SC. Maar wil best eens serieus kijken of denken over andere mogelijkheden hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:00 schreef Beach het volgende:
En andersom.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:00 schreef JRRY het volgende:
Ook genoeg JNG-users die nooit in de SC komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |