Zo voel ik me soms wel nog jaquote:
Dat is een toffe leeftijdquote:
Jij bent toch rijkquote:
Wat een blijdschap weet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Naamtopic, egoboost.
Ff wat bestellen om het te vieren
Dat is ook nog wel aardig ja. Ik ben vet fucking oud en het leven is nu stomquote:
ben je 20?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel aardig ja. Ik ben vet fucking oud en het leven is nu stom
Treinkoppen dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel aardig ja. Ik ben vet fucking oud en het leven is nu stom
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
14 jarigen zijn altijd zo kut net zoals jij.
Ik kijk het nooitquote:
Veel leuke series hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit
Ik luister altijd BBCR1
Alleen Skinsquote:
Ik kijk bijna nooit TV eigenlijkquote:
Jij werkt tenminste.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:12 schreef Stuart het volgende:
Ik heb maar een saai kutleven. Ik werk me de tyfus en dat 5 dagen per week. Het is gewoon kut
Geen ideequote:
dientjequote:
quote:
Ja, zal wel moeten totdat ik de loterij winquote:
En wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zal wel moeten totdat ik de loterij win
Alleen maar kut met die brilletjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat verandert wel als je een 3Dtv hebt.
somsquote:
Dan zou ik vrijwilligerswerk gaan doen op projectbasis (dus tijdelijk) in allerlei landenquote:
Is wel koel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen maar kut met die brilletjes.
Ach, dan ga je toch gewoon door naar 40k?quote:
Tofquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik vrijwilligerswerk gaan doen op projectbasis (dus tijdelijk) in allerlei landen
Ik ben niet onder de indruk. Onlangs zo'n Samsung gehaald namelijkquote:
aantal posts: 30012 (gemiddeld 51 per dag)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dan ga je toch gewoon door naar 40k?
Er wordt toch niemand uitgesloten als dat er niet staat? Nou ja, het is mij verder om het even hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Conflict het volgende:
Hoi!
Graag weer opnemen in de OP dat iedereen in deze SC welkom is. En laat dat dan ook merken door nieuwe mensen te verwelkomen.
We doen altijd aardig, dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Conflict het volgende:
Hoi!
Graag weer opnemen in de OP dat iedereen in deze SC welkom is. En laat dat dan ook merken door nieuwe mensen te verwelkomen.
Nouja..quote:
Welkomquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Conflict het volgende:
Hoi!
shinerdquote:
Ik moest eerder huilen, ik was ff een paar dagen weg. Maar dat gezever is voor niemand leuk natuurlijk. Maar zet het er maar gewoon weer bij in de OPquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt toch niemand uitgesloten als dat er niet staat? Nou ja, het is mij verder om het even hoor.
Moest wel lachen eigenlijk om de onzinnige reacties in het FB topic van de week![]()
![]()
![]()
Okay baasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik moest eerder huilen, ik was ff een paar dagen weg. Maar dat gezever is voor niemand leuk natuurlijk. Maar zet het er maar gewoon weer bij in de OP
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit erbij stil gestaan dat dit conversaties zijn zonder geluid?
Ik wel, ik wel
Ik ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wel, ik wel
Welke FB topic?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt toch niemand uitgesloten als dat er niet staat? Nou ja, het is mij verder om het even hoor.
Moest wel lachen eigenlijk om de onzinnige reacties in het FB topic van de week![]()
![]()
![]()
Ik laat het allemaal voorlezen door Dragon Naturally Speaking.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wel, ik wel
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wakker worden met Valerio
Ik heb me al voorgesteldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
Welkom Hugo
Stel je eens voor jongetje uit Frankrijk![]()
Geeft niet, bij jou stel ik me altijd een piepstem voor, omdat je een naam hebt van een karakter uit spongebob..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik laat het allemaal voorlezen door Dragon Naturally Speaking.
Jij hebt helaas een vrouwenstem
Begin maar danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:19 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof niet dat ik me ooit echt heb voorgesteld![]()
ga je gangquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:19 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof niet dat ik me ooit echt heb voorgesteld![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geeft niet, bij jou stel ik me altijd een piepstem voor, omdat je een naam hebt van een karakter uit spongebob..
Dan moet je wel 12 zijn kan niet anders..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel 12 idd
Okayquote:
Ik werk in Frankrijk en Spanje, als ik dan een par dagen weg ben ga ik echt niet in het FB topic kijken of er nog huilies zijn die overspannen zijn geworden omdat iemand en OP gejat heeft ofzo.quote:
Hobby`s?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay
Hoi, ik ben Stuart (Stu/Stewie), woon in London, ben 16 (nou ja, eigenlijk 26) en ben tweetalig
Wat moet je zo ver van huis man?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik werk in Frankrijk en Spanje, als ik dan een par dagen weg ben ga ik echt niet in het FB topic kijken of er nog huilies zijn die overspannen zijn geworden omdat iemand en OP gejat heeft ofzo.
Ehm ja ho eens, hij zat samen met nodig mij enig sinds zwart te maken. ik hoef dit niet te pikken en ik verdedig mijzelfquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Conflict het volgende:
Hoi, ik was heel ff weg, ik moest voor mijn werk naar Frankrijk op en neer.
Het ging dus over een lapo en openen van een topic ofzo.
Zitten jullie eens niet zo te zeiken zeg! Die SC topics zijn jullie ding. Uitgangspunt is dat jullie het daar zelf gezellig maken en houden. Jezus zeg
Primaquote:
Klinkt best racistisch eigenlijk. 'Zwart' makenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ehm ja ho eens, hij zat samen met nodig mij enig sinds zwart te maken. ik hoef dit niet te pikken en ik verdedig mijzelf
En dan moet ome Conflict zich ermee gaan bemoeien?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ehm ja ho eens, hij zat samen met nodig mij enig sinds zwart te maken. ik hoef dit niet te pikken en ik verdedig mijzelf
Kleur: Blauw en als 2e keus roodquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima![]()
je moet ook nog lijstje favorieten invullen; kleur en eten enzo
Daar ben je hier toch voor?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
En dan moet ome Conflict zich ermee gaan bemoeien?
Dat moet je aan argo vragen, want zo als je kan lezen is hij met huilen begonnen en heb ik mijzelf alleen maar verdedigdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
En dan moet ome Conflict zich ermee gaan bemoeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |