quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja nou eerst tering jong en dan snitch, dat vind ik niet leuk ik heb ook gevoellens
ik vind het niet zo bijzonder om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je mist wat als je dat nog nooit gegeten hebt.
Ik weet niet wat het isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Baasquote:
Ik ga hem binnenkort weer eens kijken denk ik. 1 van mijn lievelingsfilmsquote:
en kaneel toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, brood gebakken in een mengsel van ei en melk
Moet ik ook maar weer eens gaan doen jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort weer eens kijken denk ik. 1 van mijn lievelingsfilms
Oooohquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, brood gebakken in een mengsel van ei en melk
Okayquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Brood bakken met veel boter en dan suiker erop.
Niks bijzonders
srry :$quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja nou eerst tering jong en dan snitch, dat vind ik niet leuk ik heb ook gevoellens
Halloquote:
Je vergeet het megsel met eiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Brood bakken met veel boter en dan suiker erop.
Niks bijzonders
Dat doe je erop jaquote:
Die heb ik niet.quote:
Dat is niet het enige wat faaltquote:
En jij vergat boter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je vergeet het megsel met ei
[..]
Dat doe je erop ja
Voortaan maar weer de opwarm-pannenkoekenquote:
Jij faalt ook, dat weet ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat faalt
HAHAquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
domme pannenkoek ben je ook he angel joy xD
Roald Gquote:
Okequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Roald G
Ik ben weer weg, op naar Hypo
JA DE PICA'S KOMEN A-J
YEEJ MEquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Roald G
Ik ben weer weg, op naar Hypo
JA DE PICA'S KOMEN A-J
Ja veel minder. Als je die dingen opwarmt is de helft warm en de helft koudquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
HAHA
Jouw gezicht is een pannenkoek
En opwarmpannenkoeken zijn minder lekker.
quote:
Dan warm jij ze niet goed opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja veel minder. Als je die dingen opwarmt is de helft warm en de helft koud
Poffertjes zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja veel minder. Als je die dingen opwarmt is de helft warm en de helft koud
Dikke pannenkoek danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
HAHA
Jouw gezicht is een pannenkoek
En opwarmpannenkoeken zijn minder lekker.
Echt welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan warm jij ze niet goed op
Poffersquote:
Je moet ze gewoon en voor een in de magnetron doen hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt welaltijd iets te lang juist. maar die buitenrandjes blijven koud
[..]
Poffers
Ja wat denk je dan? Dat ik ze allemaal op elkaar leg?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon en voor een in de magnetron doen he
Dat dacht ik ja, hoe kan je het anders verneukenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan? Dat ik ze allemaal op elkaar leg?
Op fietsafstand zelfsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij woont in Almere, dus een mac vinden is niet zo moeilijk.
In weesp is er geen
van de C1000quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, hoe kan je het anders verneuken
Heb je soms euroshopper opwarm pannenkoeken?
Misschien is je magnetron stuk?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van de C1000Ik verneuk ze ook niet. ze zijn gewoon warm, alleen die randjes blijven koud, zo raar.
HOE KAN JE CHOCOLADEMELK NOU VERNEUKEN HIHAHOquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien is je magnetron stuk?
Ik heb wel altijd dat als ik probeer chocolademelk warm te maken, de bodem koud is en het bovenste deel heet
IK VERNEUK TENMINSTE GEEN PANNENKOEKEN BREEZERSLETquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HOE KAN JE CHOCOLADEMELK NOU VERNEUKEN HIHAHO
Ja is goed voor deze ene keer danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan jij niet wat halen en naar me opsturen?
One Flew over the cuckoo`s nest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK VERNEUK TENMINSTE GEEN PANNENKOEKEN BREEZERSLET
Welke film is trouwens beter: A Clockwork Orange, of One Flew Over The Cuckoo's Nest?
Ik wil graag:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is goed voor deze ene keer dan
dikzakquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil graag:
Big Mac menu, met cola, frietsaus(2x).
En een Mac Flurry Lion.
Gr.
Meestal vind ik dat niet te vretenquote:
Poffertjesquote:
Sommige opwarm dingen zijn wel goed te doen hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meestal vind ik dat niet te vreten
Ik vind alleen de mayo in NL daarvan lekkerquote:
Tot 14:30quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil graag:
Big Mac menu, met cola, frietsaus(2x).
En een Mac Flurry Lion.
Gr.
Kun je hier gewoon in de winkel kopen,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind alleen de mayo in NL daarvan lekker
Like whatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige opwarm dingen zijn wel goed te doen hoor
quote:
Lasagna. Bamiquote:
Really? Of iets dat er op moet lijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kun je hier gewoon in de winkel kopen,
Eensquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind alleen de mayo in NL daarvan lekker
Xoxoquote:
Ik koop bijna nooit iets dat kant en klaar is eigenlijk. Ik maak het zelf wel of haal het bij een afhaalgebeurenquote:
Volgens mij de laatste tijd meer bij een afhaalgebeurenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik koop bijna nooit iets dat kant en klaar is eigenlijk. Ik maak het zelf wel of haal het bij een afhaalgebeuren
How can I say noquote:
Ja, dat klopt wel. Toch wel 3 keer per week inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij de laatste tijd meer bij een afhaalgebeuren
American fritesaus van remiaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Of iets dat er op moet lijken
Koop het voor mequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
American fritesaus van remia
smaakt precies hetzelfde
Volgens mij wel cacaoboter oid. Maar anders dan echte chocola.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In witte chocola zit geen chocola
quote:
Ja zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgens mij wel cacaoboter oid. Maar anders dan echte chocola.
Alles?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb nu echt alles voor over om een Big mac te kunnen eten
Die gast is zo`n heldquote:
Ik dankzij jullie ook nuquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb dan ook heel veel zin in mac
Dat blijkt welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb dan ook heel veel zin in mac
Daar is het te goedkoop voor denk ikquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry
Vraag Heppie of hij je uit eten neemt bij de mac
In China bezorgen ze het gratis boven ¤10quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is het te goedkoop voor denk ik
Wat coolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In China bezorgen ze het gratis boven ¤10
Ze hebben het geloof ik wel keertje geprobeerd in Nederland, maar was geen succesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In China bezorgen ze het gratis boven ¤10
Want?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben het geloof ik wel keertje geprobeerd in Nederland, maar was geen succes
Ja maar nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zometeen toch wel.
Ik wil ook weer een date@mac
Werd te snel koud, vooral de patatquote:
Alles koelt snel af daar inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werd te snel koud, vooral de patat
Jaja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Soppen, brb.
Met soppen bedoel ik afwassen. Hihaho
Dan warmen de mensen het maar weer op of zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker het in de vaatwasserquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Soppen, brb.
Met soppen bedoel ik afwassen. Hihaho
Ja, niks nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar nee.
Had jij geen date bijna?
Hoequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan warmen de mensen het maar weer op of zo.
Chinezen zijn dus sneller.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De patat van de Mac `is'' al slappe zooiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
HoeIn de magnetron zodat het slappe zooi wordt
![]()
Idk. Oven?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
HoeIn de magnetron zodat het slappe zooi wordt
![]()
Het is meestal bizar zout. Het is niet mijn soort voedsel eigenlijk. Stuur me maar naar Wagamamaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De patat van de Mac `is'' al slappe zooi
KFCquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Burger King blijft het beste
Naar wie?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is meestal bizar zout. Het is niet mijn soort voedsel eigenlijk. Stuur me maar naar Wagamama
Burqa King hoef ik al helemaal nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Burger King blijft het beste
ZIet er lekker uit jaquote:
Ik had laatst voor het eerst zo'n bucketquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die buckets daarwel duur helaas
Dat ken ik alleen uit de VS. Lekker thoughquote:
Heb je dat in Nederland? nee tochquote:
Wel in de UKquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat in Nederland? nee toch
Ik kom er ook niet zo vaak eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst zo'n bucket![]()
Verder heb ik niet veel ervaring met KFC, maar ze lijken een aardige concurrent voor mijn restaurant.
Oh wist ik niet. naja dat vind ik iets te pittigquote:
Is dat zo? Ik heb het nog nooit gezienquote:
Daar komt hij ook niet in.quote:
In Manchester dacht ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb het nog nooit gezien
Ben je weleens in Engeland geweest dan?quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Fok-it heeft vetorecht denk ik
Ofcoursequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je weleens in Engeland geweest dan?
Hij is verzuurd...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Fok-it heeft vetorecht denk ik
ja wist ik veelquote:
Engelsquote:
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja wist ik veelDacht dat je alleen naar India op vakantie ging laatste jaren
Kinderen spreken ook Engelsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
En ja het zijn geen Nederlandse maar Engelse kinderen
Koop nu het Muzzy-videopakket van de BBC
Okequote:
quote:
Jaquote:
Ja, stond ik ook wel van te kijken dat zelfs de kinderen in Engeland ook Engels spreken. Best knapquote:
Londen is zo leuk, vooral met kerstquote:
So amazing omgomgquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, stond ik ook wel van te kijken dat zelfs de kinderen in Engeland ook Engels spreken. Best knap
quote:
Diegene die je uit haar bek vond stinken? ahjaquote:
Ik heb haar daarop wel aangesproken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diegene die je uit haar bek vond stinken? ahja
En, wat zei ze? speciaal voor jou gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb haar daarop wel aangesproken.
Ze had kauwgum bij zich.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En, wat zei ze? speciaal voor jou gedaan
Ze moet natuurlijk haar uiterlijk compenserenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mag toch wel de waarheid spreken.
Ze is wel lief trouwens.
Slim dat ze dat niet vooraf neemt danquote:
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze moet natuurlijk haar uiterlijk compenseren
Ze is dom.. maar wel lief... ;$quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slim dat ze dat niet vooraf neemt dan
Mag je niet zeggen, anders wordt je net zo verzuurd als ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
AppelCake, serieus, doe niet zo focking kinderachtig
Heb ik eens een serieuze relatie is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
AppelCake, serieus, doe niet zo focking kinderachtig
Maxima?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is dom.. maar wel lief... ;$
A-J is nooit verzuurd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, anders wordt je net zo verzuurd als ik
quote:
XDXDquote:
Als het o zo serieus niet, dan zeg je niet zulke dingen over haar, of je het nou meent of niet kan me geen flikker schelen. Kom maar over haar zeiken als het uit is, en niet als je pas een dag met haar hebt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb ik eens een serieuze relatie is het nog niet goed.
hihihiquote:
Ik ben gewoon heel kritisch, laat me.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het o zo serieus niet, dan zeg je niet zulke dingen over haar, of je het nou meent of niet kan me geen flikker schelen. Kom maar over haar zeiken als het uit is, en niet als je pas een dag met haar hebt.
Oké gr.
Ik ben gewoon vaak ongesteld, laat me.quote:
Haar vader is een vrachtwagenchauffeur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze heeft zeker geen vader die een dictatoriaal regime heeft gediend?
Je mag al blij zijn dat iemand je wil.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel kritisch, laat me.
heb je tampons nodig?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vaak ongesteld, laat me.
Praat je ook zo over mij op andere fora?quote:
Ginger wil me ook heur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn dat iemand je wil.
Is goed. zuig jij ze eerst even leeg#TeamLB#Vampirestoriesquote:
Ga wegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Praat je ook zo over mij op andere fora?
En je moet leren
Wat is lelijk?quote:
#cut4bieberquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is goed. zuig jij ze eerst even leeg#TeamLB#Vampirestories
Valt heel erg mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik shopverslaafd ben.
Valt mee toch
Diepquote:
Vond ik ook welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diep![]()
Nee maar vindt jij iemand al snel lelijk dan?
Valt best mee, maar 2 kasten vol tochquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik shopverslaafd ben.
Valt mee toch
De vluchten? Daar ga je maar voor werkenquote:
werkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vluchten? Daar ga je maar voor werken
Mijn moeder heeft er 3 en doet bijna niets aan en gaat dan zeuren dat we niet genoeg geld hebben om een appartement om te verhuren op te knappen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Valt best mee, maar 2 kasten vol toch
Nou, dan hoef je mij ook niet te vragen om te betalenquote:
quote:
Okayquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Stu, je neemt ons wel allemaal mee naar het theater in Londen he? Wel goeie plekken please
ohquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan hoef je mij ook niet te vragen om te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |