Van Samsung uit? Wat voor update?~quote:
Uhuh. Ehm een software iets van 22,3 mb geloof ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Van Samsung uit? Wat voor update?~
moet je even op xda kijkemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Pics? Screenshots? Kan ik mijn vaders s3 namelijk ook ff flashen..
[lurkpost] jij bent toch niet van de samsung telefoons?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:01 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb nu die gelekte 4.2.1 draaien, officieel samsung. Draait wel lekker. Enige dat echt anders is, is t lockscreen
niet meer nee, maar ik moet het zo lang even hiermee doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[lurkpost] jij bent toch niet van de samsung telefoons?[/lurkpost]
Jellybamquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:25 schreef Navida het volgende:
Iemand die een fijn draaiende rom weet? kan er tot nu toe niet een vinden die ik echt lekker vind werken.
Slimbeanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:25 schreef Navida het volgende:
Iemand die een fijn draaiende rom weet? kan er tot nu toe niet een vinden die ik echt lekker vind werken.
Gutenmorgen!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:01 schreef Mirel het volgende:
Ik ontdek per ongeluk iets: als je naar rechts swipet op een naam in je telefoonboek, dan ga je naar het sms scherm met die persoon. Naar links is direct bellenalleen die kleurtjes zijn een beetje gek en vallen buiten de stijl, maar goed, het werkt prima aangezien die bel-app sowieso langzaam en poep is
rootenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Van Samsung uit? Wat voor update?~
Ik heb hem er weer afgehaald. Sms crashte... En nog wat apps.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:01 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb nu die gelekte 4.2.1 draaien, officieel samsung. Draait wel lekker. Enige dat echt anders is, is t lockscreen
Joh, kom je daar nu pas achter!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:01 schreef Mirel het volgende:
Ik ontdek per ongeluk iets: als je naar rechts swipet op een naam in je telefoonboek, dan ga je naar het sms scherm met die persoon. Naar links is direct bellenalleen die kleurtjes zijn een beetje gek en vallen buiten de stijl, maar goed, het werkt prima aangezien die bel-app sowieso langzaam en poep is
Back-toets ingedrukt houden of bij Instellingen --> Display 'Meer vensters' uitvinken.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:26 schreef ace_eleven het volgende:
Weet iemand hoe je die sidebar uit kan zetten? Ik draai 4.1.2, en vind die balk echt kut, maar kan nergens vinden waar k m uit moet zetten
Is de software anders? Zo nee, dan is mijn vraag relevant.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef Catch22- het volgende:
Dit is het S3 topic, niet het S3 mini topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |