Dat weet je net zo zeker als de mensen die 'zeker weten' dat er 'graven graven graven' wordt gezegd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee maar het is niet graven graven in ieder geval.
Ik weet het zeker omdat ik het gelezen heb maar jullie niet maar roepen random gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat weet je net zo zeker als de mensen die 'zeker weten' dat er 'graven graven graven' wordt gezegd.
En ik heb gelezen dat er 'graven graven graven' gezegd wordt, dus daarom weet ik het zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik weet het zeker omdat ik het gelezen heb maar jullie niet maar roepen random gewoonAlleen heb ik geen zin om het op te zoeken.
Dat hij in het daadwerkelijke fragment iets anders zegt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het er zonder reden is in gemonteerd. Dat er in de rest van de intro haast niks gezegd wordt op dat stukje na is ook wel apart.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat is al ontkrachtzie WIDM forum, hij zegt iets anders dan dat (precieze weet ik niet moet je even zoeken)
Dat is dus een geen geld in de pot opdracht, en niet een geld uit de pot opdracht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Stel dat Kees de mol is en er lagen in die winkel nog 5 kokers dan zou hij dus geld uit de pot houden door de kokers zogenaamd niet te vinden enzovoorts.
Ik weet niet, maar ik hoor er niet Daniels stem in, en ook niet 'hij gaat, hij gaat, hij gaat'.quote:Citaat van Tomborino:
Zit al bijna vanaf het begin op Kees. Als je namelijk luistert naar de tune in elke aflevering waarin de kandidaten worden voorgesteld hoor je bij Kees: graven graven. Dit wijst naar de mol
Je hoort (en ziet) een fragment van het lasergamen. Als je naar de aflevering van het lasergamen gaat hoor je Daniel roepen 'Hij gaat, hij gaat, hij gaat'. Dit lijkt erg op graven, graven, graven maar is het dus niet.
Doe nou niet zo interessant alsjeblieft. Het geluidsfragment is namelijk uit elkaar gehaald en op slowmotion afgespeeld en dan hoor je duidelijk iets anders.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ik heb gelezen dat er 'graven graven graven' gezegd wordt, dus daarom weet ik het zeker?![]()
Ik weet overigens niks zeker, dat weet ik volgende week pas.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Doe nou niet zo interessant alsjeblieft.
Zit niet zo triest en neerbuigend te doen omdat je toevallig tienduizend topics hebt doorgelezen waar andere fans hun dubieuze hints tentoonspreidenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Doe nou niet zo interessant alsjeblieft. Het geluidsfragment is namelijk uit elkaar gehaald en op slowmotion afgespeeld en dan hoor je duidelijk iets anders.
Lieverd, ik zit niet op één mol. Wat mij betreft kunnen ze het alle 3 nog zijn, en bij alle 3 zou ik zeggen dat ik daar mollenstreken van heb gezien (en na de aflevering van volgende week ook herken).quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Doe nou niet zo interessant alsjeblieft. Het geluidsfragment is namelijk uit elkaar gehaald en op slowmotion afgespeeld en dan hoor je duidelijk iets anders.
Deze is ook wel goed;
Kees roept minstens twee keer "concernfinancierings-vennootschapsdirectie" naar Daniël, terwijl dit niet op het kaartje staat. Er staat directrice in plaats van directie. Ook als Daniël het wel had onthouden, had dit geen 100 euro opgeleverd.
Dubieus is hij zeker niet (ben hem aan het opzoeken) iemand heeft dat geluidsfragment uit elkaar gehaald en dan hoor je dus iets van hij gaat gaat gaat en geen gravenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zit niet zo triest en neerbuigend te doen omdat je toevallig tienduizend topics hebt doorgelezen waar andere fans hun dubieuze hints tentoonspreiden. Het kan net zo goed wel als niet zo zijn.
De 'echte fans' zien overal een hint/aanwijzing in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zit niet zo triest en neerbuigend te doen omdat je toevallig tienduizend topics hebt doorgelezen waar andere fans hun dubieuze hints tentoonspreiden. Het kan net zo goed wel als niet zo zijn.
Mop, ik zit ook op alle 3 alleen de graven graven hint weet ik heel zeker omdat die al ontkracht is door middel van het op slowmotion afspelen van het fragment.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lieverd, ik zit niet op één mol. Wat mij betreft kunnen ze het alle 3 nog zijn, en bij alle 3 zou ik zeggen dat ik daar mollenstreken van heb gezien (en na de aflevering van volgende week ook herken).
Je moet niet doen alsof je alles zo zeker weet, want je zet je zelf alleen maar compleet voor lul als het na volgende week anders blijkt te zijn.
Maar dat doet niks af aan wat ik eerder zei:quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dubieus is hij zeker niet (ben hem aan het opzoeken) iemand heeft dat geluidsfragment uit elkaar gehaald en dan hoor je dus iets van hij gaat gaat gaat en geen graven
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat hij in het daadwerkelijke fragment iets anders zegt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het er zonder reden is in gemonteerd. Dat er in de rest van de intro haast niks gezegd wordt op dat stukje na is ook wel apart.
Okay, ik heb ook nooit gezegd dat ik dat een hint vind.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mop, ik zit ook op alle 3 alleen de graven graven hint weet ik heel zeker omdat die al ontkracht is door middel van het op slowmotion afspelen van het fragment.
Dat kan ja maar ik zeg alleen maar; Hij zegt geen graven graven meer niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar dat doet niks af aan wat ik eerder zei:
[..]
Je zegt wel meer dan dat. Die neerbuigende toon mag je best achterwege laten. Beetje sneu is het wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat kan ja maar ik zeg alleen maar; Hij zegt geen graven graven meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |