Gaat lekkerquote:
Oh ik lees nu je post pas hihihiquote:Op zondag 24 februari 2013 03:58 schreef Monopoly het volgende:
Stiekem moet ik jullie allemaal bekennen dat ik de befaamde Henk ben
Moira. en ik zijn al een tijdje om elkaar heen aan het dansen, en het is tijd voor de waarheid.
Donkerblauw sinds woensdag/donderdag geloof ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 03:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee mono sinds wanneer ben jij eigenlijk donkerblauw
Wat doe je voor redactie film/pr dan?
Natuurlijk ben ik jaloers. Zulks één leuke meid, ik moet je laten lopen zodat jij de liefde en je hart kan volgen. Een traantje pink ik daags weg, maar wetende dat jij een gelukkige deerne bent doet mij stralen.quote:Op zondag 24 februari 2013 04:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik lees nu je post pas hihihi
Je bent gewoon jaloers op de éckte Henk hihihi
Ja en ik kan zo lekker mezelf zijn bij Henkquote:Op zondag 24 februari 2013 03:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat hebben A. en ik ook af en toe, gisteren nog toen die weer eens teveel had gedronken maar achHet komt idd altijd wel weer goed. Ik heb nog niet zolang met A. maar het voelt wel vertrouwd als ik in zijn armen lig, dat wil ik gewoon altijd kunnen blijven doen
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en ik kan zo lekker mezelf zijn bij HenkHeb ik nog nooit bij iemand gehad, dat iemand je écht accepteert voor wie en hoe je bent en al die kleine dingetjes erbij
Tja, meestal ben je dan wel heel erg eerlijk tegen elkaar. Kan een hoop rust uit voort komenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat lekkerBen erg blij en gelukkig! Ruzie 2 weken terug heeft wel veel goeds gedaan gek genoeg, zijn er sterker van geworden
Maar heb je het dan niet fucking druk met FOK?quote:Op zondag 24 februari 2013 04:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donkerblauw sinds woensdag/donderdag geloof ik.
PR acties voorbereiden. Vandaag het eerste spul online gezet. Staat een topic in MED
Deze: MED / Prijzen te winnen als fotograaf!
Ahh ja zo fijnquote:Op zondag 24 februari 2013 04:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ik snap precies wat je bedoeld hihi
Sindsdien heeft die echt zovaak gezegd dat die van me houdt enz. Gisteren zei die nog 'ik wil je voor geen goud kwijt'. Het is gewoon een kwetsbare jongen maar daar leer ik wel mee leven haha, ik weet waar ik op moet letten en hij let op zijn alcohol gebruik (hij wordt er zo vreselijk dramatisch van)quote:Op zondag 24 februari 2013 04:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, meestal ben je dan wel heel erg eerlijk tegen elkaar. Kan een hoop rust uit voort komen
Er staat nog wel Moderator, ben je nog wel deels mod in ONZ dan? Dat bericht van LH liet denken dat je mod-af bentquote:Op zondag 24 februari 2013 04:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donkerblauw sinds woensdag/donderdag geloof ik.
PR acties voorbereiden. Vandaag het eerste spul online gezet. Staat een topic in MED
Deze: MED / Prijzen te winnen als fotograaf!
Link naar bericht van LHquote:Op zondag 24 februari 2013 04:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er staat nog wel Moderator, ben je nog wel deels mod in ONZ dan? Dat bericht van LH liet denken dat je mod-af bent
Ama en Moira: De chicks die voor de liefdesverhalen zorgenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh ja zo fijn
En ook in bed gewoon zo gelijk gestemdAllebei evenveel/hetzelfde willen/verwachten van elkaar, niet dat de één meer/iets anders wil/verwacht van de ander
Gewoon precies doen wat jij wilt en dat de ander daar dan evenveel van geniet als jij
Serieus Henk is echt een topper
Ahh ik wou dat Henk dat soort dingen duidelijk liet wetenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sindsdien heeft die echt zovaak gezegd dat die van me houdt enz. Gisteren zei die nog 'ik wil je voor geen goud kwijt'. Het is gewoon een kwetsbare jongen maar daar leer ik wel mee leven haha, ik weet waar ik op moet letten en hij let op zijn alcohol gebruik (hij wordt er zo vreselijk dramatisch van)
Valt best mee. Veel achter de schermen bezig, maar het is wel gewoon tof.quote:Op zondag 24 februari 2013 04:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar heb je het dan niet fucking druk met FOK?Zit je dan gewoon al je vrije tijd op fok haha
Welk bericht?quote:Op zondag 24 februari 2013 04:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er staat nog wel Moderator, ben je nog wel deels mod in ONZ dan? Dat bericht van LH liet denken dat je mod-af bent
Sowieso wij voegen de R&P aan dit topic, is ook wel eens nodigquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ama en Moira: De chicks die voor de liefdesverhalen zorgen
Mono ik heb het koudquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt best mee. Veel achter de schermen bezig, maar het is wel gewoon tof.
[..]
Welk bericht?Ben nog steeds mod op ONZ
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso wij voegen de R&P aan dit topic, is ook wel eens nodig
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Zit ik ineens in de sc van GTST ofzo![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ama en Moira: De chicks die voor de liefdesverhalen zorgen
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso wij voegen de R&P aan dit topic, is ook wel eens nodig
Kom erbij kom erbij zet je zorgen maar voorbij!quote:Op zondag 24 februari 2013 04:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat niet hé, ik ben stoned. Beetje medeleven is gewenst.
quote:
ONZ / Monopolyquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt best mee. Veel achter de schermen bezig, maar het is wel gewoon tof.
[..]
Welk bericht?Ben nog steeds mod op ONZ
Oh maar ik kan niet meer opstaan hoor, wil jij even de kachel wat hoger zetten anders?quote:Op zondag 24 februari 2013 04:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk aan Henk, pak er een deken bij en zet een kop thee
quote:
Ha Mono! Bekend gezicht zoquote:Op zondag 24 februari 2013 04:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom erbij kom erbij zet je zorgen maar voorbij!
het is opzijquote:Op zondag 24 februari 2013 04:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom erbij kom erbij zet je zorgen maar voorbij!
oh ik druk op het verkeerde knopjequote:Op zondag 24 februari 2013 04:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Monopoly
Was net alsof je je mod-schap inruilde voor de PR-baan. Stiekem heb ik een beetje gehuild toen ik dat las
Ik ben er zelf ook best wel voorzichtig in maar gek genoeg had ik dat gevoel al best snel bij hem, komt denk ik omdat hij me op zoveel manieren probeert duidelijk te maken dat hij gek op me is. Heb nu al 2x rozen gehad in 4 maanden tijd, vind hij heel normaal zegt die hihi hij was zelfs lichtelijk in shock dat mijn ex dat nog nooit had gedaanquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh ik wou dat Henk dat soort dingen duidelijk liet weten
Hij is zo voorzichtig met z'n woorden soms, dat hij iets wel voelt maar niet uitspreekt zegmaar, omdat hij mij niet 'overenthousiast' wil krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Monopoly het volgende:
één en al vrolijkheid in deze reeks. Klasse.
Ik ben gewoon best wel naar de teringquote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Monopoly het volgende:
één en al vrolijkheid in deze reeks. Klasse.
weet ik veelquote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Welke dan? (ben niet de snelste vanavond)
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:11 schreef Moira. het volgende:
Een of andere hoerenzoon is op mijn pakje peuken gaan staan. Nu is het karton helemaal verneukt en ik had dat pakje echt al weken netjes weten te houden gvd.Koop zo'n metalen doosje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
awhhquote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook best wel voorzichtig in maar gek genoeg had ik dat gevoel al best snel bij hem, komt denk ik omdat hij me op zoveel manieren probeert duidelijk te maken dat hij gek op me is. Heb nu al 2x rozen gehad in 4 maanden tijd, vind hij heel normaal zegt die hihi hij was zelfs lichtelijk in shock dat mijn ex dat nog nooit had gedaan
Ik had een keer zo'n hip ding gekocht bij de xenos maar daar passen er maar 10 inquote:
Jij altijdquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben niet stoned, wel gaar. Toestemming to post Generaal Moira?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er toen een gevonden, zaten zelfs nog peuken inquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n hip ding gekocht bij de xenos maar daar passen er maar 10 in![]()
![]()
![]()
daar paste gewoon een vol pakje in
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Oké danquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij altijd
Ik ben door en door gaar
Henk kan het ook echt fucking goed maar hij heeft er het geduld niet voorquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik kwam er gisteren achter dat die goed kan masseren. Hij ging met zijn dronken kop me snel een massage geven en dronken kon die dat prima..Dus heb gezegd vanavond dat ik binnenkort hem een keer goed overnieuw wil hebben hihi. Ik ben blij, een vriend die kan masseren. Yeah haha
Dat schiet lekker op ja! Net als een uur lang uit het zelfde lege flesje proberen te lurken, en elke keer teleurgesteld zijn dat 'ie leeg isquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Moira. het volgende:
zit godverdomme uit een leeg glas te drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |