Iets over sociale contacten enzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:43 schreef WJHunt het volgende:
Even snel je OP analyserend lijkt me dat je grootste probleem het gebruik van de term "whap" is. Ik heb na lang nadenken gedacht te moeten menen dat je hiermee WhatsApp bedoelt. Als dit klopt, is je één na grootste probleem het feit dat je hiermee groepsgesprekken voert.
Graag gedaan.
Ik maak me er ook niet echt druk om. Ik betrapte mezelf op hipster gedrag.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mensen maken zich tegenwoordig veel te druk om de meest onbenullige dingen.
Wees dan gewoon hipster for the hell of it.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:02 schreef speciaal het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet echt druk om. Ik betrapte mezelf op hipster gedrag.
Oké, misschien maak ik me er toch te druk om.
Je denkt dat ik die niet heb omdat ik WhatsApp niet "whap" noem en omdat ik er geen groepsgesprekken mee voer? Nee, jij bent inderdaad de man omdat je dit wel doetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:51 schreef speciaal het volgende:
[..]
Iets over sociale contacten enzo.
En vooral "het is populair, dus nu is het goed".quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:06 schreef Dutchlike het volgende:
Terechtere klacht is eigenlijk de hypocrisie van die vriend.
Mensen die iets hebben van "ik ken het niet, dus het is kut" wordt ik echt enorm chagrijnig van.
Ja dat is eigenlijk hinderlijker.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:07 schreef reinbertio het volgende:
[..]
En vooral "het is populair, dus nu is het goed".
Hipsters.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:07 schreef reinbertio het volgende:
[..]
En vooral "het is populair, dus nu is het goed".
Wat zag mijn oog zojuist?quote:
Is het ook.quote:
Wat doet die Faberyayo hier inquote:
Klopt eigenlijk wel. Heb hem maar in de OP gezetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:06 schreef Dutchlike het volgende:
Terechtere klacht is eigenlijk de hypocrisie van die vriend.
Mensen die iets hebben van "ik ken het niet, dus het is kut" wordt ik echt enorm chagrijnig van.
Ik was eerder met Macklemore! ik moet wel heel erg hipster zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die sneakerfreak zijn hier?
Mooi nummer
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef JetLife het volgende:
[..]
Ik ben on a wave, ik ben on a wave.
Je meisje is blij omdat ze piemel van me kreeg
Ik heb je moeder op een date, ze gaat all up on mn dick en dat is alles wat ik weet.
![]()
![]()
![]()
Gunsounds.![]()
![]()
Had ik met Mac Miller, Wiz Khalifa, Kendrick Lamar, OFWGKTA, tof om alles van het prille begin mee te maken toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:05 schreef meneerman het volgende:
iedereen voelt zich hipster als ze bij de eerste 10.000 (ofzo) views zitten van een filmpje dat er later miljoenen heeft
Alleen is mac miller tegenwoordig echt rukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:22 schreef Donnis het volgende:
[..]
Had ik met Mac Miller, Wiz Khalifa, Kendrick Lamar, OFWGKTA, tof om alles van het prille begin mee te maken toch.
Harde lijntjes maat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef JetLife het volgende:
[..]
Ik ben on a wave, ik ben on a wave.
Je meisje is blij omdat ze piemel van me kreeg
Ik heb je moeder op een date, ze gaat all up on mn dick en dat is alles wat ik weet.
![]()
![]()
![]()
Gunsounds.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |