Mensen met blindegeleide honden werden geweigerd door de chauffeurs in kwestie omdat: Of de hond was te groot; of de auto is nieuw, of de chauffeurs heeft allergie voor honden; of de taxi achter hem is van TCA en die rijden wel blindengeleidehond and so on, and so on.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:00 schreef CristinaYang het volgende:
Nee, en ik heb dus ook geen idee waar je het over hebt. Leg eens uit?
Wou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:01 schreef mootie het volgende:
De geleidehonden zijn blind? Behoorlijk onpraktisch.
Jij verdient poep in je oog.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef Maineye het volgende:
Ga dat lekker eens zeggen op geen stijl inplaats van ons ermee te vervelen op fok ...
Oh dat is wel heel onaardig... Ik zou niet weten of 'blanke' chauffeurs dat ook doen. Heb wel eens gehoord dat er binnen moslim culturen minder accepterend met gehandicapten om wordt gegaan, maar ik weet niet in hoeverre diegene objectief was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:03 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Mensen met blindegeleide honden werden geweigerd door de chauffeurs in kwestie omdat: Of de hond was te groot; of de auto is nieuw, of de chauffeurs heeft allergie voor honden; of de taxi achter hem is van TCA en die rijden wel blindengeleidehond and so on, and so on.
Het waren typisch genoeg wel allemaal noord afrikaanse of arabische chauffeurs, daarom mijn vraagtekens bij de montage. (Doen de 'blanke' chauffeurs hetzelfde?)
Daar liggen heel oprecht mijn vraagtekens ook. Al moet ik zelf wel toegeven, uit meerdere ervaringen. dat de moslims wel klootzakken zijn tegenover gehandicapten. (Tenzij ze nog goed naar mekka kunnen bidden natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel onaardig... Ik zou niet weten of 'blanke' chauffeurs dat ook doen. Heb wel eens gehoord dat er binnen moslim culturen minder accepterend met gehandicapten om wordt gegaan, maar ik weet niet in hoeverre diegene objectief was.
haha tja, ik ben onder een hunebed geboren dus ik heb een excuusquote:
Je bullshit meter staat weer in het rood. Met je bruine oog .Dat is zeker je maineye waar je je zelf flink in laat rammen door een poepstamper. Nou veel plezier ouwe rouwdouwerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:14 schreef Maineye het volgende:
[..]
en jij verdient de dood... staatsmongool rot op ga dood en ga weg van fok mongool
Als je dan constant geweigerd word heb je waarschijnlijk het zwarte schaap van de blindgeleidefamiliaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:18 schreef IBAZ het volgende:
Stel je hebt een blindengeleideschaap. Wat dan?
Ik ben bang dat de blinde geweigerd wordt en het schaap wel mee mag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:20 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Als je dan constant geweigerd word heb je waarschijnlijk het zwarte schaap van de blindgeleidefamilia
Niet alleen blind, maar ook nog eens geleidt. Wat heb je daar nou aan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:01 schreef mootie het volgende:
De geleidehonden zijn blind? Behoorlijk onpraktisch.
Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:09 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Daar liggen heel oprecht mijn vraagtekens ook. Al moet ik zelf wel toegeven, uit meerdere ervaringen. dat de moslims wel klootzakken zijn tegenover gehandicapten. (Tenzij ze nog goed naar mekka kunnen bidden natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |