Vraag haar gewoon een keer uit ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en je zult het ook nooit worden.
Nog grappiger?quote:
Nee ik moet haar eerst versiert hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Vraag haar gewoon een keer uit ofzo
Omdat jij de TS bent.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een kuttopic?
Dat slaat nergens op, kinderachtig gedoe. Omdat het jouw reactie is, is het ook meteen waardeloos, alles wat jij zegt heeft geen betekenis, want je bent minderwaardig. Nu on-topic, zeikende klootzak.quote:
Ben je een moslim?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, kinderachtig gedoe. Omdat het jouw reactie is, is het ook meteen waardeloos, alles wat jij zegt heeft geen betekenis, want je bent minderwaardig.
Ik zou toch voor die slingers gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ik ben verliefd op een meisje, maar hoe kan ik haar het beste versieren? (Ik ben 13 en zij is 12)
Stumper ben jijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, kinderachtig gedoe. Omdat het jouw reactie is, is het ook meteen waardeloos, alles wat jij zegt heeft geen betekenis, want je bent minderwaardig. Nu on-topic, zeikende klootzak.
en als je helemaal kek wil doen neem je een lichtslingerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou toch voor die slingers gaan.
Bijna zelfdequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Nee, ben een Christen. Hoezo?
Je vertoont moslamitische trekjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Oeh ja, wel knipperlichtjes danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en als je helemaal kek wil doen neem je een lichtslinger
Is dat?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 er mensen aankomen met die PUA bullshit.
stel voor om samen een keer hosties te gaan etenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Jostiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stel voor om samen een keer hosties te gaan eten
Nee niet met de Josti band.quote:
Zoek maar op Google.quote:
Wtf, moslamitische trekjes? Waar de fuck slaat dat op? De islam is een geloof, geen gedragspatroon.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je vertoont moslamitische trekjes.
Nee, is niet bijna hetzelfde.quote:
Weet je wat een herrie die maken?quote:
Kijk deze mannetje even wijs doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:50 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Wtf, moslamitische trekjes? Waar de fuck slaat dat op? De islam is een geloof, geen gedragspatroon.
Nou danquote:
Whahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die triangel gaat door merg en been
Leer Nederlands, het is dit mannetje, niet deze mannetje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk deze mannetje even wijs doen
Ik vraag om tips bij het topic niet los ervan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef PascalDutch het volgende:
Hey TS is PUA misschien iets voor je?
daar ben ik niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:50 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Wtf, moslamitische trekjes? Waar de fuck slaat dat op? De islam is een geloof, geen gedragspatroon.
Kadden en honten?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ga on-topic in plaats van te beginnen over dingen die nergens op slaan.
[..]
Leer Nederlands, het is dit mannetje, niet deze mannetje.
Ik ook niet geef je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ben ik niet zo zeker van
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens om nog even op de OP te reageren: De slingers zijn toch echt de beste optie
En de ballonnen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens om nog even op de OP te reageren: De slingers zijn toch echt de beste optie
Wees blij, niet eens weten dat je slingers moet meenemenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow en mijn dochters vinden je te jong helaas...
ja, dat kan echt nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Wees blij, niet eens weten dat je slingers moet meenemen
dat is voor als de slingers niet genoeg zijn.quote:
Ik snap hem al maar leg toch maar even uit voor TS is nog maar 14 snap je.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keer uitleggen waar die voor bedoeld zijn
hoe oud zijn je dochters dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow en mijn dochters vinden je te jong helaas...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:56 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Ik snap hem al maar leg toch maar even uit voor TS is nog maar 14 snap je.
13quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:56 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Ik snap hem al maar leg toch maar even uit voor TS is nog maar 14 snap je.
Nou Symphie, barst losquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef PascalDutch het volgende:
Maar kun je nagaan nog maar 13 moet toch ff uitgelegd worden waar ballonnen voor zijn.
Condoom tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef PascalDutch het volgende:
Maar kun je nagaan nog maar 13 moet toch ff uitgelegd worden waar ballonnen voor zijn.
Omagoshquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keer uitleggen waar die voor bedoeld zijn
quote:
;$$$$$quote:
Wortel? Groente? Whut, whut?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja, als je wat ouder wordt, gaan er eerst overal haartjes groeien,op plekken waar je niet eens van wist dat het daar kon.
Dan begint die wortel aan de voorkant van je lichaam soms spontaan dingen voor zichzelf te doen. Als hij lang genoeg naar voren blijft kijken, dan open je maar een topic, dan leg ik het uit over die ballonnen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja, als je wat ouder wordt, gaan er eerst overal haartjes groeien,op plekken waar je niet eens van wist dat het daar kon.
Dan begint die wortel aan de voorkant van je lichaam soms spontaan dingen voor zichzelf te doen. Als hij lang genoeg naar voren blijft kijken, dan open je maar een topic, dan leg ik het uit over die ballonnen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Nu houd ik even heel wijselijk mijn mondquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu houd ik even heel wijselijk mijn mond
Nou ja, je weet toch waar konijntjes het meest van houden?
Wortels en ja.. juist....
Ben jij ook 13?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |