bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
Alles ook met die dubbele bodemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Travel. het volgende:
Dat is het probleem Geer, je vindt al je grappen best aardig
In hinterzarten hebben ze als grootste maar een 95 meter schans.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
15 hadden ze moeten schrappen en dan gewoon een 120m-schans er voor in de plaats.
Achterstevorenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
er moet in hun kontract staan om minstens 1 keer van de hoge te moeten springen
oh oh chersoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
Waar moet ik deze 'BN-er' van kennen?
oh oh chersoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
Er zijn ook andere plaatsen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
In hinterzarten hebben ze als grootste maar een 95 meter schans.
Nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ze hadden het random moeten maken welke hoogte je kreeg.
Maar in vergelijk met Barbie is dit wel mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |