Ja, zullen wel moeten van pappie en mammie. Ik leerde dit niet door met LEGO te spelenquote:
ik wel, ik moest altijd op mijn tenen staan om de lgeokist van de plank te pakkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zullen wel moeten van pappie en mammie. Ik leerde dit niet door met LEGO te spelen
dat zit er wel inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Die zien we over een jaar of 10 terug bij SYTYCD.
Denk het wel ja. Die hebben het met de beruchte paplepel binnengekregenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Die zien we over een jaar of 10 terug bij SYTYCD.
Mogen ze dan naar Amerika?quote:
Issuebelle gaat er vast een mooie choreografie over mannenhatende feministen die de dood van hun kat aan het verwerken zijn van maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Die hebben het met de beruchte paplepel binnengekregen
Met een riem he, met een riem!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Issuebelle gaat er vast een mooie choreografie over mannenhatende feministen die de dood van hun kat aan het verwerken zijn van maken.
Hij heeft vooral ballenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben wel klaar met die buikdanseressen met grote vleugels enzo.
Nou, dat weet ik nog zo net niet.quote:
Met het ontbijt op!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |