Van welk topic was dat ookalweerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een paar schoongepiste dakpannen voor je topic.
[ afbeelding ]
KLB / Schone dakpannen onder dakraamquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van welk topic was dat ookalweer
slechte verzonnen topicsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een paar schoongepiste dakpannen voor je topic.
[ afbeelding ]
Koningquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME![]()
Met plezier dat topic weer gelezenquote:
Baasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef Daarnaast het volgende:
Tijdens het kijken van wegmisbruikers
lol Als jij weet hoe je een papegaai op commando kan laten poepen dan hoor ik het graag. Dan kan ik hem laten poepen voordat ik hem uit de kooi haal, zodat hij niet alles onder poept.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij heb je dat beest bewust er in laten schijten zodat je iets hebt om een topic over te openen.
En een filmpje dat 'ie praatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Pics van je papegaai
Kennissen van mij hebben een papegaai en de ervaring leert dat je hem niet lang op glas hoeft te laten staan voor het beest gaat schijten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:45 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
lol Als jij weet hoe je een papegaai op commando kan laten poepen dan hoor ik het graag. Dan kan ik hem laten poepen voordat ik hem uit de kooi haal, zodat hij niet alles onder poept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |