Ben blij dat het in een roto league is en niet een H2H. Ik heb Boggs in een H2H en ik kan nu al ERA en WHIP niet meer winnen deze week.quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:50 schreef Guard het volgende:
ik ga vandaag hard kelderen, een BA van 0.05 nog iets en een era van 162
Inderdaad een slow start, maar ik zie dat je John Buck hebt weten binnen te halen. Ik wil Buster Posey best van je overnemen, zodat je Buck op kunt stellen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ga lekker in de keeper league.
Stanton, Howard, Posey en Craig zijn toch al goed voor 0 HR's gezamenlijk.
Dan zal je wel met een heel goed tradevoorstel moeten komen aangezien Posey wel 1 van mijn keepers is. Ik was in eerste instantie van plan om Posey even te benchen totdat Buck is afgekoeld en Posey is opgewarmd.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:34 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Inderdaad een slow start, maar ik zie dat je John Buck hebt weten binnen te halen. Ik wil Buster Posey best van je overnemen, zodat je Buck op kunt stellen?
Dat begrijp ik, ik zie nu ook dat ik de verkeerde smiley heb gebruikt, want ik wilde hem eigenlijk laten knipogenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan zal je wel met een heel goed tradevoorstel moeten komen aangezien Posey wel 1 van mijn keepers is. Ik was in eerste instantie van plan om Posey even te benchen totdat Buck is afgekoeld en Posey is opgewarmd.
Ach het is pas de tweede week Popo. Gewoon doen wat ik altijd doe: tot einde April/half Mei niet de standings checken. Tot die tijd is het aantal AB's en IP's nog erg gering dus zijn er elke dag flinke verschuivingen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:48 schreef popolon het volgende:
Een goede eerste week.Batting gaat prima.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ach het is pas de tweede week Popo. Gewoon doen wat ik altijd doe: tot einde April/half Mei niet de standings checken. Tot die tijd is het aantal AB's en IP's nog erg gering dus zijn er elke dag flinke verschuivingen.
Dat klopt. Ik bungel onderin, maar mijn team is goed genoeg om bovenin mee te doen. Ik heb nog vertrouwen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ach het is pas de tweede week Popo. Gewoon doen wat ik altijd doe: tot einde April/half Mei niet de standings checken. Tot die tijd is het aantal AB's en IP's nog erg gering dus zijn er elke dag flinke verschuivingen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt. Ik bungel onderin, maar mijn team is goed genoeg om bovenin mee te doen. Ik heb nog vertrouwen.
Altijd starten. Vooral in een league waar W een categorie is. De kans dat beide pitchers een slechte dag hebben is vrij klein dus ook je ERA en WHIP zullen weinig schade lijden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:14 schreef emokid het volgende:
Wat doen jullie met starting pitchers die tegen elkaar moeten op een dag?
Het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 12:59 schreef emokid het volgende:
Zito heeft het zo hard verknalt dat ze bij Yahoo nog bezig zijn met het verwerken van de cijfers.
Same for me..quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Chase_Utley het volgende:
Waarom heb ik Stanton vandaag op de bank gezet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |