Wel opvallend hoe veel top pitchers het moeilijk hadden gisteren. Ook Price, Verlander, Strasburg, Dickey, Weaver en Darvish hadden het zwaar.quote:Op maandag 8 april 2013 00:22 schreef emokid het volgende:
Matt Cain 22.35 ERA vandaag. Dit ga je nu al terug zien in zijn uiteindelijke ERA.
Vergeet Hamels niet.quote:Op maandag 8 april 2013 09:21 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Wel opvallend hoe veel top pitchers het moeilijk hadden gisteren. Ook Price, Verlander, Strasburg, Dickey, Weaver en Darvish hadden het zwaar.
Dear Chase,quote:
Dear psychedelicate ,quote:Op maandag 8 april 2013 10:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dear Chase,
I feel like I can call you Chase because you and me are so much alike. I would love to meet you some day. It would be great to have a catch. I know I can't throw as fast as you, but I think you would be impressed with my speed. I love your hair. You run fast. Do you have a good relationship with your father? Me neither. These are all things we can talk about and more. I know you have not been getting my letters because I know you would write back if you did, and I hope you write back this time and we get to be good friends. I am sure our relationship would be a real home run.
- psych
Sunnyquote:Op maandag 8 april 2013 10:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dear Chase,
I feel like I can call you Chase because you and me are so much alike. I would love to meet you some day. It would be great to have a catch. I know I can't throw as fast as you, but I think you would be impressed with my speed. I love your hair. You run fast. Do you have a good relationship with your father? Me neither. These are all things we can talk about and more. I know you have not been getting my letters because I know you would write back if you did, and I hope you write back this time and we get to be good friends. I am sure our relationship would be a real home run.
- psych
Wel een HR van Pence, en die ERA is natuurlijk een beetje uit zijn verband getrokken. Op de grote hoop is dat echt niet zo'n ramp. Het is uiteindelijk slechts 0.1 inning, en als je dan runs tegen krijgt, lijkt het direct hopeloos.quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:50 schreef Guard het volgende:
ik ga vandaag hard kelderen, een BA van 0.05 nog iets en een era van 162
Normaal is het niet erg, 1 slechte inning van een RP, maar zo vroeg in het seizoen gaat het flink punten kosten, die ik dan weer ergens terug moet zien te halenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:33 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Wel een HR van Pence, en die ERA is natuurlijk een beetje uit zijn verband getrokken. Op de grote hoop is dat echt niet zo'n ramp. Het is uiteindelijk slechts 0.1 inning, en als je dan runs tegen krijgt, lijkt het direct hopeloos.
Als je vandaag een starter hebt die 8.2 innings speelt zonder punt tegen, ziet de wereld er al heel anders uit. (ERA = dan 6.00, nog niet goed natuurlijk, maar het oogt al heel wat beter in ieder geval)
162.00 ERA is 14.54 geworden, dus je hebt geen grote schade opgelopen verder. Nog 9 punten uit die categorie. Je WHIP is ook nog redelijk intact.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Normaal is het niet erg, 1 slechte inning van een RP, maar zo vroeg in het seizoen gaat het flink punten kosten, die ik dan weer ergens terug moet zien te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |