Het viel me eigenlijk nog wel mee. Ik heb 2 andere drafts gehad met 12 spelers, waarbij de SP's nog veel sneller ging vanaf de 4e ronde.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:03 schreef Version2 het volgende:
Best tevreden met mn autodraft. Had graag een 2e sterke SP naast CC gehad maargoed... SPs gingen blijkbaar hard en snel.
ERA staat voor Earned Run Average, en is dus al een gemiddelde op zichzelf. Het getal staat voor het aantal runs dat een werper tegenkrijgt berekend over een volledige wedstrijd van negen innings. De ERA wordt bepaald door het aantal runs te delen door het aantal geworpen innings vermenigvuldigd met negen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef emokid het volgende:
Lukt het iemand om in te loggen met deze app? http://mobile.yahoo.com/fantasy-baseball Heb hem zelf voor iOS, maar omdat ik met Facebook moet inloggen kom ik er niet in.
en een vraag over ERA: is er een multiplier als een pitcher er eerder uit wordt gehaald? Dus bijv. 3.00 ER in 6 innings, dat dan 4.50 ERA wordt.
Ik kom er met mijn facebooklogin wel gewoon in die app. Zowel op de telefoon als op de ipad.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef emokid het volgende:
Lukt het iemand om in te loggen met deze app? http://mobile.yahoo.com/fantasy-baseball Heb hem zelf voor iOS, maar omdat ik met Facebook moet inloggen kom ik er niet in.
en een vraag over ERA: is er een multiplier als een pitcher er eerder uit wordt gehaald? Dus bijv. 3.00 ER in 6 innings, dat dan 4.50 ERA wordt.
Alright thanks, net als GAA dus, waar jij ook bekend mee bent.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:16 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
ERA staat voor Earned Run Average, en is dus al een gemiddelde op zichzelf. Het getal staat voor het aantal runs dat een werper tegenkrijgt berekend over een volledige wedstrijd van negen innings. De ERA wordt bepaald door het aantal runs te delen door het aantal geworpen innings vermenigvuldigd met negen.
Als een closer bijvoorbeeld 1 inning pitcht en hij krijgt 1 (earned) run tegen, dan heeft hij een ERA van 9.00.
Inderdaad, daar kun je het mee vergelijkenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:48 schreef emokid het volgende:
[..]
Alright thanks, net als GAA dus, waar jij ook bekend mee bent.
Ik draft normaal nooit een pitcher in de eerste 2 rounds maar ik had de laatste pick in een 13 team draft. Strasburg en Verlander waren al snel weg en ik wilde niet de gok nemen dat ik in Round 3 nog een elite pitcher kon draften. In een league met 13 teams wil ik toch graag één elite pitcher hebben waar ik op kan rekenen.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:03 schreef Version2 het volgende:
Best tevreden met mn autodraft. Had graag een 2e sterke SP naast CC gehad maargoed... SPs gingen blijkbaar hard en snel.
Dat is wel het fijne aan het aanwezig zijn tijdens de draft: je draft strategie kunnen aanpassen. 14 pitchers (waarvan 2 closers) in de 1e 4 rounds/52 picks heb ik in ieder geval niet eerder meegemaakt lol.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:50 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik draft normaal nooit een pitcher in de eerste 2 rounds maar ik had de laatste pick in een 13 team draft. Strasburg en Verlander waren al snel weg en ik wilde niet de gok nemen dat ik in Round 3 nog een elite pitcher kon draften. In een league met 13 teams wil ik toch graag één elite pitcher hebben waar ik op kan rekenen.
Ik had gehoopt op een draft positie tussen 5 en 9 maar helaas. Ik moest m'n draft strategie aanpassen.
Is dat iets dat iemand wil dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:14 schreef Version2 het volgende:
[..]
Ik ben overigens geen voorstander van het toevoegen van de NA spots. Voor een keeper league is het een prima toevoeging ivm prospects die iedereen wel heeft of als de league ook een minor league roster heeft. Als je in deze league nu al een prospect op je roster wilt hebben, dan moet je die dead roster spot tot de call-up maar voor lief nemen imo.
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Is dat iets dat iemand wil dan?
Ik probeer het ieder jaar wel, een prospect (soms long shot) te draften, maar meestal moet ik hem weer droppen voor de call-up plaatsvindt, om de onvermijdelijke slumps (die meestal minstens per twee komen
) op te vangen.
In mijn geval zal een NA spot wel leuk zijn, maar ik ben het met je eens dat die niet in een 1year league thuishoort.
Inderdaad, je kunt een hele lijst maken van spelers die je graag vóór een ander wil draften, maar het gaat er net om dat je je aan kunt passen aan de manier van draften van andere spelers, waarbij je natuurlijk de setup van je eigen team de hele tijd in ogenschouw kunt nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:14 schreef Version2 het volgende:
[..]
Dat is wel het fijne aan het aanwezig zijn tijdens de draft: je draft strategie kunnen aanpassen. 14 pitchers (waarvan 2 closers) in de 1e 4 rounds/52 picks heb ik in ieder geval niet eerder meegemaakt lol.
quote:Ken Rosenthal @Ken_Rosenthal 1m
Scouts tracking #Nationals worried about Zimmerman's throwing at 3B. Had cleanup shoulder surgery in November, still does not look right.
Hopelijk word hij snel door Yahoo op de DL gezet want ik heb al een bench player op het oog.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:40 schreef Chase_Utley het volgende:
De volgende 3B op de DL. Freese.
Ze vallen nu wel bij bosjes.
Tel daar misschien Zimmerman maar bij op
[..]
Ik wel vanavond 22:00 draften.Lijkt me wel een keer leuk vind het sowieso een geweldig leuk spelletjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:29 schreef emokid het volgende:
Zijn hier ook mensen die in een Public League zitten voor erbij?
Ik kan om 22:00 ook. Zit nu ook in een NPB pool maar denk niet dat ik dát ga volhouden. (quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik wel vanavond 22:00 draften.Lijkt me wel een keer leuk vind het sowieso een geweldig leuk spelletje
Ik speel op die manier inderdaad ook mee in een andere league. Waarschijnlijk zit de league waar Dos37 het over heeft al vol.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb gewoon in het begin scherm gekozen voor "get another team" en dan "join a public league". Dan kiezen voor "Rotisserie" en "live draft" dan kies je en tijd en het is klaar.
Ze hebben allen standaard maximum wedstrijden en IP, wat ik wel jammer vind.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik speel op die manier inderdaad ook mee in een andere league. Waarschijnlijk zit de league waar Dos37 het over heeft al vol.
In een redraft league met een beperkt aantal bench spots is het gewoon lastig om te wachten tot een prospect eindelijk speelt. We hebben er maar 5 dus dan moet je zuinig omgaan met die bench spots.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik probeer het ieder jaar wel, een prospect (soms long shot) te draften, maar meestal moet ik hem weer droppen voor de call-up plaatsvindt, om de onvermijdelijke slumps (die meestal minstens per twee komen
) op te vangen.
In mijn geval zal een NA spot wel leuk zijn, maar ik ben het met je eens dat die niet in een 1year league thuishoort.
Nee dat is gewoon een optie mocht het een keeper of dynasty league zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Is dat van ons een keeper league geworden? Aangezien we nu ook draft picks kunnen traden?
Je kunt zelf natuurlijk ook een league aanmaken, met jouw ideale settings. Dan kun je hem ook public maken, zodat iedereen zich daar voor aan kan melden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Ze hebben allen standaard maximum wedstrijden en IP, wat ik wel jammer vind.
Heb nog nooit een keeper league gehad, omdat het moeilijk te organiseren is, maar het lijkt mij wel erg tof. Bij Fantasy Hockey zitten we bijv. met maar 5 a 6 terugkerende leden. Als hier echter 12 van de 13 ook vorig jaar meegespeeld heeft is dat wel een optie, tenzij a) niemand daar trek in heeft en (uiteraard) b) men van mij verwacht halverwege te stoppen (net als de vorige lid waarvan ik de plek inneem). Wat ik overigens niet van plan ben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:11 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Je kunt zelf natuurlijk ook een league aanmaken, met jouw ideale settings. Dan kun je hem ook public maken, zodat iedereen zich daar voor aan kan melden.
Indien de tijd van draften mij past, doe ik misschien nog wel in een league mee.
Eerder heb ik hier ook aangegeven best een (keeper) auction draft te willen organiseren, maar daar was niet echt veel animo voor, en ik moet eerlijk bekennen dat ik niet uit heb gepakt met creatieve wervingsacties
Ik zou ook zeker meedoen. We kunnen Fok gebruiken om trades te bespreken dus dat maakt het communiceren makkelijker dan andere keeper leagues. Daar doen we veel via e-mail en de Yahoo message board.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind een keeper of een dynasty league ook wel heel erg tof en ik zou zeker mee willen doen mocht hij er ooit komen.
* BusterPosey meldt zich vast aan...quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar ik wil niet in het vaarwater van popo zitten. En ik weet niet hoeveel mensen er nog een 2e league bij willen.Als popo er geen problemen mee heeft dan wil ik best wel een league opzetten.
Heb popo een DM gestuurd.
Ik weet dat bijvoorbeeld Almighty2010 en Version2 niet dagelijks op Fok zitten. Daarom is het misschien handiger ze via Rounders een e-mail te versturen. Het is maar een voorstel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb al die mensen al een DM op Fok gestuurd.
Ik ga dat voorstel ook gebruiken!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik weet dat bijvoorbeeld Almighty2010 en Version2 niet dagelijks op Fok zitten. Daarom is het misschien handiger ze via Rounders een e-mail te versturen. Het is maar een voorstel.
Popo vroeg het:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:02 schreef Guard het volgende:
[..]
) op te vangen.
Die NA spots zie je volgens mij alleen als je een NA speler op je roster hebt staan. Dus Guard, kan jij Zack Wheeler naar een NA spot slepen?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:41 schreef popolon het volgende:
Kom er ook achter dat Yahoo nu NA spots heeft.Wat doen we? Toevoegen (1 of 2) of niet?
-edit-
Net even 2 toegevoegd om te testen maar ze verschijnen niet.Kan waarschijnlijk alleen bij het aanmaken vd league.
Doordat je iemand hebt die je naar de DL kunt slepen bijvoorbeeld. Dat opent een roster spot.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:49 schreef emokid het volgende:
Hoe add je überhaupt een NA zonder een roster spot te overschrijden?
Ik zit ook nog te wachten op het moment dat Eaton naar de DL gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:36 schreef BusterPosey het volgende:
Hmz, helemaal fair gaat het zo natuurlijk niet, maar goed, ik geef de spelers die de NA spots gevuld hebben ook wel gelijk dat ze het doen. (Maar aan de smileys achter de reacties kun je wel zien dat ze dit zelf ook wel een grijs gebied vinden, volgens mij)...
Ik kan bijvoorbeeld Lawrie nog niet naar de DL slepen terwijl zijn team al lang bekend heeft gemaakt dat hij het seizoen start op de DL, waardoor ik geen kans maak op de NA spots zonder daarvoor een speler te droppen.
Van andere spelers (zoals bijv. Freese) wordt een dag later bekend dat ze het seizoen op de DL starten, en hij kan wel direct vervangen worden.
Puig is terug naar AA, of niet? Bradley zie ik nog wel in het roster van de Red Sox terecht komen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Granderson kan nog niet op de DL, net als Headley bij mij nog niet.
Ik had al 2 NA players in mijn rooster dus ik heb er ook maar even 2 nieuwe spelers bijgenomen.
Ja, zoals ik aangaf geef ik de spelers die er van kunnen profiteren ook wel gelijk hoor...quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te wachten op het moment dat Eaton naar de DL gaat.
Ondertussen zie ik ook diverse spelers van mjn watchlist naar andere teams gaan...
But, that's life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |