quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:04 schreef LompeHork het volgende:
OVBeven kijken hoe het met werk zit.
LompeVrouw ook of opereert u die avond alleen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:04 schreef LompeHork het volgende:
OVBeven kijken hoe het met werk zit.
Hey hij valt mij lastigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor praktijken, een beetje mooie mannen lastig vallen
Topquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Zet mij er maar onder voorbehoud bij. Waarschijnlijk kan ik dan wel vrij krijgen
Frietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Cee het volgende:
Ik ga, ik weet niet of ik FRIET mee kom eten en ik moet na de uitslag meteen door naar huis. Maar ik kan en wil dit niet missen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Cee het volgende:
Ik ga, ik weet niet of ik FRIET mee kom eten en ik moet na de uitslag meteen door naar huis. Maar ik kan en wil dit niet missen.
Hoezeequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OP?![]()
Meet!
Hotel!![]()
En dan voor deze keer ook patat(
)
ow, en zet Takke er maar ovb bij. mag ze zelf nog komen melden dat ze komt.
Noesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef BrandX het volgende:
Ik kan niet
Ik moet de volgende ochtend té fris en té fruitig in Apeldoorn zijn voor een driedaagse cursus....
Hoeneequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef BrandX het volgende:
Ik kan niet
Ik moet de volgende ochtend té fris en té fruitig in Apeldoorn zijn voor een driedaagse cursus....
Gewoon om 16 uur komen daar net als de hotellers en dan na Anouk d'r optreden naar huisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef BrandX het volgende:
Ik kan niet
tzt even aankijken hoe de pet er voor staat. Ik doe ff geen toezeggingenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon om 16 uur komen daar net als de hotellers en dan na Anouk d'r optreden naar huis
Ze moet toch al vroeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |