Nee want m'n moeder moet overwerken dus eet niet thuisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je moeder zegt niet even dat ie naar de supermarkt mķet ofzo? Zou bij ons niet lang duren
Dat inderdaad.. Mijn broer is een zware autist, maar als er dingen zijn waar hij wel toe in staat was maar 'gewoon' niet wou, dan kreeg ie op bepaalde momenten toch ook te horen dat het nou gewoon even moest hoor..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je moeder zegt niet even dat ie naar de supermarkt mķet ofzo? Zou bij ons niet lang duren
Pizza bestellen bij NY pizza, 2e gratisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want m'n moeder moet overwerken dus eet niet thuis![]()
Ik ga zo wel in de kasten kijken wat we nog hebben. Ik heb alleen gewoon geen zin om te koken
Zou het helpen om een weekplanning met eten te maken samen met je moeder en je broer en daar ook eens per week de booschappen voor in huis te (laten) halen? Ik hoor van jou best regelmatig dat er niks in huis is en je zelf niet weg kan en je broer niet wil..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want m'n moeder moet overwerken dus eet niet thuis![]()
Ik ga zo wel in de kasten kijken wat we nog hebben. Ik heb alleen gewoon geen zin om te koken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh je wilde afvallen he? Crap, sorrynot helping.
Waarom leveren die niet bij onsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pizza bestellen bij NY pizza, 2e gratis
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zat ik aan te denken maar idd geen goed ideequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh je wilde afvallen he? Crap, sorrynot helping.
Wij zitten in frituur en bezorgservice central, ook niet altijd handig... All the temptationquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom leveren die niet bij ons
Ik zit met smart te wachten tot Domino's open gaat bij ons in de buurt![]()
Domino's is veulll lekkerderquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zou kunnen idd, heb ik ook al een keer geopperd bij m'n moeder. Maar probleem is dat wij niet zo'n grote koelkast hebben en toch graag verse groenten/vlees willen. Dus dan past eten voor een hele week niet in de koelkastquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou het helpen om een weekplanning met eten te maken samen met je moeder en je broer en daar ook eens per week de booschappen voor in huis te (laten) halen? Ik hoor van jou best regelmatig dat er niks in huis is en je zelf niet weg kan en je broer niet wil..
Hmm, das ook nie handigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Domino's is veulll lekkerderMaar dat van NY klinkt mooier dan het is, wij moesten laatst 2u wachten door de drukte
Ja hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik herken dat gedrag wel bij gamende jongens/mannen
Oh dat moeten wij af en toe ook bij onzen shoarma tentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Domino's is veulll lekkerderMaar dat van NY klinkt mooier dan het is, wij moesten laatst 2u wachten door de drukte
Yepquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de brood = eten-logica snap ik wel.
Maar volgens mij faalt jouw broer gewoon op velen fronten![]()
Dingen als paprika's kun je ook voorsnijden en invriezen bv, is dat iets?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zou kunnen idd, heb ik ook al een keer geopperd bij m'n moeder. Maar probleem is dat wij niet zo'n grote koelkast hebben en toch graag verse groenten/vlees willen. Dus dan past eten voor een hele week niet in de koelkastdus doen we meerdere keren per week boodschappen
Wij hebben idd ook een boel verse groentes in de vriezer zitten voor pastasaus of wok oid... Handig! Anders zou ik om de paar dagen boodschappen moeten doen... nahquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dingen als paprika's kun je ook voorsnijden en invriezen bv, is dat iets?
Wij doen 1x per week boodschappen en plannen dan de dingen met de verse groenten in het begin van die week. En dan eind van de week bv pastasaus uit de vriezer van een vorige keer, of chicken tonight bv. Dan hoef je niet halverwege de week nog een keer.
Zoals het nu gaat, werkt het ook niet echt want nu kun je ook niet gezond eten maar moet je of brood pakken of iets bestellen
Ja we vriezen wel vaak dingen in, maar is vaak maar genoeg voor 1 pers. En rode saus van pasta vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dingen als paprika's kun je ook voorsnijden en invriezen bv, is dat iets?
Wij doen 1x per week boodschappen en plannen dan de dingen met de verse groenten in het begin van die week. En dan eind van de week bv pastasaus uit de vriezer van een vorige keer, of chicken tonight bv. Dan hoef je niet halverwege de week nog een keer.
Zoals het nu gaat, werkt het ook niet echt want nu kun je ook niet gezond eten maar moet je of brood pakken of iets bestellen
Ja daarom! Het gebeurt af en toe wel eens dat we alsnog een 2e keer moeten gaan als er iets niet was, of als we verderop in de week om een of andere reden toch iets willen eten waarvoor we de spullen niet nu al kunnen meenemen. Maar we proberen het wel zoveel mogelijk te vermijden. We hebben ook van die doosjes met groentenmixen voor de wok en velen soorten vlees in de vriezer liggen. Dus een simpele aardappels-groenten-vlees kan altijd. En nu standaard boerenkool in de vriezer en kleine rookworsten in de kastquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hebben idd ook een boel verse groentes in de vriezer zitten voor pastasaus of wok oid... Handig! Anders zou ik om de paar dagen boodschappen moeten doen... nah
hier vanavond ook NY pizzaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
domino'squote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat ik ook wel eens doe, is vooruit koken op een dag dat daar tijd voor is, soms om het juist meteen in de vriezer te gooien zonder dat we het als avondeten gebruikenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja we vriezen wel vaak dingen in, maar is vaak maar genoeg voor 1 pers. En rode saus van pasta vind ik niet lekkerMaar je hebt gelijk hoor, ik wou ook dat het anders was. m'n moeder opperde gister nog van ja kan wel alvast wat maken voor jullie voor morgen, maar ik wist niet wat en vaak als ze zoiets doet en maakt, heb ik er de volgende dag geen zin meer in
Moet jij altijd perse eten hebben waar je zin in hebt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja we vriezen wel vaak dingen in, maar is vaak maar genoeg voor 1 pers. En rode saus van pasta vind ik niet lekkerMaar je hebt gelijk hoor, ik wou ook dat het anders was. m'n moeder opperde gister nog van ja kan wel alvast wat maken voor jullie voor morgen, maar ik wist niet wat en vaak als ze zoiets doet en maakt, heb ik er de volgende dag geen zin meer in
Ja ik maak altijd extra eten als ik kook, maar dat red ik niet nu, koken. Dan moet ik steeds blijven staan (wat uiteindelijk pijnlijk is) of steeds zitten/staan, en das ook niet lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat ik ook wel eens doe, is vooruit koken op een dag dat daar tijd voor is, soms om het juist meteen in de vriezer te gooien zonder dat we het als avondeten gebruikenOf sommige dingen bewust in bulk maken zodat ik zeker te weten nog voor genoeg personen eten in de vriezer kan stoppen.
Het lijkt me zo frustrerend om zelf niet goed ter been te zijn en daarom afhankelijk van anderen en daarbij ook als doel te hebben om af te vallen waardoor je dus niet zomaar even continu eten bestelt en zo
naja niet altijd perse maar gisteravond na het eten vroeg ze dat dus dan weet ik echt niet wat ik de volgende dag wil etenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Moet jij altijd perse eten hebben waar je zin in hebt?
En nu spijt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja niet altijd perse maar gisteravond na het eten vroeg ze dat dus dan weet ik echt niet wat ik de volgende dag wil eten
Dan is het misschien toch handig om het met je ma te bespreken. Want op deze manier gaat het afvallen ook heel lastig worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik maak altijd extra eten als ik kook, maar dat red ik niet nu, koken. Dan moet ik steeds blijven staan (wat uiteindelijk pijnlijk is) of steeds zitten/staan, en das ook niet lekker
maar het scheelt dat ik niet veel geld heb dus dan niet snel kan bestellen
Maar als je een weekschema zou maken, ligt er al vast wat je de hele week gaat eten hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja niet altijd perse maar gisteravond na het eten vroeg ze dat dus dan weet ik echt niet wat ik de volgende dag wil eten
IJburgquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pizza heart ken ik niet, hebben wij die niet?
De naam klinkt tof
mwah. ik wou zelf even naar de appie lopen, maar het is echt verschrikkelijk koud dus dan wil ik niet naar buiten want dat slaat gelijk door naar m'n knie dus dat loopt niet prettigquote:
Ik zou dus nu echt zelf eten wat ik het lekkerst vind/meest verantwoord vind, en broer zoekt het maar uit, die helpt jou ook niet bepaaldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef Diconnected het volgende:
Maar ik ben net gehuppeld naar de keuken, der is nog een bak over met andijvie maar is niet genoeg voor 2, dus dat mag broer eten en ik maak wel iets met rijst of pasta wat we hebben en nog random blikgroente.
Maar dan kan ze toch gewoon iets maken, dan heb je er misschien een keer wat minder zin in maar dan heb je wel avondeten. Het is maar etenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin andijvie want gister ook al boerenkool opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou dus nu echt zelf eten wat ik het lekkerst vind/meest verantwoord vind, en broer zoekt het maar uit, die helpt jou ook niet bepaald
Of heb je zelf juist geen zin in de andijvie?
Ja is ook zo maar ik ben soms erg koppigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar dan kan ze toch gewoon iets maken, dan heb je er misschien een keer wat minder zin in maar dan heb je wel avondeten. Het is maar eten.
naja heb je iig toch nog 4 volle dagen, is ook leuk toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
woensdag terug uit berlijn want donderdag begravenis
hebben we iig nog zaterdag/zondag/maandag/dinsdag berlijn
Oh ik was ook zo, wilde altijd perse eten wat ik lekker vond en waar ik zin in had. En dan ben je vaak duur uit en gooi je veel weg. Vanavond maak ik een maaltijd met restjes. Niet super lekker, maar wel relatief goedkoop en gezond.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja is ook zo maar ik ben soms erg koppig
Noeezzquote:
Wie erft je nagellak?quote:
Ja, of naja, woensdag terug dus 3,5 dag maar alsnog fijn dat we iig ff weggaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja heb je iig toch nog 4 volle dagen, is ook leuk toch?en dan kan je vd zomer wel extra lang op vakantie omdat het kan
Mag jijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik zeggen dat je imho eigenlijk niks te klagen hebt als je moeder gisteren heeft aangeboden eten te maken en je zelfs nog wilde laten kiezen wat?
IK WAS EERST!quote:
HEUL NIETTTTTTTTquote:
Ja das waar. maar je bent ff de deur uitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, of naja, woensdag terug dus 3,5 dag maar alsnog fijn dat we iig ff weggaan
hier wel hoor!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
New York Pizza, zoooooo lekker.
Vind het alleen irritant dat z'n hun pizza's niet voorsnijden
Ik wens je veel succes als je op jezelf gaat wonenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mag jijik snap ook dat het stom klinkt enzo
maar ik ben gewoon een meut met eten
ERMAGERD IK GA GELIJK EEN KLACHTENMAIL STUREN EINZquote:
Dan zal het hopelijk anders zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes als je op jezelf gaat wonen
OHJA MOMENTquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu ik weer in hoofdletters typ... WAAR BLIJVEN DE PICS VAN DE PAARDENKETTINGEN?
Bwah daar heb ik echt geen zin in... ik vind 1x in de week al vervelendquote:
Ik denk dat ze een hekel aan mij persoonlijk hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
NYP heeft in alkmaar ook voorgesneden pizza's!
zal eens kieken hoe dat hier in amsterdam is vanavond
Ik vind albert.nl wel wat voor jouquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bwah daar heb ik echt geen zin in... ik vind 1x in de week al vervelend![]()
Past wel goed bij je roden schoenenquote:
Halen ze dan meteen mijn legeflessengoed ook op ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind albert.nl wel wat voor jou
Ja!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Halen ze dan meteen mijn legeflessengoed ook op ?![]()
Die is ook al een halve garage aan het innemen inmiddels![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Halen ze dan meteen mijn legeflessengoed ook op ?![]()
Die is ook al een halve garage aan het innemen inmiddels![]()
Goffer BRILJANTquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja!
Ze nemen lege flessen en lege kratten van vorige keer mee en verrekenen dat ter plekke
En je kan ook tegelijk etos en gall & gall -spul bestellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
voor schaar:Hij past bij je nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Gratis bezorgen?? Serieus ook nog?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
als je bij AH op nieuwsbrief abbo neemt dan krijg je hee lvaak gratis bezorgen of halve prijs enzo
HOEZO VROEGER?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dan zeg je
EHMYGEWRD HAD IK VROEGER OOK MAAR EEN PAARDENKETTING GHEAD!
Daar heb ik echt geen zin in... Om half 7 thuis en dan elke dag nog langs de winkel moeten en dan nog koken, dat gaat hem echt niet worden.. Bij ons doet B de boodschappen omdat hij dat wel op een schappelijkere tijd kan maar die heeft er zo'n schurfthekel aan dat ie ook echt maar 1x per week wil en dan eventueel een andere dag nog ff langs de bakker of zo..quote:
dat weet ik ook hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En daarbij ben ik ook half-autist he, ik vind het fijn om van tevoren te weten wat ik ga eten
Ja ik snap dat je niet elke dag volledig blanco de supermarkt instapt en denkt 'hmm, en nu?'quote:
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:15 schreef Mss het volgende:
Vooral als er mensen zijn die hun kinderen met houten spul op een houten tafel laten drummen in een galmende ruimte
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ze hadden warme appeltaart bij de jumbo. In het vriesvak
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ze hadden warme appeltaart bij de jumbo. In het vriesvak
ik grijp ook al weken mis ermahgerdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
Grmpfl stomme kruidvat had die essence spons niet.... Wel velen anderen zooi![]()
had je kip met rund in vleessaus gemaakt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn pa.
Eerst een hekel hebben aan alles wat er uit een wok komt en nu vreet 'ie de pan leeg.
Wel een stuk makkelijker met koken, meer opties.
Neinz, velen groenters juist!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je kip met rund in vleessaus gemaakt?
Ja, dat!quote:
Kneusje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je zalf krijgt met allemaal mogelijke bijwerkingen, grootste kans op huidirritaties, roodheid, plaatselijke zwellingen enzo..heel kleine kans op gewrichtspijnen.
1 keer raden waar ik last van heb?
Heb net zitten janken van de kniepijnde enige gewrichten waar ik nooit last van heb
Maar ik had wel draadjesvlees daarnet![]()
quote:
Waar zie jij trixquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Trix, wat een gaaf kunstwerk! Matcht helemaal bij de meubels
.....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trix, taart, hadden jullie dat bakje wat al maanden bij de een ligt nou geruild op de meet?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:10 schreef Incantrix het volgende:
Het ergste is dat Bob, waarschijnlijk om mij 'positief te stimuleren', riep dat als ik het nu weer niet zou regelen, hij het weg zou gooien.
Dus nu heb ik 'm verstopt in de boekenkast
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:10 schreef Incantrix het volgende:
Het ergste is dat Bob, waarschijnlijk om mij 'positief te stimuleren', riep dat als ik het nu weer niet zou regelen, hij het weg zou gooien.
Dus nu heb ik 'm verstopt in de boekenkast
Ik wel. Ik weet ook nog wat erin zatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dat bakjeweten jullie nog van wie het ooit was?
Lol, nee, dat kan niet! Eergevoel! Dan wacht ik tot ik een keer zeker weet dat jullie niet thuis zijn en dan ga ik 'm brengen. Dan is mijn enige reden om daar te zijn het retourneren van dat bakje, dan moet het lukkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Na de vakantie kom ik op visite bij je en neem ik hem mee. Als het me dan nog niet lukt mag je hem gebruiken of weggooien
Yup.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Is het een echte tupperware original?
het was het wachten waardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:20 schreef Incantrix het volgende:
Al weet SQ ondertussen dat dat ook nog even kan duren
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol, nee, dat kan niet! Eergevoel! Dan wacht ik tot ik een keer zeker weet dat jullie niet thuis zijn en dan ga ik 'm brengen. Dan is mijn enige reden om daar te zijn het retourneren van dat bakje, dan moet het lukken
En mocht ik dan autopech krijgen, het bakje vergeten, onderweg een ontplofluier treffen of anderszins door het noodlot getroffen worden dan stuur ik 'm op. Damnit.
ik ken het, ik heb zoiets gehad met een videorecorder. Het ergste is dat het mijn achterbuurman betrof en dat ik na anderhalf jaar te lam om het ding op te halen ( hij bleek kapot ) hem maar een vrijbrief heb gegeven om m weg te gooien...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup.
Maar al was het een blokkerbakje van 3 cent, het is nu een Ding geworden, zeg maar
Dat ga ik hem morgen vertellenquote:
Haha, ernstig jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken het, ik heb zoiets gehad met een videorecorder. Het ergste is dat het mijn achterbuurman betrof en dat ik na anderhalf jaar te lam om het ding op te halen ( hij bleek kapot ) hem maar een vrijbrief heb gegeven om m weg te gooien...
Nu nog niet. Misschien wanneer ik me op mijn gemak voel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hallon, pics van je tetten?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:25 schreef sabrosa het volgende:
[..]
Nu nog niet. Misschien wanneer ik me op mijn gemak voel.
top! Massief eiken hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat ga ik hem morgen vertellen
Briljant dat die trap zo zwaar is trouwens, in principe staat 'ie gewoon los tegen dat bed al zo stabiel dat 'ie prima te gebruiken is
wiens kloon ben je?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:25 schreef sabrosa het volgende:
[..]
Nu nog niet. Misschien wanneer ik me op mijn gemak voel.
sopperdesop?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
Hmmmm 3FM luisteren, Eric Corton soundbits.
Dat was toch al een tijdje bekend?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAC CANDY YUM YUM KOMT DEFINITIEF TERUG
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was toch al een tijdje bekend?
wat?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAC CANDY YUM YUM KOMT DEFINITIEF TERUG
ik kijk ook!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef Diconnected het volgende:
Everybody dance noawwwwwww.
ben benieuwd
Ik heb al een velrozen liptar, dat doet het prima.quote:
ja, ik een paint unit van sleekquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al een velrozen liptar, dat doet het prima.
Dat is jouw meningquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:43 schreef Diconnected het volgende:
ik wil ook velrozen kunnen dragen maar sproetjes dus staat niet leuk
bullquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:43 schreef Diconnected het volgende:
ik wil ook velrozen kunnen dragen maar sproetjes dus staat niet leuk
Daar heb ik ook nog wat van inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik een paint unit van sleek
Bril is helemaal een matig excuus.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:45 schreef Diconnected het volgende:
Jamaar staat echt raar, met sproetjes en bril en alles
da's wennen, maar het staat je wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:45 schreef Diconnected het volgende:
Jamaar staat echt raar, met sproetjes en bril en alles
Ik heb lippotloods gescoord!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mij staat rood mooier door blauwe ogen
waar?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb lippotloods gescoord!
ik denk zelfs dat roze jou mooier staat dan roodquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Diconnected het volgende:
Dan zal ik morgen ofzo een rozen lipstick op doen. Ik heb wel roze en rode lipsticks maar draag ze bijna nooit
Vorig jaar in Londen had ik ook roze lipstick op, die lipstick heb ik nog steeds maar draag hem haast nooitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat roze jou mooier staat dan rood
Feelunique.comquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Waar kan ik die lipcote vinden btw?
Douglasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Waar kan ik die lipcote vinden btw?
nou, helemaal top!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die essence was maar 1 euro per liner
welkon? ik heb zelf die big volume (zwarte verpakking met roze en geel), die vind ik erg fijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik kocht ook een essence mascara
i <3 extreme, roze.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
welkon? ik heb zelf die big volume (zwarte verpakking met roze en geel), die vind ik erg fijn
all you can vreetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:02 schreef Dwyn het volgende:
Jammer alleen dat je zowat wordt weggestuurd omdat de 'zitting' over een half uur afgelopen is.
we wachten geduldig op de fotoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, echt herl briljantsupermooi!
Dit weekend, als ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we wachten geduldig op de foto
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dit weekend, als ik het niet vergeetmet pyama en al!
Dat heb ik serieus nog nooit gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:02 schreef Dwyn het volgende:
Jammer alleen dat je zowat wordt weggestuurd omdat de 'zitting' over een half uur afgelopen is.
2 uur, maar wij waren al later omdat ik tot half 6 moest werken. Maar ze kwam om 19.20 al zeggen dat we de laatste ronde maar moesten bestellen. (De vierde ronde voor ons.)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gehadhoelang mocht je zitten?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
2 uur, maar wij waren al later omdat ik tot half 6 moest werken. Maar ze kwam om 19.20 al zeggen dat we de laatste ronde maar moesten bestellen. (De vierde ronde voor ons.)
ja dat welquote:
die loempia?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat wel
en ermahgerd meisje uit vlaardingen
die zijn ook eerder geweest volgens mij, bij hollands got talent ofzo.
Zoveel nog?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard? Eindhoven heeft toch maar 274 inwoners?
Dat zijn veel mensen jonge!quote:
MIJN SJAALquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook al twee jaar een sjaal van shar aan de kapstok hangen... Misschien moet ik m maar gewoon gaan dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |