abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123209659
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_123209701
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

En je moeder zegt niet even dat ie naar de supermarkt mķet ofzo? Zou bij ons niet lang duren _O-
Nee want m'n moeder moet overwerken dus eet niet thuis :')
Ik ga zo wel in de kasten kijken wat we nog hebben. Ik heb alleen gewoon geen zin om te koken :')
pi_123209711
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

En je moeder zegt niet even dat ie naar de supermarkt mķet ofzo? Zou bij ons niet lang duren _O-
Dat inderdaad.. Mijn broer is een zware autist, maar als er dingen zijn waar hij wel toe in staat was maar 'gewoon' niet wou, dan kreeg ie op bepaalde momenten toch ook te horen dat het nou gewoon even moest hoor..
pi_123209733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ik ga zo wel in de kasten kijken wat we nog hebben. Ik heb alleen gewoon geen zin om te koken :')
Pizza bestellen bij NY pizza, 2e gratis *O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_123209750
Oh je wilde afvallen he? Crap, sorry :') not helping.
pi_123209754
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Zou het helpen om een weekplanning met eten te maken samen met je moeder en je broer en daar ook eens per week de booschappen voor in huis te (laten) halen? Ik hoor van jou best regelmatig dat er niks in huis is en je zelf niet weg kan en je broer niet wil.. :@
pi_123209756
Mijn broer blijft het liefste in z'n kamer de hele dag :')
pi_123209758
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
_O-
pi_123209765
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Waarom leveren die niet bij ons :'(
Ik zit met smart te wachten tot Domino's open gaat bij ons in de buurt :') :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_123209775
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zat ik aan te denken maar idd geen goed idee :')
pi_123209776
Ik herken dat gedrag wel bij gamende jongens/mannen :')
pi_123209793
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Wij zitten in frituur en bezorgservice central, ook niet altijd handig... All the temptation :X
pi_123209801
Ik ben heul niet stiekem een autist :{w
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_123209809
quote:

[..]

Domino's is veulll lekkerder :9 Maar dat van NY klinkt mooier dan het is, wij moesten laatst 2u wachten door de drukte :')
pi_123209817
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Zou het helpen om een weekplanning met eten te maken samen met je moeder en je broer en daar ook eens per week de booschappen voor in huis te (laten) halen? Ik hoor van jou best regelmatig dat er niks in huis is en je zelf niet weg kan en je broer niet wil.. :@
Ja zou kunnen idd, heb ik ook al een keer geopperd bij m'n moeder. Maar probleem is dat wij niet zo'n grote koelkast hebben en toch graag verse groenten/vlees willen. Dus dan past eten voor een hele week niet in de koelkast :') dus doen we meerdere keren per week boodschappen :P
pi_123209843
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Domino's is veulll lekkerder :9 Maar dat van NY klinkt mooier dan het is, wij moesten laatst 2u wachten door de drukte :')
Hmm, das ook nie handig :')

Wij bestellen altijd bij pizza planet. B pizza en ik shoarma :9 Altijd binnen een half uur in huis en warm en goed en IK WIL HET NU :(
pi_123209849
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik herken dat gedrag wel bij gamende jongens/mannen :')
Ja he :') en Sjon heeft die trekjes ook wel eens, maar Sjon luistert beter naar me dan m'n broer :')
pi_123209875
En de brood = eten-logica snap ik wel :').

Maar volgens mij faalt jouw broer gewoon op velen fronten :Y :')
pi_123209877
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Oh dat moeten wij af en toe ook bij onzen shoarma tent :')
Alhoewel het alweer lang geleden is dat we daar nog besteld hebben :D
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_123209903
New York Pizza, zoooooo lekker :9 .
Vind het alleen irritant dat z'n hun pizza's niet voorsnijden -O-
pi_123209906
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de brood = eten-logica snap ik wel :').

Maar volgens mij faalt jouw broer gewoon op velen fronten :Y :')
Yep :') it's funny cuz it's sad :')
pi_123209917
En ik heb echt verrekte veel zin in pizza, en nu dus helemaal :') :')
pi_123209935
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja zou kunnen idd, heb ik ook al een keer geopperd bij m'n moeder. Maar probleem is dat wij niet zo'n grote koelkast hebben en toch graag verse groenten/vlees willen. Dus dan past eten voor een hele week niet in de koelkast :') dus doen we meerdere keren per week boodschappen :P
Dingen als paprika's kun je ook voorsnijden en invriezen bv, is dat iets?

Wij doen 1x per week boodschappen en plannen dan de dingen met de verse groenten in het begin van die week. En dan eind van de week bv pastasaus uit de vriezer van een vorige keer, of chicken tonight bv. Dan hoef je niet halverwege de week nog een keer.
Zoals het nu gaat, werkt het ook niet echt want nu kun je ook niet gezond eten maar moet je of brood pakken of iets bestellen :@
pi_123209937
Oh fu ik lees net dat ie al open is...... hij levert maar in eigen dorp... GOFFER ! :')
pi_123209981
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wij doen 1x per week boodschappen en plannen dan de dingen met de verse groenten in het begin van die week. En dan eind van de week bv pastasaus uit de vriezer van een vorige keer, of chicken tonight bv. Dan hoef je niet halverwege de week nog een keer.
Zoals het nu gaat, werkt het ook niet echt want nu kun je ook niet gezond eten maar moet je of brood pakken of iets bestellen :@
Wij hebben idd ook een boel verse groentes in de vriezer zitten voor pastasaus of wok oid... Handig! Anders zou ik om de paar dagen boodschappen moeten doen... nah :')
pi_123210021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja we vriezen wel vaak dingen in, maar is vaak maar genoeg voor 1 pers. En rode saus van pasta vind ik niet lekker :') Maar je hebt gelijk hoor, ik wou ook dat het anders was. m'n moeder opperde gister nog van ja kan wel alvast wat maken voor jullie voor morgen, maar ik wist niet wat en vaak als ze zoiets doet en maakt, heb ik er de volgende dag geen zin meer in :')
pi_123210037
en we hadden laatst wokgroenten ingevroren en paar dagen later eruit gehaald. groenten waren helemaal slap en slimey :X
pi_123210040
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Wij hebben idd ook een boel verse groentes in de vriezer zitten voor pastasaus of wok oid... Handig! Anders zou ik om de paar dagen boodschappen moeten doen... nah :')
Ja daarom! Het gebeurt af en toe wel eens dat we alsnog een 2e keer moeten gaan als er iets niet was, of als we verderop in de week om een of andere reden toch iets willen eten waarvoor we de spullen niet nu al kunnen meenemen. Maar we proberen het wel zoveel mogelijk te vermijden. We hebben ook van die doosjes met groentenmixen voor de wok en velen soorten vlees in de vriezer liggen. Dus een simpele aardappels-groenten-vlees kan altijd. En nu standaard boerenkool in de vriezer en kleine rookworsten in de kast :9
pi_123210118
quote:

[..]

hier vanavond ook NY pizza *O*

sf weet het nog niet maar ik heb er zin in :9
pi_123210135
quote:

[..]

domino's :r

NYP O+

Pizza Heart O+ O+
pi_123210151
EN GEEN SLECHT WOORD OVER GAMERS :'(
pi_123210228
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:29 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja we vriezen wel vaak dingen in, maar is vaak maar genoeg voor 1 pers. En rode saus van pasta vind ik niet lekker :') Maar je hebt gelijk hoor, ik wou ook dat het anders was. m'n moeder opperde gister nog van ja kan wel alvast wat maken voor jullie voor morgen, maar ik wist niet wat en vaak als ze zoiets doet en maakt, heb ik er de volgende dag geen zin meer in :')
Wat ik ook wel eens doe, is vooruit koken op een dag dat daar tijd voor is, soms om het juist meteen in de vriezer te gooien zonder dat we het als avondeten gebruiken :P Of sommige dingen bewust in bulk maken zodat ik zeker te weten nog voor genoeg personen eten in de vriezer kan stoppen.

Het lijkt me zo frustrerend om zelf niet goed ter been te zijn en daarom afhankelijk van anderen en daarbij ook als doel te hebben om af te vallen waardoor je dus niet zomaar even continu eten bestelt en zo -O-
pi_123210229
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

domino's :r

NYP O+

Pizza Heart O+ O+
Pizza Heart ermahgerd zo goddelijk _O_
pi_123210237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:29 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Moet jij altijd perse eten hebben waar je zin in hebt?
Aids.
pi_123210275
Pizza heart ken ik niet, hebben wij die niet?
De naam klinkt tof O+
pi_123210283
Hier vanavond tagliatelle zalm :9
pi_123210291
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wat ik ook wel eens doe, is vooruit koken op een dag dat daar tijd voor is, soms om het juist meteen in de vriezer te gooien zonder dat we het als avondeten gebruiken :P Of sommige dingen bewust in bulk maken zodat ik zeker te weten nog voor genoeg personen eten in de vriezer kan stoppen.

Het lijkt me zo frustrerend om zelf niet goed ter been te zijn en daarom afhankelijk van anderen en daarbij ook als doel te hebben om af te vallen waardoor je dus niet zomaar even continu eten bestelt en zo -O-
Ja ik maak altijd extra eten als ik kook, maar dat red ik niet nu, koken. Dan moet ik steeds blijven staan (wat uiteindelijk pijnlijk is) of steeds zitten/staan, en das ook niet lekker :')
maar het scheelt dat ik niet veel geld heb dus dan niet snel kan bestellen :')
pi_123210292
Pizza hut vind ik het lekkerst O+
pi_123210314
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:36 schreef Mss het volgende:

[..]

Moet jij altijd perse eten hebben waar je zin in hebt?
naja niet altijd perse maar gisteravond na het eten vroeg ze dat dus dan weet ik echt niet wat ik de volgende dag wil eten :P
pi_123210333
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:

[..]

naja niet altijd perse maar gisteravond na het eten vroeg ze dat dus dan weet ik echt niet wat ik de volgende dag wil eten :P
En nu spijt? :P
pi_123210341
Maar ik ben net gehuppeld naar de keuken, der is nog een bak over met andijvie maar is niet genoeg voor 2, dus dat mag broer eten en ik maak wel iets met rijst of pasta wat we hebben en nog random blikgroente.
pi_123210344
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:37 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja ik maak altijd extra eten als ik kook, maar dat red ik niet nu, koken. Dan moet ik steeds blijven staan (wat uiteindelijk pijnlijk is) of steeds zitten/staan, en das ook niet lekker :')
maar het scheelt dat ik niet veel geld heb dus dan niet snel kan bestellen :')
Dan is het misschien toch handig om het met je ma te bespreken. Want op deze manier gaat het afvallen ook heel lastig worden.

quote:

[..]

Maar als je een weekschema zou maken, ligt er al vast wat je de hele week gaat eten he :D
Ik weet altijd al wat ik de volgende dag ga eten, ik bedenk nooit op de dag zelf waar ik zin in heb, want dan kan ik elke dag booschappen halen...
pi_123210348
Heb weinig tijd/zin (ok vooral zin) om te koken :') Vandaar dan maar even makkelijk (maar wel lekker)
pi_123210362
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pizza heart ken ik niet, hebben wij die niet?
De naam klinkt tof O+
IJburg :7

Gemaakt door ekte italianen.
Je moet wel duidelijk zijn want als je iets niet op je pizza wilt verstaan ze t soms niet :')
pi_123210366
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

En nu spijt? :P
mwah. ik wou zelf even naar de appie lopen, maar het is echt verschrikkelijk koud dus dan wil ik niet naar buiten want dat slaat gelijk door naar m'n knie dus dat loopt niet prettig :')
pi_123210389
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef Diconnected het volgende:
Maar ik ben net gehuppeld naar de keuken, der is nog een bak over met andijvie maar is niet genoeg voor 2, dus dat mag broer eten en ik maak wel iets met rijst of pasta wat we hebben en nog random blikgroente.
Ik zou dus nu echt zelf eten wat ik het lekkerst vind/meest verantwoord vind, en broer zoekt het maar uit, die helpt jou ook niet bepaald :@

Of heb je zelf juist geen zin in de andijvie? :P
pi_123210403
quote:

[..]

Maar dan kan ze toch gewoon iets maken, dan heb je er misschien een keer wat minder zin in maar dan heb je wel avondeten. Het is maar eten :P.
Aids.
pi_123210468
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik zou dus nu echt zelf eten wat ik het lekkerst vind/meest verantwoord vind, en broer zoekt het maar uit, die helpt jou ook niet bepaald :@

Of heb je zelf juist geen zin in de andijvie? :P
Ja ik heb geen zin andijvie want gister ook al boerenkool op :') /autist
pi_123210478
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:41 schreef Mss het volgende:

[..]

Maar dan kan ze toch gewoon iets maken, dan heb je er misschien een keer wat minder zin in maar dan heb je wel avondeten. Het is maar eten :P.
Ja is ook zo maar ik ben soms erg koppig :')
pi_123210527
woensdag terug uit berlijn want donderdag begravenis

hebben we iig nog zaterdag/zondag/maandag/dinsdag berlijn :)
pi_123210533
Mag ik zeggen dat je imho eigenlijk niks te klagen hebt als je moeder gisteren heeft aangeboden eten te maken en je zelfs nog wilde laten kiezen wat? :@
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:45:05 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_123210537
Pijn op mn hart :r
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:45:18 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_123210546
Ik ga doooood
disclaimer
pi_123210553
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga doooood
OKAY DOEI
pi_123210568
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
woensdag terug uit berlijn want donderdag begravenis

hebben we iig nog zaterdag/zondag/maandag/dinsdag berlijn :)
naja heb je iig toch nog 4 volle dagen, is ook leuk toch? :) en dan kan je vd zomer wel extra lang op vakantie omdat het kan :Y
pi_123210573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:43 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja is ook zo maar ik ben soms erg koppig :')
Oh ik was ook zo, wilde altijd perse eten wat ik lekker vond en waar ik zin in had. En dan ben je vaak duur uit en gooi je veel weg. Vanavond maak ik een maaltijd met restjes. Niet super lekker, maar wel relatief goedkoop en gezond.
Aids.
pi_123210578
quote:
Ik ga doooood
Noeezz ;(
pi_123210585
quote:
Ik ga doooood
Wie erft je nagellak? O+
pi_123210591
Dibs op de nagellak!
pi_123210594
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:45 schreef Diconnected het volgende:

[..]

naja heb je iig toch nog 4 volle dagen, is ook leuk toch? :) en dan kan je vd zomer wel extra lang op vakantie omdat het kan :Y
Ja, of naja, woensdag terug dus 3,5 dag maar alsnog fijn dat we iig ff weggaan :Y
pi_123210607
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Dibs op de nagellak!
SECOND op de lakjes die priem niet wilt!
pi_123210609
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik zeggen dat je imho eigenlijk niks te klagen hebt als je moeder gisteren heeft aangeboden eten te maken en je zelfs nog wilde laten kiezen wat? :@
Mag jij :Y ik snap ook dat het stom klinkt enzo :') maar ik ben gewoon een meut met eten :')
pi_123210627
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Dibs op de nagellak!
IK WAS EERST!
pi_123210641
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

IK WAS EERST!
HEUL NIETTTTTTTT :D :D :D
pi_123210658
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja, of naja, woensdag terug dus 3,5 dag maar alsnog fijn dat we iig ff weggaan :Y
Ja das waar. maar je bent ff de deur uit :D

wie gaat er voor de katters zorgen?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:49:06 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_123210691
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
New York Pizza, zoooooo lekker :9 .
Vind het alleen irritant dat z'n hun pizza's niet voorsnijden -O-
hier wel hoor!
disclaimer
pi_123210706
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Mag jij :Y ik snap ook dat het stom klinkt enzo :') maar ik ben gewoon een meut met eten :')
Ik wens je veel succes als je op jezelf gaat wonen :')
pi_123210721
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hier wel hoor!
ERMAGERD IK GA GELIJK EEN KLACHTENMAIL STUREN EINZ
pi_123210751
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:49 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes als je op jezelf gaat wonen :')
Dan zal het hopelijk anders zijn :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:52:19 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_123210823
Ik doe elke dag boodschappen.
disclaimer
pi_123210839
NYP heeft in alkmaar ook voorgesneden pizza's!

zal eens kieken hoe dat hier in amsterdam is vanavond
pi_123210855
Nu ik weer in hoofdletters typ... WAAR BLIJVEN DE PICS VAN DE PAARDENKETTINGEN?
pi_123210857
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
OMFG je leeft nog O+
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:53:13 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_123210863
Goedver hou op over pizza :')
disclaimer
pi_123210866
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu ik weer in hoofdletters typ... WAAR BLIJVEN DE PICS VAN DE PAARDENKETTINGEN?
OHJA MOMENT
pi_123210871
quote:
Bwah daar heb ik echt geen zin in... ik vind 1x in de week al vervelend :') :D
pi_123210881
Mmmm tagliatelle :D O-)
pi_123210893
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
NYP heeft in alkmaar ook voorgesneden pizza's!

zal eens kieken hoe dat hier in amsterdam is vanavond
Ik denk dat ze een hekel aan mij persoonlijk hebben ;(
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:53:48 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_123210894
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

OMFG je leeft nog O+
ja ik ben wel blauw inmiddels ;(
disclaimer
pi_123210902
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Bwah daar heb ik echt geen zin in... ik vind 1x in de week al vervelend :') :D
Ik vind albert.nl wel wat voor jou O+
pi_123210911
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Past wel goed bij je roden schoenen O+
pi_123210952
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:54 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik vind albert.nl wel wat voor jou O+
Halen ze dan meteen mijn legeflessengoed ook op ? :D O+
Die is ook al een halve garage aan het innemen inmiddels :') O-)
pi_123210978
Ik doe ook om de dag boodschappen. Omdat ik te lam ben om vooruit te denken :P.
Aids.
pi_123210981
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

matched t bij je nagellak?
pi_123210982
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja! :D
Ze nemen lege flessen en lege kratten van vorige keer mee en verrekenen dat ter plekke :Y
pi_123210986
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja :Y
pi_123211028
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja! :D
Ze nemen lege flessen en lege kratten van vorige keer mee en verrekenen dat ter plekke :Y
Goffer BRILJANT :D
pi_123211044
je zou voor minder lui worden :') Ze bieden allemaal lui-word-dinges-diensten aan ! _O-
pi_123211052
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:57 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Goffer BRILJANT :D
En je kan ook tegelijk etos en gall & gall -spul bestellen :Y
pi_123211086
als je bij AH op nieuwsbrief abbo neemt dan krijg je hee lvaak gratis bezorgen of halve prijs enzo :9
pi_123211095
voor schaar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123211096
Bier bezorgen O+.
Aids.
pi_123211130
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
voor schaar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij past bij je nagellak O+
pi_123211141
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
als je bij AH op nieuwsbrief abbo neemt dan krijg je hee lvaak gratis bezorgen of halve prijs enzo :9
Gratis bezorgen?? Serieus ook nog? :')
Fuck :')
pi_123211161
Waarom kosten Kornet sigaretten daar per pakje een euro meer dan in de winkel? :')
pi_123211190
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Hij past bij je nagellak O+
nee dan zeg je

EHMYGEWRD HAD IK VROEGER OOK MAAR EEN PAARDENKETTING GHEAD!
pi_123211210
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

nee dan zeg je

EHMYGEWRD HAD IK VROEGER OOK MAAR EEN PAARDENKETTING GHEAD!
HOEZO VROEGER? O+ O+ O+
pi_123211271
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

HOEZO VROEGER? O+ O+ O+
O+
pi_123211448
quote:
Daar heb ik echt geen zin in... Om half 7 thuis en dan elke dag nog langs de winkel moeten en dan nog koken, dat gaat hem echt niet worden.. Bij ons doet B de boodschappen omdat hij dat wel op een schappelijkere tijd kan maar die heeft er zo'n schurfthekel aan dat ie ook echt maar 1x per week wil en dan eventueel een andere dag nog ff langs de bakker of zo..

Mijn nichtje doet ook elke dag boodschappen, maar die komt op de terugweg van werk langs de supermarkt en ze is sowieso binnen 5 min thuis van werk. In zo'n geval zou ik het nog willen overwegen om vaker te gaan :P
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:11:05 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_123211550
Bij ons zit de jumbo ook op 100 meter, dusja :P
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:12:17 #101
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123211590
En daarbij ben ik ook half-autist he, ik vind het fijn om van tevoren te weten wat ik ga eten O+

:')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:13:35 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_123211634
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En daarbij ben ik ook half-autist he, ik vind het fijn om van tevoren te weten wat ik ga eten O+

dat weet ik ook hoor :P
disclaimer
pi_123211648
Wachten is gay :')
Aids.
pi_123211719
Vooral als er mensen zijn die hun kinderen met houten spul op een houten tafel laten drummen in een galmende ruimte :')
Aids.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:21:21 #105
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123211904
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat weet ik ook hoor :P
Ja ik snap dat je niet elke dag volledig blanco de supermarkt instapt en denkt 'hmm, en nu?' :P

Maar ik vind dat weekschema serieus handig. Als ik van tevoren bedenk wanneer ik wil sporten, dan kan ik daar rekening mee houden dat er dus ergens nog iets in de vriezer moet zwerven voor mij, en zo niet, dan moet ik dat dus nog maken :P En als er dingen zijn zoals uit eten, of borrels, of weet ik wat, dan kunnen we daar ook de rest van het eten op aanpassen. En we hebben altijd wel dingen als chicken tonight ertussen staan, die ook altijd last minute gecancelled kunnen worden zonder dat er iets weggegooid wordt.

Lijstjes O+
En als je het dan toch weet voor heel de week, dan kan het net zo goed ook allemaal maar binnen zijn :P
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:21:37 #106
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123211916
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:15 schreef Mss het volgende:
Vooral als er mensen zijn die hun kinderen met houten spul op een houten tafel laten drummen in een galmende ruimte :')
Oh heerlijk O+
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:26:32 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_123214347
Ze hadden warme appeltaart bij de jumbo. In het vriesvak O+
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:28:54 #108
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123214428
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
:D
pi_123214464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
:D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123215020
Grmpfl stomme kruidvat had die essence spons niet.... Wel velen anderen zooi :@ :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:48:14 #111
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123215052
Ik heb honger!
Bijna thuis O+
B is al bijna een uur thuis, ik hoop zo dat ie al begonnen is met koken..
pi_123215077
Vergeten dat cif naar kapper moest, dus nu eet ik worstenbroodjes :')
pi_123215120
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
Grmpfl stomme kruidvat had die essence spons niet.... Wel velen anderen zooi :@ :')
ik grijp ook al weken mis ermahgerd

Ik ben nog steeds knetterziek trouwens, ben er nu wel klaar mee eigenlijk zomg
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:05:09 #114
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123215640
Mijn pa. :')

Eerst een hekel hebben aan alles wat er uit een wok komt en nu vreet 'ie de pan leeg. :')

Wel een stuk makkelijker met koken, meer opties. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:07:10 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_123215726
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn pa. :')

Eerst een hekel hebben aan alles wat er uit een wok komt en nu vreet 'ie de pan leeg. :')

Wel een stuk makkelijker met koken, meer opties. :+
had je kip met rund in vleessaus gemaakt?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:07:32 #116
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123215740
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

had je kip met rund in vleessaus gemaakt?
Neinz, velen groenters juist!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:08:03 #117
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123215755
Daarom verwonderde het me zo. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123215815
Slobbersaus O+
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:09:49 #119
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123215845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:09 schreef Mirjam het volgende:
Slobbersaus O+
Ermnermnerm O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:12:39 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_123215970
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neinz, velen groenters juist!
dafuq!
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:13:48 #121
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123216009
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dafuq!
Ja, dat!

En nog met rijst ook! Normaal klaagt 'ie ALTIJD bij rijst. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:14:01 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123216017
IS DIT MIJN VADER WEL?! :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123216061
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
IS DIT MIJN VADER WEL?! :'(
ermahgerd aliens!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:17:15 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123216115
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ermahgerd aliens!
HUUUUUU
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:18:47 #125
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123216167
Ik ben forever alone vanavond ;( ik wil wat doen maar weet niet wat :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:25:18 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_123216418
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ermahgerd aliens!
:o
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:30:24 #127
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123216628
Dat je zalf krijgt met allemaal mogelijke bijwerkingen, grootste kans op huidirritaties, roodheid, plaatselijke zwellingen enzo..heel kleine kans op gewrichtspijnen.
1 keer raden waar ik last van heb? :(
Heb net zitten janken van de kniepijn :') de enige gewrichten waar ik nooit last van heb :')

Maar ik had wel draadjesvlees daarnet :9 O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:36:40 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_123216886
Taart O+ :*
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:37:18 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_123216908
Oh Trix, wat een gaaf kunstwerk! Matcht helemaal bij de meubels O+
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:40:06 #130
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123217025
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je zalf krijgt met allemaal mogelijke bijwerkingen, grootste kans op huidirritaties, roodheid, plaatselijke zwellingen enzo..heel kleine kans op gewrichtspijnen.
1 keer raden waar ik last van heb? :(
Heb net zitten janken van de kniepijn :') de enige gewrichten waar ik nooit last van heb :')

Maar ik had wel draadjesvlees daarnet :9 O+
Kneusje. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123217554
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
EN GEEN SLECHT WOORD OVER GAMERS :'(
:* Ik bedoel meer dat ze nergens oog meer voor hebben als ze in hun spel zitten _O-
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:53:39 #132
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123217645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Trix, wat een gaaf kunstwerk! Matcht helemaal bij de meubels O+
Waar zie jij trix :?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:59:57 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_123217926
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Waar zie jij trix :?
die leest toch alles terug :D
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:00:41 #134
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_123217953
Hier :W

En yay! Sorry dat ie er nu pas is :@
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:01:10 #135
95408 Incantrix
pi_123217968
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die leest toch alles terug :D
Als ik zit te voeden vaak ja :D
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:01:23 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_123217977
Ja schande!!!!! Pehehe :')
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:05:21 #137
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123218162
Hehe hoi trix :D
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:06:56 #138
95408 Incantrix
pi_123218241
Ja echt, dat ding heeft weet ik het hoe lang op tafel gewoond met enveloppe en al :P

Ohai Taartje :*
3!
pi_123218272
Trix, taart, hadden jullie dat bakje wat al maanden bij de een ligt nou geruild op de meet? :D
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:08:05 #140
95408 Incantrix
pi_123218297
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trix, taart, hadden jullie dat bakje wat al maanden bij de een ligt nou geruild op de meet? :D
.....

3!
pi_123218302
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef Incantrix het volgende:

[..]

.....

_O-
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:08:29 #142
95408 Incantrix
pi_123218318
Vergeten mee te nemen :') _O-
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:08:29 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123218320
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef Incantrix het volgende:

[..]

.....

:D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:09:07 #144
95408 Incantrix
pi_123218346
Ik vermoed dat het binnenkort asiel gaat aanvragen :')
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:10:47 #145
95408 Incantrix
pi_123218431
Het ergste is dat Bob, waarschijnlijk om mij 'positief te stimuleren', riep dat als ik het nu weer niet zou regelen, hij het weg zou gooien.

Dus nu heb ik 'm verstopt in de boekenkast :')
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:11:04 #146
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123218447
_O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:11:23 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_123218459
Dat bakje :') weten jullie nog van wie het ooit was?
disclaimer
pi_123218478
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:10 schreef Incantrix het volgende:
Het ergste is dat Bob, waarschijnlijk om mij 'positief te stimuleren', riep dat als ik het nu weer niet zou regelen, hij het weg zou gooien.

:D _O-
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:12:20 #149
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123218493
Hahaha godver dat kutbakje :D
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:12:27 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_123218501
Ik heb ook al twee jaar een sjaal van shar aan de kapstok hangen... Misschien moet ik m maar gewoon gaan dragen :')
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:12:30 #151
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123218504
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:10 schreef Incantrix het volgende:

_O-
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:12:32 #152
95408 Incantrix
pi_123218509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dat bakje :') weten jullie nog van wie het ooit was?
Ik wel. Ik weet ook nog wat erin zat :9 de meest memorabele oreonoms ever :9
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:14:10 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_123218591
:9
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:14:28 #154
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123218611
Na de vakantie kom ik op visite bij je en neem ik hem mee. Als het me dan nog niet lukt mag je hem gebruiken of weggooien :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:16:23 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_123218716
Van wie is dat plastic bakje met groen deksel wat hier nog staat?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:16:46 #156
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123218729
Bakjes met eigen levens O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:19:25 #157
95408 Incantrix
pi_123218860
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Na de vakantie kom ik op visite bij je en neem ik hem mee. Als het me dan nog niet lukt mag je hem gebruiken of weggooien :')
Lol, nee, dat kan niet! Eergevoel! Dan wacht ik tot ik een keer zeker weet dat jullie niet thuis zijn en dan ga ik 'm brengen. Dan is mijn enige reden om daar te zijn het retourneren van dat bakje, dan moet het lukken :P

En mocht ik dan autopech krijgen, het bakje vergeten, onderweg een ontplofluier treffen of anderszins door het noodlot getroffen worden dan stuur ik 'm op. Damnit.
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:20:10 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_123218910
Is het een echte tupperware original?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:20:28 #159
95408 Incantrix
pi_123218922
Al weet SQ ondertussen dat dat ook nog even kan duren ;)
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:21:20 #160
95408 Incantrix
pi_123218971
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Is het een echte tupperware original?
Yup.

Maar al was het een blokkerbakje van 3 cent, het is nu een Ding geworden, zeg maar :+
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:22:30 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_123219029
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:20 schreef Incantrix het volgende:
Al weet SQ ondertussen dat dat ook nog even kan duren ;)
het was het wachten waard :7
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:22:53 #162
95408 Incantrix
pi_123219045
Ik zit op het moment ondergedoken in mijn slaapkamer :')

Mijn dochter wil alleen uit een fles drinken als ze me niet hoort en ziet.
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:23:44 #163
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123219086
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Lol, nee, dat kan niet! Eergevoel! Dan wacht ik tot ik een keer zeker weet dat jullie niet thuis zijn en dan ga ik 'm brengen. Dan is mijn enige reden om daar te zijn het retourneren van dat bakje, dan moet het lukken :P

En mocht ik dan autopech krijgen, het bakje vergeten, onderweg een ontplofluier treffen of anderszins door het noodlot getroffen worden dan stuur ik 'm op. Damnit.
_O-
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:24:20 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_123219118
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:21 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Yup.

Maar al was het een blokkerbakje van 3 cent, het is nu een Ding geworden, zeg maar :+
ik ken het, ik heb zoiets gehad met een videorecorder. Het ergste is dat het mijn achterbuurman betrof en dat ik na anderhalf jaar te lam om het ding op te halen ( hij bleek kapot ) hem maar een vrijbrief heb gegeven om m weg te gooien... :')
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:24:20 #165
95408 Incantrix
pi_123219119
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het was het wachten waard :7
Dat ga ik hem morgen vertellen O+

Briljant dat die trap zo zwaar is trouwens, in principe staat 'ie gewoon los tegen dat bed al zo stabiel dat 'ie prima te gebruiken is _O_
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:24:27 #166
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123219127
2 Essies gescoord voor de prijs van 1 :9.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_123219150
Hoi. :W
Ben nieuw hier.
pi_123219170
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef sabrosa het volgende:
Hoi. :W
Ben nieuw hier.
Hallon, pics van je tetten? :o
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:25:37 #169
95408 Incantrix
pi_123219191
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ken het, ik heb zoiets gehad met een videorecorder. Het ergste is dat het mijn achterbuurman betrof en dat ik na anderhalf jaar te lam om het ding op te halen ( hij bleek kapot ) hem maar een vrijbrief heb gegeven om m weg te gooien... :')
Haha, ernstig ja :D ik kan dat dus echt niet hebben he, dat ik elke keer dat stomme klotebakje vergeet :')
3!
pi_123219196
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Hallon, pics van je tetten? :o
Nu nog niet. Misschien wanneer ik me op mijn gemak voel. O+
pi_123219208
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:25 schreef sabrosa het volgende:

[..]

*O*
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:27:24 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_123219265
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Dat ga ik hem morgen vertellen O+

Briljant dat die trap zo zwaar is trouwens, in principe staat 'ie gewoon los tegen dat bed al zo stabiel dat 'ie prima te gebruiken is _O_
top! Massief eiken he :D
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:28:08 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_123219297
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:25 schreef sabrosa het volgende:

[..]

wiens kloon ben je?
disclaimer
pi_123219308
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

*O*
Wil je met mijn pompons spelen? Je gaat beetje te snel.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:28:25 #175
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123219312
Hmmmm 3FM luisteren, Eric Corton soundbits :9.
pi_123219319
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
Hmmmm 3FM luisteren, Eric Corton soundbits :9.
sopperdesop? :P
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:28:56 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123219331
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

sopperdesop? :P
Het is vrijdag, dan mag het :9.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:29:15 #178
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123219353
O+ diclofenac O+
pi_123219358
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het is vrijdag, dan mag het :9.
Ach, je buren vinden dat het doordeweeks ook om 8 uur kan toch? _O-
pi_123219369
7.45 excuus :@
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:30:37 #181
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123219414
Haha gelukkig zijn die buren al een hele tijd verhuisd O+.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:30:50 #182
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123219427
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
O+ diclofenac O+
O+ altijd fijn O+
pi_123219655
Whoei wijn O+
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:37:55 #184
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123219799
Ermahgerd, hoe ga ik dit morgen overleven?

(Velen drank is geen optie, de volgende dag een bierfestival, dus ik wil wel kunnen drinken dan. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123219807
MAC CANDY YUM YUM KOMT DEFINITIEF TERUG _O_
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:38:19 #186
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123219827
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat was toch al een tijdje bekend?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123219852
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat was toch al een tijdje bekend?
Ik zie het nu pas :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:39:28 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_123219882
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:39:44 #189
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123219902
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat?
Velrozen O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:40:40 #190
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123219959
Everybody dance noawwwwwww.

ben benieuwd :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:41:23 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_123220004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef Diconnected het volgende:
Everybody dance noawwwwwww.

ben benieuwd :')
ik kijk ook!
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:42:02 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_123220033
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Velrozen O+
oh, zat andere opties.
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:42:09 #193
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123220036
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik kijk ook!
yay dan voel ik mij niet zo allein O+
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:42:39 #194
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123220065
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, zat andere opties.
Ik heb al een velrozen liptar, dat doet het prima. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:42:45 #195
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123220071
Maar velrozen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123220104
zo velrozen heb ik nog niet O+ even sjaan vragen :9
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:43:31 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_123220118
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb al een velrozen liptar, dat doet het prima. :+
ja, ik een paint unit van sleek
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:43:38 #198
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123220125
ik wil ook velrozen kunnen dragen maar sproetjes dus staat niet leuk ;(
pi_123220169
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Dat is jouw mening :{w
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:44:26 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_123220176
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:43 schreef Diconnected het volgende:
bull :7
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:44:52 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_123220201
Luierbroeken ;(
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:45:30 #202
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123220238
Jamaar staat echt raar, met sproetjes en bril en alles :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:45:36 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123220243
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, ik een paint unit van sleek
Daar heb ik ook nog wat van inderdaad. :Y

Maar die zijn meer om te mixen met de rest.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:45:52 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_123220251
Kleine kiendjes scoren altijd.
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:45:53 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123220253
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:45 schreef Diconnected het volgende:
Bril is helemaal een matig excuus. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:46:20 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_123220282
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:45 schreef Diconnected het volgende:
da's wennen, maar het staat je wel.
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:47:18 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_123220324
Ik vind het bij iemand met een donkere bril, donkere ogen en donker haar juist supermooi.
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:47:42 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_123220341
Mij staat rood mooier door blauwe ogen :)
disclaimer
pi_123220357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mij staat rood mooier door blauwe ogen :)
Ik heb lippotloods gescoord!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:48:14 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_123220368
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik heb lippotloods gescoord!
waar?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:48:20 #211
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123220372
Rode lippen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:48:27 #212
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123220377
Dan zal ik morgen ofzo een rozen lipstick op doen. Ik heb wel roze en rode lipsticks maar draag ze bijna nooit :')
pi_123220378
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waar?
kruidvat :D
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:48:34 #214
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123220381
Alleen moet m'n huid ietsje beter meewerken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:49:23 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_123220412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Diconnected het volgende:
Dan zal ik morgen ofzo een rozen lipstick op doen. Ik heb wel roze en rode lipsticks maar draag ze bijna nooit :')
ik denk zelfs dat roze jou mooier staat dan rood O+
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:49:31 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123220420
Ik heb nog steeds kapotte lip van de krentenbaard, ik heb nog geen lipcote kunnen proberen ;(.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:50:21 #217
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123220461
Waar kan ik die lipcote vinden btw?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:51:18 #218
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123220502
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik denk zelfs dat roze jou mooier staat dan rood O+
Vorig jaar in Londen had ik ook roze lipstick op, die lipstick heb ik nog steeds maar draag hem haast nooit :D maar die roze stond wel tof ja :Y maar toen had mn haar ook een andere kleur dus stond het wat beter, mn haar heeft nu echt een vreemde kleur :')
pi_123220513
pi_123220531
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Feelunique.com
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:52:08 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_123220543
Deze dude _O_
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:52:23 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_123220555
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Douglas
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:52:39 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_123220565
quote:
velen!!!
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:52:43 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123220567
Ik draag trouwens gewoon wat ik leuk vind aan lippenstift, kreeg eerst altijd commentaar van bijvoorbeeld m'n ouders, maar durf nu heftige kleuren veel sneller te dragen :Y.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:53:23 #225
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123220604
oh essence heeft lipliners dus, morgen ff kijken :9
pi_123220609
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

velen!!!
die essence was maar 1 euro per liner :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:54:02 #227
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123220632
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Feelunique.com
kost da?
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Douglas
kost da daar? :P
pi_123220639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:54 schreef Diconnected het volgende:

[..]

kost da?

[..]

max 5euro.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:54:14 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_123220640
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

die essence was maar 1 euro per liner :')
nou, helemaal top!
disclaimer
pi_123220658
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou, helemaal top!
Het is dat de rest bruinige kleuren waren anders had ik ze allemaal genomen einz
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:55:09 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_123220687
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:54 schreef Diconnected het volgende:

[..]

kost da?

[..]

7,50
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:55:58 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_123220731
Cheerleaders met pensjes :')
disclaimer
pi_123220853
Oh ik kocht ook een essence mascara ^O^
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:59:25 #234
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123220909
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik kocht ook een essence mascara ^O^
welkon? ik heb zelf die big volume (zwarte verpakking met roze en geel), die vind ik erg fijn :Y
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:59:58 #235
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123220947
oh die lipcote is dus niet zo duur. mooi :D

morgen maar vragen aan m'n moeder of ze even met me naar de stad wilt, zie ik ook nog wat van de wereld deze week :')
pi_123221015
Lekker sushi gegeten :9
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123221068
Jammer alleen dat je zowat wordt weggestuurd omdat de 'zitting' over een half uur afgelopen is.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123221076
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef Diconnected het volgende:

[..]

welkon? ik heb zelf die big volume (zwarte verpakking met roze en geel), die vind ik erg fijn :Y
i <3 extreme, roze.
pi_123221148
Ik heb alleen nog geen lipliner voor mijn vegas volt ;(
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:09:32 #240
95408 Incantrix
pi_123221475
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

top! Massief eiken he :D
Ja, echt herl briljant O+ supermooi!
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:13:08 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_123221689
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:02 schreef Dwyn het volgende:
Jammer alleen dat je zowat wordt weggestuurd omdat de 'zitting' over een half uur afgelopen is.
all you can vreet ;(
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:15:41 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123221833
Zo, naar beneden, wijn, TV, lekker hangen O+.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:15:56 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_123221847
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:09 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ja, echt herl briljant O+ supermooi!
we wachten geduldig op de foto :7
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:16:20 #244
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123221879
Dinsdag tapas eten :9
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:16:27 #245
95408 Incantrix
pi_123221887
Nagels gevijld *O* nog maar 2 stappen verwijderd van gelakte nagels :o
3!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:17:09 #246
95408 Incantrix
pi_123221931
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

we wachten geduldig op de foto :7
Dit weekend, als ik het niet vergeet :P met pyama en al!
3!
pi_123221971
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

all you can vreet ;(
Wel lekker.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:18:09 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_123221995
Gays on parade :')
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:19:07 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_123222056
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:17 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Dit weekend, als ik het niet vergeet :P met pyama en al!
O+
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:27:51 #250
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123222523
die gasten op die hakken, dafuq :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:28:54 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_123222576
Bb: dit zijn homo's
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:29:22 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_123222596
Thank you captain obvious!!!
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:30:33 #253
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123222659
_O- Bb _O-
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:33:21 #254
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123222799
een hofdans. juist. :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:34:31 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_123222850
Die neger heb ik eerder gezien?
disclaimer
pi_123223781
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:02 schreef Dwyn het volgende:
Dat heb ik serieus nog nooit gehad _O- hoelang mocht je zitten?
pi_123223863
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Dat heb ik serieus nog nooit gehad _O- hoelang mocht je zitten?
2 uur, maar wij waren al later omdat ik tot half 6 moest werken. Maar ze kwam om 19.20 al zeggen dat we de laatste ronde maar moesten bestellen. (De vierde ronde voor ons.)
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123223945
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:52 schreef Dwyn het volgende:

[..]

2 uur, maar wij waren al later omdat ik tot half 6 moest werken. Maar ze kwam om 19.20 al zeggen dat we de laatste ronde maar moesten bestellen. (De vierde ronde voor ons.)
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:54:03 #259
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123223960
rock and rollers :D

leuke rokken :D
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:54:04 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_123223961
All you can eat is geweldig!!
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:55:08 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_123224026
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:54 schreef Diconnected het volgende:
rock and rollers :D

leuke rokken :D
wat een boutgroep was dat.
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:56:26 #262
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123224100
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat een boutgroep was dat.
ja dat wel :')

en ermahgerd meisje uit vlaardingen :D
die zijn ook eerder geweest volgens mij, bij hollands got talent ofzo.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:57:07 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_123224138
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:56 schreef Diconnected het volgende:

[..]

ja dat wel :')

en ermahgerd meisje uit vlaardingen :D
die zijn ook eerder geweest volgens mij, bij hollands got talent ofzo.
die loempia?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:57:48 #264
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123224180
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die loempia?
_O- ja
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:58:51 #265
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123224229
Fuck. Glitters. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:58:57 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_123224234
Voor een kint van ? 10 ? Ziet het er goed uit!
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:00:20 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_123224305
Ik heb wel het gevoel dat alle kints automagisch worden doorgestemd :')
disclaimer
pi_123224313
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja beetje jammer. Ik had het daar ook nog nooit eerder meegemaakt.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:01:16 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_123224350
Jammer voor de gaylords wel.
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:01:51 #270
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123224382
dafuq carnavalman :') met veren en al _O-
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:02:28 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_123224414
Wat een gaylord eindbaas koning _O_
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:03:30 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_123224469
Inclusief kermis afsluiter
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:03:58 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_123224501
Brasil-il-il-il
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:05:28 #274
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123224577
ermahgerd een spook
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:05:53 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_123224612
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:05 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd een spook
gaia?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:06:25 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_123224645
Oh een kunstenaarrrrr
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:06:50 #277
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123224670
what is she thinking :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:07:54 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_123224726
Er.mah.gerd.
disclaimer
pi_123224751
dafuq
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:12:15 #280
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123224934
oh god dolle surinamers
pi_123224964
Wat kijken jullie? _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123224966
ermahgerd afwashandschoenwen
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:13:03 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_123224975
Uit eindhoven :')
disclaimer
pi_123224989
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Uit eindhoven :')
Jouw buurvrouwen? O+
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:13:42 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_123225003
Velen neon O+
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:14:04 #286
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123225016
neon O+
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:14:23 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_123225027
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Jouw buurvrouwen? O+
uiteraard? Eindhoven heeft toch maar 274 inwoners?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:14:45 #288
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123225044
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

uiteraard? Eindhoven heeft toch maar 274 inwoners?
Zoveel nog?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:16:10 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_123225108
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zoveel nog?
ik schrok er ook van!
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:16:26 #290
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123225121
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik schrok er ook van!
Dat zijn veel mensen jonge!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:21:47 #291
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_123225358
Urf. Velen thee. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:22:33 #292
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123225397
oh spannend de neg0rs gaan danson
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:23:08 #293
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123225420
hahahahah omg :')
pi_123225422
............

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2013 22:23:20 ]
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:23:58 #295
95408 Incantrix
pi_123225458
Pijn in mijn kop. Truste liefjes :*
3!
pi_123225680
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook al twee jaar een sjaal van shar aan de kapstok hangen... Misschien moet ik m maar gewoon gaan dragen :')
MIJN SJAAL O+
pi_123225737
lekker gespeeld :')
pi_123225915
Ik heb ook nog een sjaal voor sjaan O+
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:48:43 #299
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_123226600
amandelen ermnerm :9
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:54:48 #300
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123226847
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:48 schreef Diconnected het volgende:
amandelen ermnerm :9
Keel of neus? :9
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:59:05 #301
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123226997
BAM!!!!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')