Nee want m'n moeder moet overwerken dus eet niet thuisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je moeder zegt niet even dat ie naar de supermarkt móet ofzo? Zou bij ons niet lang duren
Dat inderdaad.. Mijn broer is een zware autist, maar als er dingen zijn waar hij wel toe in staat was maar 'gewoon' niet wou, dan kreeg ie op bepaalde momenten toch ook te horen dat het nou gewoon even moest hoor..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je moeder zegt niet even dat ie naar de supermarkt móet ofzo? Zou bij ons niet lang duren
Pizza bestellen bij NY pizza, 2e gratisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want m'n moeder moet overwerken dus eet niet thuis![]()
Ik ga zo wel in de kasten kijken wat we nog hebben. Ik heb alleen gewoon geen zin om te koken
Zou het helpen om een weekplanning met eten te maken samen met je moeder en je broer en daar ook eens per week de booschappen voor in huis te (laten) halen? Ik hoor van jou best regelmatig dat er niks in huis is en je zelf niet weg kan en je broer niet wil..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want m'n moeder moet overwerken dus eet niet thuis![]()
Ik ga zo wel in de kasten kijken wat we nog hebben. Ik heb alleen gewoon geen zin om te koken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh je wilde afvallen he? Crap, sorrynot helping.
Waarom leveren die niet bij onsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pizza bestellen bij NY pizza, 2e gratis
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zat ik aan te denken maar idd geen goed ideequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh je wilde afvallen he? Crap, sorrynot helping.
Wij zitten in frituur en bezorgservice central, ook niet altijd handig... All the temptationquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom leveren die niet bij ons
Ik zit met smart te wachten tot Domino's open gaat bij ons in de buurt![]()
Domino's is veulll lekkerderquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zou kunnen idd, heb ik ook al een keer geopperd bij m'n moeder. Maar probleem is dat wij niet zo'n grote koelkast hebben en toch graag verse groenten/vlees willen. Dus dan past eten voor een hele week niet in de koelkastquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou het helpen om een weekplanning met eten te maken samen met je moeder en je broer en daar ook eens per week de booschappen voor in huis te (laten) halen? Ik hoor van jou best regelmatig dat er niks in huis is en je zelf niet weg kan en je broer niet wil..
Hmm, das ook nie handigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Domino's is veulll lekkerderMaar dat van NY klinkt mooier dan het is, wij moesten laatst 2u wachten door de drukte
Ja hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik herken dat gedrag wel bij gamende jongens/mannen
Oh dat moeten wij af en toe ook bij onzen shoarma tentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Domino's is veulll lekkerderMaar dat van NY klinkt mooier dan het is, wij moesten laatst 2u wachten door de drukte
Yepquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de brood = eten-logica snap ik wel.
Maar volgens mij faalt jouw broer gewoon op velen fronten![]()
Dingen als paprika's kun je ook voorsnijden en invriezen bv, is dat iets?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zou kunnen idd, heb ik ook al een keer geopperd bij m'n moeder. Maar probleem is dat wij niet zo'n grote koelkast hebben en toch graag verse groenten/vlees willen. Dus dan past eten voor een hele week niet in de koelkastdus doen we meerdere keren per week boodschappen
Wij hebben idd ook een boel verse groentes in de vriezer zitten voor pastasaus of wok oid... Handig! Anders zou ik om de paar dagen boodschappen moeten doen... nahquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dingen als paprika's kun je ook voorsnijden en invriezen bv, is dat iets?
Wij doen 1x per week boodschappen en plannen dan de dingen met de verse groenten in het begin van die week. En dan eind van de week bv pastasaus uit de vriezer van een vorige keer, of chicken tonight bv. Dan hoef je niet halverwege de week nog een keer.
Zoals het nu gaat, werkt het ook niet echt want nu kun je ook niet gezond eten maar moet je of brood pakken of iets bestellen
Ja we vriezen wel vaak dingen in, maar is vaak maar genoeg voor 1 pers. En rode saus van pasta vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dingen als paprika's kun je ook voorsnijden en invriezen bv, is dat iets?
Wij doen 1x per week boodschappen en plannen dan de dingen met de verse groenten in het begin van die week. En dan eind van de week bv pastasaus uit de vriezer van een vorige keer, of chicken tonight bv. Dan hoef je niet halverwege de week nog een keer.
Zoals het nu gaat, werkt het ook niet echt want nu kun je ook niet gezond eten maar moet je of brood pakken of iets bestellen
Ja daarom! Het gebeurt af en toe wel eens dat we alsnog een 2e keer moeten gaan als er iets niet was, of als we verderop in de week om een of andere reden toch iets willen eten waarvoor we de spullen niet nu al kunnen meenemen. Maar we proberen het wel zoveel mogelijk te vermijden. We hebben ook van die doosjes met groentenmixen voor de wok en velen soorten vlees in de vriezer liggen. Dus een simpele aardappels-groenten-vlees kan altijd. En nu standaard boerenkool in de vriezer en kleine rookworsten in de kastquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hebben idd ook een boel verse groentes in de vriezer zitten voor pastasaus of wok oid... Handig! Anders zou ik om de paar dagen boodschappen moeten doen... nah
hier vanavond ook NY pizzaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
domino'squote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat ik ook wel eens doe, is vooruit koken op een dag dat daar tijd voor is, soms om het juist meteen in de vriezer te gooien zonder dat we het als avondeten gebruikenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja we vriezen wel vaak dingen in, maar is vaak maar genoeg voor 1 pers. En rode saus van pasta vind ik niet lekkerMaar je hebt gelijk hoor, ik wou ook dat het anders was. m'n moeder opperde gister nog van ja kan wel alvast wat maken voor jullie voor morgen, maar ik wist niet wat en vaak als ze zoiets doet en maakt, heb ik er de volgende dag geen zin meer in
Moet jij altijd perse eten hebben waar je zin in hebt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja we vriezen wel vaak dingen in, maar is vaak maar genoeg voor 1 pers. En rode saus van pasta vind ik niet lekkerMaar je hebt gelijk hoor, ik wou ook dat het anders was. m'n moeder opperde gister nog van ja kan wel alvast wat maken voor jullie voor morgen, maar ik wist niet wat en vaak als ze zoiets doet en maakt, heb ik er de volgende dag geen zin meer in
Ja ik maak altijd extra eten als ik kook, maar dat red ik niet nu, koken. Dan moet ik steeds blijven staan (wat uiteindelijk pijnlijk is) of steeds zitten/staan, en das ook niet lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat ik ook wel eens doe, is vooruit koken op een dag dat daar tijd voor is, soms om het juist meteen in de vriezer te gooien zonder dat we het als avondeten gebruikenOf sommige dingen bewust in bulk maken zodat ik zeker te weten nog voor genoeg personen eten in de vriezer kan stoppen.
Het lijkt me zo frustrerend om zelf niet goed ter been te zijn en daarom afhankelijk van anderen en daarbij ook als doel te hebben om af te vallen waardoor je dus niet zomaar even continu eten bestelt en zo
naja niet altijd perse maar gisteravond na het eten vroeg ze dat dus dan weet ik echt niet wat ik de volgende dag wil etenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Moet jij altijd perse eten hebben waar je zin in hebt?
En nu spijt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja niet altijd perse maar gisteravond na het eten vroeg ze dat dus dan weet ik echt niet wat ik de volgende dag wil eten
Dan is het misschien toch handig om het met je ma te bespreken. Want op deze manier gaat het afvallen ook heel lastig worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik maak altijd extra eten als ik kook, maar dat red ik niet nu, koken. Dan moet ik steeds blijven staan (wat uiteindelijk pijnlijk is) of steeds zitten/staan, en das ook niet lekker
maar het scheelt dat ik niet veel geld heb dus dan niet snel kan bestellen
Maar als je een weekschema zou maken, ligt er al vast wat je de hele week gaat eten hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja niet altijd perse maar gisteravond na het eten vroeg ze dat dus dan weet ik echt niet wat ik de volgende dag wil eten
IJburgquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pizza heart ken ik niet, hebben wij die niet?
De naam klinkt tof
mwah. ik wou zelf even naar de appie lopen, maar het is echt verschrikkelijk koud dus dan wil ik niet naar buiten want dat slaat gelijk door naar m'n knie dus dat loopt niet prettigquote:
Ik zou dus nu echt zelf eten wat ik het lekkerst vind/meest verantwoord vind, en broer zoekt het maar uit, die helpt jou ook niet bepaaldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef Diconnected het volgende:
Maar ik ben net gehuppeld naar de keuken, der is nog een bak over met andijvie maar is niet genoeg voor 2, dus dat mag broer eten en ik maak wel iets met rijst of pasta wat we hebben en nog random blikgroente.
Maar dan kan ze toch gewoon iets maken, dan heb je er misschien een keer wat minder zin in maar dan heb je wel avondeten. Het is maar etenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin andijvie want gister ook al boerenkool opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou dus nu echt zelf eten wat ik het lekkerst vind/meest verantwoord vind, en broer zoekt het maar uit, die helpt jou ook niet bepaald
Of heb je zelf juist geen zin in de andijvie?
Ja is ook zo maar ik ben soms erg koppigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar dan kan ze toch gewoon iets maken, dan heb je er misschien een keer wat minder zin in maar dan heb je wel avondeten. Het is maar eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |