abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123207370
Zoals gezegd heb ik na lang wikken en wegen mijn vriend na een time out van een paar weken weer in huis gegeven en gezegd dat hij alle spullen terug in de kast mag hangen etc. Echter vorige week heb ik gezegd dat mijn gevoelens er toch niet meer zijn en dat hij weer weg moest vandaag. Hij is ook weggegaan met de nodige tranen ook van mijn kant en heet gezegd dat hij het idee heeft dat we er niets aan hebben gedaan en dat gevoel niet ineens weg kan zijn. En dat hij het onverantwoord vind ook in verband met ons kindje dat ik hem op straat zet en geen redelijke tijd heb gegeven. Misschien heeft hij gelijk maar ik heb mijn keus gemaakt, hij denkt dat ik me door mijn omgeving heb laten beïnvloeden. Ik loop op het einde van mijn zwangerschap (34 weken) en hij is gewoon bij de bevalling heb ik hem ook gezegd, hij wilt ook bij de kraamtijd zijn want we hebben geen ruzie verder. hij zegt als jou omgeving mij niet moet ga ik wel weg als ze op bezoek zijn maar ik moet kunnen binden met ons kindje en wil voor jou kunnen zorgen als de kraamhulp weg is. heeft hij gelijk en is dat redelijk?

Weet niet zo goed wat ik met de situatie moet, weet alleen dat teveel onrust nu slecht is voor mij en ons kindje.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 15:35:11 #2
137949 Disana
pi_123207706
Wat is erop tegen hem deel uit te laten maken van het leven van jullie kindje als jullie het samen prima kunnen vinden? Dat is voor het kindje zelf ook belangrijk, en ik vind dat je familie dat maar moet begrijpen.

Verder krijg ik een beetje de indruk dat je met zijn gevoelens speelt met dat aan-uit gedrag.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:36:33 #3
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_123207770
ik zou helemaal doen alsof hij een jojo is en vragen of hij komende vrijdag weer bij je komt wonen ,
en dan maandag weer zeggen dat hij de vreijdag erop weer op moet rotten
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_123207774
Ik vind dat jouw omgeving moet accepteren wat -jullie- willen in -jullie- kraamtijd.
Verder heeft niemand daar wat over te zeggen.

Waarom hem er zo a la minute uitzetten als er geen sprake is van stress/ruzie/rottigheid? (oprechte vraag)
Let what you love be what you do ♥
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:37:51 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123207832
Alweer een topic? In je vorige heb je niet een keer gereageerd.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:38:06 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_123207849
Ter info: o.a. dit topic gaat hieraan vooraf: R&P / Dillema
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:38:08 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123207851
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:27 schreef karindz1972 het volgende:
Zoals gezegd
Oh?
quote:
heb ik na lang wikken en wegen mijn vriend na een time out van een paar weken weer in huis gegeven
Wat heb je hem gegeven?

quote:
en gezegd dat hij alle spullen terug in de kast mag hangen etc. Echter vorige week heb ik gezegd dat mijn gevoelens er toch niet meer zijn en dat hij weer weg moest vandaag. Hij is ook weggegaan met de nodige tranen ook van mijn kant en heet gezegd dat hij het idee heeft dat we er niets aan hebben gedaan en dat gevoel niet ineens weg kan zijn. En dat hij het onverantwoord vind ook in verband met ons kindje dat ik hem op straat zet en geen redelijke tijd heb gegeven. Misschien heeft hij gelijk maar ik heb mijn keus gemaakt, hij denkt dat ik me door mijn omgeving heb laten beïnvloeden. Ik loop op het einde van mijn zwangerschap (34 weken) en hij is gewoon bij de bevalling heb ik hem ook gezegd, hij wilt ook bij de kraamtijd zijn want we hebben geen ruzie verder. hij zegt als jou omgeving mij niet moet ga ik wel weg als ze op bezoek zijn maar ik moet kunnen binden met ons kindje en wil voor jou kunnen zorgen als de kraamhulp weg is. heeft hij gelijk en is dat redelijk?

Weet niet zo goed wat ik met de situatie moet, weet alleen dat teveel onrust nu slecht is voor mij en ons kindje.
Als hij de vader is heeft hij ook het recht om erbij te zijn. Dan hangt ie maar even niks in de kast, maar zeker als jullie geen ruzie hebben lijkt me dit geen beletsel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_123207938
Brendaa, dat is omdat ik het idee heb/had dat mijn gevoelens weg zijn en omdat mijn omgeving hem niet accepteert. Ik weet ook niet of ik er goed aan heb gedaan want hij heeft niet veel vrienden en kan nergens heen. Ik heb gezegd dat ik om hem geef maar dat we geen stel kunnen zijn.

We hebben geen ruzie maar hij wilt dus bij de kraamtijd zijn en heeft gezegd, je kan me niet na de bevalling weer wegsturen, als je familie of vrienden komen dan wilde hij weg gaan en dan weer terugkomen om de nachten samen te doen met de baby en om voor mij te kunnen zorgen. hoe zouden jullie dat aanpakken zeker gezien dat er gene ruzie is? Hij zei al neem me dan een week of 2 voor de uitgerekende datum weer in huis stel dat er wat is of gebeurd.....
pi_123208000
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:39 schreef karindz1972 het volgende:
Brendaa, dat is omdat ik het idee heb/had dat mijn gevoelens weg zijn
Jouw gevoelens doen er niet toe.
Jullie krijgen een kind samen en hij hoort daarbij een eerlijke start te krijgen.
Dus imho hoort hij er iig bij te zijn in de kraamweek :Y
pi_123208018
Hij is de vader dat is voor mij het belangrijkste en hij zei ook dat hij alleen voor me wilt zorgen als ik geen relatie meer wilde (wat hij betwijfeld) kan hij ermee leven maar nu voelt het voor hem of ik hem de kans ontneem laatste stuk van de zwangerschap mee te maken en voor mij te zorgen.

Hij zei letterlijk : als je familie er is ga ik wel weg als ze niet normaal tegen me kunnen doen als de vader zijnde, maar ik vind dat ik ook aan het kindje moet wennen de eerste week, dat ik er voor jou moet zijn om voor je te zorgen.
pi_123208028
Ik vind je vrij snel van mening veranderd hoor, eerst roepen dat ie terug mag komen en zelfs al zijn kleren e.d. weer op mag hangen, om m vrij snel daarna te vertellen dat je gevoelens weg zijn en ie weer op mag rotten...

Misschien dat door je zwangerschap je niet helder kunt denken?

Als je geen ruzie hebt etc. misschien toch nog een kans geven?
Jullie krijgen immers een kind samen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123208044
Pvoess ; Volgens jou hoort hij er iid bij te zijn in de kraamweek? En dan bedoel je volledig?
pi_123208104
Ja
pi_123208114
PBatenman1978 ja maar er speelt veel invloed van mijn ouders en vrienden mee dat neemt hij me ook kwalijk dat ik hem terugnam maar vervolgens met ouders en vrienden die hem niet moeten in gesprek ga terwijl hij vind dat wij hadden moeten praten.

Ben soms wel eens bang dat ik tijdens de bevalling ineens denk JA we horen bij elkaar, of dat ik ineens niet lekker ben komende tijd en dat ik dan mis dat hij er voor me is maar het is zo moeilijk allemaal. Dokter zei vandaag tegen me dat ik uberhaupt een beslissing uit had moeten stellen.
pi_123208223
Zijn keuze is bekend. Jouw eigen keuze nog niet. Doe wat je gevoel aangeeft. En voor zover ik dat kan inschatten: het is voorlopig over tussen jullie.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 15:47:12 #16
137949 Disana
pi_123208253
Ik heb het idee dat je de reacties/input die je krijgt nauwelijks leest en verwerkt. En ik krijg de indruk dat je precies zo met de vader van je kind omgaat. Probeer eens ergens stil bij te staan i.p.v. zo heen en weer te hollen.
pi_123208308
DuTrak ik heb wel tegen hem gezegd dat het over is, aan de andere kant wil ik dat helemaal niet
Disana, ik lees het wel en verwerk het ook echt wel. Ik heb van hem het verwijt te krijgen niet stil te staan bij de gevolgen voor ons gezin in de eerste plaats en voor hem in de tweede plaats.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 15:52:11 #18
137949 Disana
pi_123208481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:48 schreef karindz1972 het volgende:
Ik heb van hem het verwijt te krijgen niet stil te staan bij de gevolgen voor ons gezin in de eerste plaats en voor hem in de tweede plaats.
Ik denk dat jullie in de eerste plaats moeten denken aan de gevolgen van jullie beslissingen voor jullie kindje. Als het mogelijk is een stabiel gezin voor het kindje te vormen, dan zou ik daar zeker voor gaan - ongeacht wat de familie daarvan vindt.
pi_123208603
Disana ; Dat zegt hij dus ook dat het niet gaat om hem en mij niet maar om wat beste is voor het kindje. en dat is nog altijd een papa en een mama bij elkaar vanaf het begin. Hij vind dat we daaraan moeten werken en dat we pas als we alles eraan hebben gedaan kunnen zeggen dat het niet meer werkt of juist wel. Dus eigenlijk zeg je dat hij gelijk heeft.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:59:08 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123208809
Waarom vraag je hier of wij vinden dat hij gelijk heeft? Jij bepaalt toch wat je doet?
pi_123208830
Ja maar feedback van mensen die totaal buiten de situatie staan is heel fijn.
Want mijn familie en vrienden denken allemaal hetzelfde
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 16:00:02 #22
137949 Disana
pi_123208848
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:55 schreef karindz1972 het volgende:
Disana ; Dat zegt hij dus ook dat het niet gaat om hem en mij niet maar om wat beste is voor het kindje. en dat is nog altijd een papa en een mama bij elkaar vanaf het begin. Hij vind dat we daaraan moeten werken en dat we pas als we alles eraan hebben gedaan kunnen zeggen dat het niet meer werkt of juist wel. Dus eigenlijk zeg je dat hij gelijk heeft.
In principe is een volledig gezin fijn voor een kind, al wil ik daarmee beslist niet zeggen dat andere gezinsvormen minder zijn. Maar je hebt een vader, je kunt het goed met hem vinden, en hij wil graag overal bij zijn. Dan denk ik 'wat let je'.
pi_123208877
Disana ; wat me let is dat mijn familie en vrienden hem niet accepteren en hebben gezegd me te laten vallen als ik met hem verder ga.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:00:50 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123208881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:59 schreef karindz1972 het volgende:
Ja maar feedback van mensen die totaal buiten de situatie staan is heel fijn.
Want mijn familie en vrienden denken allemaal hetzelfde
En wat weegt nou het zwaarst?
pi_123208897
Eigenlijk zou ons gevoel en wat wij willen voor het kindje het zwaarst moeten wegen
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 16:01:36 #26
137949 Disana
pi_123208907
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:00 schreef karindz1972 het volgende:
Disana ; wat me let is dat mijn familie en vrienden hem niet accepteren en hebben gezegd me te laten vallen als ik met hem verder ga.
De keuze is aan jou: een vader in het leven van jullie kindje, of een familie die je onder druk zet.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:01:49 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123208919
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:01 schreef karindz1972 het volgende:
Eigenlijk zou ons gevoel en wat wij willen voor het kindje het zwaarst moeten wegen
Jij bepaalt. Niet je familie.
pi_123208992
Ja en dat is dus het dilema
pi_123208993
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij bepaalt. Niet je familie.
dit
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_123209005
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:37 schreef Lienekien het volgende:
Alweer een topic? In je vorige heb je niet een keer gereageerd.
Dit.

karindz1972, keer op keer maak een een topic aan reageer je er amper in. Zo ook dit keer. Het is niet de bedoeling om om de dag een nieuw topic te openen, maar juist te posten in een (relevant) topic dat je hebt aangemaakt.

Dus bij dezen: houd het centraal, blijf doorposten in een topic en open pas een nieuwe wanneer dat topic volgepost is (of als je een apart nieuw probleem hebt).
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Ter info: o.a. dit topic gaat hieraan vooraf: R&P / Dillema
Wordt geregeld.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:04:30 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123209030
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:03 schreef karindz1972 het volgende:
Ja en dat is dus het dilema
Vader van je kind kwijt of je familie kwijt?
pi_123209037
Excuus daarvoor en ik dacht dat ik nu wel reactie geef
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:05:10 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123209066
En het is dilemma!

Dank u. :)
pi_123209106
Ik wil liefst beide niet kwijt maar familie heb ik al langer en heb ik echt nodig als ik voor de vader van mijn kind kies en het gaat toch mis dan ben ik familie ook kwijt. Bah hormonen!
pi_123209165
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:55 schreef karindz1972 het volgende:
Ik vind dat hij de enige is die hier verstandig klinkt, in tegenstelling tot jou met je aan/uit/aan/uit geknipper op basis van wat anderen van je relatie vinden.
pi_123209222
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:06 schreef karindz1972 het volgende:
Ik wil liefst beide niet kwijt maar familie heb ik al langer en heb ik echt nodig als ik voor de vader van mijn kind kies en het gaat toch mis dan ben ik familie ook kwijt. Bah hormonen!
Je moet opgroeien en je familie vertellen dat zij gewoon normaal moeten doen en jouw keuzes accepteren. Jouw familie heeft niets te zeggen over met wie jij samen wil zijn.
pi_123209319
Erik ik zou willen dat ik het zo kon zien en er zo in mee kon gaan.
Ik voel me nu heel schuldig tegenover hem dat ik hem zo heb laten gaan vanmorgen nadat ik zei dat mijn gevoel weg was. Dat ik in tranen was en me zorgen om hem maak zegt genoeg over mijn gevoel
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:12:08 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123209361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:11 schreef karindz1972 het volgende:
Ik voel me nu heel schuldig tegenover hem dat ik hem zo heb laten gaan vanmorgen nadat ik zei dat mijn gevoel weg was. Dat ik in tranen was en me zorgen om hem maak zegt genoeg over mijn gevoel
Is 1972 je geboortejaar?
pi_123209367
quote:
Dat jij in tranen was en je zorgen maakt geeft aan dat jij een instabiele persoon bent en nooit zwanger had moeten worden als je niet zeker wist dat je je kind een goede toekomst zou kunnen geven.
pi_123209379
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is 1972 je geboortejaar?
In een ander topic zegt ze dat ze 31 is dus lijkt me niet
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 16:14:19 #41
137949 Disana
pi_123209442
quote:
Nee, het enige dat genoeg zegt over jouw gevoel is de eerlijke keuze die je maakt. Hem alle kanten sturen zegt niets over je gevoel, noch dat je je oor naar je familie laat hangen.
pi_123209599
In krap 20 dagen van je droomman niet kwijt willen naar geen gevoel meer voor iemand hebben? Knap.

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 08:33 schreef karindz1972 het volgende:
Heb gezegd dat ik moet nadenken wat ik moet doen, zit in een tweestrijd, wil mijn ouders en vrienden niet kwijt maar wil mijn droomman ook niet kwijt.
pi_123209616
Daar zit het probleem als ik voor hem kies verlies ik mijn familie.....
Liefst wil ik een gezin zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 16:20:28 #44
137949 Disana
pi_123209688
Zolang jij hem als een speelbal blijft behandelen, blijft je familie druk op je uitoefenen.
pi_123209690
Kies voor je gezin. Familie draait wel bij. Of niet. Maar jij moet je eigen keuzes kunnen maken in het leven, en zij moeten leren dat ze die moeten accepteren.

En nee, hij moet niet weggaan als jouw familie komt. Jullie zijn samen, hij is de vader. Dat hebben ze te accepteren als ze hun kleinkind willen zien.
pi_123209779
Maar als jij elke week je mening blijft veranderen dan heb je heel snel niks meer te kiezen, want dan maakt hij die keuze wel voor je.
pi_123209830
Hij wilt dit helemaal niet en geeft me ruimte als ik het vraag en mist me heel erg.
pi_123210154
Vraag me wel af waarom je familie hem niet moet. Tegelijkertijd telt wat mij betreft maar 1 ding: grow up! Als je echt 31 bent, wordt het echt tijd dat je niet meer naar je ouders luistert, en je al helemaal niet door hun laat chanteren
pi_123210188
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:25 schreef karindz1972 het volgende:
Hij wilt dit helemaal niet en geeft me ruimte als ik het vraag en mist me heel erg.
Ja, nu nog wel. Maar jij laat zien dat er in 20 dagen heel veel kan veranderen. Wat denk je dat je hem voor emotionele klappen geeft? Eerst accepteer je zijn verleden volledig, dan wordt ie opgepakt voor een oude zaak en laat je je ineens beïnvloeden door je ouders en familie, die je er juist vanwege die reactie al buiten gehouden had. Hij komt vrij, wetende dat zijn vriendin hem steunt, en wordt dan ineens met een koffer op een station gedumpt. Mag een paar weken later bij Gods gratie weer thuiskomen, om een week later weer weggestuurd te worden. Nog een paar van dat soort klappen en hij kiest er terecht voor om zichzelf te beschermen.

Kom op zeg. Ik lees dat je 31 bent. Gedraag je daar dan ook eens naar. Je hebt een eigen leven en maakt je eigen keuzes. Jij koos, wetende van zijn verleden, ervoor met deze man te zijn en zijn kind te dragen. Ook hield je bewust je familie in het ongewisse omdat je wist dat zij er wel een probleem van zouden maken. En dan zou je nu ineens toch zijn verleden niet meer accepteren omdat jouw familie dat niet kan?
pi_123210548
Je hebt gelijk, erg confronterend maar wel gelijk!
Ik ga het meenemen in hoe ik erover denk.

Heb net de kraamzorg gebeld en die zeggen letterlijk : als je hem de vader wilt laten zijn hoort hij ook bij de kraamtijd en het wordt afgeraden aan een zwangere vrouw om na de bevalling alleen te zijn de nachten en avonden.
pi_123210579
Denk er ook aan dat je binnenkort met een pasgeboren baby zit. Gaat jouw familie je hierbij helpen? Hij staat, zoals ik het lees, direct klaar om jou te helpen met het kind. Vooral de eerste weken zullen heel zwaar zijn. Jij aan het bijkomen van de bevalling, gecombineerd met enorme veranderingen in je leven en slaappatronen zullen heel zwaar vallen. Het is fijn als iemand je daarmee helpt.

Hoever wil je gaan in je relatie? Wil je vechten voor hem of laat je je een mening opdringen? Het is je familie nota bene, die laat jou (en hun verse nieuwe aanwinst) heus niet zomaar vallen. Als jij bij hem wil zijn dan moet je daarvoor gaan, omdat jij het wilt. En als je echt niet verder wilt, ontneem hem dan niet zijn recht om deel uit te maken in het leven van zijn eigen kind.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_123210822
Xaryna, ik snap wat je bedoel en geef je ook echt gelijk erin.
Hij staat voor me klaar dat is het ook niet, zou het ook niet helemaal eerlijk vinden tegenover hem om hem erbuiten te houden maar is zo moeilijk.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 16:56:39 #53
137949 Disana
pi_123211005
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:52 schreef karindz1972 het volgende:
Xaryna, ik snap wat je bedoel en geef je ook echt gelijk erin.
Hij staat voor me klaar dat is het ook niet, zou het ook niet helemaal eerlijk vinden tegenover hem om hem erbuiten te houden maar is zo moeilijk.
Dat het moeilijk is weet je nu al geruime tijd. Het probleem gaat echt niet weg als je er maar lang genoeg omheen blijft draaien. Het is nu de tijd om een beslissing te nemen, voordat het kindje geboren wordt.
pi_123211176
Dat ga ik ook wel doen, zie mijn vriend komende week weer in verband met bezoek aan de verloskundige en ga het er dan wel over hebben met hem hij zegt ook dat ik het niet lang meer kan uitstellen
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 17:03:05 #55
137949 Disana
pi_123211247
Je kunt trouwens een poster citeren door op dit quotegrey.png knopje rechts boven hun bericht te klikken. Dat maakt het wat makkelijker te weten op wie je reageert.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:25:37 #56
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123212076
quote:
En dan kies je voor je familie? Lekker zeg, hoe ga je dat straks uitleggen aan jullie kind? 'Ja papa is er niet want opa en oma vonden dat beter'? Als je moeder gaat worden, zou ik maar eens zelf gaan nadenken wtf...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_123212620
Daar zit ik dus mee missbehavin, dat zei mijn vriend ook ga jij dit later aan ons kindje zo uitleggen dat papa en mama er niet alles aan hebben gedaan omdat mama na 1 week dacht dat gevoel voor papa weg was. Vervelende is dat ik wel steeds zeg dat ik hem lief vind.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:46:50 #58
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123212867
Wat heeft hij er aan dat jij zegt hem lief te vinden? Het ou maar om 1 ding moeten gaan, hou je van hem of niet. Daar staan je ouders of vrienden buiten..
Grow a pair, zal je kind ook meer aan hebben dan aan een onzeker mens dat beslissingen af laat hangen van de mening van anderen.
No offense..
pi_123213050
laat de vader alsjeblieft voor jullie kind zorgen, jij bent echt veel te labiel, en vooral veel te beïnvloedbaar door je familie. laat je kind daar niet de dupe van worden. als je niks doet gaat je familie nog zorgen dat de vader zijn kind niet mag zien, let op mijn woorden. en dat is misdadig want jij zit hier fout.
pi_123213097
Ik heb gezegd dat gevoel weg is maar ik huil wel omdat ik hem mis, omdat ik weet dat hij altijd goed voor me is geweest. Hij zegt dat ik de keus had moeten uitstellen en eerst samen ons kindje op de wereld hadden moeten zetten.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:54:58 #61
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213152
Maar of je gevoel weg is staat toch los van wat je familie er van vindt? Ik snap niet waarom je dat er bij betrekt..
pi_123213246
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:53 schreef karindz1972 het volgende:
Ik heb gezegd dat gevoel weg is maar ik huil wel omdat ik hem mis, omdat ik weet dat hij altijd goed voor me is geweest. Hij zegt dat ik de keus had moeten uitstellen en eerst samen ons kindje op de wereld hadden moeten zetten.
Je zegt heel veel.. je doet alleen erg weinig.
Je bent zwanger en je denkt alleen maar aan jezelf en je familie.
Geen seconde aan wat de baby nodig heeft.

(al denk ik dat je het meest belangrijke al niet kan geven.. je mist zo erg veel stabiliteit..)
pi_123213274
Hij vind het onwaarschijnlijk dat ik eerst vol overtuiging voor hem kies en zeg dat ik van hem hou en dat 3 dagen nadat ik hem sleutels enz heb terug gegeven ik zeg dat gevoel weg is en ik twijfel zelf ook of het wel echt weg is....hij heeft naast me geslapen afgelopen dagen voor me gezorgd, zelf totaal overstuur maar zoveel mogelijk voor mij verborgen. Ben bang dat in mijn keus angst voor de omgeving ook mee heeft gespeeld
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:59:55 #64
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213330
Misschien moet je wachten met zulke beslissingen tot je geen gierende hormonenbom meer bent. Niemand uit je liefhebbende familie die dat al eend geopperd heeft...?
pi_123213438
Nee niemand alleen mijn vriend heeft dat gezegd maar toen had ik de keus al gemaakt.
Heb tegen hem gezegd vanmorgen dat ik altijd achter een keus sta, waarna hij doodleuk zei ; eerst nam je me terug en een week later draai je dat ook als donder bij heldere hemel terug dus alles kan verkeren.

Hij is nu weg en ik zit met de kraamtijd wat ik ermee moet doen en hoe nu met de situatie.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:05:08 #66
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213521
Had je je dat niet kunnen bedenken voordat je hem heen en weer gooide als een speelbal?
Ik hoor trouwens alleen maar hoe zielig het voor jou is, besef je wel wat je doet?
pi_123213633
Hij zegt dat hij verdriet heeft en dat ik geen idee heb wat het met hem doet.
Ik zie dat hij overstuur is en het heel moeilijk heeft.
De situatie is voor ons allemaal lastig.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:08:08 #68
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123213639
moodwings anyone?
pi_123213649
Maar hem wel of niet bij kraamtijd laten zijn?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:09:21 #70
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123213689
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:08 schreef karindz1972 het volgende:
ik zou heel hard bij jou uit de buurt blijven :{
pi_123213738
Snap je opmerking maar je zit niet in de situatie.
Wat hij voelt laat me echt niet koud maar probeer rust te creeren voor het kindje en mezelf
pi_123213772
quote:
Hij zegt dat hij verdriet heeft en dat ik geen idee heb wat het met hem doet.
Ik zie dat hij overstuur is en het heel moeilijk heeft.
De situatie is voor ons allemaal lastig.
nee. trek verdomme je mond eens open tegen je familie dat ze op moeten houden met dat gestook en dat je de vader bij de bevalling en alle tijd daarna volledig betrekt. op zijn minst. en ga hulp zoeken om wat weerbaarder te worden zodat je op eigen benen komt te staan. wordt tijd op je 41e.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:11:37 #73
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213796
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik zou heel hard bij jou uit de buurt blijven :{
TS een beetje inschattend ziet hij dan zijn kind nooit meer. Nu is hij nog lief, als hij (terecht) pissig wordt gaat het vast heel anders.
TS, ik vind dat je enorm egoistisch bezig bent. Je verschuilend achter je familie en vrienden is gewoon zwak.
pi_123213812
quote:
Wel!!
Denk eens niet alleen aan jezelf en de familie maar voor de verandering eens aan JULLIE kind
pi_123213813
Ik wil familie en vrienden ook niet kwijt dat is het moeilijke.
Stel dat het dan toch mis gaat met hem dan ben ik ze ook kwijt
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:12:13 #76
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:10 schreef karindz1972 het volgende:
Snap je opmerking maar je zit niet in de situatie.
Wat hij voelt laat me echt niet koud maar probeer rust te creeren voor het kindje en mezelf
Ehm, de situatie die je zelf hebt veroorzaakt?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:12:40 #77
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213843
Wtf, is TS 41?
pi_123213847
Mijn vriend zegt continu dat ik aan ons kind moet denken in de eerste plaats en dat we daar alles voor gedaan moeten hebben ook al zou het gevoel weg zijn wat hij betwijfeld. Hij zegt dat 1 week proberen niet ons best doen is maar de makkelijkste weg.
pi_123213852
Nee 31 staat verkeerd is de post met datum
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:13:13 #80
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213860
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:12 schreef karindz1972 het volgende:
Mijn vriend zegt continu dat ik aan ons kind moet denken in de eerste plaats en dat we daar alles voor gedaan moeten hebben ook al zou het gevoel weg zijn wat hij betwijfeld. Hij zegt dat 1 week proberen niet ons best doen is maar de makkelijkste weg.
Joh :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:13:37 #81
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213880
Nou dan nog, je klinkt verdomme als een griet van 16
pi_123213881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef karindz1972 het volgende:
Ik wil familie en vrienden ook niet kwijt dat is het moeilijke.
Stel dat het dan toch mis gaat met hem dan ben ik ze ook kwijt
het is zijn kind, niet die van je moeder of vader. hij heeft er recht op. je familie dient zich op de achtergrond te houden en JIJ moet daar voor zorgen.
pi_123213897
Welke stoornis heb je TS?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:14:28 #84
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213906
Als je op je 31 nog geen kloten hebt, zullen ze wel niet meer komen ben ik bang
pi_123213910
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:12 schreef karindz1972 het volgende:
en luister naar hem want zoals ik het lees is hij het meest verstandig en nuchter in deze. knap ook van hem.
pi_123213930
Het is ook zijn kind stop met jammeren en die slachtofferrol en denk eens aan anderen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:15:08 #87
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213937
Ik heb nu al medelijden met dat kind
pi_123213939
Geen stoornis, misschien hormonen.
Het is ons kind en heb ook gezegd dat hij in het leven van kindje blijft en bij de bevalling mag zijn.
Maar zit met de kraamtijd en hoe verder.
pi_123213980
Ik ik ik. Denk je ook wel eens aan anderen?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:16:27 #90
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123213982
Ik zou me zorgen maken over de jaren die volgen na de kraamtijd..
pi_123213989
Hij zet zijn eigen gevoel vaak opzij om te zeggen hoe belangrijk het is voor ons kindje om het te proberen en er samen aan te werken en samen de basis voor het kindje te zijn. Dat is het lastige eraan want hij wilt in het belang van het kindje alles doen en heeft het gevoel dat ik nu in een week tijd heel de relatie weggooi. Hij zegt tegen me dat ik nu ook vergeet hoe alles ervoor was en dat de tijd uit elkaar komt door familie en niet omdat wij elkaar niet mogen.
pi_123213998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:15 schreef karindz1972 het volgende:
Dan hoort hij er ook bij te zijn! :Y
pi_123214020
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:16 schreef karindz1972 het volgende:
Hij zet zijn eigen gevoel vaak opzij om te zeggen hoe belangrijk het is voor ons kindje om het te proberen en er samen aan te werken en samen de basis voor het kindje te zijn. Dat is het lastige eraan want hij wilt in het belang van het kindje alles doen en heeft het gevoel dat ik nu in een week tijd heel de relatie weggooi. Hij zegt tegen me dat ik nu ook vergeet hoe alles ervoor was en dat de tijd uit elkaar komt door familie en niet omdat wij elkaar niet mogen.
Hij heeft dan ook gewoon gelijk! :')
pi_123214034
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:15 schreef karindz1972 het volgende:
Geen stoornis, misschien hormonen.
Het is ons kind en heb ook gezegd dat hij in het leven van kindje blijft en bij de bevalling mag zijn.
hem volledig erbij betrekken en tegen je ouders zeggen dat ze hun mond moeten houden over hem. begrijp je wel wat dat inhoudt, dat hij de vader is?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:18:16 #95
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123214047
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:16 schreef karindz1972 het volgende:
Hij klinkt best redelijk, ms moet je eens wat van m aannemen? Oh nee, dan ben je met je 31 (!) jaar bang voor je familie...
pi_123214102
Hij is een stukje jonger maakt niet uit opzich hoor
Waar mijn angst ligt is dat mijn ouders en vrienden me echt laten vallen en dat door hun opmerkingen het vertrouwen nooit terugkomt tussen hem en mij en dan ben ik hem kwijt en de rest. Hij heeft ook al relatietherapie voorgesteld en zegt er alles aan te willen doen. Heeft zelfs gezegd wel op de bank te gaan liggen maar hij wilt er voor mij zijn als er wat is. Nu zit hij in een hotel.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:21:46 #97
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123214167
Hij is jonger maar heeft alles duidelijk beter op een rijtje.
Jij moet je schamen met je 31 jaar, weekdier. En dat wil een kind alleen gaan opvoeden?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:22:30 #98
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123214188
Jij bent degene die je ouders en vrienden er tussen laat komen hoor
pi_123214206
Ik snap je reactie heel goed maar het is allemaal teveel.
Wil mijn familie en vrienden ook niet kwijt.
Hij heeft gevraagd er donderdag over te praten als we elkaar zien maar ik heb gezegd dat ik niet weet of ik dat dan al kan dat i moet nadenken. Hij heeft gezegd dat er niet zoveel tijd meer is en dat ik beter een onafhankelijk relatiecoach kan bellen zodat ik van een buitenstaander kan horen wat die ervan denkt.
pi_123214224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef karindz1972 het volgende:
Waar mijn angst ligt is dat mijn ouders en vrienden me echt laten vallen en dat door hun opmerkingen het vertrouwen nooit terugkomt tussen hem en mij en dan ben ik hem kwijt en de rest. Hij heeft ook al relatietherapie voorgesteld en zegt er alles aan te willen doen. Heeft zelfs gezegd wel op de bank te gaan liggen maar hij wilt er voor mij zijn als er wat is. Nu zit hij in een hotel.
ga jezelf eens schamen zeg, mijn god.
pi_123214234
Wat ben jij een trut zeg.. zijn leeftijd heeft er helemaal niets mee te maken plus hij is volwassener dan dat jij bent. Hij wil er alles aan doen en jij wil helemaal niets.. je denkt alleen aan jezelf en niet aan het kind.

Als ik hem was geweest had jij je familie en vrienden mogen houden maar was je het kind kwijt geweest.. :r
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:25:06 #102
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123214290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef karindz1972 het volgende:
Ik snap je reactie heel goed maar het is allemaal teveel.
Wil mijn familie en vrienden ook niet kwijt.
Hij heeft gevraagd er donderdag over te praten als we elkaar zien maar ik heb gezegd dat ik niet weet of ik dat dan al kan dat i moet nadenken. Hij heeft gezegd dat er niet zoveel tijd meer is en dat ik beter een onafhankelijk relatiecoach kan bellen zodat ik van een buitenstaander kan horen wat die ervan denkt.
Echte vrienden raak je dan niet kwijt hoor. Tenzij hij je slecht behandelt, slaat ofzo.. En dan nog, je leeft je leven toch niet vanuit wat zij vinden??
Hij heeft gelijk, ga fijn in relatietherapie, ms kan een psycholoog je helpen.
Heb je echte redenen om met hem te breken, buiten je familie??
pi_123214294
Dat zou hij nooit doen.
Ik weet dat hij gisteren in emotie zijn testament heeft aangepast en dat alles naar mij en het kindje gaat als hem wat gebeurd maar de notaris wilt niet passeren omdat hij zo overstuur was ben daar heel erg van geschrokken.

Hij wilt het beste voor ons kindje en voor ons, hij vind dat we het moeten proberen en ervoor moeten gaan
pi_123214314
Luister dan eens naar hem!
pi_123214317
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:52 schreef dawg het volgende:
laat de vader alsjeblieft voor jullie kind zorgen, jij bent echt veel te labiel, en vooral veel te beïnvloedbaar door je familie. laat je kind daar niet de dupe van worden. als je niks doet gaat je familie nog zorgen dat de vader zijn kind niet mag zien, let op mijn woorden. en dat is misdadig want jij zit hier fout.
nog eens dan.

en nu uit dit topic. kan dit niet aanzien eigenlijk. weer een kind dat hoogstwaarschijnlijk verneukt gaat worden omdat moeder niet de juiste beslissingen durft te nemen. :r
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:25:58 #106
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123214322
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:25 schreef karindz1972 het volgende:
Dat zou hij nooit doen.
Ik weet dat hij gisteren in emotie zijn testament heeft aangepast en dat alles naar mij en het kindje gaat als hem wat gebeurd maar de notaris wilt niet passeren omdat hij zo overstuur was ben daar heel erg van geschrokken.

Hij wilt het beste voor ons kindje en voor ons, hij vind dat we het moeten proberen en ervoor moeten gaan
WAT WIL JIJ????
pi_123214333
Er is een vertrouwensbreuk door wat is gebeurd maar dat is niet onoverkomelijk en verder heeft hij altijd goed voor me gezorgd en is altijd lief voor me geweest. Dus nee er is verder niets wat ernstig genoeg is maar heb wel gezegd dat mijn gevoel weg is en dat geloofd hij niet in zo'n korte tijd.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:26:42 #108
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123214357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef karindz1972 het volgende:
Er is een vertrouwensbreuk door wat is gebeurd maar dat is niet onoverkomelijk en verder heeft hij altijd goed voor me gezorgd en is altijd lief voor me geweest. Dus nee er is verder niets wat ernstig genoeg is maar heb wel gezegd dat mijn gevoel weg is en dat geloofd hij niet in zo'n korte tijd.
En wiens schuld is dat??? :{w
pi_123214375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef karindz1972 het volgende:
Wat ben jij irritant. :)
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:27:52 #110
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123214398
Je hebt vast een overheersende moeder en een vader die bij haar onder de plak zit?
pi_123214441
quote:
Wat is er dan gebeurd dat je hem niet meer vertrouwt? En echt, ik vind dat je niet spoort en dat je je handjes mag dicht knijpen dat die kerel niet al lang heel hard weggerend is
pi_123214485
In vorige topic gaf ik al aan dat hij niet eerlijk is geweest over iets in financieel opzicht dat is opgelost inmiddels maar vertrouwen heeft toch een deukje maar daar is aan te werken.
Heb er steeds meer moeite mee nu omdat ik heb gezegd niet meer van hem te houden thans gezegd dat mijn gevoel er niet meer is. Hij zegt dat het niet kan in een paar dagen en dat al was het zo we eraan haden moeten werken in het belang van het kindje,

Hij benadrukt steeds het belang van ons kindje en van mij zodat hij voor me kan zorgen laat zijn eigen belang weg
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:32:32 #113
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123214514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef karindz1972 het volgende:
In vorige topic gaf ik al aan dat hij niet eerlijk is geweest over iets in financieel opzicht dat is opgelost inmiddels maar vertrouwen heeft toch een deukje maar daar is aan te werken.
Heb er steeds meer moeite mee nu omdat ik heb gezegd niet meer van hem te houden thans gezegd dat mijn gevoel er niet meer is. Hij zegt dat het niet kan in een paar dagen en dat al was het zo we eraan haden moeten werken in het belang van het kindje,

Hij benadrukt steeds het belang van ons kindje en van mij zodat hij voor me kan zorgen laat zijn eigen belang weg
En wat dacht jij van het deukje dat je hem hebt bezorgd door dat mes in zijn rug van je familie??
pi_123214532
Wat is nou jouw probleem in godsnaam? Ben ik de enige, die het niet snapt?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:33:22 #115
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123214551
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef Ambipur het volgende:
Wat is nou jouw probleem in godsnaam? Ben ik de enige, die het niet snapt?
Nee, zij geloof ik :')
pi_123214580
quote:
Ik zou inderdaad naar hem luisteren. Denk dat je er baat bij zou hebben een professioneel iemand hierover te laten oordelen. Eerlijk gezegd vind ik het ronduit bizar dat jij binnenkort een kind moet opvoeden en het normen en waarden moet bijbrengen maar niet eens tegen je familie durft in te gaan.
pi_123214584
Het is toch simpel? Je denkt aan jouw kind, wat is het beste voor mijn kind?

Ook al snap k geen moer van jouw probleem, doe wat het beste is voor jouw kind. Godsamme zeg.
pi_123214618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef karindz1972 het volgende:

tenminste iemand die het belang van het kind op 1 heeft staan.

oh ja, ik was hier weg. :')
pi_123214630
Hij zegt zelf het gevoel te hebben op de grond te liggen en dat er nog geschopt word.
Dat ik een mes in zijn rug steek vind ik wel erg hard gezegd.
Maar ik zie wat het met hem doet maar ik heb gedacht het is mijn keus en die veranderd niet, mijn gevoel is bijna helemaal weg.

Hij geloofd niet dat het kan, vinden jullie dat ook onaannemelijk dat na een beslissing een paar dagen eerder ineens gevoel weg is en vinden jullie dat we er gewoon aan hadden moeten werken
pi_123214672
Wat jij voelt en wat jij denkt en wat jij wil dat doet er helemaal niet toe..
pi_123214690
Hij heeft ook gewoon gelijk! Je kan hem niet terug laten komen en hem 3 dagen later er weer uittrappen! Egoistisch mens! En ondanks dat blijft hij maar aan jou denken.

Of je bent echt zo dom en egoistisch of dit is een trol
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:37:48 #122
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123214692
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:35 schreef karindz1972 het volgende:
Hij zegt zelf het gevoel te hebben op de grond te liggen en dat er nog geschopt word.
Dat ik een mes in zijn rug steek vind ik wel erg hard gezegd.
Maar ik zie wat het met hem doet maar ik heb gedacht het is mijn keus en die veranderd niet, mijn gevoel is bijna helemaal weg.

Hij geloofd niet dat het kan, vinden jullie dat ook onaannemelijk dat na een beslissing een paar dagen eerder ineens gevoel weg is en vinden jullie dat we er gewoon aan hadden moeten werken
Je stelt iedereen, je ouders, je vrienden, boven hem, hoe wil je dat dan noemen?
Ja natuurlijk is het belachelijk dat hij eerst terug mag komen en dan na een week weer mag optiefen, vertel me alsjeblieft dat je dit zelf ook wel in ziet, anders ben je nog labieler dan ik al dacht..
pi_123214734
Ze is nog labieler dan jij al dacht :Y
pi_123214739
Dit is een troll. Moet wel :)
pi_123214905
Nee beide niet ik zie dat ook wel in maar op het moment dat ik dat zei zondag was mijn gevoel weg voor mijn idee, wat had ik dat moeten doen valse hoop geven en zeggen blijf maar lekker tot na de bevalling?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:47:01 #126
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123215009
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:44 schreef karindz1972 het volgende:
Nee beide niet ik zie dat ook wel in maar op het moment dat ik dat zei zondag was mijn gevoel weg voor mijn idee, wat had ik dat moeten doen valse hoop geven en zeggen blijf maar lekker tot na de bevalling?
Misschien had je het uberhaupt niet zo uit de hand moeten laten lopen?
En nu is er zo veel gebeurd en je bent duidelijk labiel (ik hoop door de zwangerschap..) dat ik hem sowieso niet weg zou houden bij de bevalling en kraamtijd.
pi_123215106
Als ik hem weg zouden houden zou me dat niet in dank worden afgenomen terecht overigens.
Wat vinden jullie van het feit dat ik denk dat ik hem een paar uur per dag erbij laat en niet 10 dagen 24 uur per dag of vinden jullie dat ik dat juist wel moet doen?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:50:55 #128
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123215162
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef karindz1972 het volgende:
Als ik hem weg zouden houden zou me dat niet in dank worden afgenomen terecht overigens.
Wat vinden jullie van het feit dat ik denk dat ik hem een paar uur per dag erbij laat en niet 10 dagen 24 uur per dag of vinden jullie dat ik dat juist wel moet doen?
Misschien moet je gewoon kijken hoe het gaat? Hem er in principe er bij laten?
Oh en hem vooral niet weg laten gaan als je vrienden o.i.d. komen, dat is ronduit beledigend.

En een kleine tip: ga eens voor jezelf denken..
pi_123215234
Zo labiel als jij bent zou ik je nog geen minuut alleen laten met de baby. Wat nou als je het ene moment van hem/haar houdt en het volgende moment hem/haar bij het grof vuil wil zetten?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:53:50 #130
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123215252
Huuuuh, het idee dat jij straks alleen zit met een baby... Of ga je dan ook bij elke poep en scheet posten wat je moet doen?
pi_123215259
Is dat beledigend? Waarom dan?
Ze gaan niet normaal tegen hem doen ook al vraag ik dat of ze komen gewoon niet als hij er is dat denk ik, weet niet of dat gegrond is. Hij vind dat ik daar niet aan moet denken en aan ons kindje moet denken en aan ons als ouders.

Hij stuurde net een bericht dat hij er voor mij moet zijn nu, in goede en slechte tijden zoals dat hoort bij onvoorwaardelijke liefde, liever nu een diep dal en daarna een hoge top dan er niets aan gedaan hebben en ervoor weglopen en kiezen voor de makkelijkste weg.

Hij heeft geregeld dat hij komende weken in ergste geval via CouchSurfing bij iemand in Utrecht op de bank mag slapen zodat hij in de buurt is.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:54:13 #132
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123215264
GMTA mirannie :D
pi_123215271
@mirannie snap je wel maar dat is echt onzin.
pi_123215312
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef missbehavin het volgende:
GMTA mirannie :D
High five :D
pi_123215343
Zeg TS. Die 1972 is niet jouw geboortejaar, hoop ik?
pi_123215373
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef karindz1972 het volgende:
@mirannie snap je wel maar dat is echt onzin.
Hoezo is dat onzin?
Als je denkt dat je het nu lastig hebt wacht dan maar tot je bevallen bent en je alleen voor een kind moet zorgen..
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:57:29 #137
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123215378
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef karindz1972 het volgende:
Is dat beledigend? Waarom dan?
Ze gaan niet normaal tegen hem doen ook al vraag ik dat of ze komen gewoon niet als hij er is dat denk ik, weet niet of dat gegrond is. Hij vind dat ik daar niet aan moet denken en aan ons kindje moet denken en aan ons als ouders.

Hij stuurde net een bericht dat hij er voor mij moet zijn nu, in goede en slechte tijden zoals dat hoort bij onvoorwaardelijke liefde, liever nu een diep dal en daarna een hoge top dan er niets aan gedaan hebben en ervoor weglopen en kiezen voor de makkelijkste weg.

Hij heeft geregeld dat hij komende weken in ergste geval via CouchSurfing bij iemand in Utrecht op de bank mag slapen zodat hij in de buurt is.
Dan is het aan jou om daar wat van te zeggen, jezus mens... Anders mogen ze lekker oprotten?
Je mag je in je handjes knijpen met zo'n vent...
pi_123215381
Meid toch. :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:57:51 #139
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123215389
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef mirannie het volgende:

[..]

High five :D
belly clap!
pi_123215449
quote:
Heb je echt zo'n klotefamilie? Sorry hoor, maar je gaat toch niet zo om met de vader van je kindje? :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_123215452
Mijn familie wilt er ook voor me zijn in de kraamtijd en bij me blijven s nachts maar mijn vriend zegt dan heel hard: ja lekker dan het kindje hoort mij te zien en te horen s nachts als hij wakker is of schone luier moet en jij hoort verzorgd te worden door de man die je heel je zwangerschap heeft verzorgd!
pi_123215472
@bijdehand vind je dat echt? jij vind dat ik hem langer de tijd had moeten geven dan 4 dagen of vind je dat ik eraan had moeten werken.
pi_123215556
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:00 schreef karindz1972 het volgende:
@bijdehand vind je dat echt? jij vind dat ik hem langer de tijd had moeten geven dan 4 dagen of vind je dat ik eraan had moeten werken.
je wordt met de seconde ongeloofwaardiger
pi_123215569
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef karindz1972 het volgende:
LAAT HEM HET KIND OPVOEDEN, BEN JIJ TOTAAL NIET TOE IN STAAT.

Je bent veel te onzeker en labiel.
Ik word er bijna kwaad van, jouw reacties. :{
pi_123215596
Het is gewoon onmacht met de situatie ben echt wel verdrietig
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:03:56 #146
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123215598
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef karindz1972 het volgende:
Mijn familie wilt er ook voor me zijn in de kraamtijd en bij me blijven s nachts maar mijn vriend zegt dan heel hard: ja lekker dan het kindje hoort mij te zien en te horen s nachts als hij wakker is of schone luier moet en jij hoort verzorgd te worden door de man die je heel je zwangerschap heeft verzorgd!
Jouw familie zou verdomd weinig te willen moeten hebben. Doos!
pi_123215618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:03 schreef karindz1972 het volgende:
Het is gewoon onmacht met de situatie ben echt wel verdrietig
bedank je familie en jezelf daar maar voor. :{
pi_123215706
quote:
Oke, als je serieus geen troll bent dan zou ik het kindje aan hem geven zodat hij ervoor kon zorgen. Als je in zo'n haatvolle omgeving zit en je bent zo labiel, dan is dat echt beter voor je baby.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_123215709
Ja maar er was ook een vertrouwens ding tussen hem en mij, maar dat praat nog niet goed dat mijn gevoel ineens weg is zeker.......
pi_123215738
Nee mijn ouders zijn heel lief en vrienden ook maar zijn geschrokken door de verhalen over hem.
Ik denk dat hij met me wil praten hij heeft net gezegd zijn gevoelens in een brief te hebben gezet en dat hij die aan me geeft donderdag en wilt dat ik die goed lees.
pi_123215752
Kan beter praten tegen een muur hier.
pi_123215809
Ik ga zo nog een keer alles lezen en verwerken.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:11:16 #153
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123215905
Vergeet ook NADENKEN niet. Bij voorkeur zelf.
pi_123215914
Aha , jij hebt je vriend zwart gemaakt bij je ouders en nu vinden ze hem niet goed genoeg voor jou en je baby. Wat vreemd nou toch!!! :o :')

En die vertrouwens kwestie was er al voor je hem terug nam. En ja, het is bespottelijk dat je gevoel in 4 dagen verdwijnt.

*zucht* waarom steek ik nog tijd in deze trol
pi_123216519
Ik heb hem niet zwartgemaakt iemand die mijn ouders kent binnen de politie heeft dat gedaan ivm iets uit zijn verleden. Begin ook steeds meer te denken dat gevoel even geblokkeerd is door situaties en niet omdat het er niet meer is.
pi_123216708
oh ja, hij was een oplichter toch. :')
pi_123216789
Hij heeft iets verkeerd gedaan en de politiemedewerker die mijn ouders kent heeft dat openbaar gemaakt daar is vorige week een officiële klacht over ingediend
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 19:37:04 #158
137949 Disana
pi_123216903
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:09 schreef karindz1972 het volgende:
Ik ga zo nog een keer alles lezen en verwerken.
Ik geloof er niets van. Jij hoort alleen jezelf maar praten en je zegt steeds hetzelfde zonder een knoop door te hakken.
pi_123217836
Ik ben bang de knoop door te hakken omdat ik mijn familie en vrienden niet wil verliezen
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 19:59:35 #160
137949 Disana
pi_123217913
Jezelf hier blijven herhalen ondanks wat iedereen je zegt, gaat je ook niet helpen.
pi_123218295
Eigenlijk ben ik dus stom bezig en moet ik familie en vrienden duidelijk maken dat het mijn keus is het met hem te proberen en dat ik het in ieder geval de kans moet geven voor ons kindje?
pi_123218570
Je hield toch niet van hem :D
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:14:46 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123218628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef karindz1972 het volgende:
Eigenlijk ben ik dus stom bezig en moet ik familie en vrienden duidelijk maken dat het mijn keus is het met hem te proberen en dat ik het in ieder geval de kans moet geven voor ons kindje?
Dat lijkt me een goede conclusie. Ik zou het echter wat scherper stellen: jouw vriend is DE man voor jou (vond je een maand geleden nog wel in ieder geval), en als je vrienden en familie jou en jullie kind willen zien dienen ze dat te accepteren.

En dat gaan ze heus wel accepteren hoor..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_123220856
Denk je echt dat ze dat wel accepteren?
pi_123221920
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:58 schreef karindz1972 het volgende:
Denk je echt dat ze dat wel accepteren?
Jezus Christus. Je vertelt ze gewoon dat ze dat maar moeten accepteren omdat het jouw keuze is. Daar hebben zij niks mee te maken.

Ik word echt chagerijnig van jou. Niks dringt tot je door. :{w
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 21:26:32 #166
184769 crew  Deisyy
pi_123222445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef Ambipur het volgende:
Je hield toch niet van hem :D
Maar nu weer wel :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_123222515
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar nu weer wel :Y
:')
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 21:28:32 #168
184769 crew  Deisyy
pi_123222558
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:')
Zo makkelijk kan dat gaan binnen een topic :')
pi_123225140
Dat is probleem ik zei dat gevoel weg is maar soms is het net of gevoel er nog wel is
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:23:25 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123225432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef karindz1972 het volgende:
Dat is probleem ik zei dat gevoel weg is maar soms is het net of gevoel er nog wel is
Het is ook helemaal niet weg, maar je bent al een maand in paniek om niks..

Ga achter je vent staan en knok voor je gezin!
pi_123225793
Wil ik heel graag maar heb hem net vandaag weer buiten gezet.
Zie hem donderdag en hij wilt dan praten en duidelijkheid voor ons kindje en ons gezin.
Hij wilt dat we ouders zijn en dat we ons volwassen gedragen.

En naar zijn mening zetten volwassen mensen elkaar niet zo op straat na een paar dagen maar geven ze elkaar normaal en fatsoenlijk de tijd. Hij ziet het erg duidelijk heb ik het idee en ik door ouders omgeving en hormonen niet.
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 22:36:13 #172
184769 crew  Deisyy
pi_123226098
Hoe oud ben je eigenlijk ts?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:38:28 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123226214
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef karindz1972 het volgende:
Wil ik heel graag maar heb hem net vandaag weer buiten gezet.
Zie hem donderdag en hij wilt dan praten en duidelijkheid voor ons kindje en ons gezin.
Hij wilt dat we ouders zijn en dat we ons volwassen gedragen.

En naar zijn mening zetten volwassen mensen elkaar niet zo op straat na een paar dagen maar geven ze elkaar normaal en fatsoenlijk de tijd. Hij ziet het erg duidelijk heb ik het idee en ik door ouders omgeving en hormonen niet.
HIJ heeft inderdaad gelijk en jij niet.

En je ouders en omgeving zijn NIET belangrijker dan het geluk van je kind en van jullie beiden. Een maand geleden stond je helemaal achter hem, ondanks zijn verleden (en eerder ook al anders geen kind neem ik aan), en nu laat je je omlullen door je ouders (die pas net zijn verleden kennen)??

Ben je belatafeld!!

Je ouders laten je écht niet vallen, en die kleine spruit die er aan komt ook niet..
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:38:41 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123226224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk ts?
31 volgens eigen zeggen..
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 22:45:37 #175
184769 crew  Deisyy
pi_123226482
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

31 volgens eigen zeggen..
Ok.

Ik hoop dat ts weer een beetje tot inzicht komt als haar hormonen weer een beetje tot rust komen, anders heb ik zwaar medelijden met haar kindjes.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:46:28 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123226509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ok.

Ik hoop dat ts weer een beetje tot inzicht komt als haar hormonen weer een beetje tot rust komen, anders heb ik zwaar medelijden met haar kindjes.
Voorlopig is het er gelukkig maar één die in aantocht is ;)
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 22:49:00 #177
184769 crew  Deisyy
pi_123226610
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voorlopig is het er gelukkig maar één die in aantocht is ;)
typo ;)
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:53:55 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123226811
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

typo ;)
Ok :)

En hoewel ik in twee topics (van de tig) van TS advies heb gegeven vertrouw ik het niet helemaal..
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 22:56:14 #179
184769 crew  Deisyy
pi_123226908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok :)

En hoewel ik in twee topics (van de tig) van TS advies heb gegeven vertrouw ik het niet helemaal..
Ze zou zomaar een R&P-troll kunnen zijn en eigenlijk hoop ik daar ook een beetje op. Wat een triestheid.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:59:17 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123227003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze zou zomaar een R&P-troll kunnen zijn en eigenlijk hoop ik daar ook een beetje op. Wat een triestheid.
Zou idd wel de fijnste "oplossing" zijn :@ :@ :@
pi_123228336
Ik lees het allemaal en snap het ook ga donderdag in gesprek met hem en dan zien we wel morgen nadenken. Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Ik was heel gelukkig met hem en mijn ouders ook tot ze zijn verleden leerde kennen en ik wist het en kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat we het nooit hadden verteld.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 23:37:01 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123228432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:34 schreef karindz1972 het volgende:
Ik lees het allemaal en snap het ook ga donderdag in gesprek met hem en dan zien we wel morgen nadenken. Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Ik was heel gelukkig met hem en mijn ouders ook tot ze zijn verleden leerde kennen en ik wist het en kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat we het nooit hadden verteld.
Je hebt het expres niet verteld meen ik me te herinneren.
En je wist dat dit ooit kon gebeuren.

Blijf nu dan ook achter hem staan, op zijn minst als vader van je kind...
pi_123228616
Klopt inderdaad omdat ik bang was voor hun reactie en die angst is uitgekomen.
Hij zei me vanavond dat hij vind dat ik tegen ouders en omgeving moet zeggen dat hij de vader is en dat ze normaal moeten doen tegen hem als hij er is maar weet nu al dat ze dat niet gaan doen en niet komen als hij er ook is.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:00:08 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123229322
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:42 schreef karindz1972 het volgende:
Hij zei me vanavond dat hij vind dat ik tegen ouders en omgeving moet zeggen dat hij de vader is en dat ze normaal moeten doen tegen hem als hij er is maar weet nu al dat ze dat niet gaan doen en niet komen als hij er ook is.
Prima toch? Dan missen ze ook jouw gezelschap en dat van jullie kindje..

Moet je eens zien hoe snel ze bijdraaien..

Maar dan moet jij wel NU op je strepen gaan staan en blijven staan..
pi_123229446
Ik wil dat echt wel, hij zei me ook dat ik achter mijn keus had moeten blijven staan.
Dat hij altijd lief voor me zal blijven en zielsveel van me houd maar dat hem hem wel pijn heeft gedaan dit maar dat hij niets liever wil dan er voor mij en ons kindje zijn. Hij zei zelfs al laat je me op de bank slapen al wil je me 2 weken na de bevalling niet meer in huis maar deze tijd kan jij, kunnen we niet overdoen dus neem me terug voor ons kindje en voor jezelf
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:03:52 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123229474
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:42 schreef karindz1972 het volgende:
Want dat heb je nog nooit gedaan?

Ik vind je heel matig assertief. Is dat omdat je zwanger bent, of ben je 'gewoonlijk' ook zo?
pi_123229542
Nee dat is het nare eraan, gewoonlijk ben ik iemand die een eigen mening heeft en doet wat ze zelf wilt en daar moet de rest het maar mee doen. Heb dat ook gezegd vorige keer, dit is mijn keus ga voor hem en daar moet iedereen het mee doen ik doe wat beste is voor mij en ons kindje. Maar daar was ik een week later weer klaar mee want toen zei ik dat mijn gevoel er niet meer was. En hij zegt ook al is dat er niet meer wat hij betwijfeld dat we ervoor moeten vechten.
pi_123229556
Ga slapen want ben erg moe had last van maagzuur dus kijk morgen weer
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:07:27 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123229614
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:05 schreef karindz1972 het volgende:
Nee dat is het nare eraan, gewoonlijk ben ik iemand die een eigen mening heeft en doet wat ze zelf wilt en daar moet de rest het maar mee doen. Heb dat ook gezegd vorige keer, dit is mijn keus ga voor hem en daar moet iedereen het mee doen ik doe wat beste is voor mij en ons kindje. Maar daar was ik een week later weer klaar mee want toen zei ik dat mijn gevoel er niet meer was. En hij zegt ook al is dat er niet meer wat hij betwijfeld dat we ervoor moeten vechten.
Misschien moet je gewoon geen drastische beslissingen nemen zolang je nog onder invloed bent van de hormonen. En je poot stijf houden als mensen wel van je verwachten dat je een knoop doorhakt.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:11:08 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123229744
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:03 schreef karindz1972 het volgende:
Ik wil dat echt wel, hij zei me ook dat ik achter mijn keus had moeten blijven staan.
Dat hij altijd lief voor me zal blijven en zielsveel van me houd maar dat hem hem wel pijn heeft gedaan dit maar dat hij niets liever wil dan er voor mij en ons kindje zijn. Hij zei zelfs al laat je me op de bank slapen al wil je me 2 weken na de bevalling niet meer in huis maar deze tijd kan jij, kunnen we niet overdoen dus neem me terug voor ons kindje en voor jezelf
Dat heb ik allemaal al gelezen.. Dat hij verstandiger is dan jij weten we nu wel..

Maar DOE IETS!! En bij voorkeur iets slims!!
pi_123229784
Ja alleen probleem is dat ik mijn vriend dus nu al buiten heb gezet dus het drastische al gedaan heb terwijl hij juist zei neem de beslissing niet.

Afgelopen dagen wilde hij er niet over praten omdat ik beroerd was (zwangerschapskwaaltjes) dus hij heeft er gisteren pas echt iets van gezegd.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:12:01 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123229794
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:05 schreef karindz1972 het volgende:
Hij twijfelt niet, JIJ twijfelt voortdurend..

Slaap lekker!
pi_123229797
Ik ga nu slapen en nadenken en morgen weer een dag en kijken hoe het dan gaat
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:12:46 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123229836
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:11 schreef karindz1972 het volgende:
Ja alleen probleem is dat ik mijn vriend dus nu al buiten heb gezet dus het drastische al gedaan heb terwijl hij juist zei neem de beslissing niet.

Afgelopen dagen wilde hij er niet over praten omdat ik beroerd was (zwangerschapskwaaltjes) dus hij heeft er gisteren pas echt iets van gezegd.
Dan haal je hem weer binnen.. Maar nu écht..
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:14:25 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123229889
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:12 schreef karindz1972 het volgende:
Ik ga nu slapen en nadenken en morgen weer een dag en kijken hoe het dan gaat
Al dat "nadenken" (lees twijfelen en bang/geïntimideerd zijn) heeft je anders nog geen steel verder geholpen.. Kijk naar wat het beste is voor je kind, en kijk naar hoe je een maand geleden (voor al het/jouw gezanik) tegenover dingen stond..
pi_123229934
Toen was ik gelukkig en daarna werd onze hele wereld op zijn kop gezet.
Hij heeft en brief gemaakt en wilt dat ik die lees, zal wel een behoorlijk emotioneel betoog worden mijn vriend kennende. Ben inderdaad bang als ik hem weer binnenhaal dat iedereen me laat vallen en juist nu heb ik steun zo hard nodig. Maar hij zegt dat hij die steun moet kunnen zijn en hoort te zijn.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:18:00 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123230004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:15 schreef karindz1972 het volgende:
Toen was ik gelukkig en daarna werd onze hele wereld op zijn kop gezet.
Hij heeft en brief gemaakt en wilt dat ik die lees, zal wel een behoorlijk emotioneel betoog worden mijn vriend kennende. Ben inderdaad bang als ik hem weer binnenhaal dat iedereen me laat vallen en juist nu heb ik steun zo hard nodig. Maar hij zegt dat hij die steun moet kunnen zijn en hoort te zijn.
Alle feiten waren een maand geleden al bekend...

En je verhaal ken ik al, dat hoef je geen 1000x te herhalen. Ik vind dat hij gelijk heeft, en dat jij je gedraagt als een onzelfstandig en labiel mens.. Doe er - voor jullie kind- wat aan!!
pi_123230146
Je hebt gelijk.
Ik ga slapen en ga proberen morgen goed na te denken want dit is echt een achtbaan.
Het stomme is dat ik weet dat hij zo terugkomt als ik het vraag
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:23:11 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123230179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:22 schreef karindz1972 het volgende:
Je hebt gelijk.
Ik ga slapen en ga proberen morgen goed na te denken want dit is echt een achtbaan.
Het stomme is dat ik weet dat hij zo terugkomt als ik het vraag
Nogmaals: slaap lekker!

En bedenk je dat je juist geluk hebt dat hij nog terug zou willen komen..
pi_123230255
Ja maar soms denk ik de vertrouwensbreuk was wel zijn schuld en dat vergeet ik ook niet zomaar maar dat is gewoon een stok zoeken om mee te slaan volgens hem.
pi_123230286
Slaap lekker allen ik lees morgen weer en ga nadenken en relativeren.
Zie hem donderdag en denk eerder wel even bellen weer. Hij stuurt elke dag een berichtje voor de baby voor op mijn buikje en heeft net vorige week voor een vermogen aan babydingen gekocht.

Hij wilt er voor ons zijn.
pi_123230322
Omg. Wat heb ik een medelijden met je vriend zeg :X
Ik zou maar heel gauw m'n excuses aanbieden als ik TS was, zo'n goeie vent vind je niet gauw meer als je zo labiel bent :D
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:29:58 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123230415
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:26 schreef karindz1972 het volgende:
Slaap lekker allen ik lees morgen weer en ga nadenken en relativeren.
Zie hem donderdag en denk eerder wel even bellen weer. Hij stuurt elke dag een berichtje voor de baby voor op mijn buikje en heeft net vorige week voor een vermogen aan babydingen gekocht.

Hij wilt er voor ons zijn.
Je draagt al de hele tijd alleen maa dingen aan die voor hem pleiten en tegen jou he?? Dus zo moeilijk zou het allemaal niet moeten zijn..

Dat is overigens ook wat ik bijzonder verdacht vind..
pi_123230432
Ik ben niet labiel al snap ik dat mensen die indruk nu hebben maar de situatie is er naar.
Jullie voelen die druk van vrienden en familie niet......de man in kwestie zegt het is ridicuul dat die druk er is vanuit hun dat zegt genoeg over hoe ze in het leven staan.
pi_123230453
Nee hoor dat is niet zo bedoel, hij is niet eerlijk geweest over dingen waardoor er een vertrouwensbreuk is. Maar meer negatiefs is er niet en probeer te spiegelen hoe ermee om te gaan door druk van omgeving.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:35:24 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123230589
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:30 schreef karindz1972 het volgende:
Ik ben niet labiel al snap ik dat mensen die indruk nu hebben maar de situatie is er naar.
Jullie voelen die druk van vrienden en familie niet......de man in kwestie zegt het is ridicuul dat die druk er is vanuit hun dat zegt genoeg over hoe ze in het leven staan.
De man heeft min of meer gelijk. Het is idd niet fraai wat hij gedaan heeft, maar JIJ was er een maand geleden nog van overtuigd dat hij DE man voor je was.. Zo overtuigd dat je (eerder) zwanger bent geworden. En nu laat je hem vallen als een baksteen vlak voor jullie kind geboren wordt? Je had alle info al, maar je ouders en wat vrienden schrokken.. In plaats van achter je zelfgekozen man te staan laat je hem zakken.. Het is ook ZIJN kind he?? En dat kind verdient gewoon ook een vader, iig een vader die de kans krijgt betrokken te raken en te blijven bij zijn kind. Ontzeg hem dat niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 23-02-2013 17:19:51 ]
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:36:04 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123230604
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:30 schreef karindz1972 het volgende:
Nee hoor dat is niet zo bedoel, hij is niet eerlijk geweest over dingen waardoor er een vertrouwensbreuk is. Maar meer negatiefs is er niet en probeer te spiegelen hoe ermee om te gaan door druk van omgeving.
Dat hadden jullie al lang weer uitgepraat (en maatregelen genomen) volgens jou zei je een maand geleden..
pi_123232634
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef karindz1972 het volgende:
Hij heeft iets verkeerd gedaan en de politiemedewerker die mijn ouders kent heeft dat openbaar gemaakt daar is vorige week een officiële klacht over ingediend
Is ie veroordeeld en is er kans op recidive? Verder heeft die medewerker ook iets verkeerd gedaan, dunkt me.
pi_123237261
Hij is veroordeeld tig jaar geleden en geen kans op recidive, heeft voor andere aangifte jaren terug vrijspraak gehad met schadevergoeding.

Hij heeft afgelopen 24 uur paar keer gebeld en was best overstuur heb een bericht gestuurd dat ik even afstand moet nemen hoe rot het ook klinkt wil hem terug maar zit erg hoe ik dat met familie moet gaan doen.
pi_123238662
Vertel je hem dat ook, dat je hem terug wil of laat je hem in het ongewisse?

En verder ben je een slappe zak, dat je familie op jouw leeftijd nog zo veel invloed heeft..
pi_123238744
Ik kan die beslissing nog niet maken zie eerst vanavond nog vrienden en die gaan vast ook op me inpraten hij laat me nu even met rust omdat ik vroeg om afstand en hij zei me die rust en ruimte te geven en me donderdag te zien.

In mijn hart denk ik dat we er niet alles aan hebben gedaan voor ons gezin maar is het niet heel cru hem dan weer terug te nemen.
pi_123238754
Of is that the only right thing to do?
Vertrouwensbreuk is best erg voor je gevoelens maar dat is te herstellen als we eraan werken.
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2013 @ 14:04:25 #213
137949 Disana
pi_123238843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:00 schreef karindz1972 het volgende:
Ik kan die beslissing nog niet maken zie eerst vanavond nog vrienden en die gaan vast ook op me inpraten
Dus als die vrienden op je ingepraat hebben, denk je er misschien wéér anders over?
pi_123238893
Nee maar ook al wil ik het er niet over hebben het gebeurd toch wel.
Zie hem donderdag.
pi_123238907
Heb hem gezegd dat ik voor mezelf even afstand moet nemen nadat ik hem net helemaal in tranen aan de telefoon had, onrust en stress is niet goed voor het kindje en voor mij. Hij is bang er niet op tijd te kunnen zijn als er wat is. Hij is bang tijd met kindje en mij te missen en hij is heel erg bang dat dit niet echt mijn keus is maar toch hormonen en invloed van de omgeving.

Ik kan me niet helemaal afsluiten en zou dat ook niet eerlijk vinden want het gaat nu om alles door elkaar, eerst zet ik hem buiten door situatie met ouders en omgeving, dan zet ik hem buiten omdat ik zeg dat mijn gevoel weg is. Dat is erg lastig en niet te snappen voor hem. Misschien zijn het de hormonen ook wel allemaal en kom ik daar straks achter maar vind dat je nooit spijt moet hebben van iets achteraf maar dat is ook weer te rationeel en te makkelijk gezegd.
Ik heb gezegd dat ik geen gevoelens mee heb en daar sta ik achter, maar aan de andere kant zeg ik dat ik om hem geef en dat er geen ruzie is en dat ik hem wel lief vind. Misschien zijn het ook wel de hormonen allemaal.
Het gaat er bij hem niet in dat ik hem terug in huis neem en koud een apar dagen later zeg dat het gevoel weg is maar dat er wel was toen ik de beslissing maakte hem terug te nemen. Heb gezegd misschien dat ik door de rust dat hij er weer was pas echt goed kon nadenken......hij kan daar niet bij.

Ik weet gewoon niet meer zo goed wat te doen en te voelen, hou hem nu op afstand en laat de rest weer dichterbij komen en dat is ook niet helemaal goed en fair tegenover hem natuurlijk. als alles goed gaat moet ik nog 5 weken maar wie weet komt het eerder en dan? Weet dat ik erover na moet denken maar dat gaat zo niet makkelijk.

Voordat er dingen voor zijn gevallen en er een vertrouwensbreuk was, was er niets aan de hand dus dat is het nare daarvoor was het super en vond ook mijn familie en vrienden hem een schat van een man en het beste wat me was overkomen. Hij heeft ze in de weken erna verweten net als ik, dat ze de maanden ervoor vergaten en alleen nu naar de negativiteit keken. Nu krijg ik dat ook terug dat het net is of ik dat nu zelf ben vergeten.

Hij heeft gezegd dat hij een behoorlijke brief voor me heeft geschreven. Hij wilt dat ik die lees en bij voorkeur als hij erbij is zodat hij mijn reactie kan zien, een brief waarin staat wat het met hem doet en hoe hij het ziet en voelt in het belang van ons gezin en ons kindje, wat vinden jullie daarvan? Moet ik die brief lezen waar hij bij is of gewoon niet doen en zelf moment kiezen? Denk dat hij mijn reactie of emotie wil zien maar denk dat ik ook door de hormonen een muur opbouw
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2013 @ 14:06:59 #216
137949 Disana
pi_123238913
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:06 schreef karindz1972 het volgende:
Nee maar ook al wil ik het er niet over hebben het gebeurd toch wel.
Zie hem donderdag.
Ik begrijp niet wat jou ervan weerhoudt hier en nu ja te zeggen tegen de vader van je kind. Dat uitstel tot donderdag gaat echt het verschil niet maken.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 14:07:14 #217
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_123238920
Zoals de wind waait, waait m'n jasje... wat heeft dit nog voor zin?
pi_123238947
Ik heb het gevoel de beslissing nu niet te kunnen maken, heb ook gezegd dat familie enz weer op bezoek komen nu dus hij voelt zich helemaal buiten gesloten nu, zei net tegen me dat ik hun ook op afstand had moeten houden als ik echt rust wilde om na te denken.
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2013 @ 14:09:20 #219
137949 Disana
pi_123238977
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:08 schreef karindz1972 het volgende:
Ik heb het gevoel de beslissing nu niet te kunnen maken, heb ook gezegd dat familie enz weer op bezoek komen nu dus hij voelt zich helemaal buiten gesloten nu, zei net tegen me dat ik hun ook op afstand had moeten houden als ik echt rust wilde om na te denken.
Ja, dus je laat je beslissing wel degelijk afhangen van hoe er op je ingepraat wordt.
pi_123238993
In de tijd dat hij bij me was de laatste tijd kwamen vrienden en familie niet naar mij, ik ging naar ze toe of was contact via sms of app. Dat wilde ik ook niet want ze zijn belangrijk voor me. Mijn vriend/ex heeft nu het idee totaal niet belangrijk te zijn.

Heeft gezegd me even de rust en ruimte te geven en dat als er wat is hij er zo is voor mij en de kleine en dat hij elke avond een bericht stuurt voor het kleintje en dat hij hoop dat we donderdag kunnen praten en normaal kunnen doen.

Het is een tweestrijd want het is net of ik terug bij af ben, weken geleden zei ik steeds ik moet nadenken heb tijd nodig en de keus die ik toen maakte heb ik weer teruggedraaid
  zaterdag 23 februari 2013 @ 14:10:43 #221
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_123239007
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:08 schreef karindz1972 het volgende:
Jullie vallen om zonder elkaar en jij valt om zonder je familie. Dat is het hele eieren eten.
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2013 @ 14:11:32 #222
137949 Disana
pi_123239026
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:09 schreef karindz1972 het volgende:
Mijn vriend/ex heeft nu het idee totaal niet belangrijk te zijn.
Dat is hij toch ook niet? Je laat iedereen voorgaan en op je in praten, en als iedereen is geweest, mag hij donderdag nog eens zijn opwachting komen maken.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 14:14:18 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_123239114
Hou hierover op nu, je komt er toch niet uit, dus stop nu met die ongezonde stress die je baby meekrijgt. Hou gewoon iedereen te vriend, vertel ze wat ze willen horen, laat ze verder hun kop houden, en als je klaar bent met baren en je hormonen weer normaal zijn ga dan nadenken over een langetermijnkeuze.

Waarbij natuurlijk geldt dat de vader toch wel in je leven zal blijven omdat hij recht heeft om zijn kind te zien.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_123239232
Dat is het ook de vader is en blijft de vader en dat wil ik ook.
Heb de fout gemaakt hem vrijdag een bericht te sturen dat ik heel veel om hem geef maar dat we geen stel meer kunnen zijn. Zijn reactie was meteen zie je wel dat het niet jou wilt is, je zegt niet dat je geen stel meer wilt zijn maar dat het niet meer kan.

Dat is het dilemma ook, donderdag zie ik hem hij wilt praten ik heb gezegd niet te weten of ik dat wel kan en wil op dat moment hij zegt gewoon het beste te willen voor ons kindje en ons gezin en vind dat we ervoor moeten knokken tot we er echt alles aan gedaan hebben.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:17:16 #225
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123241249
is er al iemand die gevraagd heeft wat nou de reden is dat je familie en vrienden de vader van je kind niet accepteren?

persoonlijk lijkt me het ergst om als toekomstige vader afgesneden te worden van je kind...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:19:16 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123241323
Heeft ze toch al een paar keer verteld. Een veroordeling in zijn verleden.
pi_123242033
Ze valt met alles tienduizend keer in herhaling.

Dit is echt een trol hoor, kan niet anders
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:54:58 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123242475
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:40 schreef mirannie het volgende:
Ze valt met alles tienduizend keer in herhaling.

Dit is echt een trol hoor, kan niet anders
Of ze is gewoon echt zo wispelturig en makkelijk beïnvloedbaar. Ik weet niet waar een trol die stroom van herhaling steeds maar weer vandaan zou kunnen halen.
pi_123242540
Nou sorry hoor mensen maar het is de invloed van omgeving icm angsten
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:59:33 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123242613
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:57 schreef karindz1972 het volgende:
Nou sorry hoor mensen maar het is de invloed van omgeving icm angsten
Angststoornis?
pi_123242740
Misschien, ik bouw nu ook een muur op naar hem om rationeel te kunnen denken en het te kunnen uitleggen hij vind het goedpraten en vind het verschrikkelijk dat ik mijn emotie niet toon nu.
pi_123243535
quote:
je bent toch niet serieus he, hoop ik? ;(

Natuurlijk kun je het niet maken om hem de ene dag te zeggen dat hij terug mag komen met al zijn spullen, dat je van hem houdt en het wil proberen en dan een paar dagen later: nee sorry, toch niet, ga maar weer.
Elk weldenkend mens kan dat zien. Je hebt niks geprobeerd.

Ja, je had eraan moeten werken. Nu nog. Niet zo moeilijk doen over die kraamtijd, hem erbij laten zijn. Stop met zeuren en moeilijk doen,
compact en kleverig.
pi_123243656
Ts, je bent een idioot/troll. De beste persoon in je leven blijf je maar weg sturen.
Blijf dit doen totdat het te laat is. Dan zie je en ook niet meer, net als je kindje die zijn/haar vader ook niet zal kennen.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_123243773
Dat maakt het zo moelijk de situatie is lastig want als ik voor hem kies dan verlies ik hun allemaal dan komen ze niet als hij er is en moet hij dus steeds weg als ik ze wil zien. Ze accepteren het niet ook al zegt mijn vriend ze moeten wel en met der tijd zullen ze het accepteren maar zo voelt het niet. Ik ben continu aan het nadenken wat ik moet doen.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:33:53 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123243799
En je komt geen stap verder.
pi_123243833
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:33 schreef Lienekien het volgende:
En je komt geen stap verder.
Trollen lopen natuurlijk niet.
pi_123243858
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:00 schreef karindz1972 het volgende:
Ik kan die beslissing nog niet maken zie eerst vanavond nog vrienden en die gaan vast ook op me inpraten hij laat me nu even met rust omdat ik vroeg om afstand en hij zei me die rust en ruimte te geven en me donderdag te zien.

In mijn hart denk ik dat we er niet alles aan hebben gedaan voor ons gezin maar is het niet heel cru hem dan weer terug te nemen.
lekker slim, met vrienden en familie praten die alleen maar negatief kunnen zijn :')
Zeg dat ze weg kunnen gaan als ze alleenaar over je vriend kunnen praten en hem afzeiken, dat ze dan niet welkom zijn.

En nee, dat valt wel mee, maar probéér het dan ook en zet hem er niet na een week, of een maand of twee maanden weer uit...
compact en kleverig.
pi_123244053
Mijn vriend heeft me nadat ik zei dat ik afstand moest nemen voor mezelf niet meer gereageerd op of een bericht gestuurd dus denk dat hij me rust probeert te geven. Hij heeft gezegd dat we het moeten proberen er echt samen aan moeten werken dat hij mijn steun ook nodig heeft naar de familie toe, de eerste keer had ik beloofd dat ook te geven maar heb dat niet gedaan. Hij wilt er alles aan doen ook in belang van het kindje, hij smeekt me om in belang van het kindje het nog te proberen en dan te kijken of gevoel er nog is. Ik ben bang hem dan valse hoop te geven.

Mijn omgeving wil ik ook op een afstand alleen ouders en een paar vriendinnen mogen dichtbij komen.
Mensen die hem kennen sturen me ook berichtjes maar wil daar even niets van weten.
Ga zo koken en dan wat nadenken weer. Deze situatie is ook niet goed voor het kindje de stress ook niet
pi_123244176
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:33 schreef karindz1972 het volgende:
Dat maakt het zo moelijk de situatie is lastig want als ik voor hem kies dan verlies ik hun allemaal dan komen ze niet als hij er is en moet hij dus steeds weg als ik ze wil zien. Ze accepteren het niet ook al zegt mijn vriend ze moeten wel en met der tijd zullen ze het accepteren maar zo voelt het niet. Ik ben continu aan het nadenken wat ik moet doen.
serieus, domme doos...

Ze accepteren het op den duur wel. En dan heb je een maandje geen contact omdat ze zielig en kortzichtig zijn (eens een dief, altijd een dief!) uiteindelijk komt het wel weer goed.
Kies voor de enige persoon in je leven die wél aan jou en jullie kind denkt en niet voor je familie die zichzelf en hun mening voorop stelt. :{w
compact en kleverig.
pi_123244315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef karindz1972 het volgende:
Mijn vriend heeft me nadat ik zei dat ik afstand moest nemen voor mezelf niet meer gereageerd op of een bericht gestuurd dus denk dat hij me rust probeert te geven. Hij heeft gezegd dat we het moeten proberen er echt samen aan moeten werken dat hij mijn steun ook nodig heeft naar de familie toe, de eerste keer had ik beloofd dat ook te geven maar heb dat niet gedaan. Hij wilt er alles aan doen ook in belang van het kindje, hij smeekt me om in belang van het kindje het nog te proberen en dan te kijken of gevoel er nog is. Ik ben bang hem dan valse hoop te geven.

Mijn omgeving wil ik ook op een afstand alleen ouders en een paar vriendinnen mogen dichtbij komen.
Mensen die hem kennen sturen me ook berichtjes maar wil daar even niets van weten.
Ga zo koken en dan wat nadenken weer. Deze situatie is ook niet goed voor het kindje de stress ook niet
o, dus je wil wél mensen dichtbij die hem afzeiken en zwartmaken, maar naar mensen die positief over hem zijn, wil je iet luisteren? Ja, nee, logisch :)

Als het nu een lul was geweest die je sloeg, uitschold, zwaar aan de drugs was en gokverslaafd, zou ik je groot gelijk geven, luister dan ajb niet naar positieve geluiden over zo iemand... Maar jouw vriend verdient dat wél. Praat met mensen die aan zijn kant staan en luister niet naar het gezuig van je familie. Dan waai je met hen mee en maak je misschien de juiste keuze. ^O^
compact en kleverig.
pi_123244551
Probleem is dat zijn omgeving niet zo groot is maar de mensen die het voor hem opnemen die hebben me ook gesteund in de eerste fase......het maakt het niet makkelijker. Ik ga erover denken. Kan niet zomaar mensen wegsturen die veel voor me betekenen, en snap dat hij nu denkt dat hij niets voor me heeft betekend.
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 16:55:10 #242
184769 crew  Deisyy
pi_123244666
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:52 schreef karindz1972 het volgende:
Probleem is dat zijn omgeving niet zo groot is maar de mensen die het voor hem opnemen die hebben me ook gesteund in de eerste fase......het maakt het niet makkelijker. Ik ga erover denken. Kan niet zomaar mensen wegsturen die veel voor me betekenen, en snap dat hij nu denkt dat hij niets voor me heeft betekend.
Dat heb je toch al gedaan en zelfs meer dan één keer. Jouw ouders zijn dus tegen jullie relatie, maar zijn al je vrienden dat ook? Wat heeft hij dan voor verschrikkelijks gedaan?
pi_123244691
Strafbaar feit oplichting en ik wist ervan maar dat zeg ik ook tegen ze, ik wist het maar daar nemen ze geen genoegen mee.
pi_123245149
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:52 schreef karindz1972 het volgende:
natuurlijk kun je dat wel. Je hoeft het niet zo letterlijk te nemen, maar je kan best tegen ze zeggen dat je hun negativiteit over de vader van je kind nu niet erbij kan hebben en dat je het daar dus in elk geval niet met hen over wil hebben. Teveel stress voor jou en de baby. En zet ze de deur uit als ze niet anders kunnen dan daarover praten.
compact en kleverig.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 17:12:14 #245
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123245239
TS is bijstandsmoedertje in de dop, de zoveelste waar we solidair mee mogen zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_123245325
@Pietverdriet nou dat zeker niet hoor!
pi_123245341
Het zou trouwens een ontzettende smerige rotstreek zijn om hem zo vlak voor de geboorte uit te sluiten. Het is ook zijn kind!

Die gozer heeft je blijkbaar niks misdaan, maar gaat misschien de eerste dagen van zijn eigen kind missen omdat madam het in haar bol heeft?

Maak een keuze, geef die jongen duidelijkheid, schop die bemoeizuchtige familie van je het huis uit.

Het is op zich al een heilige dat hij dit soort labiele gejengel accepteert.
pi_123245477
Ten eerste, je ouders horen zich hiermee niet te bemoeien. Het is jouw relatie en jíj bent samen met hem, niet jouw ouders. Dat ze hem niet mogen is hun goed recht, maar jullie relatie verbreken gaat veels te ver.
Ten tweede, hoe kun jij je zo laten beïnvloeden door familie en vrienden? Ik snap dat een zwangerschap zwaar is en dat gevoelens en hormonen niet stabiel zijn, maar neem even een moment om 1 minuut helder na te denken. Jij moet doen wat goed is voor je familie nu, laat je niet zo beïnvloeden door hun mening.
Ten derde, je bent erg wisselvallig. De ene week zeggen dat je het weer wil proberen en de andere week hem eruit gooien. Veel mannen zouden je verlaten hebben en alleen met hun kind te maken willen hebben. Jouw ex wil je zelfs helpen met je kraamtijd, je moet echt gelukkig zijn met zo'n man.
Dat je gevoelens voor hem misschien minder zijn kan door de zwangerschap komen en ook doordat je vrienden/familie het in je hoofd proberen te praten. Ik zou naar therapie gaan, samen met je (ex)vriend, zodat je zeker weet dat je er echt alles aan hebt gedaan. Het is echt een rotstreek om hem van z'n kind te ontnemen de eerste paar dagen, make up your mind ffs.
''The root of suffering is attachment''
pi_123246717
Dat verwijt hij me ook steeds dat we er niet alles aan hebben gedaan.
Maar als ik zeg dat gevoel er niet meer is zou dat niet genoeg moeten zijn of dan nog moeten we er alles aan gedaan hebben?
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:00:20 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123246790
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef karindz1972 het volgende:
Maar als ik zeg dat gevoel er niet meer is zou dat niet genoeg moeten zijn of dan nog moeten we er alles aan gedaan hebben?
Als je gevoel weg is, wat is dan nog je dilemma?!
pi_123246801
Dat heb ik gezegd maar twijfel er zelf aan want ik weer ook wel dat het niet in paar dagen weg kan zijn. en het is niet eerlijk er niet alles aan gedaan te hebben.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:01:25 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123246820
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef karindz1972 het volgende:
Dat heb ik gezegd maar twijfel er zelf aan want ik weer ook wel dat het niet in paar dagen weg kan zijn. en het is niet eerlijk er niet alles aan gedaan te hebben.
Godsamme, zeg. Idioot mens.
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2013 @ 18:14:32 #253
137949 Disana
pi_123247218
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef karindz1972 het volgende:
Volgens mij klets en voel jij gewoon alle kanten uit afhankelijk van wie je op je in hebt laten praten.

Maar wat je maar niet wilt beseffen is dat de tijd dringt, en dat je voor je kind en dus de vader moet kiezen voor het te laat is.
pi_123247520
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef karindz1972 het volgende:
nee, dat moet niet genoeg zijn nee...
We krijgen een kind, maar ja, mn gevoel is effe een paar dagen weg/minder, laten we maar uit elkaar gaan 8)7
compact en kleverig.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:30:08 #255
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_123247654
De situatie is nog exact hetzelfde als in het begin van deze topic-reeks. Ik krijg hier de kriebels van. Continu gejammer over het moeten maken van een keuze, de slechte emotionele toestand van vriendlief en TS zelf, 'dit is niet goed voor ons kindje' etc. etc. etc. Maar het gaat gewoon door allemaal. Al weken.

Beginvraag was: vriend wil erbij zijn in de kraamtijd, is dat een goed idee? Het antwoord was kennelijk niet zo belangrijk. Nu zitten we op pagina 11 en alles is de revue weer gepasseerd. :{w
pi_123247805
Ik heb een labilio alert!
De manier waaop jij je laat beinvloeden is echt bizar! En sneu voor je ongeboren kind,ga jij de opvoeding van je kindje ook af laten hangen van de meningen van je omgeving?
S. 2014
J. 2016
pi_123247835
Nou ik heb de reacties dan niet goed gezien want ging alle kanten op.
Maar goed ik ga nadenken kreeg net een bericht van hem dat hij me tot donderdag de rust en ruimte geeft die ik wil en dat hij er is als het nodig is en als het niet lekker gaat of als ik steun of hulp nodig heb en dat hij het erg moeilijk vind maar dat hij mijn wens tot afstand even respecteert en hoop dat we donderdag normaal tegen elkaar doen. En dat hij de laatste is die me eigenlijk rust moet geven maar meer mijn familie en vrienden

Ik weer in tranen want hij is de laatste die me met rust zou moeten laten inderdaad
pi_123248236
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:37 schreef karindz1972 het volgende:
Nou ik heb de reacties dan niet goed gezien want ging alle kanten op.
Maar goed ik ga nadenken kreeg net een bericht van hem dat hij me tot donderdag de rust en ruimte geeft die ik wil en dat hij er is als het nodig is en als het niet lekker gaat of als ik steun of hulp nodig heb en dat hij het erg moeilijk vind maar dat hij mijn wens tot afstand even respecteert en hoop dat we donderdag normaal tegen elkaar doen. En dat hij de laatste is die me eigenlijk rust moet geven maar meer mijn familie en vrienden

Ik weer in tranen want hij is de laatste die me met rust zou moeten laten inderdaad
dus belde jij je ouders en vrienden op om te zeggen dat je even afstand van hun negativiteit nodig hebt en ze pas over een week weer wil zien en/of spreken ^O^
compact en kleverig.
pi_123248378
Kon ik dat maar zo makkelijk doen.
Ze zijn negatief over hem heb al gezegd dat ik dat even niet wil horen allemaal.
pi_123248571
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef karindz1972 het volgende:
Kon ik dat maar zo makkelijk doen.
Ze zijn negatief over hem heb al gezegd dat ik dat even niet wil horen allemaal.
en wat doe je eraan?
Je kan wel zeggen dat ze iets niet moeten doen maar als ze vervolgens gewoon door kunnen gaan zonder dat jij daar consequenties aan verbindt, blijven ze natuurlijk gewoon doorgaan.
Zo gaat dat ook straks met je kind.

Je moet dus zorgen dat ze niet meer over je vriend kunnen praten, zet ze eruit, hang de telefoon op, laat duidelijk merken dat je het er niet mee eens bent. Zie het als een voorproefje op de opvoeding.

Het is wél zo gemakkelijk, je wil gewoon niet. Niet graag genoeg iig.
compact en kleverig.
pi_123248699
Ik wil wel maar is de spagaat van 2 kampen waar ik tussen zit.
Zo voelt het
pi_123248791
Het is ronduit misdadig als je hem de eerste dagen met zijn kind ontzegt.

Vind ik.
pi_123248817
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:59 schreef karindz1972 het volgende:
Zo voelt het
Nee, je wil niet, anders deed je wel iets. Simpel.
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2013 @ 19:04:03 #264
137949 Disana
pi_123248836
quote:
Zo voelt het
Sta jij er wel bij stil hoe intens gemeen je familie is dat ze jou en de vader van jullie kindje dit allemaal laten doorstaan? Ze denken alleen maar aan zichzelf.
pi_123248907
En ondertussen loopt hij buiten en is continu in tranen en probeerd nog lief voor me te zijn.
Zucht deze tijd had zo mooi moeten zijn! En de week samen was echt heel fijn weer dus mis hem ook echt wel
pi_123248922
Heb het gevoel hem alleen laten blijven om voor me te zorgen hem vasle hoop geven is.
Hij zegt dat ik me eronderuit probeer te praten en gewoon de makkelijkste weg kies
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2013 @ 19:08:11 #267
137949 Disana
pi_123248988
Zeg, lees jij überhaupt nog wel een woord van wat wij hier schrijven? Ja kennelijk wel, want hoe meer kritiek er komt, hoe meer jij gaat zweven. Ga zo door, het leven is maar een toneelspel nietwaar.
pi_123249038
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:05 schreef karindz1972 het volgende:
En ondertussen loopt hij buiten en is continu in tranen en probeerd nog lief voor me te zijn.
Zucht deze tijd had zo mooi moeten zijn! En de week samen was echt heel fijn weer dus mis hem ook echt wel
Stom mormel, dat doe je toch zelf? Wat wil je nou eigenlijk, medelijden?
pi_123249106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef karindz1972 het volgende:
Heb het gevoel hem alleen laten blijven om voor me te zorgen hem vasle hoop geven is.
Hij zegt dat ik me eronderuit probeer te praten en gewoon de makkelijkste weg kies
Nee kut, hij moet er ook zijn voor zijn kind. Hij is de VADER. Ook hij heeft RECHT op die momenten.

En het lijkt me overduidelijk dat je voor de weg met de minste weerstand gaat. Heeft je familie geld en ben je bang dat mis te lopen?
pi_123249179
quote:
Zo voelt het
je wil niet en zo gemakkelijk is het wél. Je kan hem eruit zetten, dus kun je je familie ook eruit zetten als zij iets doen wat jij niet wil.
Hij is alleen een gemakkelijker slachtoffer.

ZEG JE FAMILIE DAT JE HET MET HEN NIET OVER HEM WIL HEBBEN!

Dat is stap 1.

zorg dat ze hun mond er ook over houden en bepaal zélf wat je wil en hoe. Alleen als zij je ook met rust laten wat hem betreft, kun je je eigen beslissing maken.

Hoe ga jij om met een zeurend kind straks? Geef je die ook maar zn zin? Net als je familie nu?
compact en kleverig.
pi_123249343
Nee natuurlijk niet en snap je punt ook wel.
Het nare is dat ik weet dat hij nergens heen kan en voel me echt wel schuldig maar de situatie voelde niet goed dus dacht dat zo op te lossen maar dat werkt dus niet. hij was er altijd en als er nu wat is moet ik ouders of vrienden bellen of de meeste simpele dingen te doen. Voel me steeds schuldiger tegenover hem.
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2013 @ 19:20:20 #272
137949 Disana
pi_123249440
Als je hem nu belt, kan hij vanavond nog bij je zijn.

Maar dat wil je niet. Jij wilt hem laten lijden.
pi_123249442
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:17 schreef karindz1972 het volgende:
Nee natuurlijk niet en snap je punt ook wel.
Het nare is dat ik weet dat hij nergens heen kan en voel me echt wel schuldig maar de situatie voelde niet goed dus dacht dat zo op te lossen maar dat werkt dus niet. hij was er altijd en als er nu wat is moet ik ouders of vrienden bellen of de meeste simpele dingen te doen. Voel me steeds schuldiger tegenover hem.
Meid toch, het klinkt nu alsof je je persoonlijke bediende kwijt bent ipv je vriend. :')
pi_123249696
Ik heb nog mensen over de vloer zometeen, ik weet dat hij er zo zou zijn al weet ik niet waar hij nu is maar weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Heb gezegd dat gevoel weg is maar weet ook dat ik er niets aan heb gedaan en dat het de makkelijkste weg is
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2013 @ 19:28:47 #275
137949 Disana
pi_123249776
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef karindz1972 het volgende:
Ik heb nog mensen over de vloer zometeen, ik weet dat hij er zo zou zijn al weet ik niet waar hij nu is maar weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Heb gezegd dat gevoel weg is maar weet ook dat ik er niets aan heb gedaan en dat het de makkelijkste weg is
Mensen afbellen, hem bellen en laten komen.
pi_123249780
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef karindz1972 het volgende:
Je moet niet zo egoïstisch doen. Denk eens voor één keer niet aan jezelf maar aan je kind.
pi_123250800
Wil hem geen valse hoop geven.
Mensen zijn er al bijna en die gaan over uur of anderhalf weg want dan ben ik doodop en ga slapen.
Hoop echt dat ik de goede keus maak als ik nu kies.

Ons kindje heeft recht op zijn vader dat roep ik al vanaf het begin.
Maar op deze manier heb ik er niets aan gedaan alleen gedacht gevoel is weg laat hem maar weggaan. Dat krijg ik later ons kindje ook niet uitgelegd.
pi_123252588
Wat lul je nou toch stom domme koe?!

Je wilt m wel, maar je fam niet? Volgens mij ben jij volwassen, iig wb leeftijd, en heel cru gezegd kunnen je ouders volgende week dood zijn en dan heb je dankzij hun invloed helemaal niets meer!!

Pffft
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:31:18 #279
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_123252745
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:53 schreef karindz1972 het volgende:
Wil hem geen valse hoop geven.
Mensen zijn er al bijna en die gaan over uur of anderhalf weg want dan ben ik doodop en ga slapen.
Hoop echt dat ik de goede keus maak als ik nu kies.

Ons kindje heeft recht op zijn vader dat roep ik al vanaf het begin.
Maar op deze manier heb ik er niets aan gedaan alleen gedacht gevoel is weg laat hem maar weggaan. Dat krijg ik later ons kindje ook niet uitgelegd.
Ik trek dit gemekker echt niet meer.
pi_123254610
Dit moet serieus een troll zijn, zoveel advies is gegeven hier en nóg steeds hetzelfde gezeur. Ik hoop dat je ex jullie kind voorgoed krijgt, labiel mens.
''The root of suffering is attachment''
pi_123255253
Wie is de vader?
pi_123256120
Ja ik ga natuurlijk geen naam noemen maar de vader is heel lief.
Heeft me net een bericht gestuurd dat hij me even de rust en ruimte geeft die ik vraag dat hij snapt dat het mijn hormonen zijn en hoop dat het goedkomt en dat ik altijd op hem kan rekenen.
Ik ga morgen goed nadenken dan ben ik alleen en ga maandag met hem praten.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 22:33:42 #283
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_123257937
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef karindz1972 het volgende:
Ja ik ga natuurlijk geen naam noemen maar de vader is heel lief.
Heeft me net een bericht gestuurd dat hij me even de rust en ruimte geeft die ik vraag dat hij snapt dat het mijn hormonen zijn en hoop dat het goedkomt en dat ik altijd op hem kan rekenen.
Ik ga morgen goed nadenken dan ben ik alleen en ga maandag met hem praten.
Dit zei je in je allereerste bericht ook, zes (!!) topics geleden: R&P / Relatiedip en in dubio. Zelfs je woorden in je posts zijn bijna hetzelfde, ze staan alleen elke keer in een andere volgorde.

Stop gewoon met deze onzin.
pi_123258369
TS |:(
pi_123258929
Duidelijk weer een kind dat bij BJZ terecht gaat komen. Germ kindje.
pi_123258979
quote:
Zo voelt het
Het is je eigen spagaat, je zal gewoon paal en perk moeten stellen.
Zeg tegen je familie, ik hou van jullie, maar als jullie vanaf nu negatief praten over mijn man dan mogen jullie vertrekken en dan ben je pas weer welkom als je stopt met dat negatieve gepraat.

Ik heb vooral medelijden met je man, die arme man wordt maar rond gepingpongt alsof hij geen gevoel heeft. Hij zit waarschijnlijk in zak en as door al dit gedoe en heeft een vrouw nodig die naast hem komt staan ipv hem zo in de steek laat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 23:00:14 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123259027
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is je eigen spagaat, je zal gewoon paal en perk moeten stellen.
Zeg tegen je familie, ik hou van jullie, maar als jullie vanaf nu negatief praten over mijn man dan mogen jullie vertrekken en dan ben je pas weer welkom als je stopt met dat negatieve gepraat.

Ik heb vooral medelijden met je man, die arme man wordt maar rond gepingpongt alsof hij geen gevoel heeft. Hij zit waarschijnlijk in zak en as door al dit gedoe en heeft een vrouw nodig die naast hem komt staan ipv hem zo in de steek laat.
Hear, hear!
pi_123259231
Ik denk dat hij behoorlijk in zak en as zit hij klonk niet echt heel erg goed net.
Hoop dat deze situatie snel voorbij is wil genieten van zwangerschap en dat wilt hij ook.
Ga goed nadenken, morgen weer een dag
  zaterdag 23 februari 2013 @ 23:12:16 #289
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_123259510
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:05 schreef karindz1972 het volgende:
Ik denk dat hij behoorlijk in zak en as zit hij klonk niet echt heel erg goed net.
Hoop dat deze situatie snel voorbij is wil genieten van zwangerschap en dat wilt hij ook.
Doe dat. :O
  zaterdag 23 februari 2013 @ 23:12:57 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123259535
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:05 schreef karindz1972 het volgende:
Tsja, dat ligt aan jou he??

Maar ja.. Je bent OF heel erg labiel en makkelijk manipuleerbaar OF een troll..
In beide gevallen zal de situatie dus nog lang voortduren...
  zaterdag 23 februari 2013 @ 23:27:25 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123260078
TS, waarom hem nu ineens maandag ontmoeten ipv donderdag eigenlijk?
Je wou toch rust (en dus ook: waarom dat bezoek vandaag?)?

[ Bericht 16% gewijzigd door Whiskers2009 op 23-02-2013 23:34:12 ]
pi_123260496
Wat een gezeik dit...

Arme vent, steekt zijn tijd in een bejaarde tiener zonder eigen verantwoordelijkheid. Maar helaas zo stom geweest een kind te nemen waardoor hij nu verplichtingen heeft.

Ik hoop dat hij een vrouw vindt die het wel waard is, alleen zal hij de rest van zijn leven door een kindje verbonden zijn met TS... handig... ik dacht dat 31 of 41-jarige wel wat slimmer waren dan de gemiddelde tienermoeder (die zitten namelijk met hetzelfde probleem veelal, alleen rent de vader daar veelal snel weg, veelal puistventjes van 15+)
  zaterdag 23 februari 2013 @ 23:43:33 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123260660
Het is idd bijzonder sneu voor die man (als het allemaal waar is) -O-
pi_123267888
Bezoek vandaag is echt omdat familie dat wilde en ik daarin mee ben gegaan.
Heb gezegd afstand te willen maar dat breekt me nu wel wat op want maak me ook zorgen om hem
pi_123267932
Rot toch op met je familie :') maak je eigen keuzes!
pi_123267959
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:27 schreef Oognip het volgende:
Rot toch op met je familie :') maak je eigen keuzes!
Dat schijnt helaas nogal moeilijk te zijn...
S. 2014
J. 2016
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 13:15:05 #297
137949 Disana
pi_123272521
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:25 schreef karindz1972 het volgende:
Bezoek vandaag is echt omdat familie dat wilde en ik daarin mee ben gegaan.
Heb gezegd afstand te willen maar dat breekt me nu wel wat op want maak me ook zorgen om hem
Gisteren schreef je dat je vandaag zou gebruiken om na te denken, en nu staat de familie alweer op de stoep?
pi_123281861
Ze schrijft in elke post dat ze gaat nadenken, alleen doet ze dat gewoon helemaal niet. En als ze gaat nadenken bedoelt ze waarschijnlijk gewoon luisteren wat de familie vindt dat ik moet doen.
pi_123282061
Heb net een behoorlijk pittig bericht van een vriend van hem gehad wat me ook wel aan het denken heeft gezet. Ben echt aan het nadenken.
  zondag 24 februari 2013 @ 16:13:07 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123282423
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef karindz1972 het volgende:
Heb net een behoorlijk pittig bericht van een vriend van hem gehad wat me ook wel aan het denken heeft gezet. Ben echt aan het nadenken.
Zo moeilijk is het anders niet.. :N
Zie de eensgezinde reacties hier.. ;)
pi_123282458
Ja maar jullie zitten niet in de situatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')