quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA V info en trailers van next-gen games please! Wii U mogen ze overslaan
Hoop echt een Fallout 4, maar ben bang dat dat op z'n vroegst volgend E3 wordt. Ze zijn natuurlijk nu nog bezig met Skyrim, en dan meer die DLC's.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:17 schreef tuut-chips het volgende:
Denk dat dit de beste E3 sinds jaren gaat worden. Hopelijk krijgen we veel te zien van GTA V, WATCH_DOGS, nieuwe Xbox, meer details over de PS4, Fallout 4 misschien?
Sorry, maar ik ben echt helemaal kamp Nintendoquote:
Nintendo maakt een leuk spel en melkt het dan 30 keer uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben echt helemaal kamp Nintendo
Oh, en ik wil ook een nieuwe Kingdom Hearts zien. Kingdom Hearts 3
True, maar als je goed oplet met welke spellen je wel en niet koopt (ik heb alleen New Super Mario Bros. Wii, uitmelkgames als die Mario Bros voor de 3DS en New Super Mario Bros. U heb ik niet) maakt dat niet heel veel uit. Vernieuwing is leuk ja, maar ik vind niet dat Nintendo daar een gebrek aan heeft eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nintendo maakt een leuk spel en melkt het dan 30 keer uit.
Blijft wel leuk om te spelen, maar wat vernieuwing is ook wel eens fijn.
Eerst komt kingdom hearts 1.5 HD. volgend jaar KH 2.5 HD. En dan het jaar daarna wellicht heel misschien komt kh3.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben echt helemaal kamp Nintendo
Oh, en ik wil ook een nieuwe Kingdom Hearts zien. Kingdom Hearts 3
Bij de E3 zijn enkel journalisten aanwezig. en investeerders dan, maar verder geen normale mensen.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:34 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een vraag voor hen die wat vaker dit soort beurzen bezoeken.
Is het nou waar dat je hier veelal in de rij moet staan (minstens een uur) om bepaalde nieuwigheden te mogen uitproberen,de goodiebags vaak niet meer is dan een goed gevulde plastic tas met veel flyers en wat pennen en alles wat ermee samenhangt, en echt aparte gratis (duurdere?)gadgets alleen voorbehouden zijn aan VIPS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |