Zei ik toch, Pulver.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:15 schreef RanTheMan het volgende:
De zwarte pan waar pulver het over heeft, heb ik geen idee van eigenlijk
Bedoel je thermolon?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe die anti-aanbaklaag heet waar je wel met ijzer in mag?
Ho ff lieverd!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zei ik toch, Pulver.![]()
![]()
![]()
![]()
(en Weltschmerz is gewoon net zo abuis als jij)
ik had gekeken bij de sligro voor een plaatstalen wok, allemaal met anti aanbak laag of keramiek, geen ouderwetse stalen wok te zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eentje bij de hanos, een jaar of 25 geleden, was destijds niet duur, want geld had ik toen niet veel. Recent twee bij handelshof (soort duitse makro), een kleinere en een grotere, voor ik meen 14,95 en 19,95
Ik kan de volgende keer dat ik bij de sligro en Hanos ben wel eens kijken wat ze daar kosten.
deze maar dan merkloos voor de kosten, neem ik aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
TS meld zich weer, een pan zoals in bovenstaande plaatje zoek ik dus.. (nog steeds) voor dat incidenteel pannenkoek gebak hoef ik geen pan van 80 euro of meer.. dus mogelijk toch de relief pan van BK voor 30 euro
De zwarte pan waar pulver het over heeft, heb ik geen idee van eigenlijk
Maar het is misschien wel grappig voor als je ooit gaat kamperen en pannenkoeken op een open vuur wilt bakken ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:18 schreef pokkerdepok het volgende:
ja dat is waar. dat ding moet dan wel eerst gloeiend heet zijn.
ja of in een oven, misschien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Maar het is misschien wel grappig voor als je ooit gaat kamperen en pannenkoeken op een open vuur wilt bakken ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |