Jij nog op date?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef zarGon het volgende:
Zeg, kan de slowchat beperkt blijven? Dat kan desnoods in één van SC-reeksen die R&P/FOK! rijk is.
Mensen snappen echt niet dat er zoiets bestaat als DMquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef zarGon het volgende:
Zeg, kan de slowchat beperkt blijven? Dat kan desnoods in één van SC-reeksen die R&P/FOK! rijk is.
Vind ik een goed plan daar ik liever irl mensen leer kennen en dan ga daten...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Misschien moeten we stoppen met Datingsite-ervaringen en er gewoon een algeheel dating-ervaringen topic van maken. Zowel via sites als in real life.
Dan zal 80% van de gespreksstoffen hier niet meer onder de definitie SC vallen.
Just my 2 cents.
Dat is zeer zeker waardeloos! Zeker op een iPhone 5. De site snapt de beeld verhouding niet met als gevolg dat foto's het slecht of helemaal niet doen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
mobiel paiqen is btw waardeloos voor mij. jammer, veel sneller te doen dan op pc/laptop moeten inloggen
Paiq, Knuz, RP, Badoo etcquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waardeloos! Zeker op een iPhone 5. De site snapt de beeld verhouding niet met als gevolg dat foto's het slecht of helemaal niet doen!
Is er trouwens een dating site met een app voor op je mobiel?
Ook in zo'n topic is praten over Harlem Shake slowchat. Even een één-tweetje kan prima, maar loopt vaak uit de hand, logisch ook, veel mensen die er iets over kwijt willen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Misschien moeten we stoppen met Datingsite-ervaringen en er gewoon een algeheel dating-ervaringen topic van maken. Zowel via sites als in real life.
Just my 2 cents.
True.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
voor degene die advies zocht wbt fysiek contact: gewoon doen. het is pas awkward als jij zelf denkt dat het awkward gaat zijn. als je haar zelfverzekerd aanraakt is het niet snel fout (tenzij graaien als een vies ventje). dus relax en doe t gewoon.
Paiq heeft toch geen iphone app?quote:
Eens,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook in zo'n topic is praten over Harlem Shake slowchat. Even een één-tweetje kan prima, maar loopt vaak uit de hand, logisch ook, veel mensen die er iets over kwijt willen.
Eens, ik date zelf alleen online, maar denk wel dat het huidige thema te beperkt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Just my 2 cents.
Hosselervaringen/-tips danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:10 schreef Craptacular het volgende:
Kan de titel ff aangepast worden naar:
Hossel ervaringen/tips #317
Dat is wat ik ook de hele tijd al wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Just my 2 cents.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens, als jullie het zo graag on-topic willen houden, zet je deze discussie voort in FB. En niet hier
Maak dat je weg komt! Je overrekt het!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ik ben nog steeds bij haarvanavond post ik verslag
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ik ben nog steeds bij haarvanavond post ik verslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |