Nou dan weet je wat je te doen staat hè? Hem vertellen dat je naar de lokale krant stapt om deze oplichting onder de aandacht te brengen i.v.m. het beschermen van toekomstige werknemers.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:04 schreef essy1990 het volgende:
heb ik al gedaan brief is retour gestuurd wel een brief terug gehad op mijn normale brief dat ik niks in de media mocht zeggen over zijn bedrijf en dat ik maar moest afwachten en ik het misschien nog krijg maar er niet van uit moest gaan
O dat is handig. Gelukkig heeft hij je in een brief laten weten dat hij je waarschijnlijk niet gaat betalen in ruil voor je werkzaamheden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:07 schreef essy1990 het volgende:
ja ik heb een contract thuis liggen en getekend maar staat niets in over termijnen van de betalingen
Als het om de maand januari gaat dan is hij op 1 februari al te laat met betalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:07 schreef essy1990 het volgende:
ja ik heb een contract thuis liggen en getekend maar staat niets in over termijnen van de betalingen
Terugschrijven dat je de media opzoekt als hij niet binnen een week betaalt :-)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:04 schreef essy1990 het volgende:
heb ik al gedaan brief is retour gestuurd wel een brief terug gehad op mijn normale brief dat ik niks in de media mocht zeggen over zijn bedrijf en dat ik maar moest afwachten en ik het misschien nog krijg maar er niet van uit moest gaan
Dat maakt niet uit, want die dingen zijn door de wet vastgesteld. Dat wordt dan de 24ste van de maand.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:07 schreef essy1990 het volgende:
Aangetekend versturenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef essy1990 het volgende:
we gaan er mee aan de slag net weer een nieuwe brief geschreven gaat morgen weer op de bus het enige vervelende vind ik aan deze situatie dat het gewoon je hele energie wat je hebt op vreet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |