SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nike Just Do it L 5eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Esprit L 10eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack & Jones L 10eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diesel XL 7,5eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af te halen omgeving Breda of verzendkosten koper PostNL.
[ Bericht 16% gewijzigd door Lt.Surge op 24-10-2013 11:18:08 ]![]()
Hallo,
ik heb misschien wel interesse in het shirt van Nike ´Just do it´. Alleen draag ik normaal een medium in shirts. Zou u misschien de maten willen geven van het shirt van Nike en de trui van Esprit, dan weet ik of ze passen. Van bovenste naad tot beneden aan en van oksel tot oksel.
Alvast bedankt,
Jordy.![]()
![]()
Nikequote:Op zondag 24 februari 2013 11:29 schreef Jordy500 het volgende:
Hallo,
ik heb misschien wel interesse in het shirt van Nike ´Just do it´. Alleen draag ik normaal een medium in shirts. Zou u misschien de maten willen geven van het shirt van Nike en de trui van Esprit, dan weet ik of ze passen. Van bovenste naad tot beneden aan en van oksel tot oksel.
Alvast bedankt,
Jordy.
Hoogte 70
Breedte 52
Esprit
Hoogte 68
Breedte 54![]()
Ik meet straks even mijn eigen kleding op. Bedankt alvast voor de informatie. Vanavond laat ik het weten.![]()
![]()
Helaas is de kleding mij toch te groot. Toch bedankt voor de moeite! Succes met de verkoop.
Groetjes,
Jordy.![]()
Kan je voor mij de 'Non Grada' en de 'Jack en Jones'' opmeten? Ik draag normaal ook M, maar niet altijd.![]()
Denk dat de Non Grada te groot voor je is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef Santello het volgende:
Kan je voor mij de 'Non Grada' en de 'Jack en Jones'' opmeten? Ik draag normaal ook M, maar niet altijd.
Jack and Jones past wss wel want hij is voor mij te klein.
Zal ze een dezer dagen nameten voor je.![]()
Laat maar zitten dan. Had eigenlijk alleen interesse in het shirt. Succes met de verkoopquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Denk dat de Non Grada te groot voor je is.
Jack and Jones past wss wel want hij is voor mij te klein.
Zal ze een dezer dagen nameten voor je.![]()
![]()
Hey man, ik heb misschien wel interesse in die 2 longsleeves. Hebben we met een tientje een deal?quote:
Btw, hoe oud zijn ze eigenlijk? (als in: hoe lang gedragen).I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Ik weet niet precies wat je bedoeld met longsleeves.quote:Op maandag 8 april 2013 02:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hey man, ik heb misschien wel interesse in die 2 longsleeves. Hebben we met een tientje een deal?
Btw, hoe oud zijn ze eigenlijk? (als in: hoe lang gedragen).
Nee, verzending is al 3,25. Als het uberhaupt in 1 envelop past.quote:Op maandag 8 april 2013 12:30 schreef sombogywogy het volgende:
Non grada en Nike shirtje, 8,- inclusief verzenden geboden![]()
Letterlijk 'lange mouwen'. Die twee petrolshirts dus.quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeld met longsleeves.
[..]
Nee, verzending is al 3,25. Als het uberhaupt in 1 envelop past.
Deal?I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
10 excl. is goed.quote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Letterlijk 'lange mouwen'. Die twee petrolshirts dus.
Deal?
Weet alleen niet of ze samen met de brievenbuspost mee kunnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: