Volgensmij heeft iedereen in mijn omgeving griep behalve ik, Terwijl ik dat normaal als eerste hebquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef drumstickNL het volgende:
Heb de hele vakantie al griep; verneukte bende
Hij is goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:09 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=599442246736075
pareltje aldiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
B&H / [Mangomeisjes]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Flodder450 het volgende:
ik heb het gevoel dat dit van reddit komt zonder ook maar iets te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Flodder450 het volgende:
Wa's dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je probeerde de boel op te lichten zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef TJV het volgende:
4 opticiens geweest, 2 hetzelfde resultaat, 2 hele andere resultaten. Wat is dit voor onzin.
iemands visie van wat ed ed en eddy eigenlijk is, een soort van vagevuur waar kinderen uit allerlei tijdperiodes bij elkaar zittenquote:
Misschien hebben ze de testresultaten niet goed gezien.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef TJV het volgende:
4 opticiens geweest, 2 hetzelfde resultaat, 2 hele andere resultaten. Wat is dit voor onzin.
Ik heb geen idee wat je nu eigenlijk zegtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
iemands visie van wat ed ed en eddy eigenlijk is, een soort van vagevuur waar kinderen uit allerlei tijdperiodes bij elkaar zitten
waarom ga je naar 4 opticiensquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef TJV het volgende:
Mangomeisjesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nu eigenlijk zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |