Nog steeds een wonder dat we met die selectie nooit landskampioen zijn geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo zie je maar weer dat het beste team in de afgelopen jaren toch het Feyenoord van 2001/2002 was.
Ik zal zo plaatjes van barakken en treinen in jullie topic komen posten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:45 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]
ennnnnnnnn denk dat ik me nu maar ff snel uit de voetem maak
Beetje verkeerd gekozen om 'was je de bom' onder de WTC te plaatsen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:45 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]
Origineel man.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:45 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:45 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn ze dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik zal zo plaatjes van barakken en treinen in jullie topic komen posten.
Haha nee johquote:
nicequote:
Netjesquote:
Ok Loek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Netjes
Wel jammer dat ze met die rode spuitbus ook meteen de tegels hebben meegepakt die beunhazen.
quote:Arsenal geïnteresseerd in Daryl Janmaat
Daryl Janmaat speelt pas een halfjaar voor Feyenoord, maar mag nu alweer denken aan een stap hogerop. Arsenal zou overwegen om de rechtsback komende zomer aan te trekken.
Volgens Engelse media houdt Arsenal rekening met het vertrek van Bacary Sagna, wiens contract in 2014 afloopt. De Gunners willen de blessuregevoelige verdediger een verlenging voor één seizoen aanbieden, maar dat is niet naar wens van Sagna.
De Fransman oriënteert zich daarom op een vertrek, met clubs als Paris Saint-Germain en Internazionale als gegadigden. Daarnaast willen clubs uit het Midden-Oosten Sagna maar al te graag aantrekken, meldt The Daily Mirror.
Miljoenen van Arsenal
Arsenal is de zoektocht naar een opvolger inmiddels gestart en Daryl Janmaat staat hoog op het lijstje. Feyenoord kan zodoende te maken krijgen met de miljoenen uit Londen, waar Arsène Wenger toestemming heeft gekregen om komende zomer flink te spenderen.
Janmaat kwam afgelopen zomer over van sc Heerenveen en veroverde in De Kuip direct een basisplaats. Met inmiddels drie interlands achter zijn naam is de Leidschendammer één van Nederlands meest talentvolle vleugelverdedigers. Zijn contract loopt door tot medio 2015.
mag ie daar gaan bankzittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Met een contract tot 2015 & international moet ie wel wat opleveren lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |