Nog steeds een wonder dat we met die selectie nooit landskampioen zijn geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo zie je maar weer dat het beste team in de afgelopen jaren toch het Feyenoord van 2001/2002 was.
Ik zal zo plaatjes van barakken en treinen in jullie topic komen posten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:45 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]
ennnnnnnnn denk dat ik me nu maar ff snel uit de voetem maak
Beetje verkeerd gekozen om 'was je de bom' onder de WTC te plaatsen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:45 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]
Origineel man.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:45 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:45 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn ze dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik zal zo plaatjes van barakken en treinen in jullie topic komen posten.
Haha nee johquote:
nicequote:
Netjesquote:
Ok Loek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Netjes
Wel jammer dat ze met die rode spuitbus ook meteen de tegels hebben meegepakt die beunhazen.
quote:Arsenal geïnteresseerd in Daryl Janmaat
Daryl Janmaat speelt pas een halfjaar voor Feyenoord, maar mag nu alweer denken aan een stap hogerop. Arsenal zou overwegen om de rechtsback komende zomer aan te trekken.
Volgens Engelse media houdt Arsenal rekening met het vertrek van Bacary Sagna, wiens contract in 2014 afloopt. De Gunners willen de blessuregevoelige verdediger een verlenging voor één seizoen aanbieden, maar dat is niet naar wens van Sagna.
De Fransman oriënteert zich daarom op een vertrek, met clubs als Paris Saint-Germain en Internazionale als gegadigden. Daarnaast willen clubs uit het Midden-Oosten Sagna maar al te graag aantrekken, meldt The Daily Mirror.
Miljoenen van Arsenal
Arsenal is de zoektocht naar een opvolger inmiddels gestart en Daryl Janmaat staat hoog op het lijstje. Feyenoord kan zodoende te maken krijgen met de miljoenen uit Londen, waar Arsène Wenger toestemming heeft gekregen om komende zomer flink te spenderen.
Janmaat kwam afgelopen zomer over van sc Heerenveen en veroverde in De Kuip direct een basisplaats. Met inmiddels drie interlands achter zijn naam is de Leidschendammer één van Nederlands meest talentvolle vleugelverdedigers. Zijn contract loopt door tot medio 2015.
mag ie daar gaan bankzittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Met een contract tot 2015 & international moet ie wel wat opleveren lijkt me.
Die kans zit er in idd. VZ heeft het weer van de Britse Tabloids.quote:
Het zal ze denk ik ook wel een "beetje" steken dat Feyenoord de laatste Nederlandse ploeg is geweest met Europees succesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Haha nee joh
Ze maken zichzelf al belachelijk genoeg daar.
Nu ze er uit geflikkerd zijn door die Roemenen is het opeens een zaadtoernooi en niet belangrijk.
Durf te wedden dat het gros van die haakneuzen het kampioenschap maar al te graag zou laten schieten voor een EL winst in eigen aRENa.
Voor altijd de eerste, en nog steeds de laatstequote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zal ze denk ik ook wel een "beetje" steken dat Feyenoord de laatste Nederlandse ploeg is geweest met Europees succes
Sins die dude van Vitesse naar ManU is gegaan, kijk ik nergens meer van op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:04 schreef Caland het volgende:
Kan het me ook niet voorstellen eerlijk gezegd. Hij doet het wel aardig, maar nog lang niet voor op dat niveau.
ja een fantastische samenwerking hebben wij met hunquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:50 schreef arjan1212 het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)-latest-star-1723140
hm. ze hebben vast nog wel een talentvolle linksback daar rondlopen
Janmaat, who has won three Dutch caps, joined from Heerenveen last summer and has been watched by Arsenal who already have a partnership with Feyenoord which has seen them loan players and work together
'Partnershipquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:50 schreef arjan1212 het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)-latest-star-1723140
hm. ze hebben vast nog wel een talentvolle linksback daar rondlopen
Janmaat, who has won three Dutch caps, joined from Heerenveen last summer and has been watched by Arsenal who already have a partnership with Feyenoord which has seen them loan players and work together
Butner is wel een aardig talent hoor. Goede LB zijn sowieso schaars vrag maar aan BMIquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sins die dude van Vitesse naar ManU is gegaan, kijk ik nergens meer van op.
Klopt, maar dat was (voor mij althans) een volslagen onverwachte transfer. Vandaar dat ik sindsdien niet snel meer opkijk van onverklaarbare interesse van topclubs in op het oog mindere spelers.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Butner is wel een aardig talent hoor. Goede LB zijn sowieso schaars vrag maar aan BMI
Dit inderdaad. Hij heeft nog wat stappen te maken voordat hij überhaupt aan dat niveau zou mogen ruiken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:04 schreef Caland het volgende:
Kan het me ook niet voorstellen eerlijk gezegd. Hij doet het wel aardig, maar nog lang niet voor op dat niveau.
Ach, als Arsenal bereid is die in de buidel te tasten zeg ik : strik er om en brengen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hij heeft nog wat stappen te maken voordat hij überhaupt aan dat niveau zou mogen ruiken.
Dan stel ik de vraag wie Janmaat dan zou moeten vervangen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Ach, als Arsenal bereid is die in de buidel te tasten zeg ik : strik er om en brengen.
Vast wel amsterdams.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef DonRaja het volgende:
Wat de neuk is dit trouwens voor taal:
http://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord
Fries?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef DonRaja het volgende:
Het is een dialect uit het Oosten van het land.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef DonRaja het volgende:
Zuid Afrikaans man wat ben jij nou voor negerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef DonRaja het volgende:
Dat is het dus niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zuid Afrikaans man wat ben jij nou voor neger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |