SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jody lukoki, tadadadadadaaaa lukokiAFCA
Qui audet adipiscitur
AZ mag niet echt een probleem zijn lijkt me. PSV is thuis wel sterk, maar kan op een of andere manier niet altijd met de druk omgaan, daar moet Ajax van profiteren. Twente is typisch zo een club als Vitesse die tegen de kleine clubs alles verliezen en tegen grote clubs ineens weer alles mee hebben en super spelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten nog naar Eindhoven en Alkmaar. Daar zie ik ons niet zo snel winnen. Bij Twente dan weer wel, of die spelen net als Steaua
Aanvallend is het ook zo-zo, een geweldige voorzet of goeie gol komt er niet uit. Terwijl hij toch altijd in die positie komt, terugkappen en breed leggen kun je zo al invullen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap ook wel waarom ze niet happig zijn om Blind te verlengen speelde weer eens ouderwets. Hij is nu lekker in vorm geweest en daardoor lijkt het alsof het heel wat is.
Dan kijk je tewente niet dit seizoen,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
AZ mag niet echt een probleem zijn lijkt me. PSV is thuis wel sterk, maar kan op een of andere manier niet altijd met de druk omgaan, daar moet Ajax van profiteren. Twente is typisch zo een club als Vitesse die tegen de kleine clubs alles verliezen en tegen grote clubs ineens weer alles mee hebben en super spelen.
Bij AZ winnen we echt niet gemakkelijk. Die hebben echt geen slecht elftal, alleen veel pech gehad. Ja en bij PSV winnen we echt bijna nooit. En zal je wel weer een penalty tegenkrijgen. Twente gaat gewoon laf spelen onder Steve Clichéquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
AZ mag niet echt een probleem zijn lijkt me. PSV is thuis wel sterk, maar kan op een of andere manier niet altijd met de druk omgaan, daar moet Ajax van profiteren. Twente is typisch zo een club als Vitesse die tegen de kleine clubs alles verliezen en tegen grote clubs ineens weer alles mee hebben en super spelen.
Juist niet man, Twente altijd lucky goal in de 88ste minuut of een penalty maar niet genoeg kwaliteit tegen de grotere clubsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toppie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boerrigter, Siggy, Lukoki bij gebrek aan beter dan maar?
Eriksen, De Jong, Schone
Blind,Moisander,Toby en Rhijn
Dit weekend dan maar
Moeilijke situatie ook. Kan me niet voorstellen dat Boilesen (als hij fit blijft) 50 wedstrijden speelt volgend seizoen, dus je moet een 2e linksback hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aanvallend is het ook zo-zo, een geweldige voorzet of goeie gol komt er niet uit. Terwijl hij toch altijd in die positie komt, terugkappen en breed leggen kun je zo al invullen.
Boilesen wint een concurrentiestrijd moeiteloos.
Ipv Lukoki heb ik toch liever Sereroquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen, De Jong, Schone
Dit weekend dan maar
Kan, het kan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechter dan wat vandaag in de basis stond voorin kan het niet worden
Het wordt lachwekkend nu. Fischer en Cuenca spelen gewoon.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen, De Jong, Schone
Dit weekend dan maar
Mijn god neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ipv Lukoki heb ik toch liever Serero
Géén Lukoki. Zet Hoesen maar op de vleugel, kan 'ie best.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen, De Jong, Schone
Dit weekend dan maar
Maakt allemaal niks uit joh, als Boerrigter maar voetbalt toch.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ipv Lukoki heb ik toch liever Serero
Denk het niet hoor, zal wel zoals vorige week gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het wordt lachwekkend nu. Fischer en Cuenca spelen gewoon.
Als ze fit genoeg zijn lijkt me dat wel logischquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het wordt lachwekkend nu. Fischer en Cuenca spelen gewoon.
Sanaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, nu spelen wekelijks Fischer & Cuenca. Ben benieuwd wie Frank neerzet komende woensdag tegen AZ.
Boerrigter speelde beter dan die Spanjool waar jij een harde lul van krijgtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maakt allemaal niks uit joh, als Boerrigter maar voetbalt toch.
Jij krijgt op de een of andere manier een harde lul van Boerrigter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter speelde beter dan die Spanjool waar jij een harde lul van krijgt
Idd. Lukoki staat vanaf nu in de OPquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lukoki bakte er echt helemaal niets van, bij Serero heb ik nog het idee dat hij het begrijpt
Dat is ook wel weer waar het is een beetje de keuze tussen de lamme en de blindequote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lukoki bakte er echt helemaal niets van, bij Serero heb ik nog het idee dat hij het begrijpt
Lukokiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter speelde beter dan die Spanjool waar jij een harde lul van krijgt
Ik heb hier meerdere malen gezegd dat ik Boerrigter geen goede Ajax linksbuiten vindquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij krijgt op de een of andere manier een harde lul van Boerrigter.
toch blijf je hem keer op keer verdedigen, fascinerend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hier meerdere malen gezegd dat ik Boerrigter geen goede Ajax linksbuiten vind
Omdat ik vind dat hij het niet zo slecht doet als sommige mensen zeggen. Het is gewoon kinderachtig zeiken als Ajax niet goed speelt en Boerrigter staat erin is het altijd per direct zijn schuld wat gewoon absoluut niet waar is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch blijf je hem keer op keer verdedigen, fascinerend.
Dat klopt welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat hij het niet zo slecht doet als sommige mensen zeggen. Het is gewoon kinderachtig zeiken als Ajax niet goed speelt en Boerrigter staat erin is het altijd per direct zijn schuld wat gewoon absoluut niet waar is.
Mja, we kunnen wel een discussie starten maar we komen toch van het afwijkende.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat hij het niet zo slecht doet als sommige mensen zeggen. Het is gewoon kinderachtig zeiken als Ajax niet goed speelt en Boerrigter staat erin is het altijd per direct zijn schuld wat gewoon absoluut niet waar is.
Hij mag wel eens een 100% kans erin schieten en niet over de bal struikelen. Dat heeft hij toch tegen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax speelt ook dit seizoen heel anders waardoor we niet zien dat Daley geen snelheid heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kritiek is prima maar kinderachtig zeiken net zoals vorig jaar bij Blind is gewoon diep triest.
Als hij daarna ook een seizoen goed gaat ballen is het prima hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kritiek is prima maar kinderachtig zeiken net zoals vorig jaar bij Blind is gewoon diep triest.
Dat is ook waar maar de enige die een shitload aan gezeik over zich heen krijgen zijn Boerrigter en Eriksen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij mag wel eens een 100% kans erin schieten en niet over de bal struikelen. Dat heeft hij toch tegen.
Zonde jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:20 schreef bjanaan het volgende:
Derk had wel weer pech vanavond (paal!)
Was een goede kopbal van hemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:20 schreef bjanaan het volgende:
Derk had wel weer pech vanavond (paal!)
Hij viel sowieso wel goed in itt Cuenca waar ik me weer aan heb lopen ergeren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Was een goede kopbal van hem
1.88, logisch.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Was een goede kopbal van hem
Oh, veel spelers doen het vaak slecht, alleen eriksen wordt zo vaak besproken hier omdat er een user is die hem altijd ophemeltquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook waar maar de enige die een shitload aan gezeik over zich heen krijgen zijn Boerrigter en Eriksen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, veel spelers doen het vaak slecht, alleen eriksen wordt zo vaak besproken hier omdat er een user is die hem altijd ophemeltdie 24/7 spytoolt op eriksen.
Je houdt het bij rukken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb dat dus eerlijk waar nog nooit gedaan, gespytoold op Eriksen.
echt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb dat dus eerlijk waar nog nooit gedaan, gespytoold op Eriksen.
Nee echt hé? Wordt tijd dat we hem eens analyseren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:28 schreef PeeJie_ het volgende:
Gelukkig gaat het een keer over Eriksen, die jongen wordt hier haast nooit besproken!
onder een vergrootglas leggenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee echt hé? Wordt tijd dat we hem eens analyseren.
Wat zou dit topic moet zijn zonder Eriksen?...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:28 schreef PeeJie_ het volgende:
Gelukkig gaat het een keer over Eriksen, die jongen wordt hier haast nooit besproken!
*moetenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:29 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat zou dit topic moet zijn zonder Eriksen?...
Ik blijf hem volgen en zal zijn ontwikkeling natuurlijk posten in dit topic, geen zorgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een leegte als hij vertrekt van de zomer
Dan is het goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik blijf hem volgen en zal zijn ontwikkeling natuurlijk posten in dit topic, geen zorgen.
Ja hoor, ik laat graag weten welke film we samen bekijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het goedOok als hij op de bank zit ?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja hoor, ik laat graag weten welke film we samen bekijken.
Geen probleem ook als opvolger. Hij scoort wel, maar speelt kut.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:35 schreef Tyron het volgende:
Maar als Eriksen weg is dan is natuurlijk Fischer aan de beurt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:35 schreef Tyron het volgende:
Maar als Eriksen weg is dan is natuurlijk Fischer aan de beurt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja hoor, ik laat graag weten welke film we samen bekijken.
Mag wel een keer een goede wedstrijd spelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Fischer is een baasje natuurlijk.
Ach dat komt goed met die jongenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mag wel een keer een goede wedstrijd spelen.
Geloof ik ook wel, we hebben hem immers tot 2017quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat komt goed met die jongen
Hij is geen Andersen nee. Maar dat is Eriksen ook niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mag wel een keer een goede wedstrijd spelen.
Nou nog een goede rechtsbuiten halenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel, we hebben hem immers tot 2017![]()
Overmars
Die wil ik ook wel weer eens zien spelen. Moet toch wel kunnen in de Eredivisiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hij is geen Andersen nee. Maar dat is Eriksen ook niet natuurlijk.
Andersen
Alsof er buitenspelers bestaan die echt kunnen uitblinken in ons systeem....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nog een goede rechtsbuiten halen
Er bestaan toch wel buitenspelers die hun mannetje kunnen passeren en een voorzet kunnen geven. Al zullen we die buitenspelers waarschijnlijk wel zelf moeten opleiden. Maar dat duurt nog een paar jaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alsof er buitenspelers bestaan die echt kunnen uitblinken in ons systeem....
Ons systeem vraagt nog iets meer dan dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er bestaan toch wel buitenspelers die hun mannetje kunnen passeren en een voorzet kunnen geven. Al zullen we die buitenspelers waarschijnlijk wel zelf moeten opleiden. Maar dat duurt nog een paar jaar
Ja maar laten ze daar nou is mee beginnen. Dat zou al heel wat zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ons systeem vraagt nog iets meer dan dat.
Al wat we nodig hebben, één klik verwijderd:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alsof er buitenspelers bestaan die echt kunnen uitblinken in ons systeem....
Wat is daarmee?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
• Fischer
• Andersen
• Meleg
Fischer is een aanvaller, Andersen kan ook op linksbuiten en is volgens mij ook meer aanvaller. Meleg is linkshalf. De Jong en Eriksen vertrekken. Dan moet er echt nog wel een directe versterking bij hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Even kijken of we daar niet voldoende aan hebben voordat we lappen voor Maher.
Andersen is een middenvelder toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is een aanvaller, Andersen kan ook op linksbuiten en is volgens mij ook meer aanvaller. Meleg is linkshalf. De Jong en Eriksen vertrekken. Dan moet er echt nog wel een directe versterking bij hoor.
Volgens mij wilde het TH hem toch op linksbuiten zetten. Zou ik ook doen en dan Fischer in de spits.quote:
Die verliest de bal ook telkens op het middenveld. Dan kan je er beter een Boccara neerzetten. Jammer dat Anita vertrok van de zomer. Speelt die nu nog een beetje bij Nouveau Chateau?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Poulsen speelt de bal altijd achteruit, als er een optie is om vooruit te spelen dan wacht hij zolang dat hij alsnog alleen maar terug kan.
Helaas begint het voetbal vaak bij hem, had nou gewoon met Schone gespeeld Frankie.
Eerst wel, laatste tijd niet meer door alle Franse aankopen bij Newcastle.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die verliest de bal ook telkens op het middenveld. Dan kan je er beter een Boccara neerzetten. Jammer dat Anita vertrok van de zomer. Speelt die nu nog een beetje bij Nouveau Chateau?
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:04 schreef MouzurX het volgende:
Schone is al veel beter ja, verliest de bal wel maar heeft iig de intentie om de bal naar voren te spelen zodat de aanvallers hem niet hoeven te komen halen.
Ik vind Poulsen tegen goede tegenstanders wel altijd perfecte man op een middenveld waar 2 spelers (De Jong en Eriksen vandaag) altijd aan het aanvallen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Poulsen speelt de bal altijd achteruit, als er een optie is om vooruit te spelen dan wacht hij zolang dat hij alsnog alleen maar terug kan.
Helaas begint het voetbal vaak bij hem, had nou gewoon met Schone gespeeld Frankie.
Het probleem was vandaag alleen dat Poulsen de bal niet bij Eriksen en de Jong kreeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind Poulsen tegen goede tegenstanders wel altijd perfecte man op een middenveld waar 2 spelers (De Jong en Eriksen vandaag) altijd aan het aanvallen zijn.
Dat kwam ook door de tegenstander he. Ze lieten Ajax op die manier spelen. Enige fout van De Boer was dat hij wat laat ingreep. Ik begreep hem dus wel waarom hij zo begon.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het probleem was vandaag alleen dat Poulsen de bal niet bij Eriksen en de Jong kreeg.
Kwam helemaal niet door de tegenstander, er was alle ruimte om te voetballen. Net zoals thuis lieten ze Ajax grote delen van de wedstrijd komen. Enige verschil met vorige week is een Poulsen die geen voetballende kwaliteiten heeft en geen flauw idee heeft hoe te kunnen en moeten opbouwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat kwam ook door de tegenstander he. Ze lieten Ajax op die manier spelen. Enige fout van De Boer was dat hij wat laat ingreep. Ik begreep hem dus wel waarom hij zo begon.
godverdomme wat een hoop spelfouten, even google translate erbij pakkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:20 schreef De_Pel het volgende:
En dan planden jullie vast de wedstrijd die jullie wel even gingen winnen tegen fenerbagger, right?
Genante vertoning dit![]()
Had jullie liever zien winnen en tegen Chelski gewipt zien worden, had leuker geweest voor de competitie
Dat vond ik ook zo'n onzin, dat sommigen hier al 3 rondes vooruit kekenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:20 schreef De_Pel het volgende:
En dan planden jullie vast de wedstrijd die jullie wel even gingen winnen tegen fenerbagger, right?
Genante vertoning dit![]()
Had jullie liever zien winnen en tegen Chelski gewipt zien worden, had leuker geweest voor de competitie
Ok man.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
godverdomme wat een hoop spelfouten, even google translate erbij pakken
Tja, amsterdamse overmoed zullen we maar zeggen. 2-0 winnen thuis van een oostblokker, dan is het niet meer dan logisch dat je denkt dat de weg naar Amsterdam2013 een eitje wordt, toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo'n onzin, dat sommigen hier al 3 rondes vooruit keken
Tja, Steau was helemaal nergens in de thuiswedstrijd, wisten wij veel dat Ajax even met 30% inzet ging spelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja, amsterdamse overmoed zullen we maar zeggen. 2-0 winnen thuis van een oostblokker, dan is het niet meer dan logisch dat je denkt dat de weg naar Amsterdam2013 een eitje wordt, toch?
Jawel, want ajax.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, Steau was helemaal nergens in de thuiswedstrijd, wisten wij veel dat Ajax even met 30% inzet ging spelen.
Geen daden ookquote:GEEN WOORDEN VOOR- Viktor Fischer was sprakeloos na de uitschakeling in de Europa League. De jonge Deen wijst op de pech die Ajax had bij de tegengoals.
'Ik weet niet wat te zeggen. Die tweede goal is gewoon puur geluk, zo heeft ie nog nooit gescoord en zo zal die ook nooit meer scoren.'
Ik heb niemand hier zien zeggen dat we zouden winnen van Chelsea, dat verzin je nu. Zo niet dan zou ik graag een paar quotes zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jawel, want ajax.
Daarnaast zijn uitwedstrijden tegen oostblokkers vrijwel altijd pittig.
En dan alsnog ben je wel zwakzinnig als je over de wedstrijd tegen chelski heen gaat kijken, omdat city
Er werd wel degelijk al in bepaalde mate over fenerbahce gesproken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb niemand hier zien zeggen dat we zouden winnen van Chelsea, dat verzin je nu. Zo niet dan zou ik graag een paar quotes zien.
Ik was voor de wedstrijd één van de weinigen die er nog niet helemaal gerust op was, wat dat betreft heb ik niet echt de Amsterdamse bluf. Steaua uit is voor zo'n onervaren team gewoon lastig. Sowieso onderschatten wij Steaua met zijn allen, zo slecht zijn ze echt niet. Ze konden in ieder geval aardig schieten van afstandquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja, amsterdamse overmoed zullen we maar zeggen. 2-0 winnen thuis van een oostblokker, dan is het niet meer dan logisch dat je denkt dat de weg naar Amsterdam2013 een eitje wordt, toch?
Ik ben hier vaker dan jou en heb geen enkel keer over fenerbache gelezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er werd wel degelijk al in bepaalde mate over fenerbahce gesproken.
Geen zin om daarvoor de afgelopen 12 ajaxtopics door te gaan spitten, dat doe je zelf maar.
Wat is er met Fenerbahce dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er werd wel degelijk al in bepaalde mate over fenerbahce gesproken.
Geen zin om daarvoor de afgelopen 12 ajaxtopics door te gaan spitten, dat doe je zelf maar.
Daar hadden jullie eventueel ooit tegen moeten spelen na steau en chelski #RoadToAmsterdam2013YOLOquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is er met Fenerbahce dan?
Ik wel, maar het was niet zo dat ze zeiden dat we Chelsea wel even in zouden pakken. Ze leken er echter wel vanuit te gaan dat we Steaua zouden uitschakelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben hier vaker dan jou en heb geen enkel keer over fenerbache gelezen.
Bizar wel, zo'n realistische amsterdammerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik was voor de wedstrijd één van de weinigen die er nog niet helemaal gerust op was, wat dat betreft heb ik niet echt de Amsterdamse bluf. Steaua uit is voor zo'n onervaren team gewoon lastig. Sowieso onderschatten wij Steaua met zijn allen, zo slecht zijn ze echt niet. Ze konden in ieder geval aardig schieten van afstand. Neemt niet weg dat het een slechte prestatie is van Ajax.
Ik ben dan ook Haarlemmer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bizar wel, zo'n realistische amsterdammer
Ik had ook wel verwacht dat we van Steau zouden winnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik wel, maar het was niet zo dat ze zeiden dat we Chelsea wel even in zouden pakken. Ze leken er echter wel vanuit te gaan dat we Steaua zouden uitschakelen.
Misschien had hij hem door kunnen verwijzen naar de rest van het teamquote:Boilesen: 'Mental coach was niks'
mentale bullshitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien had hij hem door kunnen verwijzen naar de rest van het team
Aah, je volgt de voetbalzone wandelgangen. Altijd zeer betrouwbaar inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:48 schreef De_Pel het volgende:
Lees ik nou serieus dat ajax een paar miljoen had neergelegd voor buttner, ware het niet dat ManU er op het laatste moment tussenkwam? #eigenjeugdeerstyolo
...en onze aanval dan, die in de hele wedstrijd één kans hebben gecreëerd? De rest van de kansen kwamen uit corners. Fischer, Sigthorsson en Cuenca waren allemaal ondermaats. Beetje flauw om Poulsen weer de (meeste) schuld te geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik was er van overtuigd dat we de finale zouden winnen maar helaas is dat niet doorgegaan.![]()
Poulsen krijgt de meeste schuld van mij.
Er kon amper een goede aanval worden opgezet vanwege Poulsen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...en onze aanval dan, die in de hele wedstrijd één kans hebben gecreëerd? De rest van de kansen kwamen uit corners. Fischer, Sigthorsson en Cuenca waren allemaal ondermaats. Beetje flauw om Poulsen weer de (meeste) schuld te geven.
Laat gaan, hebben wij een excuus om na een slechte prestatie van Feyenoord in hun topic te 'trollen'.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:50 schreef Tyron het volgende:
De_Pel lijkt wel een beetje op die Guidetti, meer aanwezig in het Ajax topic dan in het Feyenoord topic.
Wel schattig hoor.
Ik mag voor jullie hopen dat hij zich intern toch anders uitquote:De Boer: 'Dit is zonde, we hadden gewoon doorgemoeten. We waren de betere ploeg maar we hadden geen geluk
Lul niet manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:50 schreef Tyron het volgende:
De_Pel lijkt wel een beetje op die Guidetti, meer aanwezig in het Ajax topic dan in het Feyenoord topic.
Wel schattig hoor.
Als één speler niet in de wedstrijd zit kan er meteen geen goede aanval meer worden opgezet? Dan wordt Poulsen toch te belangrijk gemaakt in dit systeem.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er kon amper een goede aanval worden opgezet vanwege Poulsen.
Kijk nou uit dat je niet per ongeluk iets van schuld bij z'n fapbuddies neerlegt hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als één speler niet in de wedstrijd zit kan er meteen geen goede aanval meer worden opgezet? Dan wordt Poulsen toch te belangrijk gemaakt in dit systeem.
Tja, ik vond Eriksen één van de beteren gisteren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kijk nou uit dat je niet per ongeluk iets van schuld bij z'n fapbuddies neerlegt he
is hij altijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tja, ik vond Eriksen één van de beteren gisteren.
De vraag is over wie dat het meeste zegt...quote:
Ajax in CL, al jaren alleen financieel leuk. Ik had liever 4e geworden in december zoals ik destijds al stelde.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:30 schreef plesner het volgende:
Ach het voordeel is dat Ajax zich gewoon weer op de competitie kan richten en gewoon weer kanpioen gaat worden. CL here we come again, EL stelt toch geen ene drol voor
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:30 schreef plesner het volgende:
Ach het voordeel is dat Ajax zich gewoon weer op de competitie kan richten en gewoon weer kanpioen gaat worden. CL here we come again, EL stelt toch geen ene drol voor
Eens, ik was ook liever 4de ipv 3e geworden in de CL. Dan stroom je tenminste niet door naar die nutteloze ELquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:42 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax in CL, al jaren alleen financieel leuk. Ik had liever 4e geworden in december zoals ik destijds al stelde.
Ach pleur toch op, kom je ineens voorbij Chelsea is ineens een mooi toernooi, nu is het ineens de "nutteloze EL"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:05 schreef plesner het volgende:
[..]
Eens, ik was ook liever 4de ipv 3e geworden in de CL. Dan stroom je tenminste niet door naar die nutteloze EL
2008 was er nog geen ELquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:14 schreef tammepiet het volgende:
El is gewoon een zaad toernooi zou jij de winnaar van 2011 of 2008 nog weten?
quote:Niet Ajax maar Steaua Boekarest plaatste zich donderdagavond voor de achtste finales van de Europa League. Een strafschoppenreeks was noodzakelijk om de winnaar over twee duels aan te wijzen. Voorzitter Gigi Becali, die er in het verleden openlijk voor uitkwam racistisch, antisemiet en homofoob te zijn, was door het dolle heen en liet weer blijken een nogal aparte preses te zijn.
"De voorzitter van Ajax draagt schoenen van 200 euro. Die van mij hebben 4000 euro gekost. En ze waren oud en versleten! Nogmaals, ik heb 4000 euro voor mijn schoenen betaald. Hoe kan ik dan met de voorzitter van Ajax gaan eten. Dat is toch onmogelijk? Waarom zou ik dan naar zo'n lunch gaan?", verwees de sportbestuurder naar het gebruikelijke etentje tussen directies in aanloop naar een Europees duel.
Becali, die deze maand werd veroordeeld tot een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie jaar vanwege ontvoering, was ook door het dolle heen toen Vlad Chiriches ter sprake kwam. De talentvolle verdediger maakte een kwartier voor tijd op prachtige wijze de 2-0, via de onderkant van de lat. "Hij kost nu twintig miljoen euro, geen cent minder", zei de voorzitter van Steaua.
Over Chelsea, de komende tegenstander in Europa, zei Becali. "Ik wil ze verslaan, bewijzen dat de miljoenen van Roman Abramovich niets waard zijn. Het gaat om geloof in eigen kunnen. Abramovich komt naar Boekarest. Hij komt hierheen om Becali te ontmoeten, dat ben ik. In Ajax was ik niet geïnteresseerd, maar Abramovich is iets anders."
Becali was in het heenduel in Amsterdam van harte welkom voor de lunch, maar zijn naam stond niet op de lijst die Steaua had ingeleverd. "Ik heb dat etentje bij Ajax helemaal niet nodig", claimde hij eerder. "Waarom zou ik eten met losers? Ik heb gegeten bij Real Madrid, Real Betis, Olympique Lyon en Valencia. Wat moet ik bij Ajax? Het interesseert me helemaal niets dat ik van de lijst ben geschrapt."
Pleur zelf op, ik heb vanaf het begin gezegd dat EL nutteloos is. Je verliest er alleen maar geld mee en veel prestige valt er ook niet mee te behalen. Kijk maar naar PSV, Twente het is niet voor niks dat beide ploegen de EL hebben laten lopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ach pleur toch op, kom je ineens voorbij Chelsea is ineens een mooi toernooi, nu is het ineens de "nutteloze EL"
MAAR IEDEREEN HAD DAT AL VANAF HET BEGIN GEZEGD HOOR!!!!1!1!!1!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:30 schreef Aldo-MC het volgende:
Haha jullie liggen er uit en.plotseling is het een onbelangrijk zaadtoernooi jaja
De EL is vooral nuttig voor de Nederlandse UEFA coëfficiënt. Verder is het natuurlijk een zeer goed (leer)moment om ervaring op te doen. Hoe dan ook, het behalen van plek 1 of 2 in de nationale competitie is gezien het geld dat de CL met zich meebrengt vele male belangrijker en behoort een hogere prioriteit te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ach pleur toch op, kom je ineens voorbij Chelsea is ineens een mooi toernooi, nu is het ineens de "nutteloze EL"
En aangezien er na onderzoek is gebleken dat er na een midweeks wedstrijd een grote kans op punten verspeling is op de volgende competitie wedstrijd. Is er na de uitschakeling een grotere kans dat Ajax weer de CL in gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De EL is vooral nuttig voor de Nederlandse UEFA coëfficiënt. Verder is het natuurlijk een zeer goed (leer)moment om ervaring op te doen. Hoe dan ook, het behalen van plek 1 of 2 in de nationale competitie is gezien het geld dat de CL met zich meebrengt vele male belangrijker en behoort een hogere prioriteit te hebben.
Echt niet. Lees maar eens terug. Er werd hier ook openlijk gesproken over de kansen om het toernooi te winnen en zelfs door een aantal mensen dat dat belangrijker was dan de competitie winnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
MAAR IEDEREEN HAD DAT AL VANAF HET BEGIN GEZEGD HOOR!!!!1!1!!1!
Dat is het ook, maar ik had wel graag gezien dat Ajax em had gewonnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:30 schreef Aldo-MC het volgende:
Haha jullie liggen er uit en.plotseling is het een onbelangrijk zaadtoernooi jaja
Toernooi winnen had sowieso heel moeilijk geweest, maar gisteren is het gewoon weg gegeven.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:27 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar ik had wel graag gezien dat Ajax em had gewonnen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Echt niet. Lees maar eens terug. Er werd hier ook openlijk gesproken over de kansen om het toernooi te winnen en zelfs door een aantal mensen dat dat belangrijker was dan de competitie winnen.
Maar, maakt niet uit hoor. Ik heb gisteren genoten van de wedstrijd. Wat een faalhazen zeg. Eriksen die in de eerste helft constant domme passjes gaf, Visser die amper een goede bal heeft geraakt, jullie Messi-opvolger Cuenca die werkelijk NIETS kan.
Prachtig. Weer eens uitgeschakeld door een Oost-Europese ploeg, for old times sake, zullen we maar zeggen.
Voor welke club ben jij precies?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Echt niet. Lees maar eens terug. Er werd hier ook openlijk gesproken over de kansen om het toernooi te winnen en zelfs door een aantal mensen dat dat belangrijker was dan de competitie winnen.
Maar, maakt niet uit hoor. Ik heb gisteren genoten van de wedstrijd. Wat een faalhazen zeg. Eriksen die in de eerste helft constant domme passjes gaf, Visser die amper een goede bal heeft geraakt, jullie Messi-opvolger Cuenca die werkelijk NIETS kan.
Prachtig. Weer eens uitgeschakeld door een Oost-Europese ploeg, for old times sake, zullen we maar zeggen.
Ach, hij was gewoon net zo debiel slecht als de rest, maar wel met toegevoegde "ik loop er toch gewoon zo doorheen man" houding.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Typisch voor dit Ajax, zo'n avond als gister.
En ik zal maar niet zeggen wat ik van Eriksen vond.
Yep, het was overal op het veld dikke drama. Maar dan verwacht ik van de beste voetballer van het stel iets meer dan weer die nonchalante houding.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, hij was gewoon net zo debiel slecht als de rest, maar wel met toegevoegde "ik loop er toch gewoon zo doorheen man" houding.
vermeer. Echt, weer zo achterlijk slecht uitgekomen, het is echt tijd voor Cillessen.
Niet met jullie eens over Eriksen, was de enige middenvelder die een voldoende scoordequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep, het was overal op het veld dikke drama. Maar dan verwacht ik van de beste voetballer van het stel iets meer dan weer die nonchalante houding.
Maar goed, als ploeg weer eens gewogen en te licht bevonden. Jammer, maar keiharde realiteit.
Dat hoorde ik meer, maar dan ben ik het totaal niet mee eens. Je zag dit op dat moment al van mijlenver aankomen. Die gasten waren feller in de duels.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:50 schreef DonRaja het volgende:
Het idiote is ook dat er niks aan de hand was tot die rare terugspeelbal, Ajax bleef makkelijk overeind en Steaua kan nog geen 2 goede passes achter elkaar versturen. Ik blijf er bij dat Blind de beste man aan Ajaxkant was.
Onnodig vertragend, geen creatieve ideeën en een hoop foute passes. Kan het niet met je eens zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met jullie eens over Eriksen, was de enige middenvelder die een voldoende scoorde
Nee, dat vond ik juist niet. Dat felle van Steaua kwam later pas, Ajax speelde rustig de bal rond maar deed geen hol met de tijd en het balbezit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat hoorde ik meer, maar dan ben ik het totaal niet mee eens. Je zag dit op dat moment al van mijlenver aankomen. Die gasten waren feller in de duels.
Ook veel balverlies, maar dat was ook de makke gisteren, ze lieten zich onnodig opjagen, om maar met Herman Kuiphof te spreken "zijn we er dan toch ingetuind?"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:50 schreef DonRaja het volgende:
Het idiote is ook dat er niks aan de hand was tot die rare terugspeelbal, Ajax bleef makkelijk overeind en Steaua kan nog geen 2 goede passes achter elkaar versturen. Ik blijf er bij dat Blind de beste man aan Ajaxkant was.
Dit ben ik wel met je eens, de inleding was die fout van Vermeerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik juist niet. Dat felle van Steaua kwam later pas, Ajax speelde rustig de bal rond maar deed geen hol met de tijd en het balbezit.
Dat is op zich wel goed verwoord. Je weet het van te voren, je spreekt het nog hardop uit ook, en je gaat op deze manier de boot in.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook veel balverlies, maar dat was ook de makke gisteren, ze lieten zich onnodig opjagen, om maar met Herman Kuiphof te spreken "zijn we er dan toch ingetuind?"
Misschien is er wel geen plan B.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is op zich wel goed verwoord. Je weet het van te voren, je spreekt het nog hardop uit ook, en je gaat op deze manier de boot in.
Dat is altijd met vermeer, als hij moet reageren is hij top, als hij een beslissing moet nemen (na-denk-en) is hij vrijwel altijd fout.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens, de inleding was die fout van Vermeer
Ik heb het verder niet gezien, maar was toch in de veronderstelling dat dat Roemeense voetbal helemaal niks meer voorstelt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]als er 1 wedstrijd was waarin je dat niet nodig had was het gisteren wel
Dat doet het ook niet. Het vreemde is dat een gelijkspel gisteren helemaal nietonterecht zou zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet gezien, maar was toch in de veronderstelling dat dat Roemeense voetbal helemaal niks meer voorstelt.
Ze hadden geen moer in te brengen, het was qua spelbeeld (en resultaat) gelijk aan Milan-Barca. Ajax scoort voor geen meter. En als de tegenstander 1 kans krijgt hangt ie...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet gezien, maar was toch in de veronderstelling dat dat Roemeense voetbal helemaal niks meer voorstelt.
Milan gaf geen kans weg, Steaua wel, maar die werden niet benutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hadden geen moer in te brengen, het was qua spelbeeld (en resultaat) gelijk aan Milan-Barca. Ajax scoort voor geen meter. En als de tegenstander 1 kans krijgt hangt ie...
Ja ok, niet 1 op 1 hetzelfde maar het was zo'n pot dat als Ajax met 0-3 wint hadden ze niets kunnen zeggen verder.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Milan gaf geen kans weg, Steaua wel, maar die werden niet benut
Apart wel. Op een twitter-statsaccount las ik dat Ajax 4 keer op doel ha geschoten ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Milan gaf geen kans weg, Steaua wel, maar die werden niet benut
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Apart wel. Op een twitter-statsaccount las ik dat Ajax 4 keer op doel ha geschoten ofzo.
Daar zaten 3 penalty's tussen.
Het zou handig zijn geweest als je dergelijke opmerkingen komt maken dat je de wedstrijd ook daadwerkelijk zou hebben gezien.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Apart wel. Op een twitter-statsaccount las ik dat Ajax 4 keer op doel ha geschoten ofzo.
Nou ja, echt gevaarlijk is Ajax ook niet geweest. In de eerste helft die kans van Fischer/Eriksen. En in de tweede helft toen die 3 kansen achter elkaar met die kopbal op de paal. Voor de rest is er helemaal niets gecreëerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zou handig zijn geweest als je dergelijke opmerkingen komt maken dat je de wedstrijd ook daadwerkelijk zou hebben gezien.
Statistieken zeggen niet alles, maar wel veel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zou handig zijn geweest als je dergelijke opmerkingen komt maken dat je de wedstrijd ook daadwerkelijk zou hebben gezien.
Tegen Steaua? Geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Sereroquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, echt gevaarlijk is Ajax ook niet geweest. In de eerste helft die kans van Fischer/Eriksen. En in de tweede helft toen die 3 kansen achter elkaar met die kopbal op de paal. Voor de rest is er helemaal niets gecreëerd.
Ow ja, die was ook wel aardig jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Serero? dat was toch een aardige kans
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tegen Steaua? Geloof ik niks van.
Dit was tijdens.twitter:CatenaccioNL twitterde op donderdag 21-02-2013 om 22:44:03Ajax: 64% balbezit, 0 schoten op doel. #steaja reageer retweet
Dit was erna.twitter:CatenaccioNL twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:49:30Ajax heeft 4 keer op doel geschoten vanavond. 3 daarvan waren in de penaltyreeks. #steaja reageer retweet
het was geen kansen festival maar toch voldoende om er eentje te maken hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]Dit was tijdens.twitter:CatenaccioNL twitterde op donderdag 21-02-2013 om 22:44:03Ajax: 64% balbezit, 0 schoten op doel. #steaja reageer retweet
Dit was erna.twitter:CatenaccioNL twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:49:30Ajax heeft 4 keer op doel geschoten vanavond. 3 daarvan waren in de penaltyreeks. #steaja reageer retweet
Moet wel opgemerkt worden dat schoten op de paal niet als op doel worden geteld in de statistiek.
In deze zeggen statistieken niets aangezien schoten naast/over/op de paal niet worden meegerekend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niet alles, maar wel veel.
Geldt ook voor zijn passing. Hij mag best leren om wat harder in te spelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaat Eriksen eens trainen met Fischer op het inschieten van ballen? Eriksen levert zo vaak van die laffe rollertjes
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu richten op de competitie (en beker).
Eens, maar de manier waarop is wel heel teleurstellend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:53 schreef Schanulleke het volgende:
Het blijft jammer, want ook de EL vind ik een écht toernooi, maar het seizoen is nog verre van verloren. In ieder geval kwamen we verder dan de andere Nederlandse ploegen.
Penalties zijn echt killing, behalve als het je niet uitmaakt wie er wint. Dan is het ineens het leukste deel van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Eens, maar de manier waarop is wel heel teleurstellend.
En penalties is nooit goed voor mn hart
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Penalties zijn echt killing, behalve als het je niet uitmaakt wie er wint. Dan is het ineens het leukste deel van de wedstrijd.
Ik had toch al geen vertrouwen in de penalty's we hebben echt niemand waarvan ik van te voren al zou zeggen dat hij erin gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Eens, maar de manier waarop is wel heel teleurstellend.
En penalties is nooit goed voor mn hart
Vermeerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had toch al geen vertrouwen in de penalty's we hebben echt niemand waarvan ik van te voren al zou zeggen dat hij erin gaat
Eentje, maar hij was al gewisseld: die IJslander.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had toch al geen vertrouwen in de penalty's we hebben echt niemand waarvan ik van te voren al zou zeggen dat hij erin gaat
Fischer heeft dat zelfvertrouwen ook welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eentje, maar hij was al gewisseld: die IJslander.
Klopt die had hem er 100% in gejakkerd. Die penal van Moisander ook ik zei al tegen mijn Pa dat dit een Sergio Ramos ging worden en voila. Waarom menen verdedigers altijd dat je een gigantische aanloop moet maken om een penalty te scorenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eentje, maar hij was al gewisseld: die IJslander.
Ik had Schone goed voorspeld, maar ik dacht ook dat die Roemenen niet tegen de druk zouden kunnen...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt die had hem er 100% in gejakkerd. Die penal van Moisander ook ik zei al tegen mijn Pa dat dit een Sergio Ramos ging worden en voila. Waarom menen verdedigers altijd dat je een gigantische aanloop moet maken om een penalty te scoren
Die waren in the winning mood en thuis, dat scheelt tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had Schone goed voorspeld, maar ik dacht ook dat die Roemenen niet tegen de druk zouden kunnen...
Precies die gast die met nummer 90 speelde dacht even dat hij fucking Balotelli wasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die waren in the winning mood en thuis, dat scheelt toch
Het leek me zo'n heetgebakerd teampje, dat ten onder zou gaan aan de druk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die waren in the winning mood en thuis, dat scheelt toch
Sowieso de conditie, ik weet wie hun conditie trainer is maar die mag wel salaris verhoging krijgen van de dure schoenen manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het leek me zo'n heetgebakerd teampje, dat ten onder zou gaan aan de druk.
Ja sodemieter, die linksback bleef maar gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso de conditie, ik weet wie hun conditie trainer is maar die mag wel salaris verhoging krijgen van de dure schoenen man
In Roemenië zijn de cafeïne pillen nog onversnedenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja sodemieter, die linksback bleef maar gaan.
Wat deed Vermeer bij de 1-0 trouwens? Weer veel te ver uit zijn doel, leert die vent het ooit?quote:
Geweldige lijnkeeper maar zodra hij een keuze moet maken is het structureel de verkeerde. Cillessen volgend jaar onder de latquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat deed Vermeer bij de 1-0 trouwens? Weer veel te ver uit zijn doel, leert die vent het ooit?
Vermeer had zijn dag nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat deed Vermeer bij de 1-0 trouwens? Weer veel te ver uit zijn doel, leert die vent het ooit?
?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Die voorzitter heeft wel hoog in zijn bol hé.
Zou ik ook misschien wel hebben met 2 miljard op de bankquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Die voorzitter heeft wel hoog in zijn bol hé.
Persoonlijk vind ik dat gedrag wel voorzitter onwaardig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik ook misschien wel hebben met 2 miljard op de bank
Wat maakt dat nou uit, ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat gedrag wel voorzitter onwaardig.
Tis wel komisch troll gedragquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, ik vind het wel grappig
Ik vind er eigenlijk niets grappig aan. Hij denkt vooraf al dat Ajax geen partij is voor Steaua, en het meest trieste is dat hij nog serieus is ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, ik vind het wel grappig
Als je zo'n ploeg dan niet afstraft, gaat hij nog wel even doorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niets grappig aan. Hij denkt vooraf al dat Ajax geen partij is voor Steaua, en het meest trieste is dat hij nog serieus is ook.
Hopelijk schiet Chelsea er even 7 in ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je zo'n ploeg dan niet afstraft, gaat hij nog wel even door
Ik lig in een deuk als ze ook van Chelski winnenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk schiet Chelsea er even 7 in ja.
Gaat niet gebeuren tegenover Mata, Ba en dat soort spelers.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als ze ook van Chelski winnen
Met die wonderpillen kan allesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren tegenover Mata, Ba en dat soort spelers.
quote:
Als een uitschakeling van Ajax de ultieme genietmoment is van het jaar nader je wel het niveau van een Utrecht supporter hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lul niet man
90% van m'n posts is gewoon netjes in het Feyenoordtopic, maar daar is momenteel niets te beleven terwijl het hier uiteraard wel het ultieme troll/genietmoment van het jaar is
Die linksback gaat er 3 maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als ze ook van Chelski winnen
Ik vond Eriksen baggerslecht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als een uitschakeling van Ajax de ultieme genietmoment is van het jaar nader je wel het niveau van een Utrecht supporter hoor.
Tja ze hebben de hele wedstrijd 300 procent gegeven he, kunnen onze mannetjes wat van leren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:41 schreef Stiggie het volgende:
Ze gingen bij Steau ook uit hun dak alsof ze de CL finale hadden gewonnen![]()
Chelsea zie ik ze niet van winnen. Dat fysieke voordeel valt dan ook weg en tactisch stelt het weinig voor.
Doen Feyenoorders al jaren johquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als een uitschakeling van Ajax de ultieme genietmoment is van het jaar nader je wel het niveau van een Utrecht supporter hoor.
Was nog altijd beter dan de rest op het middenveld en voorhoede, maar daar is na de wedstrijd al over gediscussieerd.quote:
Oneens, hij moet met de creatieve oplossingen komen. Doordat hij slecht was, was de rest dat ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Was nog altijd beter dan de rest op het middenveld en voorhoede, maar daar is na de wedstrijd al over gediscussieerd.
Tja je moet toch wat als de tweede plaats voor je club een huldiging waard is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doen Feyenoorders al jaren joh
Kun je nou echt niet gewoon zeggen: heel Ajax was slecht, dus ook Eriksen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Was nog altijd beter dan de rest op het middenveld en voorhoede, maar daar is na de wedstrijd al over gediscussieerd.
Ach, zij hebben het makkelijk met hun prestaties in Joeroopquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja je moet toch wat als de tweede plaats voor je club een huldiging waard is.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je nou echt niet gewoon zeggen: heel Ajax was slecht, dus ook Eriksen?
Allang, gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niemand speelde goed, werkelijk niemand.
Maar bij je punt blijven is dan teveel gevraagd?quote:
Mwah, in tegenstelling tot andere kan ik wel overtuigd worden. Mensen zoals deze man:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar bij je punt blijven is dan teveel gevraagd?
Overtuigde mij dat Eriksen toch nog wel beter was dan de rest.quote:
Door te zeggen dat hij Eriksen goed vond. Ha. Ha.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, in tegenstelling tot andere kan ik wel overtuigd worden. Mensen zoals deze man:
[..]
Overtuigde mij dat Eriksen toch nog wel beter was dan de rest.
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Door te zeggen dat hij Eriksen goed vond. Ha. Ha.
Eriksen werkte vertragend en had veel balverlies. De rest was ook slecht, maar van een speler op zijn positie verwacht je meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, in tegenstelling tot andere kan ik wel overtuigd worden. Mensen zoals deze man:
[..]
Overtuigde mij dat Eriksen toch nog wel beter was dan de rest.
Hij was de enige die met een creatieve oplossing kwam of het tenminste probeerde.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oneens, hij moet met de creatieve oplossingen komen. Doordat hij slecht was, was de rest dat ook.
Ja, want Poulsen is nogal de man die de ballen vooruit moet geven. Sjonge.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:53 schreef Tyron het volgende:
En waarom wil ik ook wel uitleggen. Omdat hij de enige was met aanvallende intenties, Poulsen passte alles terug naar Toby en De Jong legde alles een tikkie breed (inclusief een paar keer balverlies, hoe dat mogelijk is als je hem tikt naar iemand 5 meter verderop..)
Die heb ik dan toch echt gemist. De enigen die iets forceerden waren Fischer en Blind.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij was de enige die met een creatieve oplossing kwam of het tenminste probeerde.
Oh, noem er eens eentje? Die actie aan de linkerkant? En daarna de bal weer als een jeugdspeler verliezen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij was de enige die met een creatieve oplossing kwam of het tenminste probeerde.
Hij deed zijn best, maar hij stond op een eiland aangezien de rest van de middenvelders niet aansloot.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen werkte vertragend en had veel balverlies. De rest was ook slecht, maar van een speler op zijn positie verwacht je meer.
Eriksen kan er niks van, niet 20 miljoen waardigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we het weer over Eriksen hebben, joehoe.
Ah, nu ligt het falen van Eriksen aan de restquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij deed zijn best, maar hij stond op een eiland aangezien de rest van de middenvelders niet aansloot.
Ik zet hem op de trein voor 0,01 cent.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eriksen kan er niks van, niet 20 miljoen waardig
Hij heeft genoeg steekpassen gegeven hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, noem er eens eentje? Die actie aan de linkerkant? En daarna de bal weer als een jeugdspeler verliezen?
Goedkope kaartjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet hem op de trein voor 0,01 cent.
Alleen aan de verkeerde spelersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg steekpassen gegeven hoor.
Voorbeeldje?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg steekpassen gegeven hoor.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, nu ligt het falen van Eriksen aan de rest.
*Steauaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee dit 21 jarig ventje moet alles alleen doen tegen een Steau dat 300% gemotiveerd is terwijl Ajax 10% gemotiveerd leek. Nee inderdaad.
Dus dat maakt hem niet slecht gisteravond. Grutjens.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus dat maakt hem niet slecht gisteravond. Grutjens.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:58 schreef Tyron het volgende:
Ik zeg niet dat Eriksen goed speelde, integendeel zelfs, maar hij probeerde het tenminste wel.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gelukkig speelde Lukoki wel weer top als altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |