jaquote:
Jullie doen trouwens net zo hard mee aan hetzelfde gedoe waar jullie je aan irriteren bij Hypo en Heppie. vind ik wel beetje jammer, maargoed.quote:
neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee sofjer
en dan doen we sofjet voor het gemak
En het is een combi, dus lijkt me dat Sovjet Unie wel zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee sofjer
en dan doen we sofjet voor het gemak
ja maar het mag tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie doen trouwens net zo hard mee aan hetzelfde gedoe waar jullie je aan irriteren bij Hypo en Heppie. vind ik wel beetje jammer, maargoed.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie doen trouwens net zo hard mee aan hetzelfde gedoe waar jullie je aan irriteren bij Hypo en Heppie. vind ik wel beetje jammer, maargoed.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kunnen wij niet SuperKrabs heten?![]()
Als je hun er ook niet voor afzeikt wel jaquote:
ja hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kunnen wij niet SuperKrabs heten?![]()
Nee jullie hebben dan ook geen relatiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ja wij doen zo
![]()
klef
![]()
jer ik wil straks links slapen hoor![]()
en waarom giechel jij altijd zo in je slaap hihiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ja wij doen zo
![]()
klef
![]()
jer ik wil straks links slapen hoor![]()
ahw lief ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
en waarom giechel jij altijd zo in je slaap hihi
eerst wel maar nu zijn wij ook zo, we zijn gestoken door de virusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hun er ook niet voor afzeikt wel ja
zit je me te observeren ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
en waarom giechel jij altijd zo in je slaap hihi
jullie zijn gestoken door de virus jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
eerst wel maar nu zijn wij ook zo, we zijn gestoken door de virus
Zullen we zo gaan? ben wel aardig moequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, ik zie dat je nog steeds achter je macbook zit, wanneer zullen we slapen schatje?
Ik wist wel dat je hem mooi zou vindenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
aaaah ik hou van die foto van Beyonce in de OP
iedereen hier zal wel zeuren dat het allemaal bewerkt is blabla
sorryquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:35 schreef JRRY het volgende:
sohof doe eens bad wat harder, ik wil em oook horen!
ik reageer niet op jou, want jij bent niet supersof en ik kom hier alleen voor haarquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
JRRY hoe ziet jouw vriendin er eigenlijk uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middelste geloof ik
ohja ik weet het alweer. dat je moest gaan slapen omdat het bedtijd was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn geheugen is zo goed dat ik me dat nog herinner.
ooaoaaaah dat valt best mee hihiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
sorrymoet je maar niet constant gamen
mooiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
JRRY hoe ziet jouw vriendin er eigenlijk uit?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik reageer niet op jou, want jij bent niet supersof en ik kom hier alleen voor haar![]()
oke dus dat je het ff weet
lol
echt nietquote:
Nee ik vind het beledigend dat iemand zoals jij opmerkingen gaat maken over mijn leeftijd terwijl je zelf nou ook niet echt laat zien dat je o zo oud bent, door steeds dat soort opmerkingen te maken. Zou Fok-it het bijvoorbeeld zeggen, oké dan, maar ik vind het triest dat je zonder aanleiding dat soort nergens op slaande opmerkingen maakt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja ik weet het alweer. dat je moest gaan slapen omdat het bedtijd was.
als je dat beledigend vond dan is dat wel triest.
Ach Supersof heeft even haar hour of fame hier, dus dat laat ik mooi even zoquote:
hahhahaa wat. sinds wanneer moet ik me naar mijn leeftijd gedragen op het internet. En hoezo zou fokit het wel mogen zeggen, omdat hij je mattie is. pffquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik vind het beledigend dat iemand zoals jij opmerkingen gaat maken over mijn leeftijd terwijl je zelf nou ook niet echt laat zien dat je o zo oud bent, door steeds dat soort opmerkingen te maken. Zou Fok-it het bijvoorbeeld zeggen, oké dan, maar ik vind het triest dat je zonder aanleiding dat soort nergens op slaande opmerkingen maakt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]xd ja toen ik dat keek viel ik nog wel op gingers jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middelste geloof ik![]()
Mijn colaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach Supersof heeft even haar hour of fame hier, dus dat laat ik mooi even zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |