Hier kan ik wel een stijfje van krijgen, serieus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:47 schreef xminator het volgende:
WAT EEN HEKSENKETEL! DEKSELSe drommels
Ik wilde juist dat Ajax door ging?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:47 schreef Triptamine2 het volgende:
Al die lampjes hieroDroeftoeters
Al die jankende ajacieden hiero. Geweldig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:47 schreef Triptamine2 het volgende:
en het veld was enorm slechtquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:48 schreef Gramulanion het volgende:
Komt omdat die Steaua-speler in de eerste wedstrijd geen rood kreeg.
Ik ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde juist dat Ajax door ging?
Diegene dan die het zo leuk vinden dat ons aller Ajax eruit ligtquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:48 schreef Gramulanion het volgende:
Komt omdat die Steaua-speler in de eerste wedstrijd geen rood kreeg.
Idd. Saai leven heb je als je op de donderdagavond niets beters hebt te doen..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:47 schreef Triptamine2 het volgende:
Idd, goed voor het NL-voetbalquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schöne rekende op een rebound van Sigthorsonquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Hebben Schöne en Moisander eigenlijk überhaupt wel getraind op pingels?
Ik baal er inderdaad flink van dat ons aller Ajax eruit ligt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:48 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Diegene dan die het zo leuk vinden dat ons aller Ajax eruit ligt
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:47 schreef Triptamine2 het volgende:
Nee, voor het drukke programma.quote:
Vermeer lag elke keer al in een hoekquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:47 schreef Platina het volgende:
Wat een belabberd genomen penalty reeks. Van beide ploegen, geen één penalty zuiver in de hoek.
Behalve wanneer Ajax 12:30 moeten spelen.quote:
Diegene die het niet leuk vinden dat ons aller Steaua door magquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:48 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Diegene dan die het zo leuk vinden dat ons aller Ajax eruit ligt
Pff, ik ben er vooral goed ziek vanquote:
Misschien is hij dit keer voor eeuwig stil. Moeten we de politie bellen?quote:
twitter:Woordhumor twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:46:02Zit hier met een vreselijk dikke kater... #steaja http://t.co/firSVqFb6J reageer retweet
Nee, 21:05 is een succesquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Behalve wanneer Ajax 12:30 moeten spelen.
nou stel dat we nu kritisch zijn, zeg stel je voorquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:47 schreef Triptamine2 het volgende:
raakten ze vermoeider.quote:
Amberalert lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien is hij dit keer voor eeuwig stil. Moeten we de politie bellen?
Wat een humorquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:46:02Zit hier met een vreselijk dikke kater... #steaja http://t.co/firSVqFb6J reageer retweet
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat Ajax de finale in eigen huis ging spelen.
Je moet niet te veel denkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat Ajax de finale in eigen huis ging spelen.
3/10 would not hitquote:
Die druk kun je amper trainen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef rubbereend het volgende:
Natuurlijk kan je er op trainen. Je kan toch ook op een vrije trap trainen. Gewoon zoals alles veel oefenen.
Stuttgart zuigt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
Stuttgart zou dat ajax zonder fysiek en conditie met gemak oprollen.
Auf Wiedersehen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef Thas het volgende:
JOHAN, DIT IS GODVERDOMME AL DE 10E KEER DAT JE HET HEBT OVER DIE WEDSTRIJD TEGEN MAN UNITED.
Is die man nou zou fucking seniel dat hij het niet in zijn botte kop krijgt dat Man Utd de Europa League nog minder belangrijk achtte dan de Carling Cup? Dat ze met een 2e elftal speelden en enkel geïnteresseerd waren in de Premier League gezien daar de race tegen de stadsrivaal gaande was? Dat die wedstrijd 0 te maken heeft met een realistische prestatie? Dat als Ajax in de CL knockout-fase tegen Man Utd zou moeten, ze over 2 wedstrijden met 6-0 worden afgeslacht?
Die man weet er wel echt ongelooflijk weinig van zeg. En dat heeft een voetbalmagazine.
Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef Thas het volgende:
JOHAN, DIT IS GODVERDOMME AL DE 10E KEER DAT JE HET HEBT OVER DIE WEDSTRIJD TEGEN MAN UNITED.
Is die man nou zou fucking seniel dat hij het niet in zijn botte kop krijgt dat Man Utd de Europa League nog minder belangrijk achtte dan de Carling Cup? Dat ze met een 2e elftal speelden en enkel geïnteresseerd waren in de Premier League gezien daar de race tegen de stadsrivaal gaande was? Dat die wedstrijd 0 te maken heeft met een realistische prestatie? Dat als Ajax in de CL knockout-fase tegen Man Utd zou moeten, ze over 2 wedstrijden met 6-0 worden afgeslacht?
Die man weet er wel echt ongelooflijk weinig van zeg. En dat heeft een voetbalmagazine.
klopt, maar als je strafschop veel oefent is het makkelijker omdat de hele routine en de techniek er beter in zit. Net zoals je oefent op passen, vrije trappen en corners. Als de druk er dan nog extra bij komt kan je net een voordeeltje hebben van de vele oefening. Je ziet niet voor niets vaak landen die veel erop trainen ze allemaal in de kruising jassen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die druk kun je amper trainen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |