mooie ttquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Die had ik dus nog te goed.
deze OP is mooi.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen we die zo tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
mooie tt
maar waar is kate leo TT
die moet ook nog enz
Nee meijn broertje is homo. ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is een 'romantisch' schilderij homo
beide toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee meijn broertje is homo. ik niet
Ja mijn ouders produceren battie-boysquote:
ja echt? ik heb ook een vriend op school die is ook homoquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee meijn broertje is homo. ik niet
Ja echtquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja echt? ik heb ook een vriend op school die is ook homo
Die vermoedde het alquote:
hipsterquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vermoedde het altoen hij het vertelde had hij al een vriend dus. ik wist het al jaren
What did I missquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vermoeden het altoen hij het vertelde had hij al een vriend dus. ik wist het al jaren
buiten school ben jij niet homo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja echt? ik heb ook een vriend op school die is ook homo
aah das wel chill, deed ie al zijn hele leven heel meisjesachtig enzo of wat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vermoedde het altoen hij het vertelde had hij al een vriend dus. ik wist het al jaren
Niks?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
aah das wel chill, deed ie al zijn hele leven heel meisjesachtig enzo of wat?
Flikker ff opquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Fok-it komt uit de kast
nee oke, die vriend van mij ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]moet een homo perse meisjesachtig doen dan?
![]()
Nee maar hij had soms wel wat trekjes jamaar hij is niet nichterig hoor. totaal niet
En hoe waren reacties?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee oke, die vriend van mij ook nietnever expected hahah
kwam vorig jaar uit de kast zomaar in de pauze xd
Homo's hoeven idd niet heel vrouwelijk te zijn net als mannen niet heel mannelijk hoeven te zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Zijn vriend is trouwens nog mannelijker dan ik ben dus
Iedereen was er oke mee, vooral de meisjes xdquote:
dat zie je dan vaak inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iedereen was er oke mee, vooral de meisjes xd
Ook jongens die eerst altijd iedereen homo noemden enz.
Als je het woord homo gebruikt als scheldwoord bedoel je er toch ook iets anders mee dan homoseksueel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iedereen was er oke mee, vooral de meisjes xd
Ook jongens die eerst altijd iedereen homo noemden enz.
HHAHAHAH KUT HOMMOOo!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je het woord homo gebruikt als scheldwoord bedoel je er toch ook iets anders mee dan homoseksueel?
wij op vwo niet, wij zijn serieuze mensen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je het woord homo gebruikt als scheldwoord bedoel je er toch ook iets anders mee dan homoseksueel?
Dat ja, dan bedoel je niet 'hahahaha kut homoseksueel', dan bedoel je meer iets als: 'hahahaha kut sukkel'.quote:
Ik zit toch ook op VWOquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
wij op vwo niet, wij zijn serieuze mensen.
Nee. ik bedoel homoquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ja, dan bedoel je niet 'hahahaha kut homoseksueel', dan bedoel je meer iets als: 'hahahaha kut sukkel'.
homo zeggen wij als we iemand nichterig vinden gedragen of als ie iets doet wat we niet leuk vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ja, dan bedoel je niet 'hahahaha kut homoseksueel', dan bedoel je meer iets als: 'hahahaha kut sukkel'.
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja nou en, mijn vwo'ers zijn meer vwo-waardig dan jouw vwo'ers dan, waarschijnlijk.
oh dattes.quote:
huh? dat is toch geen discussie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
dit over dat homo gebeuren enzo
(quoten kost moeite)
Dat moet je maar niet heel serieus nemenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
(quoten kost moeite)
Hoezo, is toch best een interessant onderwerp? Homoseksualiteit enz.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
(quoten kost moeite)
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
Neenee laatmaar, ik ben moe en stoned van de meds
dus ik ga slapen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
dus ik ga slapen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
dus ik ga slapen
Truste en beterschap :/quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
dus ik ga slapen
Slaperig toch vooral?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet lachen, morfine maakt je serieus lichtelijk stoned
Uhm nee? Sorry mangquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Fok-it jij hebt vast nog wel iets leuks te vertellen?
Ik zou ze bewaren en dan verkopen, dan kan je nog meer kleren kopenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook, maar meer licht in je hoofd algemeen, wat slaperig als gevolg heeft
itunes gewoonquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt een cd zeg maar? Of iTunes
20, heeft al 4 jaar relatie ongeveer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja vertel meer over je homobroertje. Hoe oud is tie
Hoe oud is z'n vriend?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
20, heeft al 4 jaar relatie ongeveer.
22quote:
Ah okquote:
ik van 1d, the script, caro emerald en krezipquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah ok
Ik heb ook alleen maar van Watch The Throne de fysieke cd, en m'n pa en stief xd hebben wel heel veel cd's van o.a. John Mayer en Destinys Child
Nouja mn pa dan. Mn moeder heeft helemaal niks muzieks.
Een fysieke cd van 1Dquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik van 1d, the script, caro emerald en krezip
Trustenquote:
ik zei altijd saddam hoesseinquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wie heb aan de lijn hallo hallo?
ik heb wel iets leuks te vertellenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eugene heb je niets leuks te vertellen?
School geskipt vandaag, retourtje Arnhem gedaan enzo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eugene heb je niets leuks te vertellen?
Wat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb wel iets leuks te vertellen
Jij woonde toch in Ierland? Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
School geskipt vandaag, retourtje Arnhem gedaan enzo.
Op dit moment niet hahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Ierland? Ik snap het niet meer
Wel leuk, Arnhem is wel een mooie stad.
En wie is dat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
het is een geheimpje, ik hou het tussen mij en mijn geheim compagnon.
Verrassend wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn vriendin![]()
maar ik heb wel meer geheim compagnons maar die zijn ook geheim
Waarom ging je eigenlijk naar Arnhem?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Op dit moment niet haha
Mja ik bleef zitten in de trein terwijl ie m'n bestemming (Amsterdam) voorbij reed omdat ik geen zin had
stoerquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
het is een geheimpje, ik hou het tussen mij en mijn geheim compagnon.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een fysieke cd van 1Ddie hard fan
Caro is wel goed, the script ook en krezip ken ik niet zo goed
Arnhem?!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
School geskipt vandaag, retourtje Arnhem gedaan enzo.
Meer met wie je het bed deelt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
zeer stoer, ja, nu zijn jullie allemaal nieuwsgierig met wie ik geheimen deel
Wat kutquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef cupcake33 het volgende:
Heerlijk dat mijn stopcontact gesmolten is en ik daardoor geen verwarming op mijn kamer heb...
Hoi.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef cupcake33 het volgende:
Heerlijk dat mijn stopcontact gesmolten is en ik daardoor geen verwarming op mijn kamer heb...
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
zeer stoer, ja, nu zijn jullie allemaal nieuwsgierig met wie ik geheimen deel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat kut![]()
en hoi ik ken je niet dus aangenaam kennis te maken
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ging je eigenlijk naar Arnhem?
Mja, gewoon voor de lol om te zien waar de trein nog meer stopt eigenlijkquote:
Yes nieuwe zielen die we kunnen vernietigenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef cupcake33 het volgende:
nee je geheimen. je fokgeheimenquote:
wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
Mja, gewoon voor de lol om te zien waar de trein nog meer stopt eigenlijk
Mijn bbping is 22N0P3 xxquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Yes nieuwe zielen die we kunnen vernietigen
Hallo, ik wil je wel warm houden, DM je bbping, als je geen nickelson gaat het feest echter niet door. grgr Fok-it
Je negeert me. Slechte eerste indrukquote:
thank god its fridayquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ooit geweten waar het voor stond, wil je het misschien toch vertellen
voor mij niet hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
verdikkie nu al de laatste vakantiedag.
waar ben je egweest?quote:
Ik heb je een nieuw stopcontact gestuurdquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef cupcake33 het volgende:
Ik heb dat ook niet. xDquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen ping, dacht niet dat ik zo ver zou komen.
waarom klinkt dit zo foutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
Ik smeer echt een overdaad aan lippenbalsem op mn lippen want ze zijn zo droog
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
hoezo, i dont get it.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom klinkt dit zo fout
godsamme dientje zeg opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Moet je je ouders overhalen om in Zaandam te gaan wonen.quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je je ouders overhalen om in Zaandam te gaan wonen.
JAquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
die waar de chocola die erop zit erbovenuit steekt?
Vanaf Alkmaar naar Arnhem dusquote:
neee niet zoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lekker die bakstenenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fbquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godsamme dientje zeg op
ik snap je niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wisten jullie dat vrouwen in Iran kunnen studeren en Iran veel verder is dan de media je doet vermoeden
Vooral op geneeskunde zijn ze heel ver
ik bedoel eigenlijk in Arnhem, maar best lange reis danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Vanaf Alkmaar naar Arnhem dus
Best lang ritje, toen wat gegeten en toen wou ik weer terug gaan maar er liepen mensen op het spoor chaos ditdat en omleiding door Hilversum met de uiteindelijke trein
idk idcquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wisten jullie dat vrouwen in Iran kunnen studeren en Iran veel verder is dan de media je doet vermoeden
Vooral op geneeskunde zijn ze heel ver
Wist je dat het ministerie van Buitenlandse zaken een publieke FTP had met gekraakte software?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nou dat Iran als extreem strikt Islamitisch land wordt afgeschildert, maar vrouwen kunnen er studeren en werken, en er wonen best veel invloedrijke wetenschappers. Je mag als je wilt zelfs uit Iran, want ze willen liever mensen die het regime trouw zijn dan andersdenkenden, het is dus veel vrijer dan je zou verwachtenquote:
Is Arnhem leuker dan Nijmegen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk in Arnhem, maar best lange reis dan
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Is Arnhem leuker dan Nijmegen?
FTP?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wist je dat het ministerie van Buitenlandse zaken een publieke FTP had met gekraakte software?
Toen dat bekend werd is ie ontoegankelijk gemaakt voor mensen buiten Iran, maar U.S. copyrightwetten gelden er blijkbaar niet
JAquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Is Arnhem leuker dan Nijmegen?
Ja wist je dat er ook uranium word geproduceerd. Voor Medische doeleinden XD XDquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou dat Iran als extreem strikt Islamitisch land wordt afgeschildert, maar vrouwen kunnen er studeren en werken, en er wonen best veel invloedrijke wetenschappers. Je mag als je wilt zelfs uit Iran, want ze willen liever mensen die het regime trouw zijn dan andersdenkenden, het is dus veel vrijer dan je zou verwachten
emotioneelquote:
Dat is dus subjectief en voor iedereen andersquote:
Wist je ook dat Israël niet gecontroleerd wordt op haar uraniumproductie en ook atoombommen heeft?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wist je dat er ook uranium word geproduceerd. Voor Medische doeleinden XD XD
maar das heul niet waar, want Iran wil gewoon atoombommen droppen jwz yolo tog
nou en. hij vroeg toch onze mening.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dus subjectief en voor iedereen anders
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wist je ook dat Israël niet gecontroleerd wordt op haar uraniumproductie en ook atoombommen heeft?
nee want hij kent ftp nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef JRRY het volgende:
PP ben je een nerd, een echte nerd nerd?
nee absoluut niet zelfsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef JRRY het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef JRRY het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, dus omdat jij er vandaan komt ja. Oke, goed argument xd
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
nou en. hij vroeg toch onze mening.
hoezeequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh oke. je weet wel veel enzo. meer dan ik.
waarnaar?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ok ik ga de volgende keer wel kijken in Arnhem XD
Wat is FTP nouquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ok ik ga de volgende keer wel kijken in Arnhem XD
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo?Ik heb liever hem dan iemand die nooit ergens over mee kan praten omdat hij/zij de algemene ontwikkeling van een kipnugget heeft.
Ja watquote:
huhquote:
Je zit hier met allemaal mannen en ik draag geen laarzenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef cupcake33 het volgende:
http://www.nelson.nl/scho(...)-s-enkellaarzen.html
Iemand ervaring met deze laarzen? Ik wil de beige, vind de zwarte niet zo mooi.
Maar blijven ze mooi, zijn ze met spray of dat spul voor vetleer te onderhouden? En lopen ze lekker? Ik ben bang dat dat tegen valt maar misschien ben ik verwend door de zolen van Sendra.
is maar 1 meisje hier online.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef cupcake33 het volgende:
Maar blijven ze mooi, zijn ze met spray of dat spul voor vetleer te onderhouden? En lopen ze lekker? Ik ben bang dat dat tegen valt maar misschien ben ik verwend door de zolen van Sendra.
Ik kan je nu al zeggen..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef cupcake33 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik heb er geen ervaring meequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef cupcake33 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
FTP is dus een uitgewerkte chat.
die editquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee
FTP server = een soort mapje met bestanden. Je gebruikt een ftp-programma het bijv. om een website te uploaden of bijv. pizza.rar naar een site
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 21 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 498 stefanhaan
002. 473 Ajacied422
003. 366 Pino112
004. 336 RockNijntje
005. 300 JRRY
006. 271 wolvendagen
007. 270 LompeHork
008. 267 Pizza_Pepperoni
009. 262 Stuart
010. 259 LovelyLady
011. 251 mrstylo
012. 250 Zosk
013. 248 Rezania
014. 243 Karina
015. 233 ouyevoli
016. 223 kapiteintje
017. 217 msacras
018. 215 Stormqueen
019. 211 Kally
020. 207 nodig
021. 206 Doublepain
022. 200 Hypocriet
023. 192 4EverBlackEyed
024. 182 hamerhaaitje
025. 180 2NutZ
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Klik hier voor meer stats
Jawel. bijna altijd. Heeft een relatie met RockNijntje. die staat ook altijd hoogquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
wie is stefanhaan, vroeger zag ik em nooit in de top100
oh hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. bijna altijd. Heeft een relatie met RockNijntje. die staat ook altijd hoog
quote:
aha.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. bijna altijd. Heeft een relatie met RockNijntje. die staat ook altijd hoog
quote:
Dat hoop ik maar, het is echt leer dus dan wil ik niet dat ze na een maand al weg kunnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee
Ze zien er wel mooi uit, ik denk dat je ze met spray kan onderhouden.
ons allemaalquote:
koop gewoon sneakers.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef cupcake33 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, het is echt leer dus dan wil ik niet dat ze na een maand al weg kunnen.
Behalve PPquote:
ja misschien is ze 13 en wil ze hemquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef cupcake33 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, het is echt leer dus dan wil ik niet dat ze na een maand al weg kunnen.
flikker jij eens opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien is ze 13 en wil ze hem
ze is 17 dus ze zou mij juist moeten willenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien is ze 13 en wil ze hem
Hoi ik ben Eugene Krabs en jij?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef cupcake33 het volgende:
[..]
doe eens normaal.quote:
of dientjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze is 17 dus ze zou mij juist moeten willen
ik doe normaal. kun je nergens tegen ofzoquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:22 schreef JRRY het volgende:
geen ruzie maken met mijn Bonnie (ik ben clyde xd)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:22 schreef JRRY het volgende:
geen ruzie maken met mijn Bonnie (ik ben clyde xd)
of jouquote:
Je gaat er nog steeds vanuit dat oudere meiden op jochies van jouw leeftijd vallen hequote:
Klopt, ik kan nergens tegen nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe normaal. kun je nergens tegen ofzo
Ja, ja toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat er nog steeds vanuit dat oudere meiden op jochies van jouw leeftijd vallen he
ok ga dan maarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Klopt, ik kan nergens tegen nee.
Nee, nee echt niet.quote:
ja iddquote:
hoop het nietquote:
Vorige keer zei je ook al zoiets, dat je liever iemand wilde die iets ouder was dan jouquote:
Jij begint de hele tijd over mijn leeftijd, is het een obsessie voor je ofzo, jezus zeg, doe toch eens niet.quote:
was het niet iemand anders xd? leeftijd boeit mij eignlijk niet, als het verschil maar niet 1 jaar of meer is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorige keer zei je ook al zoiets, dat je liever iemand wilde die iets ouder was dan jouMaar dat gaat lastig worden hoor, heel lastig
WAT? dit is de eerste keer man.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij begint de hele tijd over mijn leeftijd, is het een obsessie voor je ofzo, jezus zeg, doe toch eens niet.
Wat is je max dan qua leeftijd?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
was het niet iemand anders xd? leeftijd boeit mij eignlijk niet, als het verschil maar niet 1 jaar of meer is.
wat zei ik danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Deed je laatst op wap ook al. Alsof mijn leeftijd ook maar iets uitmaakt.
Dat is dus wel 2 jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |